Mwah, ik denk dat ze heel snel die boel gefikst hebben.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef TweedeKlum het volgende:
De auto van Max loopt niet, Max zelf loopt prima.
Sterretjes vullenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
"Wij zoeken monteurs, kom werken bij Carglass"
Binnen 43 minutenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef Rianne84 het volgende:
Mogen ze nu die bak veranderen en weer verder rijden?
Of duurt dat sowieso te lang?
Prima tieten welquote:
RB doet het in 30quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Binnen 43 minuten
Mwahhh is best krap denk ik
Lijkt met niet dat dat nog lukt tijdens deze sessie.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef Rianne84 het volgende:
Mogen ze nu die bak veranderen en weer verder rijden?
Of duurt dat sowieso te lang?
Niet deze vrije training neem ik aanquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze heel snel die boel gefikst hebben.
Ligtquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:48 schreef Starflyer het volgende:
Het ligt springt net om als Schumacher de pits uit rijdt. Komt-ie wel mee weg, denk ik.
Het ligt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:48 schreef Starflyer het volgende:
Het ligt springt net om als Schumacher de pits uit rijdt. Komt-ie wel mee weg, denk ik.
Ligt springt??quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:48 schreef Starflyer het volgende:
Eens wel, ik hoef die onzin niet te zien.quote:
quote:
quote:
Oepsquote:
Alsjeblieft niet inderdaadquote:
Plaatsvervangende schaamte.quote:
Hier ook. Schuld van Christijanquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Godver. Hamilton 2.2 trager.
3,2.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Godver. Hamilton 2.2 trager.
Ik vind het echt prachtig hoe Verstappen meteen in zijn outlap dat ding open gooide, en er meerdere anderen zijn die even nodig haddenquote:
mijn gratis stream blijft het doenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:52 schreef Rianne84 het volgende:
Viaplay kapt er maar helemaal mee, godver
Verschil tussen kampioen en geen kampioenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig hoe Verstappen meteen in zijn outlap dat ding open gooide, en er meerdere anderen zijn die even nodig hadden
Viaplay hier ook hoorquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn gratis stream blijft het doen
tja, hij rijdt nu met een vloer die meer bij z'n rijstijl past, hij is er alleen niet sneller meequote:
Hamilton had hem nog dicht in zijn vorige ronde iigquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verschil tussen kampioen en geen kampioen
Het is hem gewoon net nietquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja, hij rijdt nu met een vloer die meer bij z'n rijstijl past, hij is er alleen niet sneller mee
Nee, zo is Verstappen gewoon. Dat zien we al jaren.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verschil tussen kampioen en geen kampioen
Er is meer dan F1. Én er is nog FP2 straksquote:
Alonso ookquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, zo is Verstappen gewoon. Dat zien we al jaren.
Dan komen ze daarvoorquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is meer dan F1. Én er is nog FP2 straks
Dan houd je ze toch thuisquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen met kinderen die eerst naar school moesten.
Of gewoon zelf moeten werken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen met kinderen die eerst naar school moesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |