Vanille ijs?quote:
Euh dat heb ik niet in de kelderquote:
Heb je wel gewoon ijs in de kelder?quote:
huh waar?quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:16 schreef Modus het volgende:
Haha Lenny heeft alle niet-tietenposts toch maar verwijderd
Nee hoor, dat heb ik niet gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:16 schreef Modus het volgende:
Ik weet zelfs niet wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:16 schreef Modus het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet wat je bedoelt?
IJskoude kelderquote:
Ooooh eentje idd, nu weet ik waar je het over hebtquote:
Thx!!!quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:19 schreef fietsie het volgende:
Doet een rondje met een dienblad met glazen steenkoude cola met ijsklonten erin.
En het waren nochtans allemaal geen tietenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ooooh eentje idd, nu weet ik waar je het over hebt
Toen heb je me uitgedaagd.. en heb ik nog iets gezegd in de aard van: ok dan....
Ja maar ik heb ze niet geopendquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:24 schreef Modus het volgende:
[..]
En het waren nochtans allemaal geen tieten
Zelfs die OP niet :p
Haha nee is goedquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ze niet geopend![]()
Maar we gaan het daar niet over blijven hebben he
Zo'n grote 2-literfles echte ja.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:23 schreef Lenny77 het volgende:
Wel echte cola he, geen light of zero
Mijn ervaring is dat ik bij zero er teveel van drink; met echte maar 1 glas....quote:
#metooquote:
Klopt! Er zijn wel goede alternatievenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo
Echte coca-cola however vind ik hopeloos overpriced
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:31 schreef Lenny77 het volgende:
Enfin, ik ben de volgende fase ingegaan: [ afbeelding ]
Slaaptijd.. morgen weer slaven
ja zondag wel. Daarna denk ik een hele tijd niet meer.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]maar welterusten en zondag heb je hopelijk wel vrij?
ik vind coca cola echt wel lekkerder dan huismerken. Maar niet zodanig dat het het prijsverschil (> 2 euro versus 80 cent) rechtvaardigtquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ben met veel niet merk-vast. Maar met cola...
Ik doe tegenwoordig nog wel eens een haal boodschappen in Deutschland. Dat scheelt ook met dat soort dingen best welquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind coca cola echt wel lekkerder dan huismerken. Maar niet zodanig dat het het prijsverschil (> 2 euro versus 80 cent) rechtvaardigt
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
ja zondag wel. Daarna denk ik een hele tijd niet meer.
Als ik mij niet vergis nog 3 dagen verdeeld over heel september... de rest ook werken
Ja dat gelukkig welquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]slavendrijvers in België! Hoop dat je je werk wel leuk vindt dan!
Duitsland is ivm afstand en statiegeld lastig. Maar rum koop ik er graagquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig nog wel eens een haal boodschappen in Deutschland. Dat scheelt ook met dat soort dingen best wel
Gelukkig wordt er ook weinig vies als je weinig thuis bent. En anders een huishoudster of huisman zoekenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dat gelukkig wel![]()
Wil helaas niet zeggen dat ik niet een beetje deaud ben als ik thuis kom...
Huishouden enz... ja dat gaat niet zo lekker meer dan
Een poetsslaafquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er ook weinig vies als je weinig thuis bent. En anders een huishoudster of huisman zoeken
Trusten, ik ga eens kijken of er nog fortnite vriendjes online zijnquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:41 schreef fietsie het volgende:
Lekker slapen voor de slapers, veel plezier voor de wakers. Ik ga plat
slaapsequote:Op vrijdag 2 september 2022 23:41 schreef fietsie het volgende:
Lekker slapen voor de slapers, veel plezier voor de wakers. Ik ga plat
Nerdjequote:Op vrijdag 2 september 2022 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Trusten, ik ga eens kijken of er nog fortnite vriendjes online zijn
Bitter lemon is ook lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:45 schreef Knikkergeitje het volgende:
En toch, bitter lemon.
Kan geen cola tegenop
Ja zo zal dat wel heten in België. Of ene kuizer.quote:
Bitter lemonquote:
Of hij doet dat zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja zo zal dat wel heten in België. Of ene kuizer.
Of misschien heeft @:fietsie ook wel een poetsslaaf in kelder en is hij bereid die aan Lenny uit te lenen
Oh ja dat kan ook nog, zo modern!quote:
quote:
Bij Lennyquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook nog, zo modern!
In een zeemleren pakjequote:
Jawel hoor! Niets mis met een lekkere vissmaakquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:19 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Jij lust ook geen haring zeker?
quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel hoor! Niets mis met een lekkere vissmaak
Hehe ik zie wel iets voor me jaquote:
Met zeker niet veel meer aan dan datquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hehe ik zie wel iets voor me ja
quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Met zeker niet veel meer aan dan dat
Komt goedquote:
Echt niet. Gij zondaar!quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt! Er zijn wel goede alternatieven
Poetsslaven komen er niet in.quote:
Het gaat niet door.quote:
Daar kan ik me wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:45 schreef fietsie het volgende:
Zo, tot zo ver "dagje alleen op pad". Het werd "shopexpeditie met dochter".
Was supergezellig en nu ben ik op.
Moet m'n pa ook niet proberen om die taak af te pakkenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Klinkt flitsend!
Wel leuk dat je gewoon meegaat kleding shoppen, ik heb nooit met mijn vader samen geshopt, dat was de taak voor moeders.
Haha ja dat ook wel. Mijn vaders advies zou gebaseerd zijn op zn eigen smaak, mijn moeder heeft altijd volgens mijn smaak advies gegeven, achteraf bezien denk ik niet dat ze mn goth-alto-emo stijl erg mooi vondquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Moet m'n pa ook niet proberen om die taak af te pakken
Moeders doet dat graag. En heb ik qua advies ook wel iets meer aan dan m'n pa..
Das jammerquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]het gaat echt niet door! https://www.nu.nl/tech/62(...)na-brandstoflek.html
Told you so.quote:
Nee, er zat een eekhoorn in één van de sub-licht motoren.quote:
Dacht het niet. Die gaat/wil aan jou zitten.quote:
Ach nee man... die moet gewoon poetsen, eten maken, afwassen en zwijgen. Daarna mag m ophoepelenquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dacht het niet. Die gaat/wil aan jou zitten.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ach nee man... die moet gewoon poetsen, eten maken, afwassen en zwijgen. Daarna mag m ophoepelen
Vertrouw ze voor geen reet.quote:
Had ik al gezienquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]het gaat echt niet door! https://www.nu.nl/tech/62(...)na-brandstoflek.html
quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Told you so.
[..]
Nee, er zat een eekhoorn in één van de sub-licht motoren.
Want dan is de maan weg???quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben benieuwdze hebben nog 3 dagen
Gaat het ook niet worden. Dan zit er een kat in de cockpit.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben benieuwdze hebben nog 3 dagen
Gedacht?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je een relaxte poetsdag gedacht vandaag?
Arme katquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat het ook niet worden. Dan zit er een kat in de cockpit.
Ja, die drukt alsmaar op de verkeerde knopjes.quote:
Beter geen kat in de raketquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, die drukt alsmaar op de verkeerde knopjes.
Nee, gewoon in China in de kookpot.quote:
Bestaat dat zelfs? Een relaxte poetsdag?quote:
Is zo'n robotstofzuiger niets voor jou?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bestaat dat zelfs? Een relaxte poetsdag?
En nee heb moeten werkenEn heel eerlijk is het huishouden het eerste wat blijft liggen als je weken van 60u draait... Hier kan best niemand met een stofallergie op bezoek komen
Die kunnen niet op kastenquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is zo'n robotstofzuiger niets voor jou?
quote:
YEEEEEYquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
Dan krijg je wel een gecastreerde, impotente huisslaaf.
Blij meisje.quote:
Belgen over het algemeen ook nietquote:
Je emoticon spreekt je tekst trouwens tegen, coulrofiel!quote:
Gewoon leuke smileyquote:Op zondag 4 september 2022 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je emoticon spreekt je tekst trouwens tegen, coulrofiel!
Niet veel bijzonders beetje huishouden, administratie, persoonlijke verzorging, wandelen en boodschappenquote:
Beetje hetzelfde minus administratie wandelen en ehhm ja nee dat was het welquote:Op zondag 4 september 2022 00:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders beetje huishouden, administratie, persoonlijke verzorging, wandelen en boodschappenen jij?
quote:Op zondag 4 september 2022 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Koffie?
Of een radio voor de vrachtwagen?
Hopelijk is er goede vlaai om te compenseren voor de koffiequote:
Grote kans dat er geen vlaai isquote:Op zondag 4 september 2022 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk is er goede vlaai om te compenseren voor de koffie
Het leven buiten Limburg lijkt me maar moeilijkquote:
Integendeelquote:Op zondag 4 september 2022 00:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het leven buiten Limburg lijkt me maar moeilijk
Klinkt lekker!quote:
Wat een zeiksnorren :pquote:Op zondag 4 september 2022 01:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ach ja, na 3 jaar zijn ze erachter gekomen dat ik in de vakantie jarig ben en nooit trakteer, dus zal het maar goed maken
Sielugquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, gewoon in China in de kookpot.
Ik had vrijdag zo'n dag,quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bestaat dat zelfs? Een relaxte poetsdag?
En nee heb moeten werkenEn heel eerlijk is het huishouden het eerste wat blijft liggen als je weken van 60u draait... Hier kan best niemand met een stofallergie op bezoek komen
Sjonge jonge.quote:
Ja, dat antwoord ook weer...quote:
Nee, het was echt goed. Met je okay.quote:
Oh okayquote:Op zondag 4 september 2022 10:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, het was echt goed. Met je okay.
Ja joh. Hoe gaat het met je hond btw?quote:
Heb ik nietquote:Op zondag 4 september 2022 10:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh. Hoe gaat het met je hond btw?
Oh? Kon zijn toch? Heb je die sierduiven nog?quote:
Ook niet , je hebt de verkeerde voor jequote:Op zondag 4 september 2022 10:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh? Kon zijn toch? Heb je die sierduiven nog?
quote:Op zondag 4 september 2022 10:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook niet , je hebt de verkeerde voor je
Awww... vind je wel een type voor sierduiven btw.quote:
Ik heb wel last van muizenquote:Op zondag 4 september 2022 11:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Awww... vind je wel een type voor sierduiven btw.Of een geit.
Koop een uil!quote:Op zondag 4 september 2022 11:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel last van muizen![]()
Vrijdag twee lokdozen met pasta neergezet , morgen maar eens kijken of ik lijkjes vind.
Kutbeesten
Een kat kost geld en nu heb ik dat nog, maar met die hoge energiekosten straks niet meer, vandaar lokdozen.quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 11:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een kat kost geld en nu heb ik dat nog, maar met die hoge energiekosten straks niet meer, vandaar lokdozen.
Eerst vond ik het schattig , maar van de week was ik er helemaal klaar mee: kapot motten zequote:
Nou,nou,nou.quote:Op zondag 4 september 2022 11:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerst vond ik het schattig , maar van de week was ik er helemaal klaar mee: kapot motten ze
Ja maar ik meen het toch echt!! Fakking kutbeestenquote:
Als er één in je huis zit, dan zitten er meer.quote:Op zondag 4 september 2022 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja snap ik wel, ik had ook een muis in huis, die at met het konijn mee. Kwam erachter toen het konijn angstig naar me toe kwam rennen, zat de muis in z'n kooi
Muis ging in de meterkast door het gat in de vloer, daar zakje met snelwerkende gifkorrels neergelegd, dag erna zat er al een dode muis in het zakje! Was bang dat het er meer zouden zijn, maar verder nooit meer een muis gezien. Vond het wel gemeen om muis te doden, maar wilde geen plaag, ze vermeerderen zich snel en zijn onhygiënisch.
Zijn dat van die lokdozen waarbij de muis de pasta eet en dan later in zn holletje uitdroogt? Dan zou het logisch zijn dat je geen lijkjes hebt.quote:Op zondag 4 september 2022 12:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als er één in je huis zit, dan zitten er meer.
Ik heb twee lokdozen met pasta , ze werden op een gegeven moment echt brutaal , ik werd er helemaal gek van![]()
Rare is : sinds vrijdag hoor ik ze niet meer, zie ik ze niet meer, maar ik heb nog lijkjes gevonden![]()
Misschien hebben ze er ook nog niet aangezeten.
Ik had een paar maanden geleden een muis in de bijkeuken zitten. Keurig buiten gezet.quote:Op zondag 4 september 2022 11:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar ik meen het toch echt!! Fakking kutbeesten
Zijn hele kleine doosjes, waar ze net uit kunnen eten En ik zie nog wel poepjes, niet veel , maar ik denk dat ik nog een dagje wacht en morgen de doosjes ga checkenquote:Op zondag 4 september 2022 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn dat van die lokdozen waarbij de muis de pasta eet en dan later in zn holletje uitdroogt? Dan zou het logisch zijn dat je geen lijkjes hebt.
Ja, ik vind ze op zich best wel leuk om te zien, en gun ze hun leven, maar niet in mijn huis. Weet nog dat ik een keer bij iemand schoonmaakte en daar hadden ze gewoon een gat in een zak chips geknaagd, hielden hun eigen feestje, dat was wel even schrikken toen ik de zak oppakte(maar de muizen renden ook hard weg, dus die schrokken ook
)
quote:Op zondag 4 september 2022 13:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden geleden een muis in de bijkeuken zitten. Keurig buiten gezet.Hij keek zo zielig.
Fryslan. Waait als een malle over de meren.quote:
dat viel helaas tegen; mijn route is tussen meren door dus ik denk wat lokaal temperatuur effect (ene kant ondiep water, andere kant dieper water)quote:
Muisjes zijn lief.quote:Op zondag 4 september 2022 18:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Die zijn zo schattig.. en gif is zo gemeen.
Heel schattig ja, tot ze je huis overnemen , overal pissen en schijten en kapot vretenschattig jaquote:Op zondag 4 september 2022 18:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Die zijn zo schattig.. en gif is zo gemeen.
Levende val en buiten ergens ver weg uitzetten?quote:Op zondag 4 september 2022 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel schattig ja, tot ze je huis overnemen , overal pissen en schijten en kapot vretenschattig ja
Nee dankje , dan zijn ze zo weer terug. Dood moeten ze .quote:Op zondag 4 september 2022 20:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Levende val en buiten ergens ver weg uitzetten?
quote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dankje , dan zijn ze zo weer terug. Dood moeten ze .
Puzzies houden niet van muisjesquote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dankje , dan zijn ze zo weer terug. Dood moeten ze .
Doet het niet?quote:Op zondag 4 september 2022 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]poesje ligt lekker te slapen, komt er zo'n opdringerige muis
Ik zag het. Moet nog oefenen met plaatjes plaatsenquote:
Fixed it.quote:Op zondag 4 september 2022 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag het. Moet nog oefenen met poesjes posten plaatjes plaatsen
quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik hou meer van konijntjes, dit waren wel weer genoeg poesjes
quote:
Dat laatste is wel een goed ideequote:
Lekker slapen.quote:Op zondag 4 september 2022 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een goed idee![]()
dat wordt idd weer een kat nemenquote:Op zondag 4 september 2022 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Puzzies houden niet van muisjes
[ afbeelding ]
Lekker hoorquote:Op maandag 5 september 2022 09:22 schreef fietsie het volgende:
Mogguh.
Lekker thuiswerken vandaag; bij 29 graden wil ik tussen de middag wel even zwemmen
Leven de muisjes nog?quote:
Dood zullen ze gaan, stuk voor stuk.quote:
Of een slangquote:Op maandag 5 september 2022 08:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat wordt idd weer een kat nemen
quote:Op maandag 5 september 2022 10:55 schreef fietsie het volgende:
En bij een poes kun je ook lekker rustgevend door het vachtje kriebelen
Ik zit er al langer over na te denkenquote:Op maandag 5 september 2022 10:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of een slang![]()
Maar lijkt me wel een goed excuus om een kat te nemen ja
Spaart weer muizengif uitquote:Op maandag 5 september 2022 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit er al langer over na te denken
En slangengif... Ik vind een tuinslang al onbetrouwbaar genoeg, laat staan eentje die muizen verwerkt.quote:
Een muisje ookquote:Op maandag 5 september 2022 10:55 schreef fietsie het volgende:
En bij een poes kun je ook lekker rustgevend door het vachtje kriebelen
Slangengif is het gif van de slang, dat krijg je gratis bij je slang! Maar ik zou ook niet zo snel een slang nemen. Weet ook niet of je die wel los kan laten in je huis om de muizen te vangen. Nee dan liever een kat.quote:Op maandag 5 september 2022 11:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
En slangengif... Ik vind een tuinslang al onbetrouwbaar genoeg, laat staan eentje die muizen verwerkt.
Voor je t weet issie de muis van de buurvrouw aan t vangenquote:Op maandag 5 september 2022 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slangengif is het gif van de slang, dat krijg je gratis bij je slang! Maar ik zou ook niet zo snel een slang nemen. Weet ook niet of je die wel los kan laten in je huis om de muizen te vangen. Nee dan liever een kat.
Een buurman van mij had slangen en spinnen. voelde toch nooit heel erg fijnquote:Op maandag 5 september 2022 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slangengif is het gif van de slang, dat krijg je gratis bij je slang! Maar ik zou ook niet zo snel een slang nemen. Weet ook niet of je die wel los kan laten in je huis om de muizen te vangen. Nee dan liever een kat.
Maar ja, om je kat nu te omringen met vergiftigde muisjes is ook niet zo handig, misschien nog even wachten?quote:Op maandag 5 september 2022 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een buurman van mij had slangen en spinnen. voelde toch nooit heel erg fijn![]()
![]()
Doe mij maar een kat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho ho , waarom denk je dat ik nog geen kat heb?quote:Op maandag 5 september 2022 11:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ja, om je kat nu te omringen met vergiftigde muisjes is ook niet zo handig, misschien nog even wachten?
quote:Op maandag 5 september 2022 11:42 schreef Modus het volgende:
Poesjedoosje.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja dat kunnen zequote:Op maandag 5 september 2022 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Excuus, was niet zo bedoeld. Had hier al gezien dat je er al over nadacht, maar het nog niet het juiste moment is. Was meer een algemen opmerking, waarbij ik me nu wel afvraag of katten eigenlijk ziek kunnen worden van vergiftigde muizen.
Katten zijn wreedquote:Op maandag 5 september 2022 12:11 schreef fietsie het volgende:
Nu heb ik jarenlange ervaring met poezen, en heb ik toch vaak gezien dat ze liever met hun prooi spelen, dan echt direct toe te slaan..
Oh wel goed om te weten, nu gooide ik ze in de grijze container, maar geloof dat mijn buurman zelfs eens buiten gif had gestrooid, vond ik sowieso al onzin, muizen horen buiten te leven. En tussen zijn open haard hout konden ze mooie holletjes makenquote:Op maandag 5 september 2022 12:11 schreef puzziepie het volgende:
Die moet je ook goed verpakken voor je ze überhaupt ergens bij het vuil dumpt.
Ik had het er gisteren toevallig nog met mijn moeder over, die woonde op een boerderij en die gooide die muisjes wel (verpakt) bij het gewone vuil, maar hier zijn ook katten in mijn wijk. Ik heb gelukkig een ondergrondse vuilnisbak. Maar tot nu toe nog geen lijkjes gevonden, ik ga de doosjes maar verplaatsenquote:Op maandag 5 september 2022 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wel goed om te weten, nu gooide ik ze in de grijze container, maar geloof dat mijn buurman zelfs eens buiten gif had gestrooid, vond ik sowieso al onzin, muizen horen buiten te leven. En tussen zijn open haard hout konden ze mooie holletjes maken(en bij mijn konijnen konden ze wat te eten halen
) Ik was wel bang dat zijn vergiftige muizen bij mijn konijnen zouden komen, nooit nagedacht over de katten (zijn andere buurvrouw heeft er 4 hoorde ik laatst, al zie ik die bijna nooit).
Mijn vader ging de muisjes die bij de kippen zaten altijd met een schop te lijf, soms lukt het, hakte hij bijvoorbeeld het hoofdje af. Als kind vond ik het maar een raar gezicht. Ook wel eens dat in de muizenval alleen maar een pootje zat, dan vind ik gif toch wel wat humaner.quote:Op maandag 5 september 2022 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren toevallig nog met mijn moeder over, die woonde op een boerderij en die gooide die muisjes wel (verpakt) bij het gewone vuil, maar hier zijn ook katten in mijn wijk. Ik heb gelukkig een ondergrondse vuilnisbak. Maar tot nu toe nog geen lijkjes gevonden, ik ga de doosjes maar verplaatsen
Dat deed mijn oom ook, waren ze wel meteen goed doodquote:Op maandag 5 september 2022 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn vader ging de muisjes die bij de kippen zaten altijd met een schop te lijf, soms lukt het, hakte hij bijvoorbeeld het hoofdje af. Als kind vond ik het maar een raar gezicht. Ook wel eens dat in de muizenval alleen maar een pootje zat, dan vind ik gif toch wel wat humaner.
Wel in de grond zetten!quote:
Dan vorstvrij wegzetten.quote:
Wel zielig zo'n olijf alleen.quote:Op maandag 5 september 2022 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat sowieso als het winter wordt
Waarom?quote:Op maandag 5 september 2022 15:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel zielig zo'n olijf alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |