Veel zin in zijn eerste clash met Bas Nijhuis. Kan me nog een pot voor de geest halen waar hij al tierend en vloekend in Valladolid twee keer geel pakte.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:07 schreef Tarado het volgende:
Hoeveel geel voor Ocampos tot de winterstop, ik ga voor een voorzichtige 3 in alle competities

6quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:07 schreef Tarado het volgende:
Hoeveel geel voor Ocampos tot de winterstop, ik ga voor een voorzichtige 3 in alle competities

Hij kijkt echt heerlijk uit zijn ogen, die is niet fris hoor. Genot.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:07 schreef Tarado het volgende:

Grotere idioot dan Shanice?quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kijkt echt heerlijk uit zijn ogen, die is niet fris hoor. Genot.

Eens. Dom dat hij dit niet gedaan heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is gewoon een stap hogerop voor Cody

quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kijkt echt heerlijk uit zijn ogen, die is niet fris hoor. Genot.

Twee weken terug schopte hij nog een Valladolid-speler nog net niet ondersteboven en kwam weg met geel.quote:

Oh, dat trek ik dan net iets beterquote:Op vrijdag 2 september 2022 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer iemand van het uitdelen ipv 'incasseren'.

Wat een totaaldebiel.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:39 schreef El-Stinho het volgende:
Lichtelijke aanstellerij maar wie gaat er zo een duel in (lol).

En hij deinst niet weg voor de bank.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:39 schreef El-Stinho het volgende:

De volgende onsympathieke idioot waar de VAR blind voor gaat zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hij deinst niet weg voor de bank.
hier gaan we een hoop lol aan beleven.

We hebben Bergwijn daar, die is (op dit moment) beter.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens. Dom dat hij dit niet gedaan heeft.

Grintaquote:Op vrijdag 2 september 2022 10:39 schreef El-Stinho het volgende:

Hahaha.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:39 schreef El-Stinho het volgende:

Kost een paar rode kaarten maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uitstekend, een speler met GIF. Daar hebben we nu weinig van

Kansloos figuur is het, sta je binnen 5 minuten met 10 man in een CL wedstrijd omdat meneer kortsluiting krijgt.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |