En dan weer van alles er in zettenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, gelijk weer schoongemaakt.
Natuurlijk, ik moet er rekening mee houden dat jij nog eens onverwacht komt mee eten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan weer van alles er in zetten
Geef dat wel op tijd aan, dan kan je wat lekker halenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik moet er rekening mee houden dat jij nog eens onverwacht komt mee eten.
Ik heb er nu genoeg in liggen en de supermarkt zit ook om de hoek.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geef dat wel op tijd aan, dan kan je wat lekker halen
Arme jijquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:29 schreef devzero het volgende:
Deze reeks gaat veel te snel voor mij
Ideaal als je wat vergeten bentquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er nu genoeg in liggen en de supermarkt zit ook om de hoek.
Ook ideaal om iedere dag vers frituur voer te halenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ideaal als je wat vergeten bent
Idd, ik ben met 5 min weer terug.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ideaal als je wat vergeten bent
Als je dat lekker vindt wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook ideaal om iedere dag vers frituur voer te halen
Ik doe er iets langer over..quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik ben met 5 min weer terug.
Daarvoor heb ik een goede snackbar aan de overkant.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook ideaal om iedere dag vers frituur voer te halen
Niet meer als je bij mij komt wonen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe er iets langer over..
Dan mag ik zeker elke dag naar de winkel lopenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet meer als je bij mij komt wonen.
Door de week ga ik zelf wel als ik van mijn werk thuis kom.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan mag ik zeker elke dag naar de winkel lopen
Top, dan is dat geregeldquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door de week ga ik zelf wel als ik van mijn werk thuis kom.
En dan blijkt dat hij enkel in het weekend boodschappen haaltquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan blijkt dat hij enkel in het weekend boodschappen haalt
Zet het gewoon op papier met handtekening er onderquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan blijkt dat hij enkel in het weekend boodschappen haalt
Zolang de eendelijke garde maar niet misbruikt word om de eendelijke vriezer te vullenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zet het gewoon op papier met handtekening er onder
Welneequote:Op zaterdag 3 september 2022 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang de eendelijke garde maar niet misbruikt word om de eendelijke vriezer te vullen
Ik stuur mijn parkiet wel naar de winkel.quote:
Met een rugzakje op de rugquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik stuur mijn parkiet wel naar de winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |