Komt omdat ze ook niet echt vaak grote verkopen hebben waardoor ze echt goed kunnen herinvesteren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Bedoel meer in het algemeen.
Vind het al jaren niet zo bijzonder.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas geen 'lanks' in de TT.
quote:
Tsja, Cerny kan helaas niet he.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:19 schreef GGMM het volgende:
Doe Veerman ook maar in het Nederlands Elftal @:mexicanobakker
Daar gaat hij het met dit spel niet redden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:19 schreef RipCity het volgende:
Als je zo je kansen niet afmaakt als gakpo. Hele tijd verder naar buiten. Kansloos. Leeds united niveau.
Laat zien waarom psv zijn plafond isquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:20 schreef bbuddybb het volgende:
Twente speelt prima.
Gakpo.
Die gast draait helemaal naar buiten toe terwijl hij juist naar binnen moet gaan. Amateur.
Daarnaast is hun huidige linksbuiten gewoon beterquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar gaat hij het met dit spel niet redden.
Dan zal PSV dit wel winnen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Als ik het netjes mag zeggen
Psv wordt helemaal afgemaakt
Dan druk je je wel heel netjes uitquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Natuurlijk mag jij dat zeggen, Roland.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Vorig seizoen werd het ook 3-3 na een 3-0 voorsprong toch? Twente gaat dit ook nooit volhouden.quote:
Ja zoiets gaat gewoon weer gebeuren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd het ook 3-3 na een 3-0 voorsprong toch? Twente gaat dit ook nooit volhouden.
Dan zullen ze wel moeten gaan voetballen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd het ook 3-3 na een 3-0 voorsprong toch? Twente gaat dit ook nooit volhouden.
Die moest toch in het grote oranje?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker met Joey Veerboot op 8 spelen in zo’n pot ook.
Maar niet op 8.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die moest toch in het grote oranje?
Ja net als Xavi (lol)quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die moest toch in het grote oranje?
Dat laatste vooral, die 2-0 raakte Cerny wel aardigquote:
Sowieso een aardige voetballer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat laatste vooral, die 2-0 raakte Cerny wel aardig
Zowel tegen Monaco, Rangers en (vooralsnog) Twente stellen ze teleur. De enige serieuze tegenstanders.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja net als Xavi (lol)
3 potjes tegen degradatiekandidaten doet een hoop met mensen.
Begint godverdomme veel op vorig jaar te lijken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Zowel tegen Monaco, Rangers en (vooralsnog) Twente stellen ze teleur. De enige serieuze tegenstanders.
Dat is wel echt een waterdrager he?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja net als Xavi (lol)
Tsja, je verwacht het toch ook niet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:26 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Begint godverdomme veel op vorig jaar te lijken.
Xavi komt er wel. Pittig jochie.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja net als Xavi (lol)
Dat denk ik ook wel, die kan wel voetballen zo te zienquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Xavi komt er wel. Pittig jochie.
Feyenoord staat straks gewoon 7 punten achter psv.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:28 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig dat Feyenoord tegenwoordig iets van beleid voert, wordt tijd voor een serieuze 2e club van Nederland.
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Feyenoord staat straks gewoon 7 punten achter psv.
Sowieso een beetje asociaal om cola mee te nemen naar de kerkquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:30 schreef KingRoland het volgende:
Als PSV dit wint dan drink ik morgen water in plaats van coca cola
Dat lijkt me sowieso verstandig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:30 schreef KingRoland het volgende:
Nou zeg.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoor net dat er geen alternatief is blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Waarom staat Simons in de spits eigenlijk?
Lachwekkend.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er geen alternatief is blijkbaar.
Lekker aankoopbeleid wel.
Geen reden voor rivaliteit, toch @-_Guitarist_- ?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
PSV en en Twente mogen wel een soort rivaliteit onder de supporters krijgen dan zoeken ze dat niet meer zo overdreven bij Feyenoord en Ajax.
Heb dat altijd als erg vermoeiend ervaren dat zoeken naar die rivaliteit.
Het is sowieso best treurig dat je na al die jaren weer terugvalt op De Jong als eerste spits.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er geen alternatief is blijkbaar.
Lekker aankoopbeleid wel.
Dan moet Twente eerst Feyenoord maar weer voorbijquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
PSV en en Twente mogen wel een soort rivaliteit onder de supporters krijgen dan zoeken ze dat niet meer zo overdreven bij Feyenoord en Ajax.
Heb dat altijd als erg vermoeiend ervaren dat zoeken naar die rivaliteit.
Maar Gakpo speelde zelf ook niet best.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:37 schreef Heeinz het volgende:
Gakpo snapt ineens weer waarom hij ja zei op de vraag van zijn zaakwaarnemer of hij hem bij Ajax mocht aanbieden
Twente en Feyenoord gaan strijden om plek 3quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet Twente eerst Feyenoord maar weer voorbij
Op alle fronten.
Ja waarom die kerel zo'n godenstatus heeft daar is mij ook een raadsel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het is sowieso best treurig dat je na al die jaren weer terugvalt op De Jong als eerste spits.
Gast doe dit nou niet... Dit is toch niet gezond man.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:30 schreef KingRoland het volgende:
Huh?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:39 schreef Zipportal het volgende:
PSV is The Wire onder de tv-series.
Dat is toch vrij duidelijk gezien z'n verleden daar?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waarom die kerel zo'n godenstatus heeft daar is mij ook een raadsel.
Nee, want het is gewoon een middelmatige speler.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is toch vrij duidelijk gezien z'n verleden daar?
Hallo.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik kijk nu ook. Terug van weggeweest.
Wist niet dat je weg was.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was je weg dan?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat was de grapquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toevallig dat je dit net gaat doen als ik mee post.
Hallo maat. Weinig tijd gehad afgelopen dagen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Al besproken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo maat. Weinig tijd gehad afgelopen dagen?
Ach ik ben ook niet altijd even actief meer hier.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Paar dagen weinig tijd gehad. Jammer dat het niet is opgevallen.
Heb je al Viaplay?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ben ook niet altijd even actief meer hier.
Helaas wel, druk met werk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo maat. Weinig tijd gehad afgelopen dagen?
Zonde want je bent een van de betere users. En dat is niet om je een veer in je reet te steken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg jammer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet zoveel voetbal meer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zonde want je bent een van de betere users. En dat is niet om je een veer in je reet te steken.
Tot nu toe 9 punten al.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:55 schreef Wotte het volgende:
Ik ben opzich wel benieuwd hoe Jans het bij een topclub in Nederland zou doen
Nee, maar 2-2 kan nog wel nu ze met meer intensiteit spelen jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
PSV wint dit alsnog.
3-1 ook.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar 2-2 kan nog wel nu ze met meer intensiteit spelen ja
Ja er was wel een doelpunt op tilquote:
Zeker nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen reden voor rivaliteit, toch @:-_guitarist_- ?
Oh als jij er geen last van hebt is het primaquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh. Die zie ik niet op mobiel.
Dat zijn anders geen grapjes.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh als jij er geen last van hebt is het prima
quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Woutje Brama
Alweer gefeliciteerd PSV
Waarom staat daar 'zanger' bijquote:
Ik laat de blaadjes wel eens vallen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe jij wel eens een boom na?
Gelijkspel is ook goedquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:16 schreef Paul het volgende:
Als twente dit wint dan is ajax 1000% kampioen al
Die kan er echt weinig van jaquote:
Dat heb ik ook altijd bij Klaassen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik krijg Frank de Boer flashbacks elke keer als ik El Ghazi zie.
Soort van PTSS
Ik bij Cernyquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik krijg Frank de Boer flashbacks elke keer als ik El Ghazi zie.
Soort van PTSS
Ben bang dat hij in het rijtje met Baumgartl en Vinicius komtquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:23 schreef Zorro het volgende:
Ik heb bij die El Ghaza nog niet het gevoel "topaankoop"
Ik wacht eerst even de mening van @Shreyas af over El Ghazi.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben bang dat hij in het rijtje met Baumgartl en Vinicius komt
Spartaquote:
Feyenoord. Dat Eagles kan er niks van.quote:
Geen woord aan gelogen.quote:
Wat is dit nou weer voor meme?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:30 schreef Zipportal het volgende:
Gakpo is op proef bij PSV. Maar hoe hij nu speelt neemt Man Utd hem niet terug na de winterstop. @:Tong80
Met El Ghazi en Vertessen als optie lijkt me dat niet zo'n gek idee.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Biertjes niet openmaken met je tanden
Van die Ocampos werd ik ook nog niet wild.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:33 schreef GGMM het volgende:
Nu ik El Ghazi zo zie spelen ben ik nog blijer dat Ajax El Ghazi niet heeft gehaald.
Niet veel slechter dan Gakpoquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:33 schreef GGMM het volgende:
Nu ik El Ghazi zo zie spelen ben ik nog blijer dat Ajax El Ghazi niet heeft gehaald.
Nee, dat was niet echt geweldigquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van die Ocampos werd ik ook nog niet wild.
En in die Conceicao zie ik ook meer een soort Younes dan een echte opvolger van Antony.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was niet echt geweldig
Verstandig van de RVC om hem via een huurdeal te laten komen.
Eens, dat was ook niks.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En in die Conceicao zie ik ook meer een soort Younes dan een echte opvolger van Antony.
Hopelijk zit ik ernaast.
Vandaag zit het een keer niet mee in de laatste minuten lijkt het, achquote:
Bij Neres zag je wel meteen genoeg potentie.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dat was ook niks.
Laten we maar hopen dat het wat tijd nodig heeft. De acties van Neres in z'n eerste wedstrijden mislukte ook allemaal
Ronald de Boer niet hoor (lol)quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Neres zag je wel meteen genoeg potentie.
Die serie? Is dat wat?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijd om LotR te gaan kijken.
Fijne avond.
Sla maar overquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fijne avond.
De groeten aan Frodo.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fijne avond.
Hoe doet Tita het ?quote:
Van de straat houden he.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Glenn Helder zijn drumcomputer is met nog een seizoen verlengt zie ik.
Je ging al de mist aan door die crap uberhaupt te lezen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mike is tevens Lorenzo aangezien hij stelt de vriend in kwestie te zijn?
Nu faal ik dus.
Aletha zit er puur omdat ze vrouw is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee presentatoren voor twee analisten.
Raar concept. Dump Aletha maar
Zet daar dan Fresia neer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Aletha zit er puur omdat ze vrouw is.
Ik ben een positief ingesteld mens en geef iedereen een tweede kans. (In @Paul zijn geval een 10000000000000ste kans)quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ging al de mist aan door die crap uberhaupt te lezen.
Zouden ze daar in Hoorn ook zo fanatiek in zijn?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu even een hoornaar in huis vermoorden.
Heel dat programma is een overkill met als enig doel vooral niet over voetbal te praten. Gezelligheid voor heel het gezin.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee presentatoren voor twee analisten.
Raar concept. Dump Aletha maar
Wel een hoog 'Ik hou van Holland' gehalte inderdaad.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel dat programma is een overkill met als enig doel vooral niet over voetbal te praten. Gezelligheid voor heel het gezin.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee maar ik sproei ze dus eerst neer met Dettol (meer op water basis dus schakeld de vleugels uit) en geef vervolgens de genadeklap met Mr. Mussle wat meer schuim is en dodelijker.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zouden ze daar in Hoorn ook zo fanatiek in zijn?
Ik wilde het serieus aanhalen maar kwam niet meer op de titelquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een hoog 'Ik hou van Holland' gehalte inderdaad.
Hier gaat nog iemand de mist aan inquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis je nu al. Wat als ik doe alsof ik wotlk wel ga spelen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik vlucht tot aan de gelijkmaker naar het Feyenoord topic.
@Scrummie , wat vinden we hiervan? Horde of alliance?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis je nu al. Wat als ik wotlk ga spelen?
Oei sterkte LR.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland ik heb mij zojuist volledig ingesproeid met deet tegen de muggen maar een groot deel zit inmiddels op de lippen en deze voelen nu alsof ik een verdoving heb ondergaan.
Je eerste keer op deet?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland ik heb mij zojuist volledig ingesproeid met deet tegen de muggen maar een groot deel zit inmiddels op de lippen en deze voelen nu alsof ik een verdoving heb ondergaan.
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:11 schreef KingRoland het volgende:
hahahahahahahahahahha Feyenoord![]()
Ga je schamen tegen GAE
Ik geloof niet in deet weet je. Mijn moeder heeft ooit haar excuus aangeboden omdat ze mij als baby/kind graag bij zich had omdat zij tenminste niet gestoken zou worden. Deet of niet ik loop erbij als een lepra patiënt.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben gestoken door een wesp. Meerdere dagen pijn gehad.
Werkt als een trein. Het is dat ik te dom ben om via de telefoon plaatjes te delen maar het slachtveld is fantastischquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee maar ik sproei ze dus eerst neer met Dettol (meer op water basis dus schakeld de vleugels uit) en geef vervolgens de genadeklap met Mr. Mussle wat meer schuim is en dodelijker.
@RipCityquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord gaat overigens nog winnen voor de gokkers in dit topic.
Arne noemde Kökcü zojuist een Nederlander. Opvallende uitspraak.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:19 schreef Bugno3 het volgende:
Overigens wel benieuwd hoe aanvoerder Köckcü dit gaat managen.
Littlerabbit is gek. Feyenoord heeft een dramatisch team.quote:
2-1 jij vlegel. Tevens fuck de Feyenoord users met hun eigen topic daar waar het overduidelijk is dat ik mij verveel maar niet een clubtopic wil vervuilenquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Littlerabbit is gek. Feyenoord heeft een dramatisch team.
Je bent van harte welkomquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2-1 jij vlegel. Tevens fuck de Feyenoord users met hun eigen topic daar waar het overduidelijk is dat ik mij verveel maar niet een clubtopic wil vervuilen
het livetopic was stil, dus ik kwam even buurten daar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2-1 jij vlegel. Tevens fuck de Feyenoord users met hun eigen topic daar waar het overduidelijk is dat ik mij verveel maar niet een clubtopic wil vervuilen
Boys, daar ben ik weerquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik vlucht tot aan de gelijkmaker naar het Feyenoord topic.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland waarom haalde je @:ripcity aan? Is hij 's wereld slechtste gokker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |