Euh dat heb ik niet in de kelderquote:
Heb je wel gewoon ijs in de kelder?quote:
huh waar?quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:16 schreef Modus het volgende:
Haha Lenny heeft alle niet-tietenposts toch maar verwijderd
Nee hoor, dat heb ik niet gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:16 schreef Modus het volgende:
Ik weet zelfs niet wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:16 schreef Modus het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet wat je bedoelt?
IJskoude kelderquote:
Ooooh eentje idd, nu weet ik waar je het over hebtquote:
Thx!!!quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:19 schreef fietsie het volgende:
Doet een rondje met een dienblad met glazen steenkoude cola met ijsklonten erin.
En het waren nochtans allemaal geen tietenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ooooh eentje idd, nu weet ik waar je het over hebt
Toen heb je me uitgedaagd.. en heb ik nog iets gezegd in de aard van: ok dan....
Ja maar ik heb ze niet geopendquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:24 schreef Modus het volgende:
[..]
En het waren nochtans allemaal geen tieten
Zelfs die OP niet :p
Haha nee is goedquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ze niet geopend![]()
Maar we gaan het daar niet over blijven hebben he
Zo'n grote 2-literfles echte ja.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:23 schreef Lenny77 het volgende:
Wel echte cola he, geen light of zero
Mijn ervaring is dat ik bij zero er teveel van drink; met echte maar 1 glas....quote:
#metooquote:
Klopt! Er zijn wel goede alternatievenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo
Echte coca-cola however vind ik hopeloos overpriced
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:31 schreef Lenny77 het volgende:
Enfin, ik ben de volgende fase ingegaan: [ afbeelding ]
Slaaptijd.. morgen weer slaven
ja zondag wel. Daarna denk ik een hele tijd niet meer.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]maar welterusten en zondag heb je hopelijk wel vrij?
ik vind coca cola echt wel lekkerder dan huismerken. Maar niet zodanig dat het het prijsverschil (> 2 euro versus 80 cent) rechtvaardigtquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ben met veel niet merk-vast. Maar met cola...
Ik doe tegenwoordig nog wel eens een haal boodschappen in Deutschland. Dat scheelt ook met dat soort dingen best welquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind coca cola echt wel lekkerder dan huismerken. Maar niet zodanig dat het het prijsverschil (> 2 euro versus 80 cent) rechtvaardigt
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
ja zondag wel. Daarna denk ik een hele tijd niet meer.
Als ik mij niet vergis nog 3 dagen verdeeld over heel september... de rest ook werken
Ja dat gelukkig welquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]slavendrijvers in België! Hoop dat je je werk wel leuk vindt dan!
Duitsland is ivm afstand en statiegeld lastig. Maar rum koop ik er graagquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig nog wel eens een haal boodschappen in Deutschland. Dat scheelt ook met dat soort dingen best wel
Gelukkig wordt er ook weinig vies als je weinig thuis bent. En anders een huishoudster of huisman zoekenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dat gelukkig wel![]()
Wil helaas niet zeggen dat ik niet een beetje deaud ben als ik thuis kom...
Huishouden enz... ja dat gaat niet zo lekker meer dan
Een poetsslaafquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er ook weinig vies als je weinig thuis bent. En anders een huishoudster of huisman zoeken
Trusten, ik ga eens kijken of er nog fortnite vriendjes online zijnquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:41 schreef fietsie het volgende:
Lekker slapen voor de slapers, veel plezier voor de wakers. Ik ga plat
slaapsequote:Op vrijdag 2 september 2022 23:41 schreef fietsie het volgende:
Lekker slapen voor de slapers, veel plezier voor de wakers. Ik ga plat
Nerdjequote:Op vrijdag 2 september 2022 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Trusten, ik ga eens kijken of er nog fortnite vriendjes online zijn
Bitter lemon is ook lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:45 schreef Knikkergeitje het volgende:
En toch, bitter lemon.
Kan geen cola tegenop
Ja zo zal dat wel heten in België. Of ene kuizer.quote:
Of hij doet dat zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja zo zal dat wel heten in België. Of ene kuizer.
Of misschien heeft @:fietsie ook wel een poetsslaaf in kelder en is hij bereid die aan Lenny uit te lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |