Mwah, ik denk dat ze heel snel die boel gefikst hebben.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef TweedeKlum het volgende:
De auto van Max loopt niet, Max zelf loopt prima.
Sterretjes vullenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
"Wij zoeken monteurs, kom werken bij Carglass"
Binnen 43 minutenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef Rianne84 het volgende:
Mogen ze nu die bak veranderen en weer verder rijden?
Of duurt dat sowieso te lang?
Prima tieten welquote:
RB doet het in 30quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Binnen 43 minuten
Mwahhh is best krap denk ik
Lijkt met niet dat dat nog lukt tijdens deze sessie.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef Rianne84 het volgende:
Mogen ze nu die bak veranderen en weer verder rijden?
Of duurt dat sowieso te lang?
Niet deze vrije training neem ik aanquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze heel snel die boel gefikst hebben.
Ligtquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:48 schreef Starflyer het volgende:
Het ligt springt net om als Schumacher de pits uit rijdt. Komt-ie wel mee weg, denk ik.
Het ligt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:48 schreef Starflyer het volgende:
Het ligt springt net om als Schumacher de pits uit rijdt. Komt-ie wel mee weg, denk ik.
Ligt springt??quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:48 schreef Starflyer het volgende:
Eens wel, ik hoef die onzin niet te zien.quote:
quote:
quote:
Oepsquote:
Alsjeblieft niet inderdaadquote:
Plaatsvervangende schaamte.quote:
Hier ook. Schuld van Christijanquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Godver. Hamilton 2.2 trager.
3,2.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Godver. Hamilton 2.2 trager.
Ik vind het echt prachtig hoe Verstappen meteen in zijn outlap dat ding open gooide, en er meerdere anderen zijn die even nodig haddenquote:
mijn gratis stream blijft het doenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:52 schreef Rianne84 het volgende:
Viaplay kapt er maar helemaal mee, godver
Verschil tussen kampioen en geen kampioenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig hoe Verstappen meteen in zijn outlap dat ding open gooide, en er meerdere anderen zijn die even nodig hadden
Viaplay hier ook hoorquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn gratis stream blijft het doen
tja, hij rijdt nu met een vloer die meer bij z'n rijstijl past, hij is er alleen niet sneller meequote:
Hamilton had hem nog dicht in zijn vorige ronde iigquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verschil tussen kampioen en geen kampioen
Het is hem gewoon net nietquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja, hij rijdt nu met een vloer die meer bij z'n rijstijl past, hij is er alleen niet sneller mee
Nee, zo is Verstappen gewoon. Dat zien we al jaren.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verschil tussen kampioen en geen kampioen
Er is meer dan F1. Én er is nog FP2 straksquote:
Alonso ookquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, zo is Verstappen gewoon. Dat zien we al jaren.
Dan komen ze daarvoorquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is meer dan F1. Én er is nog FP2 straks
Dan houd je ze toch thuisquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen met kinderen die eerst naar school moesten.
Of gewoon zelf moeten werken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen met kinderen die eerst naar school moesten.
Alonso had er meer uitgehaaldquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Middelmatige coureur in een goede auto.
Nu nog de aarscam, voor het dun door de broek.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:06 schreef DKUp het volgende:
Heerlijk die 360p cams van voeten en in de helmet
Bullshit, wat is de definities van de "Echte" fan dan? die de hele wereld afgaat om F1 te kijken?quote:
Agressieffffquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:12 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Bullshit, wat is de definities van de "Echte" fan dan? die de hele wereld afgaat om F1 te kijken?
Volgens de mensen hier als je alles goed vind wat Max doet, maar alles wat een andere coureur doet slecht is.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:12 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Bullshit, wat is de definities van de "Echte" fan dan? die de hele wereld afgaat om F1 te kijken?
Mensen die niet op een forum dat soort reacties hoeven te plaatsen om hun onzekerheid te verdoezelen en gewoon genieten van de F1.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:12 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Maar doen ze er ook wat mee/quote:
Stropoppen zijn geen mensenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Volgens de mensen hier als je alles goed vind wat Max doet, maar alles wat een andere coureur doet slecht is.
Niet zo zuur de hele tijdquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Volgens de mensen hier als je alles goed vind wat Max doet, maar alles wat een andere coureur doet slecht is.
Ik quote Verstappenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:12 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:potjecreme kijkt niet meer mee sinds Lewis een grijze muis is dit jaar.
Hiermee moet je haar lokkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ach ja, je kan niet 10 jaar dominerenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bind maar eens een camera zonder stabilisatiemechanisme op je fiets, kijk hoe het beeld is.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs op Zandvoort lekker stuiteren, goed bezig Ferrari.
Dat is een ander soort stuiteren.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bind maar eens een camera zonder stabilisatiemechanisme op je fiets, kijk hoe het beeld is.
Je kunt het bij Ferrari en McLaren gewoon horenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bind maar eens een camera zonder stabilisatiemechanisme op je fiets, kijk hoe het beeld is.
Het ziet er dramatischer uit met zo'n onboard helmcamera.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een ander soort stuiteren.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach ja, je kan niet 10 jaar domineren
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:32 schreef potjecreme het volgende:
Zucht, Dat ik ooit op D66 heb gestemd.
Dat zal een uiterst stabiel beeld zijn, mijn fiets staat al jaren stilquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over het geluid.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het ziet er dramatischer uit met zo'n onboard helmcamera.
Mag je daar geen ban voor geven?quote:
Ik heb ze op de tribune gezien, al rokend, ah begin vd sessiequote:
HAM is nooit sneller geweest, VERre vanquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:16 schreef Rianne84 het volgende:
HAM nog steeds niet sneller geweest dan VER
Voor stemmen op D66?quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag je daar geen ban voor geven?
Vraag ik voor een vriend?
quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zal een uiterst stabiel beeld zijn, mijn fiets staat al jaren stil
Een onzichtbare rookgordijnquote:
Okéquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over het geluid.
Hij heeft vorig jaar kunnen oefenenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Hèhè, Hamilton heeft ook eindelijk door hoe de baan werkt.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:18 schreef Rianne84 het volgende:
Marc weet volgens mij niet precies wat hij bij Ferrari doet
Begin vd sessie op de tribune. Oranje rookquote:
Al die teams zouden een klacht moeten indienen bij de stewardsquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:21 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton blijft maar in de weg rijden
Oh, Viaplay loopt gewoon zo ver achter.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begin vd sessie op de tribune. Oranje rook
FIAquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Al die teams zouden een klacht moeten indienen bij de stewards
Lezen is lastig zie ikquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, Viaplay loopt gewoon zo ver achter.
ook goed. Het gebeurt al 4 keer in deze sessiequote:
Zijn Viaplay sessie moet nog beginnenquote:
Hij kan zijn engineer niet goed horenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ook goed. Het gebeurt al 4 keer in deze sessie
Daar heeft 'ie nu eenmaal altijd last van.quote:
Moet ie gehoorapparaat nemenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan zijn engineer niet goed horen
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan zijn engineer niet goed horen
40G, it's a wonder i am still alive with an unbroken back.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Komt door die bijna-doodervaring van vorige week.
Ook niet die van plasticquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
40G, it's a wonder i am still alive with an unbroken back.
Garpjesquote:
Terwijl de spiegels voor de caravanrace er al opzitten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:21 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton blijft maar in de weg rijden
Jawel, dat zeiden ze meteen al toen hij uitviel.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
Is er nu niemand bij viaplay die weet dat ze de 1ste training met een andere bak rijden??
F1TV vond het nog wel een mogelijkheid dat het niet een vrijdagbak was. Dus Viaplay kan zowaar per ongeluk gelijk hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
Is er nu niemand bij viaplay die weet dat ze de 1ste training met een andere bak rijden??
Niet dat we gezien hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:33 schreef Starflyer het volgende:
Vettel noted. Is dat ook al met Hamilton gebeurd?
Nee, uiteraard niet.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:33 schreef Starflyer het volgende:
In dat geval beter nu dan tijdens de race.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV vond het nog wel een mogelijkheid dat het niet een vrijdagbak was. Dus Viaplay kan zowaar per ongeluk gelijk hebben
Mompelt iets over BLMquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:33 schreef Starflyer het volgende:
De Verstappen jerkcircle is niet te houden hier. Met zijn gestolen kampioenschapquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zuuuuuuurrrr...quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De Verstappen jerkcircle is niet te houden hier. Met zijn gestolen kampioenschap
quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De Verstappen jerkcircle is niet te houden hier. Met zijn gestolen kampioenschap
YES! BEET!quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eens wel. Ik ben ook voor het eerst in het topic sinds vorig seizoen omdat Zandvoort.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Op het gevaar af weer in een vorigjaardiscussie terecht te komen:quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wijs maar aan op de pop waar RBR je zeer deed.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Eens wel. Ik ben ook voor het eerst in het topic sinds vorig seizoen omdat Zandvoort.
Maar het is echt een ramp. En ik heb nog een hekel aan Hamilton ook.
Uhuhhhhh...quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:37 schreef PS. het volgende:
Eens wel. Ik ben ook voor het eerst in het topic sinds vorig seizoen omdat Zandvoort.
Verstappen is ook echt niet geholpen in Abu Dhabi natuurlijk. Toen dat gebeurde was 90% van dit topic echt voorgoed afquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op het gevaar af weer in een vorigjaardiscussie terecht te komen:
Hoe het ook met die regels zit en alles: denk je nou echt dat Verstappen als hij in de Hamilton situatie had gezeten zich daar had laten inhalen?
Ik vind het ook allemaal wat overdreven maar laat die mensen toch lekker hun gang gaanquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar het is echt een ramp. En ik heb nog een hekel aan Hamilton ook.
Zie je, daar ga je alquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik ben hier tijdens de races echt niet geweest hoor, vorige week alleen een beetje.
WOESTquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
begin dan eens met zelf niet zo zuur te zijnquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Verstappen is ook echt niet geholpen in Abu Dhabi natuurlijk. Toen dat gebeurde was 90% van dit topic echt voorgoed af
Maar vooral door blijven zeveren. Misschien is het gewoon leuker om niet elkaar aan te vallen, en iedereen in hun waarde laten. Voor wie ze ook zijn. Iedereen heeft verschillende meningen. Let is go, en geniet gewoon van een leuke sport.
volgens viaplayquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:41 schreef DKUp het volgende:
Grote problemen voor Verstappen, Gridstraf genot
Nou doe jij ook zuur.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
begin dan eens met zelf niet zo zuur te zijn
jij bent zelf ook constant commentaar aan het leveren
Hoe zielig kan iemand zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja omdat het heel ergerlijk is dat elke andere coureur tot op het bot wordt afgesnauwd, terwijl Verstappen nooit wat fout kan doen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
begin dan eens met zelf niet zo zuur te zijn
jij bent zelf ook constant commentaar aan het leveren
Zand in de vagijn?quote:
Wat mij betreft wel hoor, als men maar snapt dat dit om de GP van Zandvoort gaat, en niet om alleen Max. (ook al hoop ik dat hij gewoon wint hier)quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:44 schreef PzKpfw het volgende:
Het is hier alweer lekker gezellig op de vrijdagmiddag zie ik.
Hami is een enorme piepertquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja omdat het heel ergerlijk is dat elke andere coureur tot op het bot wordt afgesnauwd, terwijl Verstappen nooit wat fout kan doen.
Het is veel leuker om een topic te hebben waarin anderen ook eens gewaardeerd worden. En natuurlijk een domme fout eens uitgelachen mag worden. Maar Hamilton of een Leclerc zijn ook gewoon goede coureurs die het Max nog steeds lastig kunnen maken elke race. Ga dan niet meteen beginnen over dat de FIA dat wil, want dan moet je echt in BNW zijn imo .
Welneequote:Op vrijdag 2 september 2022 13:41 schreef DKUp het volgende:
Grote problemen voor Verstappen, Gridstraf genot
Als je je eens wat minder zou focussen op die paar fanatici zal je zien dat het heel erg meevalt. Genoeg waardering voor andere coureurs.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja omdat het heel ergerlijk is dat elke andere coureur tot op het bot wordt afgesnauwd, terwijl Verstappen nooit wat fout kan doen.
Het is veel leuker om een topic te hebben waarin anderen ook eens gewaardeerd worden. En natuurlijk een domme fout eens uitgelachen mag worden. Maar Hamilton of een Leclerc zijn ook gewoon goede coureurs die het Max nog steeds lastig kunnen maken elke race. Ga dan niet meteen beginnen over dat de FIA dat wil, want dan moet je echt in BNW zijn imo .
dat komt wel goed, hij heeft nooit zoveel tijd nodig om eruit te halen wat erin zitquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen moet ook aan een bak.
Dat was voor de training.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:45 schreef El_Thijs het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)and-aan-gp-nederland
Dus niks aan de hand.
Red Bull heeft in het verleden wel wat meer tijd nodig gehad voor de afstellingquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat komt wel goed, hij heeft nooit zoveel tijd nodig om eruit te halen wat erin zit
Ik wil ook een terrasquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
zit heerlijk op mijn eigen terras met mijn laptop voor mijn neus
Oepsquote:
gezien z'n rondje op hard ben ik daar niet zo bang voor, die afstelling dan hèquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Red Bull heeft in het verleden wel wat meer tijd nodig gehad voor de afstelling
Straks hebben we weer een Oostenrijk herhaling met te veel bandenslijtage
Alsnog is er niks ad hand. Het is een vrijdagbak.quote:
Heeft hij straf gekregen voor het aanrijden van Alonso? Heeft hij straf gekregen voor het voor de 2e keer negeren van de verplichting om zich medisch te laten controleren?quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:33 schreef Starflyer het volgende:
Dramatisch is 0 punten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
Aan de ene kant vrees ik voor een dramatisch weekend voor Red Bull, maar aan de andere kant denk ik ook dat het wel goed komt
En mogelijk gaat Latifi winnenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:52 schreef DKUp het volgende:
Volgens Viaplay krijgt hij mogelijk een gridstraf.
Preciesquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dramatisch is 0 punten.
Een 2e of 3e plaats is gewoon prima, voorsprong is groot genoeg.
België bak gaat er inquote:
Viaplay moet hun feiten checken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:52 schreef DKUp het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:52 schreef DKUp het volgende:
Ziggo F1 van vorig jaar >> Viaplayquote:
Daarom kijk ik de races met F1TV commentaarquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik kan Melroy niet meer aan.
Daar is iedereen het wel over eens.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ziggo F1 van vorig jaar >> Viaplay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |