https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
En dat terwijl ze nog reclame voor Eva maken ook. Ze waren behoorlijk complimenteus over Eva's interview met Nick en Simon.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:51 schreef RipCity het volgende:
Hoogste aantal kijkcijfers dit jaar. En Jinek weer verslagen.
DerksenGod
Stukje EU genotquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
De meest destructieve regering sinds 1945
Promotie van zn partners. Promotie van John de Mol's belangen (Chris doet veel voor John). Maar vooral dus daar om af en toe voor dingen te lobby'en en te promoten. Als het aan Johan&co ligt zat hij er echt niet maar verplichte deal door John.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
Dat die Chris hier nog elke keer wil gaan zitten. Hij wordt echt alleen maar in de zeik genomen. Wel sterk dat hij zich daar niks van aantrekt natuurlijk. Gewoon even geld verdienen.
Baudetquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:31 schreef nils_22 het volgende:
Johan: "Ik wil niet in een land wonen waar mensen kou lijden en naar de voedselbank moeten."
Ook Johan: "Ik stem op Mark Rutte"
Vroeger had je alleen maar dat linkse gelul van Jan Mulder aan zo'n tafel, dit is toch ook wel eens leukquote:Op donderdag 1 september 2022 18:36 schreef tong80 het volgende:
Wierd Duk? Dus extreem recht en extreem Derksen. Ik kijk niet. Kijk sowieso steeds minder. Ultra rechtse activisten forum. Wat een puinzooi. Dat ze zoveel kijkers trekken zegt niks. Die dictatorin van BBB is ook populair. Nederland is gek geworden.
Wierd is een Poetin pijper, die zou vroeger van de verkeerde kant zijn.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:29 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Vroeger had je alleen maar dat linkse gelul van Jan Mulder aan zo'n tafel, dit is toch ook wel eens leuk
Moet altijd genieten van Chris Woertsquote:Op donderdag 1 september 2022 18:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alle open deuren weer ingetrapt![]()
En een lekker factuurtje gestuurd naar ome John
Mee dit is niet leuk. De extreem rechtse tafel is niet leuk. De extreem rechtse gasten zijn niet leuk. Een beetje links wordt verbaal kapot geschopt. De commerciele omroepen zijn extreem rechts en de Nationale omroepen hebben zich aangepast en zijn even rechts. Links heeft geen stem meer en iedereen merkt het.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:29 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Vroeger had je alleen maar dat linkse gelul van Jan Mulder aan zo'n tafel, dit is toch ook wel eens leuk
Linkse tv stierf eigenlijk toen Jack Spijkerman van de VARA voor het grote geld van Sjon de Mol koosquote:Op donderdag 1 september 2022 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mee dit is niet leuk. De extreem rechtse tafel is niet leuk. De extreem rechtse gasten zijn niet leuk. Een beetje links wordt verbaal kapot geschopt. De commerciele omroepen zijn extreem rechts en de Nationale omroepen hebben zich aangepast en zijn even rechts. Links heeft geen stem meer en iedereen merkt het.
Die stierf al ver daarvoor.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:45 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Linkse tv stierf eigenlijk toen Jack Spijkerman van de VARA voor het grote geld van Sjon de Mol koos
Binnen 5 minuten begint de Tim Hofman bash!quote:Op donderdag 1 september 2022 20:25 schreef RipCity het volgende:
https://www.mediacourant.(...)inie-te-beinvloeden/
Ik vind de sketches van "komt een man bij de dokter" met Leo Alkemade toch wel super grappigquote:Op donderdag 1 september 2022 21:44 schreef RipCity het volgende:
Alkemade is idd echt totaal niet grappig
Bijna net zo erg als Soendoes
Kan dr niet meer zien met haar scheve nekquote:Op donderdag 1 september 2022 21:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Die boerin wordt wel steeds lekkerder.
Ze heeft ook puntige knieënquote:Op donderdag 1 september 2022 21:51 schreef Isane het volgende:
[..]
Kan dr niet meer zien met haar scheve nek
Maar het kan ook de Oekrainse geheime dienst zijn.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:53 schreef nils_22 het volgende:
Zo'n man met heel z'n gezin is daar vermoord, deden ze 100 jaar geleden al bij de Romanovs
dit dus. dacht dat boeren altijd druk waren op de boerderij met koeien melkenquote:Op donderdag 1 september 2022 21:58 schreef Isane het volgende:
wat heeft annemiek nou voor toevoeging dan
Ze zit er toch alleen maar voor de eyecandyquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Microfoon Helene doet UT niet
Houwen zo.quote:
Houwe zoquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Microfoon Helene doet UT niet
quote:
John had ook een helequote:Op vrijdag 2 september 2022 22:04 schreef Dutch_view het volgende:
Daar is het briefje van Johan weer
Inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2022 13:44 schreef RipCity het volgende:
https://www.mediacourant.(...)nside-lijkt-me-leuk/
Doen. Er zit echt bizar weinig variatie in de gasten. Eeuwig zonde.
Eensch! je vergeet trouwens die boerin Annemiek, echt hoe verzin je het.quote:Op maandag 5 september 2022 14:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Inderdaad.
Derksen weert ten onrechte verschillende gasten, waardoor het allemaal wel heel eenzijdig wordt. Misschien lag Paul de Leeuw hen niet, maar met hem erbij was het wel redelijk interessante televisie. En die Stella Bergsma is misschien ook niks, maar het knettert dan tenminste wel lekker.
Leuk mens hoor, die Hélène Hendriks, maar ze voegt daar letterlijk hélémaal niets toe. Hansie zou in ieder geval nog voor wat vuurwerk zorgen. En Kieft was prima bij het oude VI, maar is hier totaal overbodig. Om nog maar te zwijgen van Roxane Knetemann die praat over stikstof en asielzoekers.
Alles moet blijkbaar binnen de comfort-zone van Derksen vallen. Terwijl iets meer risico het programma juist goed zou doen... Op deze manier vrees ik dat het langzaam maar zeker toch zal inkakken, ondanks dat de cijfers nu nog prima zijn.
Voor één keer kon ik dat nog wel hebben. Maar ik mag hopen dat zij niet een soort tweede Roxane Knetemann wordt. Dat zou inderdaad verschrikkelijk zijn!quote:Op maandag 5 september 2022 14:24 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Eensch! je vergeet trouwens die boerin Annemiek, echt hoe verzin je het.
Die is te druk met zijn bus.quote:Op maandag 5 september 2022 14:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zit nog steeds te wachten tot Fred Teeven aanschuift zoals ons werd beloofd.
Boerin voegt idd niet veel toe. Maar ik zou haar keihard doen dus ik zie het door de vingers.quote:Op maandag 5 september 2022 14:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Voor één keer kon ik dat nog wel hebben. Maar ik mag hopen dat zij niet een soort tweede Roxane Knetemann wordt. Dat zou inderdaad verschrikkelijk zijn!
Maar zij heeft goede banden met John de Bever, goede vriend van Derksen. Dat verklaart waarschijnlijk alles.
Kale klootzak is het.quote:Op maandag 5 september 2022 16:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En het bonnetje is hij ook nog aan het zoeken![]()
Wat een hoop stront is dat zeg
Was het niet Fritz Korbach die toen beweerde dat Johan zijn vrouw van de trap had getyfdquote:Op maandag 5 september 2022 17:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Val van trap of moord? Nieuw computermodel geeft antwoord
Is iemand zelf van de trap gevallen of geduwd? Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) werkt samen met de TU Delft aan een computermodel dat de politie bij dit soort vragen moet ondersteunen. Het kan de val simuleren en zo bepalen wat het meest waarschijnlijke scenario is.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ntwoord-tu-delft-nfi
Haters kom er maar in
Dus heeft hij nou meer macht want hij kan niet meer aftreden aldus Ruttequote:Op maandag 5 september 2022 21:42 schreef JohnBercow het volgende:>..
Hij is afgetreden en hij kan dus niet meer ter verantwoording worden geroepen in de Tweede Kamer.
Staghouwer is niet demissionair. Hij is gewoon weg. Wordt zo thuis afgezet en dan is het klaar.quote:Op maandag 5 september 2022 21:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dus heeft hij nou meer macht want hij kan niet meer aftreden aldus Rutte![]()
Al enige tijd helaas. Stuitend om te zien.quote:Op maandag 5 september 2022 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Jack is echt in zichzelf gaan geloven
Niet bij Vandaag Inside hehquote:Op donderdag 8 september 2022 00:31 schreef nils_22 het volgende:
Ahh yess binnenkort weer Bossie aan tafel
Ook niet bij Veronicaquote:
Hier inhoudelijk wel erg zwak, al wil ik aan die vegan streaker ook niet te veel woorden vuil makenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef Max23 het volgende:
Die Boer Frans was vroeger ook al op dreef:
Nee, anders is Jan stout van RTL.quote:
Is Sjaak Swart niet precies hetzelfde?quote:Op donderdag 8 september 2022 10:25 schreef tong80 het volgende:
Ik moet Jan Boskamp leuk vinden. Ik weiger deze Feijenoord hooligan te accepteren. Hij haat Ajax en uit dat. Moet je eens voorstellen een Ajacied die walgelijke teksten te horen spreken over Feijenoord. Weg met die chauvinistische, inhoudsloze papzak.
Nee. Als persoon wel maar die zit niet in een onafhankelijk, neutraal voetbalprogramma.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Is Sjaak Swart niet precies hetzelfde?
Harde woorden Tong, ik vind het ook een eikelbijter maar het is wel een leuke eikelbijter, toch?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:19 schreef tong80 het volgende:
Ik walg van de opportunistische, indoctrinerende rechts extremist Johan Derksen.
Toevallig now playing........quote:Op donderdag 8 september 2022 15:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Harde woorden Tong, ik vind het ook een eikelbijter maar het is wel een leuke eikelbijter, toch?
Tuurlijk, leuk ergeren.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Harde woorden Tong, ik vind het ook een eikelbijter maar het is wel een leuke eikelbijter, toch?
Jan is juist vaak heel positief over Ajax. Als Ajax een goede wedstrijd speelt dan hoor je uitsluitend lovende dingen van Boskamp. Heel realistisch altijd.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:25 schreef tong80 het volgende:
Ik moet Jan Boskamp leuk vinden. Ik weiger deze Feijenoord hooligan te accepteren. Hij haat Ajax en uit dat. Moet je eens voorstellen een Ajacied die walgelijke teksten te horen spreken over Feijenoord. Weg met die chauvinistische, inhoudsloze papzak.
Nooit gehoord.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jan is juist vaak heel positief over Ajax. Als Ajax een goede wedstrijd speelt dan hoor je uitsluitend lovende dingen van Boskamp. Heel realistisch altijd.
Zou piepkuikentje verdedigende middenvelder gespeeld hebben?quote:Op donderdag 8 september 2022 12:42 schreef RipCity het volgende:
Piep kuikentje is boos https://www.mediacourant.(...)erksen-wit-mannetje/
Hm vreemde zaak. Ik heb toch alle VI afleveringen de afgelopen 10/12 jaar gekeken. En zijn analyses met wedstrijden van Ajax. Nou ja, dan weet je het nu. Hij is altijd heel lovend!quote:
Beter weer een x Henk Westbroek Beastquote:Op donderdag 8 september 2022 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
De poule van tafelgasten is wel teruggebracht tot een man of zes he?
OMG HIJ ZEI HET GEWOONquote:Op donderdag 8 september 2022 21:33 schreef nils_22 het volgende:
Johan Derksen over koningin Elizabeth: "Het was een hele vervelende vrouw."
Cancel Johan!!1! Cancel!!quote:Op donderdag 8 september 2022 21:48 schreef nils_22 het volgende:
Johan Derksen: Koningin Elizabeth was een klein tirannetje, een klein opneukertje.
Decolleté verbod van Ome Johnnyquote:Op donderdag 8 september 2022 21:45 schreef Aurelius het volgende:
Heleen heeft weer goede tieten in die jurk.
Zorg dat dit niet op twitter komt zodat de woke cancel-mob het niet te weten komtquote:
Onsmakelijke opmerking van de snor.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:48 schreef nils_22 het volgende:
Johan Derksen: Koningin Elizabeth was een klein tirannetje, een klein opneukertje.
30cm hier. Zal je straks een dickpic dm'en.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:55 schreef Coco het volgende:
Mensen die het woord wappie bezigen hebben doorgaans een kleine pener.
vandeweek nog 3x op 1 avond van bil gegaan. Pohhhquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:55 schreef Coco het volgende:
Mensen die het woord wappie bezigen hebben doorgaans een kleine pener.
quote:Bij RTL kan het wel![]()
![]()
Op donderdag 8 september 2022 21:53 schreef chufi het volgende:
Decolleté verbod van Ome Johnny
3 dagen Menorca?quote:Op maandag 12 september 2022 21:53 schreef Bolasie het volgende:
Ik moet overmorgen ook naar Schiphol.
Komt wel ERG dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |