zal jou (auto) eens onder schijten, ben tenminste in de endeldarm van de maasquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
Die Frantic zal wel auto's onderschijten met zijn darmproblemen tjjdens het vliegen
Ohquote:Op zaterdag 3 september 2022 09:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de verkeerde SC zitten bedoel ik natuurlijk..
quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af wat @:dud0r bedoelt ....
Een mod die users respecteert die gerespecteerd horen te worden, wat is dezen?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een mod die users respecteert die gerespecteerd horen te worden, wat is dezen?![]()
Je hebt blijkbaar het beleid niet goed gelezenquote:
Dat weet jij heul nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 10:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar het beleid niet goed gelezen
Geen enkele mod behalve zojuist voor gevallen incident heeft ooit een user gerespecteerd die het verdient ergo TR gemacht vanwege het weigeren van volgen van beleidquote:
Afgevinktquote:Op zaterdag 3 september 2022 10:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen enkele mod behalve zojuist voor gevallen incident heeft ooit een user gerespecteerd die het verdient ergo TR gemacht vanwege het weigeren van volgen van beleid
Principessa.quote:
Goedemorgen leave.quote:
Goedemiddag konijnklijkheid!quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Middags Vivantastische Mensjes
Hoe is het met onze Maanlijke Lichtje in den nacht?quote:
Good, and with you?quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met onze Maanlijke Lichtje in den nacht?
2 keer zoveel frituur voer in voorraadquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb mijn vriezer ontdooid, er past nu 2x zoveel in.
Zat meer ijs in dan dat er op de noordpool ligt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 keer zoveel frituur voer in voorraad
Dan was het idd hoogste tijd dat het ontdooit werd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zat meer ijs in dan dat er op de noordpool ligt.
[ afbeelding ]
Idd, gelijk weer schoongemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan was het idd hoogste tijd dat het ontdooit werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |