Ja die zag ik ook al aardig op en neer wapperen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
10.44 Wat bewegen die stukjes bodywork boven de voorwielen zeg..
Misschien is dat het probleem van de Merc, dat er niks echt vast zit op die auto.
Ligt het nu aan mij of hoor je Leclerc gewoon het hele stuk hopsen door porpoising? (begin)quote:
Een groot gedeelte wel ja zoals je kan zien en horen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ligt het nu aan mij of hoor je Leclerc gewoon het hele stuk hopsen door porpoising? (begin)
Zou dat boven de porpoising limiet zijn geweest?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:52 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
en dan toch niet naar het Medical Centre gaan, onbegrijpelijk
Het was duidelijk zijn eigen schuld, was dit niet zo dan had hij nog wekenlang over 'pijn' geklaagd.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:52 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Zat gisteren toevallig te kijken. Sommigen zijn echt geniaal en die stemmetjes, zo goedquote:
quote:
Ik wil nu weten waar die T-cam faal van Crofty gebeurdequote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zat gisteren toevallig te kijken. Sommigen zijn echt geniaal en die stemmetjes, zo goed
It has 74 alphabets so we can have more plans
Waarom is de zwaartekracht zo hoog in spa?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:52 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Heeft leclerc dat echt gezegdquote:
Er is helemaal niets bewezen. Maar we doen even een testje om te kijken of jij snapt hoe e.e.a. werkt. Denk jij dat het stuur verbonden is met de voorwielen? En dat als de voorwielen lateraal bewegen dat het stuur dan meebeweegt? En dat de handen van de coureur, die het stuur vasthebben, dan ook meebewegen? Of denk jij iets anders?quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zelfs bewezen feitelijkheden worden hier ontkend
in het door Peterselieman reeds geposte Palmer filmpje wordt het goed uitgelegd.quote:Op donderdag 1 september 2022 06:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er is helemaal niets bewezen. Maar we doen even een testje om te kijken of jij snapt hoe e.e.a. werkt. Denk jij dat het stuur verbonden is met de voorwielen? En dat als de voorwielen lateraal bewegen dat het stuur dan meebeweegt? En dat de handen van de coureur, die het stuur vasthebben, dan ook meebewegen? Of denk jij iets anders?
Dit filmpje bewijst dat wat ik zei klopt. Lees maar goed.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:41 schreef dop het volgende:
[..].
in het door Peterselieman reeds geposte Palmer filmpje wordt het goed uitgelegd.
@:ChevyCaprice vanaf 4:20
Heel tendentieus, zijn auto kreeg 45g te verduren, niet Hamilton zelf. De 51g die gemeten werd bij de klap van verstappen is gemeten in het oortje van Verstappen (daar zit een sensor in blijkbaar). Hoeveel de klap voor Hamilton zelf was staat niet in het stuk. Zal wel niet enorm zijn geweest, anders werd dat wel genoemdquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:52 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Het bewijst exact het tegenovergestelde en dat je tegenstuur verhaal bullshit is. Dat zegt Palmer gewoon letterlijk namelijk, dat er absoluut geen sprak is van tegensturen door Alonso.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit filmpje bewijst dat wat ik zei klopt. Lees maar goed.
Lewis raakt hem eerst waardoor de auto van Alonso uit balans is. Daarom moest die dus tegensturen.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Blijkbaar niet alleen voor mij.
Moest? Dat staat hier niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis raakt hem eerst waardoor de auto van Alonso uit balans is. Daarom moest die dus tegensturen.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis kijkt hem te raken en dan stuurt Alonso tegen heb ik het idee.
Ik vraag me nog steeds af wat uberhaupt de relevantie is van het tegensturen van Alonso tijdens dat incident. Waarom was het nodig om dat te vermelden?quote:Op donderdag 1 september 2022 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg ik daar dat Alonso expres tegenstuurde? Hij stuurt tegen vanwege overstuur. Niet expres.
Heb ik dus nooit gezegd
Omdat dat mede leidde tot de klapper lijkt mijquote:Op donderdag 1 september 2022 13:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat uberhaupt de relevantie is van het tegensturen van Alonso tijdens dat incident. Waarom was het nodig om dat te vermelden?
Hoe dan? Die klapper was al onvermijdelijk na de actie van Hamiltonquote:Op donderdag 1 september 2022 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat dat mede leidde tot de klapper lijkt mij
nee man kijk nou eens goed, de vloer van Lewis raakt het voorwiel van Alonso voordat Lewis' achterwiel dat voorwiel raaktquote:Op donderdag 1 september 2022 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat dat mede leidde tot de klapper lijkt mij
En wat dan nog. De stuurbeweging van Alonso was hoe dan ook een direct en niet te voorkomen effect van de debiele actie van Hamilton. Maar toch kronkelt Chevy zich in allerlei bochten om Hamilton een klein beetje minder de schuld te geven.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee man kijk nou eens goed, de vloer van Lewis raakt het voorwiel van Alonso voordat Lewis' achterwiel dat voorwiel raakt
Nee, ik denk het niet, maar dat je er over twijfelt zegt wel genoeg over de situatie bij Ferrari.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heeft leclerc dat echt gezegdik krijg wel een beetje medelijden met hem zo
Alonso had inderdaad zijn excuses aangeboden.quote:Op donderdag 1 september 2022 16:59 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
De heren hebben het weer bijgelegd
Beasts.quote:Op donderdag 1 september 2022 16:59 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
De heren hebben het weer bijgelegd
Omdat in de "Hamilton is de GOAT" verhaallijn, niet past dat sir Lewis een foutje maakt. Daar moet tegen gevochten worden als Don Quichot.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat uberhaupt de relevantie is van het tegensturen van Alonso tijdens dat incident. Waarom was het nodig om dat te vermelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |