Er is ook een juichbaak.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht: ik kan maar niet ophouden met schaterlachen
OVquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:13 schreef Erasmus het volgende:
Geen last van in mijn Mercedes (wel een lijnbus uit het OV).
Hier in de stad wil je geen auto rijden, geloof me.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
OV![]()
Dat is eigenlijk wel mod onwaardig
Ik reis tenminste, dat kan niet van iedereen gezegd worden. Over twee weken lekker co2 uitstoten als we naar Amerika gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:13 schreef Plompzakker het volgende:
Zegt iemand die met de trein reist
Duitse boetes zijn gewoon te betalen als kosten per kilometerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hier in de stad wil je geen auto rijden, geloof me.
Een Ringweg met max. 60 snelheidFiles
Die tijd gebruik ik liever om te fappen op zolder.
Haha schaapjesdans is volledig gevaccineerd wat een nepwappie behh 🐑🐑quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik reis tenminste, dat kan niet van iedereen gezegd worden. Over twee weken lekker co2 uitstoten als we naar Amerika gaan
Mod onwaardig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
OV![]()
Dat is eigenlijk wel mod onwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
De Nederlander in mij kan natuurlijk niet wachten om dit te declareren op kantoor morgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Duitse boetes zijn gewoon te betalen als kosten per kilometer
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mod onwaardig.![]()
Dus je zou er dan alleen voor staanAls wij mod-onwaardig zijn
In België is het anders. Daar is autorijden bijna net zo'n ellende als het ovSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
Haha, heb je toch maar lafjes jezelf laten vaccineren? En je was er zo op tegenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik reis tenminste, dat kan niet van iedereen gezegd worden. Over twee weken lekker co2 uitstoten als we naar Amerika gaan
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:40 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Haha, heb je toch maar lafjes jezelf laten vaccineren? En je was er zo op tegen
Die principes gingen wel heel snel overboordquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Aangezien je anderen nog steeds kunt besmetten is het dus géén goed vaccin. Ik zit niet te wachten op allerlei raar half getest spul waarvan de langetermijn bijwerkingen niet bekend zijn en dat ook nog eens niet goed werkt.
Ik kan daar plezier uit halen ja. Net zoals ik dagelijks jouw topics uitprint en er een joekel van een nummer twee op legquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:49 schreef Intint het volgende:
Je zou hier maar je plezier uit moeten halen in het leven. Dat kan echt alleen als je het verschil niet weet tussen wetenschappelijk onderzoek en een online petitie.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:40 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Haha, heb je toch maar lafjes jezelf laten vaccineren? En je was er zo op tegen
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nu de rest van de wereld mij is voorgegaan, kan mij niks meer gebeuren
Behalve dan een geweldige joekel van een vakantie hebben
Noem jij 14 dagen roadtrip van oost naar west maar een 13 in een dozijn vakantie, jij kan überhaupt geen vakantie betalenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:05 schreef 2xHenk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je principes aan de kant zetten voor een 13 in een dozijn-vakantie
In 14 dagen? Ga je non-stop in een trein rijden?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Noem jij 14 dagen roadtrip van oost naar west maar een 13 in een dozijn vakantie, jij kan überhaupt geen vakantie betalen
Recent wel nog in de Efteling geweest om jacht te maken op spullen van het spookslot?
quote:Op donderdag 30 september 2021 17:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je vaccinatie is sowieso maar een jaar geldig
Daarna mogen jullie sukkels weer in de rij gaan staan voor een nieuw rondje vergif
Als je uitgekauwde zooi als de smokey mountains, vegas en de grand canyon wilt zien niet nee. Wij trekken liever ons eigen plan. Iets waar de meeste mensen met hun 'watisertedoen' foldertje niet bepaald bij in de buurt komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:11 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
In 14 dagen? Ga je non-stop in een trein rijden?
In 14 dagen zie je geen donder man.
Wanneer was jij nog op vakantie, laat staan in Amerika, geweest?quote:
14 dagenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Noem jij 14 dagen roadtrip van oost naar west maar een 13 in een dozijn vakantie, jij kan überhaupt geen vakantie betalen
Recent wel nog in de Efteling geweest om jacht te maken op spullen van het spookslot?
Je gaat op bedevaart naar de westboro kerk?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je uitgekauwde zooi als de smokey mountains, vegas en de grand canyon wilt zien niet nee. Wij trekken liever ons eigen plan. Iets waar de meeste mensen met hun 'watisertedoen' foldertje niet bepaald bij in de buurt komen.
Wat ben jij door de mand gevallen hequote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wanneer was jij nog op vakantie, laat staan in Amerika, geweest?
Juist ja
'Een maandje. Was een jaar te duur?'quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
14 dagen![]()
Was een maandje te duur?
Is die haatclub er nog?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je gaat op bedevaart naar de westboro kerk?
Misschien de wesleyan church in Imperial Nebraska, weet jij veelquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je gaat op bedevaart naar de westboro kerk?
Maar wanneer ga jij nou op vakantie? Naar Amerika?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:29 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Wat ben jij door de mand gevallen he
Haha met de afstanden die gereden moeten worden per dag is 14 dagen echt niks, laat staan als je afwijkt van je route.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
14 dagen![]()
Was een maandje te duur?
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wanneer ga jij nou op vakantie? Naar Amerika?
Oh wacht, armoedzaaier gespot
Jq jongen is goed, als jij morgen dood blijft dan is het bedrijf na een maand helemaal tot stilstand gekomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
'Een maandje. Was een jaar te duur?'
Er moet ook nog gewerkt worden want er is niet iemand die mijn werk lang kan overnemen
Want we hebben ook geen domestic natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha met de afstanden die gereden moeten worden per dag is 14 dagen echt niks, laat staan als je afwijkt van je route.
Wat een baggervakantie. Ik zou gewoon de details weg laten zodat het nog iets lijkt vogeltjesdombo.
Dat niet, maar zoals je misschien weet is het dit ogenblik bepaald niet makkelijk om aan personeel te komen, laat staan in mijn branchequote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jq jongen is goed, als jij morgen dood blijft dan is het bedrijf na een maand helemaal tot stilstand gekomen.
Ja wanneer ga je nou? Hee? Wel een selfie maken met het Vrijheidsbeeld erachter hequote:
Prachtig om te zien inderdaad. Al die jelly tuups die Amerika alleen maar kennen van 'boo orange man bad' propagandaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:42 schreef Intint het volgende:
Prachtig om te zien. VD die dit topic opent om te trollen maar zich vervolgens zelf op de kast laat jagen en in de verdediging schiet om zijn fragiele ego te beschermen.
Clowns liggen voor het oprapen man.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat niet, maar zoals je misschien weet is het dit ogenblik bepaald niet makkelijk om aan personeel te komen, laat staan in mijn branche
Ain't nothin' like a good backfirequote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:59 schreef Waldorf22 het volgende:
Zelden zo smakelijk gelachen om een VD topic.
VD zijn branche is dan ook om achter het station veelvuldig in zijn back whole gefired te wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ain't nothin' like a good backfire
Dat is helemaal waar! Heus niet iedereen kan de personeelsplanning maken! Oh sorry, “work force management” noemde je het liever, toch? Dan lijkt het nog wat.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat niet, maar zoals je misschien weet is het dit ogenblik bepaald niet makkelijk om aan personeel te komen, laat staan in mijn branche
Jelly? Aan die dikke vingers die te zien waren op die foto die je laatst plaatste krijg je daar genoeg van binnen. Tering wat een bifi worstjes waren dat zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Prachtig om te zien inderdaad. Al die jelly tuups die Amerika alleen maar kennen van 'boo orange man bad' propaganda
Nee, in een godverlaten wegrestaurant naast een waterval een vette hamburger eten is het summum wou je zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Prachtig om te zien inderdaad. Al die jelly tuups die Amerika alleen maar kennen van 'boo orange man bad' propaganda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |