Nee jij staat bovenaan het vervangingslijstjequote:Op vrijdag 2 september 2022 12:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze jou willen vervangen
Hier geloof ik helemaal niks vanquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee jij staat bovenaan het vervangingslijstje
Nieuwe policy.quote:
Zou een keertje tijd worden.quote:
Post #18 gelieve verwijderen.quote:
Hey freon,die baby was goed toch?quote:
ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey freon,die baby was goed toch?
Vanaf vandaag krijgen leuke users + punten en vervelende - puntenquote:
Dan ben ik weg.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanaf vandaag krijgen leuke users + punten en vervelende - punten
quote:
ik heb zo'n voorgevoel dat dit geen goed idee isquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
-1 voor jouquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:46 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
ik heb zo'n voorgevoel dat dit geen goed idee is
quote:
Dit is Soul haar kerstman.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je dat in je kerstboom hangt![]()
Gaat ze naar halloween fright night?quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is Soul haar kerstman.
[ afbeelding ]
Scaryquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is Soul haar kerstman.
[ afbeelding ]
Heel boos kijken en foei zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
@:Sked
als een kloon van een mod een ban krijgt
wat doen ze dan met zijn modaccount?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan komt dat wel goed.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Heel boos kijken en foei zeggenThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
+2 voor jouquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan komt dat wel goed.
Ben benieuwd hoeveel Paul in de min komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |