quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet zo lief om @:franticdj zo te noemen
Acclimatiseren in mijn stadquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
Waar hangt Franny uit?
Weer hard aan het werk zeker
Ik was naar de biosquote:
Tijd voor een kookworst dusquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee bijna lunchgenot nou goed?
Lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:27 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Tijd voor een kookworst dus
Wil je zijn worst?quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:42 schreef Knikkergeitje het volgende:
Zeg hrw, nu we toch samen zijn..
quote:Op zaterdag 3 september 2022 02:02 schreef DerRabbit het volgende:
Een worst van de hema met een broodje, gebakken uitjes en een overvloed aan saus
quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
GOUDEN VISJE BESTE VISJE![]()
![]()
Ik mis @:limoentjuh
en @:moemoe
Die is een deurtje verder..quote:
Je bent hier ook welkom hoor.quote:
Mevrouw liefbaarquote:
Daily maily babequote:
Duudjequote:Op zaterdag 3 september 2022 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mevrouw liefbaar
[..]
Daily maily babe
Hier staat voor jou ook een stoel hoorquote:Op zaterdag 3 september 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, soms zit je ineens verkeerd
That's what she saidquote:Op zaterdag 3 september 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is lief. En in de KSC staat natuurlijk de koffie ook altijd klaar. En voor jou een schaaltje bitterballen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:43 schreef maily het volgende:
[..]
Hier staat voor jou ook een stoel hoor
quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is lief. En in de KSC staat natuurlijk de koffie ook altijd klaar. En voor jou een schaaltje bitterballen.
Is gelukkig niet heel ergquote:Op zaterdag 3 september 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de verkeerde SC zitten bedoel ik natuurlijk..quote:
Nou vraag ik me af wat @dud0r bedoelt ....quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de verkeerde SC zitten bedoel ik natuurlijk..
ditquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Acclimatiseren in mijn stad
zal jou (auto) eens onder schijten, ben tenminste in de endeldarm van de maasquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
Die Frantic zal wel auto's onderschijten met zijn darmproblemen tjjdens het vliegen
Ohquote:Op zaterdag 3 september 2022 09:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de verkeerde SC zitten bedoel ik natuurlijk..
quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af wat @:dud0r bedoelt ....
Een mod die users respecteert die gerespecteerd horen te worden, wat is dezen?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een mod die users respecteert die gerespecteerd horen te worden, wat is dezen?![]()
Je hebt blijkbaar het beleid niet goed gelezenquote:
Dat weet jij heul nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 10:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar het beleid niet goed gelezen
Geen enkele mod behalve zojuist voor gevallen incident heeft ooit een user gerespecteerd die het verdient ergo TR gemacht vanwege het weigeren van volgen van beleidquote:
Afgevinktquote:Op zaterdag 3 september 2022 10:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen enkele mod behalve zojuist voor gevallen incident heeft ooit een user gerespecteerd die het verdient ergo TR gemacht vanwege het weigeren van volgen van beleid
Principessa.quote:
Goedemorgen leave.quote:
Goedemiddag konijnklijkheid!quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Middags Vivantastische Mensjes
Hoe is het met onze Maanlijke Lichtje in den nacht?quote:
Good, and with you?quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met onze Maanlijke Lichtje in den nacht?
2 keer zoveel frituur voer in voorraadquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb mijn vriezer ontdooid, er past nu 2x zoveel in.
Zat meer ijs in dan dat er op de noordpool ligt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 keer zoveel frituur voer in voorraad
Dan was het idd hoogste tijd dat het ontdooit werd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zat meer ijs in dan dat er op de noordpool ligt.
[ afbeelding ]
Idd, gelijk weer schoongemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan was het idd hoogste tijd dat het ontdooit werd.
En dan weer van alles er in zettenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, gelijk weer schoongemaakt.
Natuurlijk, ik moet er rekening mee houden dat jij nog eens onverwacht komt mee eten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan weer van alles er in zetten
Geef dat wel op tijd aan, dan kan je wat lekker halenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik moet er rekening mee houden dat jij nog eens onverwacht komt mee eten.
Ik heb er nu genoeg in liggen en de supermarkt zit ook om de hoek.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geef dat wel op tijd aan, dan kan je wat lekker halen
Arme jijquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:29 schreef devzero het volgende:
Deze reeks gaat veel te snel voor mij
Ideaal als je wat vergeten bentquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er nu genoeg in liggen en de supermarkt zit ook om de hoek.
Ook ideaal om iedere dag vers frituur voer te halenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ideaal als je wat vergeten bent
Idd, ik ben met 5 min weer terug.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ideaal als je wat vergeten bent
Als je dat lekker vindt wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook ideaal om iedere dag vers frituur voer te halen
Ik doe er iets langer over..quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik ben met 5 min weer terug.
Daarvoor heb ik een goede snackbar aan de overkant.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook ideaal om iedere dag vers frituur voer te halen
Niet meer als je bij mij komt wonen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe er iets langer over..
Dan mag ik zeker elke dag naar de winkel lopenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet meer als je bij mij komt wonen.
Door de week ga ik zelf wel als ik van mijn werk thuis kom.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan mag ik zeker elke dag naar de winkel lopen
Top, dan is dat geregeldquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door de week ga ik zelf wel als ik van mijn werk thuis kom.
En dan blijkt dat hij enkel in het weekend boodschappen haaltquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan blijkt dat hij enkel in het weekend boodschappen haalt
Zet het gewoon op papier met handtekening er onderquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan blijkt dat hij enkel in het weekend boodschappen haalt
Zolang de eendelijke garde maar niet misbruikt word om de eendelijke vriezer te vullenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zet het gewoon op papier met handtekening er onder
Welneequote:Op zaterdag 3 september 2022 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang de eendelijke garde maar niet misbruikt word om de eendelijke vriezer te vullen
Ik stuur mijn parkiet wel naar de winkel.quote:
Met een rugzakje op de rugquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik stuur mijn parkiet wel naar de winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |