Nee jij staat bovenaan het vervangingslijstjequote:Op vrijdag 2 september 2022 12:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze jou willen vervangen
Hier geloof ik helemaal niks vanquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee jij staat bovenaan het vervangingslijstje
Nieuwe policy.quote:
Zou een keertje tijd worden.quote:
Post #18 gelieve verwijderen.quote:
Hey freon,die baby was goed toch?quote:
ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey freon,die baby was goed toch?
Vanaf vandaag krijgen leuke users + punten en vervelende - puntenquote:
Dan ben ik weg.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanaf vandaag krijgen leuke users + punten en vervelende - punten
quote:
ik heb zo'n voorgevoel dat dit geen goed idee isquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
-1 voor jouquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
ik heb zo'n voorgevoel dat dit geen goed idee is
quote:
Dit is Soul haar kerstman.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je dat in je kerstboom hangt![]()
Gaat ze naar halloween fright night?quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is Soul haar kerstman.
[ afbeelding ]
Scaryquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is Soul haar kerstman.
[ afbeelding ]
Heel boos kijken en foei zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
@:Sked
als een kloon van een mod een ban krijgt
wat doen ze dan met zijn modaccount?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan komt dat wel goed.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Heel boos kijken en foei zeggenThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
+2 voor jouquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan komt dat wel goed.
Ben benieuwd hoeveel Paul in de min komt.
We werden gister het winkelcentrum uit gesmeten.quote:
Meen je niet? Wat een ergernis.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
We werden gister het winkelcentrum uit gesmeten.
https://alarmeringen.nl/f(...)e-in-leeuwarden.html
wat ik me altijd afvraag is waarom lex zijn gebit zo slecht is, hij kan toch makkelijk de beste kunstgebitman van NL betalenquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
Wim Lex wil gewoon niet op staatsbezoek.Die wil naar Zandvoort.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ik me altijd afvraag is waarom lex zijn gebit zo slecht is, hij kan toch makkelijk de beste kunstgebitman van NL betalen
oh god die mongool wil ik niet zien, da's een drol die strontvliegen aantrektquote:
We waren bijna bij de kassa van de Action om af te rekenen, toen ging het brandalarm af.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je niet? Wat een ergernis.
wel mooi dat je de producten gratis hebt meegekregen danquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
We waren bijna bij de kassa van de Action om af te rekenen, toen ging het brandalarm af.
Gelukkig was het mooi weer om buiten te wachten.
haha wtfquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik wil het niet weten.![]()
[ afbeelding ]
Niet alleen het AD. Het is de laatste tijd overal zo.Helemaal als je er op gaat letten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ad heeft wel vaker van die vreemde koppen.![]()
Of artikels naast elkaar wat heel vreemd lijkt.
Het lijkt wel alsof er steeds minder over nagedacht word.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet alleen het AD. Het is de laatste tijd overal zo.Helemaal als je er op gaat letten.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof er steeds minder over nagedacht word.
Vakantiekrachtenquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet alleen het AD. Het is de laatste tijd overal zo.Helemaal als je er op gaat letten.
Ik had er van de week nog een paar.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er van de week nog een paar.
Bij een schietincident: Er zit schot in de zaak.
Die is goedquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had er van de week nog een paar.
Bij een schietincident: Er zit schot in de zaak.
+1.quote:
maar jij bent geen mod en @Greys welquote:
Dus ?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:14 schreef Maanvis het volgende:
nee maar serieus, Greys is echt een mooie vrouw
Zeker welquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar jij bent geen mod en @:greys wel
eigenlijk moeten jullie allebei mod zijnquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eigenlijk moeten jullie allebei mod zijn
Deze motie steun ik voorzitter,en gaat verder tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eigenlijk moeten jullie allebei mod zijn
+5quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze motie steun ik voorzitter,en gaat verder tot de orde van de dag.
dan moet je wel bepaalde pisvlekken de baas kunnen he achter de schermenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet je wel bepaalde pisvlekken de baas kunnen he achter de schermen
thats the spiritquote:
mijn vloer moet gestofzuigd en gedweild wordenquote:
leuk die puntentelling, zou @mario390 ook weer mee doen?quote:
Top ideequote:Op vrijdag 2 september 2022 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
leuk die puntentelling, zou @:mario390 ook weer mee doen?
Dit weekend niet,er is Wiesenmarkt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
leuk die puntentelling, zou @:mario390 ook weer mee doen?
leul voor de mutiquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit weekend niet,er is Wiesenmarkt.
[ afbeelding ]
Geef ik jou alle punten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
En dan elke dag een andere user die punten mag uitdelen
Ow jeequote:Op vrijdag 2 september 2022 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit weekend niet,er is Wiesenmarkt.
[ afbeelding ]
krijgt Soul jouw paarse punt niet meerquote:
Dat is zijn bonus puntquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
krijgt Soul jouw paarse punt niet meer
Dit is wel een -1quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Soul is nog maagdquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter, dan kan ze later in de hemel in de harem van een moslim. Schijnt veel vraag naar te zijn!, die moslimmannen blazen zich maar telkens op en er zijn maar amper vrouwen nog maagd als ze doodgaanquote:
Dit heb ik niet gepost.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter, dan kan ze later in de hemel in de harem van een moslim. Schijnt veel vraag naar te zijn!, die moslimmannen blazen zich maar telkens op en er zijn maar amper vrouwen nog maagd als ze doodgaan
laten we het over hoeren hebbnquote:
oke waar dan over . over grijze botten?quote:
Sekswerkers,een vriendin van me was er eentje.Echt een topwijf.quote:
politiek is ook maar saaiquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke waar dan over . over grijze botten?
Hun bekjes?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ooit een keer haar meegenomen naar de manege waar een vriendenclub boertjes zaten,die bekjes vielen open toen ik met haar binnenkwam.
Ik kwam met een mooie dame binnen en niet in klederdracht.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hun bekjes?
Hoort dat niet andersom te zijn?
ja dat zie je wel vaak, in die vage contreien dat er sekswerkers ontstaanquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sekswerkers,een vriendin van me was er eentje.Echt een topwijf.
Leuk om mee op stap te gaan.
viaplay staat op mijn oortjesquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
politiek is ook maar saai
F1 begint nu zo
Heb jij dat ook,dat je oor openplopt en het geluid best hard staat?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hun bekjes?
Hoort dat niet andersom te zijn?
ze beginnen wat later 16.15, omdat een f2-er weer de baan gesloopt hadquote:
schuld van de actionquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
GLOEIENDE GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KUT POSTNL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elke dag meerdere keren.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij dat ook,dat je oor openplopt en het geluid best hard staat?
quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze beginnen wat later 16.15, omdat een f2-er weer de baan gesloopt had
emotie in DTSquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
GLOEIENDE GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KUT POSTNL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Soul: Mag het iets zachter?quote:
Herkenbaar, ik kan er soms helemaal door van de wereld zijn als het geluid zo naar binnenkomt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul: Mag het iets zachter?
Ik: Wat bedoel je?
Plop.
Nu snap ik het.
Solli?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Net gebeld, volgende week donderdag 2 uur heb ik 2e gesprek
ff via twitter of facebook/messenger een berichtje doenquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Al onze medewerkers zijn in gesprek 1 moment geduld alstublieft.
IK WACHT AL 2 DAGEN DOOS. [ afbeelding ]
Hoeveel momenten zijn dat?
Heb al via chat geprobeerd, maar dat werkt niet, krijg ik een tel. nr.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff via twitter of facebook/messenger een berichtje doen
ik contact bijna altijd via twitterquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heb al via chat geprobeerd, maar dat werkt niet, krijg ik een tel. nr.
Ik heb het vermoeden dat meer mensen dit nummer hebben gekregen.
Ja dit slaat toch nergens op.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
Gizzy is booswoest.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb geen twitter.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik contact bijna altijd via twitter
scheelt me enorm veel frustratie
Echt een aanrader.Hele lieve mensen vaak. Daar kan FOK! wat van leren.quote:
Ja dat lees ik steeds ja.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt een aanrader.Hele lieve mensen vaak. Daar kan FOK! wat van leren.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
POSTNL - 100 punten.
@:Greysbones noteer je die.
Wat fijn. Veel succes!quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Net gebeld, volgende week donderdag 2 uur heb ik 2e gesprek
txquote:
quote:
quote:
Sta ik op 25.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
+10 punten voor iedereen die me succs wenste
+10 thxquote:
Waar?quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:34 schreef Maanvis het volgende:
@:djmo @:rob @:haags @:dotteke er zijn weer punten te verdienen
Hier, als je aardig bent of leuke dingen bespreektquote:
+10 trhxquote:
Die van ons nemen ze ook mee naar binnen, vaak afgekloven maar ook vaak levend mee naar binnen. Ply er weer achteraanquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:39 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
deze kat is wel mislukt, you had one job kat. Muizen vangen.
Niet muizen mee naar binnen nemen en ze eten geven
Als het leuk druk isquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Buitengewoon goed nu ik jou weer spreekmaar weinig tijd ook. Druk met van alles en niks
Precies dat, niet drukkend idd. Maar gaat lekker hoorquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het leuk druk is
Dan is het goed
Fijn!quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Precies dat, niet drukkend idd. Maar gaat lekker hoor
Zekersquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn!
En @:Jippie mod bij JAA
Wat ontzettend leuk!
Fijn om daar een leuke mod te zien
Misschien ook eens verfrissendquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Zekerszal voor mij niks wezen mod
kan mij nooit inhouden en zeg alles
Ben iemand van actie reactie, en poets wederpoetsquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien ook eens verfrissend
Niks mis meequote:Op vrijdag 2 september 2022 20:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben iemand van actie reactie, en poets wederpoets
Ook armoe troef daar en volop vergrijzing, jeugd zoekt al werk in de buurlandenquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
Ik kijk nog even het roer om
Lijkt me best lekker
Alles oppakken en naar Spanje verhuizen
Dan maar Hongarijequote:Op vrijdag 2 september 2022 21:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Ook armoe troef daar en volop vergrijzing, jeugd zoekt al werk in de buurlanden
Jij eerst @FreshFruit houd van een nattequote:Op vrijdag 2 september 2022 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
@:freshfruit wil jij eerst of ik eerst
Heb ik fam wonen, heel goed vertoeven voor weinig iddquote:
En woke doen ze niet aanquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb ik fam wonen, heel goed vertoefden voor weinig idd
Nee, echt goed te doen. Huis voor 70.000 met grond en ze hebben er een zootje bijgebouwd. Wonen er nu 10j.ik zou er zo heen gaan 15j terug. Nu te oud voor die poppenkastquote:
Hier eerst wachten tot de kids op eigen benen staan. Die willen echt niet meequote:Op vrijdag 2 september 2022 21:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee, echt goed te doen. Huis voor 70.000 met grond en ze hebben er een zootje bijgebouwd. Wonen er nu 10j.ik zou er zo heen gaan 15j terug. Nu te oud voor die poppenkast
Snap ik, wil je zelf ook niet. Kijk vaak ik vertrek, vind dan zielig voor die kotertjes van 8 9 enzo. Hebben niks en die ouders maar dagdromen en hun eigen in de vernieling ploeteren met een budget van lik me reetquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier eerst wachten tot de kids op eigen benen staan. Die willen echt niet mee
Vind ik ook zo belachelijkquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Snap ik, wil je zelf ook niet. Kijk vaak ik vertrek, vind dan zielig voor die kotertjes van 8 9 enzo. Hebben niks en die ouders maar dagdromen en hun eigen in de vernieling ploeteren met een budget van lik me reet
Dat dus, gelijk naar een school waarvan je de taal niet snapt andere gewoontes etct. Maar vaak denken ze er te licht over, niet de taal beheersen snappen weinig van vergunningen in het desbetreffende land en worden vaak beduveld door de lokale aannemer en noem maar op. Zomers een pand kopen en in het regenseizoen bingoquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik ook zo belachelijk
Je kids meeslepen als ze al een klein leventje hebben. Wegrukken van alles wat ze kennen
Ik zou er niet aan beginnen
trekt Jippie weer aan jequote:
hou je niet van tieten?quote:
+100quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, niets mis mee, maar punten geven daarentegen.
Ze moeten het gas gewoon bij jou afnemenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik stop met gas leveren vanwege de hoge bonenprijzen
Ik heb de buuf en @Haags als tevreden klantenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten het gas gewoon bij jou afnemen
+15quote:
Saaiquote:
Goedemorgen maatje.En feli.quote:
Lekker slipe,en geniet van het weekend.quote:
Heer GG. een fijne zaterdag gewenst.quote:
Thnx.quote:
Goedemorgen MO.quote:
Ben ook broodjes aan het smeren.Wil je ham of kaas?quote:Op zaterdag 3 september 2022 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, Fresh verzorgt alweer de koffie.
Met ham graag, lekker.quote:Op zaterdag 3 september 2022 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ook broodjes aan het smeren.Wil je ham of kaas?
quote:
Merci veel.quote:
Hoi Paulquote:
Dat is wat wij bijna continu hebben.quote:
quote:Volgens Nice Matin hebben de drie jongeren geen blijk gegeven van ‘spijt, noch van enig besef van de ernst van de feiten’. De jongens van 14 jaar wonen allemaal in de wijk La Bocca, waar het incident zich afspeelde.
is dat die postnl shitquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit ook.
Ze vinden het nog normaal ook.
[..]
Nee zie mijn post erboven.quote:
+10quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:Greysbones Krijg ik punten voor de vrolijke smileys?
Het lijkt NASA wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee zie mijn post erboven.
Post NL vind het overigens heel normaal dat een pakket bezorging belooft en weer teruggezet word. Ze mogen 2 a 3 dagen vertraging hebben.
Prima maar zet het dan duidelijk in track en trace en beloof niet eerst dat het bezorgt gaat worden.
1 dag kan gebeuren ondanks dat het belooft word, 2 dagen word ik wat pissig van.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het lijkt NASA wel.
Zelf had ik ook 1 dag vertraging met postnl laatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |