En in die Conceicao zie ik ook meer een soort Younes dan een echte opvolger van Antony.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was niet echt geweldig
Verstandig van de RVC om hem via een huurdeal te laten komen.
Eens, dat was ook niks.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En in die Conceicao zie ik ook meer een soort Younes dan een echte opvolger van Antony.
Hopelijk zit ik ernaast.
Vandaag zit het een keer niet mee in de laatste minuten lijkt het, achquote:
Bij Neres zag je wel meteen genoeg potentie.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dat was ook niks.
Laten we maar hopen dat het wat tijd nodig heeft. De acties van Neres in z'n eerste wedstrijden mislukte ook allemaal
Ronald de Boer niet hoor (lol)quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Neres zag je wel meteen genoeg potentie.
Die serie? Is dat wat?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijd om LotR te gaan kijken.
Fijne avond.
Sla maar overquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fijne avond.
De groeten aan Frodo.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fijne avond.
Hoe doet Tita het ?quote:
Van de straat houden he.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Glenn Helder zijn drumcomputer is met nog een seizoen verlengt zie ik.
Je ging al de mist aan door die crap uberhaupt te lezen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mike is tevens Lorenzo aangezien hij stelt de vriend in kwestie te zijn?
Nu faal ik dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |