Hoe dan? Die klapper was al onvermijdelijk na de actie van Hamiltonquote:Op donderdag 1 september 2022 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat dat mede leidde tot de klapper lijkt mij
nee man kijk nou eens goed, de vloer van Lewis raakt het voorwiel van Alonso voordat Lewis' achterwiel dat voorwiel raaktquote:Op donderdag 1 september 2022 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat dat mede leidde tot de klapper lijkt mij
En wat dan nog. De stuurbeweging van Alonso was hoe dan ook een direct en niet te voorkomen effect van de debiele actie van Hamilton. Maar toch kronkelt Chevy zich in allerlei bochten om Hamilton een klein beetje minder de schuld te geven.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee man kijk nou eens goed, de vloer van Lewis raakt het voorwiel van Alonso voordat Lewis' achterwiel dat voorwiel raakt
Nee, ik denk het niet, maar dat je er over twijfelt zegt wel genoeg over de situatie bij Ferrari.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heeft leclerc dat echt gezegdik krijg wel een beetje medelijden met hem zo
Alonso had inderdaad zijn excuses aangeboden.quote:Op donderdag 1 september 2022 16:59 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
De heren hebben het weer bijgelegd
Beasts.quote:Op donderdag 1 september 2022 16:59 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
De heren hebben het weer bijgelegd
Omdat in de "Hamilton is de GOAT" verhaallijn, niet past dat sir Lewis een foutje maakt. Daar moet tegen gevochten worden als Don Quichot.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat uberhaupt de relevantie is van het tegensturen van Alonso tijdens dat incident. Waarom was het nodig om dat te vermelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |