En nog steeds geen broek aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:48 schreef LordofLeaves het volgende:
Zie die Donald eens sjiek gekleed zijn.
Een piemel heeft hij ook niet.quote:
Nee, daar is een ander sub forum voor.quote:
R&P?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, daar is een ander sub forum voor.
Nee, daar heeft niemand seks.quote:
Voor sommigen misschien maar goed ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, daar heeft niemand seks.
Want anders?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor sommigen misschien maar goed ook![]()
Oh jee, ik heb toch niemand vernederd?quote:
Echt hequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig , kan ik vannacht iig slapen
Wie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:03 schreef Lenny77 het volgende:
Zal ik eens iets zeggen?
Jamie Vaes is iemand met een veel te brede mond (en ze heeft een leleke ruggengraat) .. en die kwiet die bij haar rondhuppelt ook...
Wat scheelt met die mensen?
Zal ik nog eens iets zeggen?
Ze zijn ook nog eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg saai.
Zo.. dat moest ik even kwijt
Ja weet ik veel, één of andere Nederlandse seut..quote:
Sowieso is Bekend Nederland vooral parasiterend op volk dat dr eigen kont nog niet kan afvegen; echte massa is kassa.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, één of andere Nederlandse seut..
Is dat niet die ex van die bediel? Die wat drank en drugs heeft gemaakt destijds
En nog iets... kwam er vandaag op de radio een nummer langs van die Meerel (Merol? Meerol??): hou je bek en bef mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sowieso is Bekend Nederland vooral parasiterend op volk dat dr eigen kont nog niet kan afvegen; echte massa is kassa.
Die is Belg van originequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En nog iets... kwam er vandaag op de radio een nummer langs van die Meerel (Merol? Meerol??): hou je bek en bef mij.
Wat is dat daar allemaal voor retarderend soepvolk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Die is Belg van origineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat kan niet waar zijn!!
Zeker niet met dat accent man!
Schande op ons volk dan
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Belgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat kan niet waar zijn!!
Zeker niet met dat accent man!
Schande op ons volk dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:16 schreef Modus het volgende:
[..]
BelgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb het net opgezocht! Zij is heul geen Belg!!!!Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Moehahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb het net opgezocht! Zij is heul geen Belg!!!!
Ja ik wil er zo weinig mogelijk opletten eerlijk gezegd..quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met je eindeloos herhalende 4 akkoordjes. Let er maar eens op, je word er knettergek van
Muhahahaha nu ga je er voortaan op letten en je eraan ergerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ik wil er zo weinig mogelijk opletten eerlijk gezegd..
Mja het blijkt dus Merel te zijn. Volgens Wikipedia..quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:25 schreef fietsie het volgende:
Ik kende het fenomeen Merol nog niet.
Wat een pareltje.
Om het maar in haar thematiek te houden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Muhahahaha nu ga je er voortaan op letten en je eraan ergeren
Greatest Of All Times ja?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja het blijkt dus Merel te zijn. Volgens Wikipedia..
Het blijft een geit
Geit = GOAT = afkorting zoals zojuist genoemd. Actueel in de formule 1quote:
Ja wie kijkt daar nu naarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geit = GOAT = afkorting zoals zojuist genoemd. Actueel in de formule 1
Lijken wel leden van de Josti band...quote:
Ik ken ze nietquote:
van een tv programma bedoel je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:03 schreef Lenny77 het volgende:
Zal ik eens iets zeggen?
Jamie Vaes is iemand met een veel te brede mond (en ze heeft een leleke ruggengraat) .. en die kwiet die bij haar rondhuppelt ook...
Wat scheelt met die mensen?
Zal ik nog eens iets zeggen?
Ze zijn ook nog eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg saai.
Zo.. dat moest ik even kwijt
Helemaal mee eens. Incels en freaks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor sommigen misschien maar goed ook![]()
Nooit. Fuck die BN'ers!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen! [ afbeelding ]
Wat een gehaat hier op onze BNers, ik hoop dat er vandaag meer liefde is[ afbeelding ]
Soms zijn ze erg vermakelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen! [ afbeelding ]
Wat een gehaat hier op onze BNers, ik hoop dat er vandaag meer liefde is[ afbeelding ]
Jij snapt mequote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Incels en freaks.
Welke BN'er haat jij btw?quote:
Freaks hebben freaky seksquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Incels en freaks.
Iets zegt mij dat jij een freak bent.quote:
Ik zet ze niet op een voetstuk, en ik volg ze ook niet echt , ik haat in principe niemand.quote:
quote:
Dit. Al vind ik ik het wel jammer dat alles rond voetbal bestaat. Dat mag van mij gewoon via een alternate timeline zo *plop* verdwijnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zet ze niet op een voetstuk, en ik volg ze ook niet echt , ik haat in principe niemand.
Dat mag van mij ook welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit. Al vind ik ik het wel jammer dat alles rond voetbal bestaat. Dat mag van mij gewoon via een alternate timeline zo *plop* verdwijnen.
Awwww, wat lief!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zet ze niet op een voetstuk, en ik volg ze ook niet echt , ik haat in principe niemand.
Mwah, van mij mogen de influencers verdwijnen, maar ach, ik heb er ook geen last van, zie ze maar weinig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit. Al vind ik ik het wel jammer dat alles rond voetbal bestaat. Dat mag van mij gewoon via een alternate timeline zo *plop* verdwijnen.
Ja hoor. Het siert je.quote:
Het is nog ochtend eh? Het weer kan zo weer omslaan.quote:
Ik vind alles primaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is nog ochtend eh? Het weer kan zo weer omslaan.
Nee dankquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sluit je dan maar aan bij de seks freaks van @:MizzezAmy.
Ik blijf het bizar vinden dat bedrijven bakken geld uitgeven aan mensen wiens vaardigheid de eigen naam drie keer op dezelfde manier te schrijven twijfelachtig isquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, van mij mogen de influencers verdwijnen, maar ach, ik heb er ook geen last van, zie ze maar weinig.
Nou, dat word voor jou weer de hele dag punniken of diamond painting.quote:
Veel te ongeduldig voorquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dat word voor jou weer de hele dag punniken of diamond painting.
Pffff... dan ga je maar weer diertjes aaien.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pffff... dan ga je maar weer diertjes aaien.Ik ga eens aan mijn dag beginnen. Krijg de tering allemaal!
Ciske de Rat had dus uiteindelijk gelijk? ("Kraaaaig alluhmoal de...")quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Ongeveer een derde van de wereldbevolking is besmet met teringbacteriën zonder ziek te zijn. Tot zo ver het nutteloze weetje van de dag
Euh, heb ik dat liedje altijd verkeerd gezongen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ciske de Rat had dus uiteindelijk gelijk? ("Kraaaaig alluhmoal de...")
Nooit geweten. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Ongeveer een derde van de wereldbevolking is besmet met teringbacteriën zonder ziek te zijn. Tot zo ver het nutteloze weetje van de dag
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de KLB worden tetten gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |