Bron:quote:. Het kabinet houdt er serieus rekening mee dat de gehele bevolking volgend jaar opnieuw twee keer moet worden ingeënt tegen het coronavirus. Dat blijkt uit de vorige week gepresenteerde begroting van het ministerie van Volksgezondheid, schrijft NRC. Daarin is voor volgend jaar een bedrag van 134 miljoen euro gereserveerd voor dit scenario..
Dan wens ik je voor nu een fijne middag en zie ik het nieuwe topic wel in mijn inbox verschijnen tzt.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:55 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Er komt vast straks iets in mij op.
Je leven is nog niet gemakkelijk omdat er nog te veel mensen niet gevaccineerd zijnquote:Op donderdag 30 september 2021 13:53 schreef Mirandaforyou het volgende:
Beste mensen,
De overheid blijft maar doorgaan.
[..]
Bron:
https://www.ad.nl/politie(...)QJVNUJAcdtbfr6nMTp2c
Ik heb nu dus 2 vaccinaties met tegenzin gehaald omdat ik dacht dat het mijn leven makkelijker zou maken. Echter blijkt het tegendeel waar. Nu al helemaal met het QR bewijs, vertik ik het om naar een restaurant te gaan of andere gelegenheid. Ik bespaar zo ook een hoop geld.
Als Hugo besluit dat we nog 2 vaccinaties moeten halen ga ik daar ook niet aan meewerken. Dan maar geen evenementen.
Waarschijnlijk omdat ze zien dat het eindeloos doorgaat?quote:Op donderdag 30 september 2021 14:03 schreef Cerveza33 het volgende:
[..]
Je leven is nog niet gemakkelijk omdat er nog te veel mensen niet gevaccineerd zijn
Klopt. Wel lekker elke week naar de snackbar en shag roken, maar als het corona betreft zijn ze opeens allemaal bang voor de schadelijke gevolgen. Al wekenlang gaat er gemiddeld 1 persoon per dag dood door 'corona'. Zet dat eens af tegen rokers en dikke mensen. Maar voor een verkeerde leefstijl zijn ze niet bang, als ze die gekke prik maar krijgenquote:Op donderdag 30 september 2021 14:32 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Dat zien zij het liefst ja
ER IS LICHT AAN HET EIND VAN DE TUNNEL111!1quote:Op donderdag 30 september 2021 14:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
NOG FF. PAAR MAANDJES NOG!!@!@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Ik snap je punt, alleen dit is niet wat ik bedoel. Het is nu gewoon aan het doorslaan, de QR CODE, het coronabewijs, het testbeleid, nieuwe vaccinaties en nog steeds mondkapjes in het OV die niet werken.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:35 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Klopt. Wel lekker elke week naar de snackbar en shag roken, maar als het corona betreft zijn ze opeens allemaal bang voor de schadelijke gevolgen. Al wekenlang gaat er gemiddeld 1 persoon per dag dood door 'corona'. Zet dat eens af tegen rokers en dikke mensen. Maar voor een verkeerde leefstijl zijn ze niet bang, als ze die gekke prik maar krijgen
Ik houd alleen rekening met mezelfquote:Op donderdag 30 september 2021 15:35 schreef RM-rf het volgende:
"rekening houden met"...
'Ze' houden ook rekening ermee dat mensen in psychoses terecht kunnen komen, er worden plaatsen gereserveerd bij psychiatrische instellingen voor een geschat aantal mensen dat in een paranoide-schizoide psychose zal geraken het komend jaar..
dat betekent niet dat zij dat veroorzaken, dat het vooraf bepaald is dat JIJ dat zal zijn (hooguit, als je die overtuiging heel sterk hebt dat alles jou betreft, is die kans wel groot dat idd jij het zult zijn die in een paranoia waan terecht zal blijken te zijn gekomen)..
Enkel dat er mensen zijn diie vooruit plannen en vooraf rekening houden ergens mee...
maar goed ook.
Oke Karen.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:37 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik houd alleen rekening met mezelf
Met de huidige corona toestand, kan ik me heel goed voorstellen dat ze daar ruimte voor vrijmaken.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:35 schreef RM-rf het volgende:
"rekening houden met"...
'Ze' houden ook rekening ermee dat mensen in psychoses terecht kunnen komen, er worden plaatsen gereserveerd bij psychiatrische instellingen voor een geschat aantal mensen dat in een paranoide-schizoide psychose zal geraken het komend jaar..
dat betekent niet dat zij dat veroorzaken, dat het vooraf bepaald is dat JIJ dat zal zijn (hooguit, als je die overtuiging heel sterk hebt dat alles jou betreft, is die kans wel groot dat idd jij het zult zijn die in een paranoia waan terecht zal blijken te zijn gekomen)..
Enkel dat er mensen zijn diie vooruit plannen en vooraf rekening houden ergens mee...
maar goed ook.
En als inividu die cardiovasculair beperkt is wel topics openen over hoe je worst naar binnen werkt terwijl dit juist de #1 voor speller is voor hart- en vaatziekten zeker?quote:Op donderdag 30 september 2021 17:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je vaccinatie is sowieso maar een jaar geldig
Daarna mogen jullie sukkels weer in de rij gaan staan voor een nieuw rondje vergif
Pas maar op dat ik mijn worst niet bij jou naar binnen werkquote:Op donderdag 30 september 2021 19:26 schreef Intint het volgende:
[..]
En als inividu die cardiovasculair beperkt is wel topics openen over hoe je worst naar binnen werkt terwijl dit juist de #1 voor speller is voor hart- en vaatziekten zeker?
Ik moet nog steeds testen als ik buiten europa wil reizen.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:54 schreef tim020hoorn het volgende:
Dus je nam de vaccinaties om vrij te zijn, en met een qr code kan dat nu en doe je het niet? Goed verhaal man.
Verschrikkelijk, echt in wat voor een controlemaatschappij zitten we. Noord korea is er niks bij he?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds testen als ik buiten europa wil reizen.
Terwijl gevaccineerden ook gewoon ziek kunnen zijn maar die mogen sowieso overal naar binnen met hun QR-code,quote:Op donderdag 30 september 2021 14:54 schreef Mirandaforyou het volgende:
Het is belachelijk dat gezonde mensen moeten bewijzen dat ze niet ziek zijn.
Ja daarom klopt het beleid niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:51 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Terwijl gevaccineerden ook gewoon ziek kunnen zijn maar die mogen sowieso overal naar binnen met hun QR-code,
ziek of niet.
Ja maar met ander gevaccineerden in één ruimte is de kans op overspoelde ziekenhuizen significant lager.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:51 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Terwijl gevaccineerden ook gewoon ziek kunnen zijn maar die mogen sowieso overal naar binnen met hun QR-code,
ziek of niet.
Lager ok maar ook gevaccineerden kunnen in het ziekenhuis belanden, omdat de werking naarmate de tijd verstrijkt ook afneemt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja maar met ander gevaccineerden in één ruimte is de kans op overspoelde ziekenhuizen significant lager.
Daarom 2 extraquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:25 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Lager ok maar ook gevaccineerden kunnen in het ziekenhuis belanden, omdat de werking naarmate de tijd verstrijkt ook afneemt.
Ja nee oke bedankt voor deze verduidelijking dat had ik nog niet uit de OP opgemaaktquote:Op donderdag 30 september 2021 15:37 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik houd alleen rekening met mezelf
Hoeveel bier/alcohol drink jij per week, rook je, gebruik je drugs, eet je ongezond, neuk je onbeschermd met vreemden? En ga maar door.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu gewoon 2 prikken per jaar.
Je moet het maar willen..
mij stoort meer de eenzijdige solidariteit, waarom moet ik dit overhebben voor die ouwe tering boomers laat ze lekker doodvallen komen er tenminste weer een beetje huizen vrijquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:
TS ik snap je punt, het is ook een achterlijk beleid op sommige punten, maar ik vind het wel hypocriet dat sommige mensen klagen over het beleid en het vaccin maar wel zonder twijfel alle slechte voeding, sigaretten, drugs, alcohol en andere zooi op dagelijkse basis nuttigen maar wel allemaal wappie en rebelse theorieën zoeken om dat vaccin maar niet te hoeven nemen.
Dit hoort er nu gewoon bij en ja het is achterlijk, maar het is nog net niet zo achterlijk als bovenstaande voorbeelden.
Ik kan niet ontkennen dat ik het hier mee eens ben, maar je doet het toch ook voor je andere medemens, niet alleen voor die boomertjes. Ik zou het niet kunnen verkroppen als ik bijv. patiënten die ik zie zelf besmet met corona, en dat ze dan indirect (of direct) door mij komen te overlijden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mij stoort meer de eenzijdige solidariteit, waarom moet ik dit overhebben voor die ouwe tering boomers laat ze lekker doodvallen komen er tenminste weer een beetje huizen vrij
die mogen van mij ook allemaal de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik het hier mee eens ben, maar je doet het toch ook voor je andere medemens, niet alleen voor die boomertjes.
Ik toch niet Zakaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die mogen van mij ook allemaal de tyfus krijgen
nee jij niet maar de meeste mensen zijn kut dus mogen ze ook wel doodvallen van mijquote:
Kan wederom niet ontkennen dat ik het eens ben, vooral die subgroep van 'ik stem op Rutte want ja hij doet het wel slecht maar wie gaat het beter doen dan? Dus heb ik maar weer VVD gestemd' mag een voorkeursbehandeling in de hel krijgen jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee jij niet maar de meeste mensen zijn kut dus mogen ze ook wel doodvallen van mij
anders hadden we niet kabinet rutte 4 gehad
Nou, ten eerste, take a chill pill, je lijkt gefrustreerd te zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hoeveel bier/alcohol drink jij per week, rook je, gebruik je drugs, eet je ongezond, neuk je onbeschermd met vreemden? En ga maar door.
Wat is het precies dat je zo tegenhoudt met die 2 prikken? Want puur ‘principieel’ gaat na bovenstaande natuurlijk niet meer op, en als het je gaat om wat wappie coronatheorieen reageer dan ook vooral hier niet op.
Prima!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu gewoon 2 prikken per jaar.
Je moet het maar willen..
Tuurlijk is dat mijn eigen keus, beweer ik iets anders?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja en dat is helemaal jouw eigen keuze. Helemaal prima!
Ik zeg alleen dat het prima is, wat doe je moeilijk? Of wil je gewoon het laatste woord?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat mijn eigen keus, beweer ik iets anders?
Ik ben niet degene die lastig doet over vaccinatie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:23 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nou, ten eerste, take a chill pill, je lijkt gefrustreerd te zijn.
Ik drink niet, rook niet, gebruik geen drugs, eet gezond, slaap goed en neuk alleen met mijn vrouw.
Wat mij tegenhoudt met die vaccins is dat ik meer geloof heb ik mijn eigen immuunsysteem.
Ik ben een gezonde man van 39 die nooit ziek is en die vertrouwt op zijn eigen lichaam.
Ik heb geen 'gif' nodig (en ieder jaar weer opnieuw) omdat ik niet bang ben voor Corona,
als het komt dan komt het maar en dan kan mijn lichaam de 'juiste' antistoffen aanmaken
die betere protectie biedt tegen toekomstige varianten.
Kan maar zo zijn dat ik het al gehad heb met vrijwel geen klachten, who knows?
Daarnaast zorg ik gewoon dat ik met klachten thuisblijf en eventueel een testje doe.
Ook hou ik zelf gewoon nog afstand van mensen (hou niet van mensen die dicht in mijn aura zitten) en was super vaak mijn handen.
En nee, ik ben geen corona ontkenner of anti-vaxxer.
Nee dat zei ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:32 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het prima is, wat doe je moeilijk? Of wil je gewoon het laatste woord?
En in de praktijk heb ik dus niet meegemaakt dat gezonde mensen op de IC komen, echt helemaal niemand.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:02 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die lastig doet over vaccinatie.
Een reden dat jij overigens nooit ziek bent is omdat je als kind al tegen allerlei nare ziektes waaronder bijv. polio bent ingeënt, besef jij je goed dat je daardoor nu niet kreupel door het leven gaat? Is maar een voorbeeld.
Fijn dat jij het op deze manier doet, maar als je ondanks je aanpak toch op de IC komt te liggen (en dat gebeurd prima met supergezonde mensen ook, in de praktijk meerdere keren gezien, intubaties en buikbeademing zijn niet for the weak minded) dan neem je toch ook weer een IC plek in waardoor iemand anders misschien wel niet op tijd zorg krijgt en het leven moet laten. Maar ieder zijn ding.
Daarnaast als je vaccins ‘gif’ noemt dan moet je toch maar eens wat meer research gaan doen naar het principe van hoe een vaccin werkt, wat mRNA precies is, en hoe een vaccin er juist voor zorgt dat jij niet op een IC komt te liggen, mocht je toch onverhoopt corona krijgen. En ook hoe je eigen oude vertrouwde goed werkende immuunsysteem zich bij een 1e besmetting met corona zich fataal tegen je kan keren.
Ik weet niet in welk ziekenhuis jij werkt of zit, maar dat is dan wel heel bijzonder.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En in de praktijk heb ik dus niet meegemaakt dat gezonde mensen op de IC komen, echt helemaal niemand.
En newsflash: ook met vaccinatie kan je op de IC komen.
Misschien omdat ik in regio Gelderland woon waar het allemaal wel 'meeviel' (in ieder geval in mijn omgeving).quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:02 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk ziekenhuis jij werkt of zit, maar dat is dan wel heel bijzonder.
Maar lijkt me niet handig als jij ooit op de IC komt, heb kerngezonde mensen (allemaal ongevaccineerd) met een delier van de IC zien komen. Krijg je nog meer waanideeën van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |