abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206290123
twitter

Tulsi Gabbard leaves Democratic Party, denounces it as 'elitist cabal'

De enige democraat(destijds) die ik nog wel als President zou willen zien. Maar erg begrijpelijk met al die engnekken in de democratische partij dat ze vertrekt.

Wij zitten precies in zelfde schuitje met ons kabinet.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206292152
Screenshot: Leaked FBI Email Shows Government Now Requiring Firearm Retailers To Provide Home Addresses Of Customers And This Could Allow The Feds To Implement Unconstitutional Power Grab
quote:
After the recent abuse of power by the FBI, gun owners have every reason in the world to be distrustful of the federal government.

The same FBI that just raided the home of the White House’s political opponent now wants to “review” gun permit records of private citizens.

During a Senate hearing this week, the FBI Director refused to answer questions as to why the FBI wants to collect sensitive information on concealed carry permit holders.

Federal agencies like the FBI and the ATF that are waging war on your constitutional rights MUST be stopped.

Every time you buy a gun, you have to pass your info through the FBI’s National Instant Criminal Background Check System (NICS) before you can take home your new little boating accident.
Ah FBI gaat dus samen met IRS de wapens confisqueren.

Gaan weer veel Amerikanen wapens verliezen in boating accidents dus.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206292197

Legale fraude is al weer begonnen!
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:20:18 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206292324
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Yesss

Hoe staat het trouwens met de vorige fraude zaak, is er al iets gevonden?

We zijn nu bijna 2 jaar verder.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206292348
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:20 schreef theguyver het volgende:

[..]
Yesss

twitter

Genoeg gevonden, zijn zelfs hele topics voor. De vraag is of onder jouw geliefde Witte Huis het nu beter gaat in de wereld dan onder peacekeeper Koning Trump. En die vraag kan ik voor jou beantwoorden :*

Feit is gewoon dat het hele stemmen en mail-in-voting zorgt voor een bananenrepubliek qua stemmen. Waar democratische zorgmedewerkers hele verzorgingstehuizen ballots invullen voor de demente bewoners, voor de demente "President"
pi_206292382
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Want dit kan tot frauderen leiden of zo? Hoe dan?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206292405
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ twitter ]
Genoeg gevonden, zijn zelfs hele topics voor. De vraag is of onder jouw geliefde Witte Huis het nu beter gaat in de wereld dan onder peacekeeper Koning Trump. En die vraag kan ik voor jou beantwoorden :*

Feit is gewoon dat het hele stemmen en mail-in-voting zorgt voor een bananenrepubliek qua stemmen. Waar democratische zorgmedewerkers hele verzorgingstehuizen ballots invullen voor de demente bewoners, voor de demente "President"
Dit is geen bewijs :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206292407
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
quote:
The Democrat Secretary of State responded by assuring everyone that if these non-citizens try to register, they won’t be allowed to do so. Of course, the fallacy in that assumption is easy to spot. If the initial system meant to weed them out via DMV records didn’t work, why should anyone trust any subsequent system to do so?

There are multiple problems here. One, mail-in voting (outside of legitimate absentee voting) is terrible and ripe for abuse. Instead of having someone show an ID at an individual polling station, millions of ballots are left to essentially be validated by the honor system, as signature matching can be difficult. Mail-in voting also routinely causes unnecessary delays in vote counting, which only adds to the distrust already present in the system.

Further, giving illegal immigrants driver’s licenses causes all sorts of issues given that DMV records are typically used to validate citizenship. When you flood that system with illegal immigrants, you are mixing apples and oranges in a way that guarantees “mistakes” will be made. Never mind the issues it presents in enforcing voter ID laws while in-person voting.

Lastly, ask yourself why states spend taxpayer money to send out voter registration cards anyway? If someone wants to vote, let them go register to vote. If they don’t, leave them alone. The state should not be making moves to influence that decision, especially when the state is run by partisans looking to juice turnout for their own benefit.

In short, blue state election systems remain dysfunctional. All this early voting, mail-in voting, etc. have complicated a system that simply worked beforehand. You go to a polling place if you want to, and you vote. It should be that simple. You don’t need a month of early voting. You don’t need mass mail-in voting. You don’t need state-sponsored voter registration drives.
Sry ben lui :D

quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dit is geen bewijs :?
Ik zit hier ook niet om iets te bewijzen, 100+ miljoen Amerikanen weten dat er gefraudeerd is bij de verkiezingen. :) Dat jij het niet wil geloven maakt mij weinig uit en ik zal geen poging wagen om iemand ook maar te overtuigen, kost alleen maar mijn kostbare tijd.

Maareh, gaat goed onder je democratische bewind of niet? Lekker bezig _O-
pi_206292479
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Sry ben lui :D
Ja je bent lui. Het gaat niet werken.

quote:
Ik zit hier ook niet om iets te bewijzen, 100+ miljoen Amerikanen weten dat er gefraudeerd is bij de verkiezingen. :) Dat jij het niet wil geloven maakt mij weinig uit en ik zal geen poging wagen om iemand ook maar te overtuigen, kost alleen maar mijn kostbare tijd.

Maareh, gaat goed onder je democratische bewind of niet? Lekker bezig _O-
Wat mensen denken te weten doet er niet zoveel toe, als er geen bewijs is voor fraude verandert er niets aan de uitslag. Zo werken verkiezingen. Fraude claimen kan iedereen.

Ja Biden is prima bezig. Er is al meer wetgeving gerealiseerd in twee jaar dan Trump voor elkaar kreeg in vier jaar hoewel dat op zich ook geen prestatie is :D

Maar ook meer dan Obama in acht jaar ^O^
pi_206292493
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[..]
Wat mensen denken te weten doet er niet zoveel toe, als er geen bewijs is voor fraude verandert er niets aan de uitslag. Zo werken verkiezingen. Fraude claimen kan iedereen.

Ja Biden is prima bezig. Er is al meer wetgeving gerealiseerd in twee jaar dan Trump voor elkaar kreeg in vier jaar. Dat is op zich ook kunst :D

-Knip-

[ Bericht 13% gewijzigd door Jippie op 12-10-2022 07:56:18 ]
pi_206292654
Het meest frustrerende is nog dat ik mijzelf continu moet herhalen.

Biden is een scapegoat, die heeft niet echt de touwtjes in handen, dat is een autocue bot.
WEF is heel machtig en speelt spelletjes om zodoende de 2030 agenda te halen, al moet daar een oorlog voor worden "gevoerd"

Wie moest er weg om deze oorlog te kunnen funden? Trump? wat moest daar voor komen? corona, waarom? mail in voting? waarom? makkelijke frauderen.

De "oorlog" die nu plaatsvind had eigenlijk al in 2016 moeten plaatsvinden onder Hillary, maar Trump de zakenman gooide roet in het eten tegen de "elite" zoals Tulsi aangeeft.

Oekraine moet een EU land worden dat is duidelijk, dat wil WEF om een of andere reden. De 2014 coup die USA/EU heeft uitgevoerd laat dat wel blijken. De miljarden die er heen gaan om mensen om te kopen en via via weer in de zakken van belanghebben terechtkomen. Het is een grote scheme.

Het zal mij niets verbazen dat Oekraine zelf bommen schiet op eigen land om zodoende een reden te hebben om Rusland nog slechter te laten lijken, zo weer "miljarden" kan claimen bij opa Biden.
Ook wij worden propaganda gevoed. En the scheme continues. Om uiteindelijk in 2030 EK in Oekraine te houden met een mooi woke EU Oekraine.

Oekraine is strategisch gezien voor USA/EU mooi, kunnen ze mooi druk opvoeren en overal Putin van op de schuld te geven, om uiteindelijk ook voor een "russische" lente te zorgen in Rusland. Waar ook een globalist geinstalleerd zal worden. Dus over 10 jaar zullen we misschien wel Rusland verwelkomen binnen de EU lmfao.

Al dat geld wat nu naar Oekraine is bedoeld om Oekraine in EU te krijgen.

Biden in dit is alleen maar een marionet, er zitten andere veel machtigere mensen aan de touwtjes te trekken.

Dit hoort trouwens allemaal bij de agenda 2030, ook de oorlog. Wantja dat is een reden om bijvoorbeeld een energieplafond (aka verkapte CO2 uitstoot budget) toe te passen aan de burgers. Alles wat nu gebeurd ook met personeelstekorten hebben te maken met 2030.
Treinen minder, want we moeten minder reizen, schiphol, want we moeten minder vliegen. Alles duurder? want we moeten minder consumeren. Kan nog uren doorgaan.

Kijk kijkertje, dit is een echte BNW post. :*

En ik heb niks met Putin, maar ik zie wel wat er gebeurt en hoe onze+usa media hem portretteert.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:11:00 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206292725
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ twitter ]

Top en is er nu al een rechtzaak begonnen?
pi_206292754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
Top en is er nu al een rechtzaak begonnen?
Genoeg volgens mij, maar boeit me niet want tegen zo'n systeem waar democraten alle touwtjes in handen hebben van rechters tot aan FBI en andere inlichtingendiensten heb je toch geen poot om op te staan.

Als je whistleblower zou zijn kom je zo op Hillary's Kill-list te staan. Dan heb je binnen 24uur een auto-ongeluk of een suicide door een kogel door je eigen achterhoofd te schieten.

Het zijn duizenden kleine fraude zaakjes die opmaken naar iets groots, het is een erg interessante en goed geoliede machine, dat moet ik ze wel toegeven die democraten. Maar ook daar heeft WEF vermoedelijk invloed in.

WEF is een virus.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:16:15 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206292760
quote:
13s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Genoeg volgens mij, maar boeit me niet want tegen zo'n systeem waar democraten alle touwtjes in handen hebben van rechters tot aan FBI en andere inlichtingendiensten heb je toch geen poot om op te staan.

Als je whistleblower zou zijn kom je zo op Hillary's Kill-list te staan. Dan heb je binnen 24uur een auto-ongeluk of een suicide door een kogel door je eigen achterhoofd te schieten.

Het zijn duizenden kleine fraude zaakjes die opmaken naar iets groots, het is een erg interessante en goed geoliede machine, dat moet ik ze wel toegeven die democraten. Maar ook daar heeft WEF vermoedelijk invloed in.

WEF is een virus.
Boeit zeker wel, maar ik bedoel een rechtzaak met dit bewijsmateriaal?

En ik heb heb niet over de rechtzaken van vorig jaar die niet uitpakten ik heb het over het bewijsmateriaal wat nu dus blijkbaar gevonden is.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:19:51 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206292781
Plus een rechter is neutraal als er bewijs materiaal is niet er gewoon een rechtzaak gestart worden.

De reden is simpel als dit bewijs materiaal met 100% zekerheid is kan het hele amerikaanse systeem ten gronde brengen.
Een van de grootste cases in de VS ooit.
Een droom van elke advocaat.

Oh en geld zat er is een heel potje voor beschikbaar met miljoenen dollars want dat is allemaal ingezameld dus je kan de aller beste advocaten van de VS er op zetten.

Dus mijn simpele vraag is.

Is er een rechtzaak begonnen met dit bewijsmateriaal?
pi_206292807
Het is net als Trump's uitspraak dat documenten gedeclassificeerd kunnen worden alleen al door eraan te denken. Zo werkt dat ook bij fraude blijkbaar onder MAGA's.

pi_206292865
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:19 schreef theguyver het volgende:
Is er een rechtzaak begonnen met dit bewijsmateriaal?
"Pennsylvania Supreme Court says ballots can’t be rejected based on signature comparisons"

Wat wil je bewijzen op een "mail-in-ballot" zonder handtekening verificatie in staten die juist belangrijk zijn zoals Pennsylvania?

Zelfde court als iemand een rechtzaak tegen zou moeten beginnen? nou succes. Net zoals hier in NL een rechtzaak tegen de staat. Kan je ook niet winnen. Want staat zorgt wel voor een pro kabinet rechter.

Rechtzaken hebben geen zin tegen legale fraude en loopholes die je kan vinden per verschillende staat. Democraten hebben dit tip top geregeld. Waren de republikeinen maar zo sLinks om ballots te harvesten. ^O^ oh wacht die zijn gewoon niet zo vals.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 12-10-2022 00:43:58 ]
pi_206292953
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
"Pennsylvania Supreme Court says ballots can’t be rejected based on signature comparisons"

Wat wil je bewijzen op een "mail-in-ballot" zonder handtekening verificatie in staten die juist belangrijk zijn zoals Pennsylvania?

Zelfde court als iemand een rechtzaak tegen zou moeten beginnen? nou succes. Net zoals hier in NL een rechtzaak tegen de staat. Kan je ook niet winnen. Want staat zorgt wel voor een pro kabinet rechter.

Rechtzaken hebben geen zin tegen legale fraude en loopholes die je kan vinden per verschillende staat. Democraten hebben dit tip top geregeld. Waren de republikeinen maar zo sLinks om ballots te harvesten. ^O^ oh wacht die zijn gewoon niet zo vals.
Handtekeningen vergelijken is dan ook één van de vele door Republikeinen bedachte manieren om stembiljetten te kunnen afkeuren en terecht beslist de SC dat dit nonsens is. Ik vermoed dat je je nog steeds niet verdiept hebt in de verkiezingsprocedures en de ingebouwde controlemechanismen om fraude te detecteren die ook nog eens tot stand zijn gekomen door samenwerking van BEIDE partijen. Geef anders even aan hoe je met handtekeningen kan frauderen?

Er waren ook gewoon Trumprechters die geen bewijs van fraude constateerden en de Pennsylvania SC bestaat voor de meerderheid uit Republikeinen?

Harvesten is in sommige staten ook helemaal niet verboden. Waarom zou je dat trouwens willen verbieden? Hoe kan daarmee gefraudeerd worden? Het is een uitkomst voor mensen die slecht ter been/niet mobiel zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 12-10-2022 01:32:23 ]
  woensdag 12 oktober 2022 @ 02:30:24 #294
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206293141
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

De enige democraat(destijds) die ik nog wel als President zou willen zien. Maar erg begrijpelijk met al die engnekken in de democratische partij dat ze vertrekt.

Zelfs de democraten kunnen de democraten niet meer uitstaan _O-
genieten terwijl ze uit elkaar vallen , popcorn time _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206293243
Oh ja deze herinner ik me ook nog. Dat was volgens Ben Shapiro duidelijk de schuld van extreem links! Dat zie je toch?!

Net zoals mensen in zwart altijd duidelijk Antifa-aanhangers zijn en Biden's verspreking bewijst dat hij de grootste verkiezingsfraude-organisatie ooit had opzet. Dat hoor je toch?! :D

twitter

Kanye heeft zo te zien ook zelf onderzoek gedaan :Y

twitter

Duidelijk een andersdenkende :{w

[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 12-10-2022 06:45:41 ]
  woensdag 12 oktober 2022 @ 06:21:50 #296
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206293294
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dus.. er is niks.
Niks wat aan kan tonen dat de Democraten grootschalige fraude hebben gepleegd.
Jammer weer.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 12 oktober 2022 @ 07:54:06 #297
485843 crew  Jippie
pi_206293494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Gast, je maakt jezelf echt goed belachelijk hier met je verkapte wereldbeeld. Je gelooft in sprookjes. Het is lachwekkend en zorgwekkend op hetzelfde moment. Je leeft in een illusie, een droom.

Echt goed gelachen _O-

zou je dit soort persoonlijke aanvallen achterwege willen laten? Het voegt namelijk niets toe aan de discussies.
pi_206293573
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:19 schreef theguyver het volgende:
Plus een rechter is neutraal als er bewijs materiaal is niet er gewoon een rechtzaak gestart worden.

Interessante claim. Ik vraag me dan af waarom men steeds moet vertellen door wie de rechter is benoemd wanneer ze neutraal zouden zijn? Uiteraard vooral in zaken waar men het oneens is met de uitspraak. Of wanneer een rechter die door de foute zijde is benoemd een uitspraak doet die past binnen de doelen van de ideologie.

#LinkseLogica
pi_206294361
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Dit zal voor veel Blauwe stemmers wel koren op de molen zijn, die zaten haar al tijden af te schilderen als 'right-wing' of 'far-right'. Bijzonder wel voor een politicus wiens gedachtegoed vooral economisch gezien uitgesproken links is. Volgens mij had @Kijkertje zich ook meermaals heel kritisch uitgelaten over Tulsi Gabbard (uiteraard zonder enige onderbouwing).
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:20 schreef theguyver het volgende:

[..]
Yesss

Daar is hier meermaals van alles inhoudelijk over gepost. En elke keer als die bewijzen kwamen werden ze weggewoven.
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Als je niet mensen die in principe niet kiesgerechtigd zijn toch een positie brengt dat ze wellicht toch kunnen stemmen kan dat tot illegale stemmen leiden.
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[..]

Ja Biden is prima bezig. Er is al meer wetgeving gerealiseerd in twee jaar dan Trump voor elkaar kreeg in vier jaar hoewel dat op zich ook geen prestatie is :D

Dit doet me wederom denken aan al dat gejammer over 'voter suppression'. Verwacht je dat dit in Democratische kringen volgende maand ook weer een item gaat worden als bepaalde verkiezingsuitslagen anders zijn dan gewenst?
quote:
88s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 04:41 schreef Kijkertje het volgende:
Oh ja deze herinner ik me ook nog. Dat was volgens Ben Shapiro duidelijk de schuld van extreem links! Dat zie je toch?!

Net zoals mensen in zwart altijd duidelijk Antifa-aanhangers zijn en Biden's verspreking bewijst dat hij de grootste verkiezingsfraude-organisatie ooit had opzet. Dat hoor je toch?! :D

[ twitter ]
Kanye heeft zo te zien ook zelf onderzoek gedaan :Y

[ twitter ]
Duidelijk een andersdenkende :{w
Het is inderdaad bekend dat activisten van Antifa zich in het zwart kleden. Of had jij het idee dat dit niet zo is?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 12 oktober 2022 @ 10:33:45 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206294486
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 08:19 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Interessante claim. Ik vraag me dan af waarom men steeds moet vertellen door wie de rechter is benoemd wanneer ze neutraal zouden zijn? Uiteraard vooral in zaken waar men het oneens is met de uitspraak. Of wanneer een rechter die door de foute zijde is benoemd een uitspraak doet die past binnen de doelen van de ideologie.

#LinkseLogica
Ik claim niks.

De claim van epicbeardman was dat er zat bewijs is gevonden.

Dus de vraag is, is dat bewijs gebruikt in een rechtzaak.

Het antwoord daarop is nee.

Dus conclusie "er is geen bewijs wat gebruikt kan worden in een rechtzaak"

Voor jullie kan dit prima bewijs zijn.
Maar echt keihard bewijs zou de hele democratie op zijn gat kunnen gooien.
Het zou dan de belangrijkste rechtzaak in de moderne geschiedenis zijn.

Dus bewijs waar jullie in geloven prima het is immers bnw, je kan er alleen geen juridische case van maken, anders was dit allang gebeurt.

En zeur op dat geen rechter dit op pakt bladieblah dat maakt geen fuck uit.
Eerst maak je een zaak dan worden er advocaten en rechters op gezet..
Niet al van te voren, dus je weet niet hoe het uit pakt als je er niks mee doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')