abonnement Unibet Coolblue
pi_205790381
Even in de herhaling: Het is niet zo zeer het verbruik minderen. Dat gebeurt nog steeds volgens de slimme meter en de app.
Het is de tegenspraak in de app van verbruik en de bedragen in het contract op de site. Plus de onduidelijkheid.
Blij dat het topic bestaat en dat ik de onduidelijkheid kon delen en antwoorden vond w/

Wat fijn, dat Candaasjes collega nabelde. 👍🏼
pi_205790409
Piep naamtopic O+
Spoilers!
pi_205790443
Collega: "Ik kom nu op de fiets naar het werk, zodat iedereen het logisch vindt dat ik hier douche".

Zo kun je ook besparen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:46:02 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205790507
Of in de sportschool douchen :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:49:37 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205790525
Ik zie wel na de zwemles steeds meer mensen de kinderen even extra goed afsoppen

Hoe het zwembad het verwarmen van al dat water moet betalen heb ik ook werkelijk geen idee van. Zijn iets meer dan een paar litertjes warm water daar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205790609
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:49 schreef Molo het volgende:
Ik zie wel na de zwemles steeds meer mensen de kinderen even extra goed afsoppen

Hoe het zwembad het verwarmen van al dat water moet betalen heb ik ook werkelijk geen idee van. Zijn iets meer dan een paar litertjes warm water daar
Dat eerste valt mij ook op als ik met mini-me bij het zwembad ben!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205790652
De enige reden dat ik na het zwemmen meteen haren was en goed afdouch is dat ik dat thuis dan niet hoef te herhalen en meteen in mijn pyjama kan schieten /lui

Zondag wel uitgebreid gedouched :D Scrubje, haren wassen, doucheputje schoonmaken ( :r ). Het waren toch minimaal 10 minuten :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205790852
@Lucky_Strike fijn dat ze nog even belde! Eigenlijk wel een goede om te onthouden. Wij hebben wel nazorgbrieven (want vaak veeeeel info, en medicatie enzo) maar hoewel ik wel vaak vertel over het infuus (al is het maar omdat er vaak thuis nog even een verbandje van het pootje gehaald moet worden) sta ik daar ook niet altijd 1-2-3 bij stil, dat het voor eigenaren thuis dan ook wel een beetje tot ongerustheid kan leiden als 't beestje niet drinkt. (Dat ik niet gelijk in paniek schiet als ze nog niet willen eten vertel ik er vaak wel weer bij, tenzij konijn :+ )

Ik ga zo eens naar het Experience Centre (jaja...) van een kachelzaak. Of er ooit een kachel komt weten we nog niet, (het staat wel super sfeervol bij de schouw, ook als het ding niet brand, zagen we bij de buren O+ ) maar nu kunnen we de luchttoevoer misschien nog aanleggen voordat het beton gestort gaat worden. Moet alleen uit zien te vogelen wat voor buis/materiaal/aansluiting dat dan moet zijn.
pi_205790891
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:36 schreef fietsie het volgende:
Collega: "Ik kom nu op de fiets naar het werk, zodat iedereen het logisch vindt dat ik hier douche".

Zo kun je ook besparen.
:D _O_
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205790988
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:45 schreef Candaasje het volgende:
@:Lucky_Strike fijn dat ze nog even belde! Eigenlijk wel een goede om te onthouden. Wij hebben wel nazorgbrieven (want vaak veeeeel info, en medicatie enzo) maar hoewel ik wel vaak vertel over het infuus (al is het maar omdat er vaak thuis nog even een verbandje van het pootje gehaald moet worden) sta ik daar ook niet altijd 1-2-3 bij stil, dat het voor eigenaren thuis dan ook wel een beetje tot ongerustheid kan leiden als 't beestje niet drinkt. (Dat ik niet gelijk in paniek schiet als ze nog niet willen eten vertel ik er vaak wel weer bij, tenzij konijn :+ )

Ik ga zo eens naar het Experience Centre (jaja...) van een kachelzaak. Of er ooit een kachel komt weten we nog niet, (het staat wel super sfeervol bij de schouw, ook als het ding niet brand, zagen we bij de buren O+ ) maar nu kunnen we de luchttoevoer misschien nog aanleggen voordat het beton gestort gaat worden. Moet alleen uit zien te vogelen wat voor buis/materiaal/aansluiting dat dan moet zijn.
Het verschil in paravets was wel heel goed te merken hoor gisteren. Mijn favo was degene die belde met een uitgebreid verhaal over de locatie van de ruggenwervels, de beginnende ontsteking bij de heupkom, wat er precies met de tanden is gebeurd, etc.

Toen we Piep op gingen halen, was mijn favo afgelost en legde een andere alles nog eens uit aan J voor het geval ik het niet goed onthouden had. Want het is zeker logisch dat je op zo'n moment niet alles goed in je opneemt. Nou, die tweede zei gewoon in het algemeen dat de tanden schoon waren gemaakt en dat er artrose in de rug was gevonden. We kregen wel een brief mee maar daar stond eigenlijk niet zo veel in.

Al met al ben ik zeer tevreden over alles hoor. Maar het verschil viel gewoon op :)
Spoilers!
pi_205791001
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:36 schreef fietsie het volgende:
Collega: "Ik kom nu op de fiets naar het werk, zodat iedereen het logisch vindt dat ik hier douche".

Zo kun je ook besparen.
Dat is driedubbele winst. Voor gezondheid, gas en brandstof ^O^
Spoilers!
pi_205791033
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het verschil in paravets was wel heel goed te merken hoor gisteren. Mijn favo was degene die belde met een uitgebreid verhaal over de locatie van de ruggenwervels, de beginnende ontsteking bij de heupkom, wat er precies met de tanden is gebeurd, etc.

Toen we Piep op gingen halen, was mijn favo afgelost en legde een andere alles nog eens uit aan J voor het geval ik het niet goed onthouden had. Want het is zeker logisch dat je op zo'n moment niet alles goed in je opneemt. Nou, die tweede zei gewoon in het algemeen dat de tanden schoon waren gemaakt en dat er artrose in de rug was gevonden. We kregen wel een brief mee maar daar stond eigenlijk niet zo veel in.

Al met al ben ik zeer tevreden over alles hoor. Maar het verschil viel gewoon op :)
Ah ja, ik zie het voor me :D

Nu heb ik de ene keer ook wel een beter verhaal dan de andere keer :') Maar ik geef ook regelmatig patiënten mee terug naar huis van andere afdelingen. En dan hangt het een beetje van de arts/paravets af hoeveel info ik van ze gekregen heb. Soms voelt dat wel wat knullig (dus als het even kan, scan ik altijd snel het dossier door, weet ik in elk geval 'iets' meer)

en douchen op het werk...het zou kunnen.... maar liever niet. Moet ik er nóg eerder zijn....mwoaaaaah :D
pi_205791042
@Sarabi veel succes en plezier vandaag met het bottelen! *O*
pi_205791049
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:09 schreef Candaasje het volgende:
@:Sarabi veel succes en plezier vandaag met het bottelen! *O*
Ja dat wilde ik ook nog zeggen.

Slim trouwens van jullie om na te denken over de kachelbuis.
Spoilers!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:11:31 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205791057
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is driedubbele winst. Voor gezondheid, gas en brandstof ^O^
Ik zocht het voor mezelf ook uit; ik denk dat 80km op een dag fietsen de eerste maanden niet echt bevorderlijk is voor mijn gezondheid (qua nog op een zadel kunnen zitten)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205791076
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja dat wilde ik ook nog zeggen.

Slim trouwens van jullie om na te denken over de kachelbuis.
Ja, vonden wij ook. We zijn er alleen wel een beetje last minute mee :') Vriend wilde eigenlijk niet aan de (hout)kachel..die wil/wilde eigenlijk de schacht van de schouw gaan gebruiken voor de WTW-ventilatie. Maar toen kwamen we bij de buren, die zowel in de voorkamer als de eetkamer ook de schouwen hebben laten zitten, en daar kachels geplaatst hebben...dat is wel heel cozy hoor O+

Dus nu heb ik vriend wel om dat we in elk geval in de woonkamer wel een kachel kunnen plaatsen. Als ik die buis voor elkaar krijg. Gelukkig komen ze a.s. maandag al beton storten, dus benieuwd of dat gaat lukken. :')
pi_205791092
Dankjewel allemaal!
Het nieuwe bottelapparaat is echt heel fijn.
We kwamen eigenlijk altijd net een half mannetje te kort maar nu het nog meer geautomatiseerd is, kunnen we het perfect met zijn 2en.

We zijn nu bijna op 1/3. Dus nog een paar uur te gaan.
pi_205791094
Tevens 'bestelde' ik net letterlijk de leergang voor mijn werk. De rekening wordt doorgestuurd naar de praktijk, het leek wel een webshop bestelling. Behalve dan dat ik dus niet met IDeal hoef te betalen :P
pi_205791465
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep naamtopic O+
Blij voor Piep *G* en dat van het vochtinfuus had je idd ff moeten weten tevoren, had wat zorgen gescheeld.

We hebben dan wel voor 3 jaar (nu nog 2) een vast energiecontract bij Engie, dus g vind het nogal onzin :D maar het gaat prima met tanden poetsen na het douchen :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 30-08-2022 12:00:13 ]
pi_205791590
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:14 schreef Candaasje het volgende:
Tevens 'bestelde' ik net letterlijk de leergang voor mijn werk. De rekening wordt doorgestuurd naar de praktijk, het leek wel een webshop bestelling. Behalve dan dat ik dus niet met IDeal hoef te betalen :P
Ga je toch voor het traject opleiden via werk en niet het onderwijs in? Of staat deze leergang daar los van?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205791749
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ga je toch voor het traject opleiden via werk en niet het onderwijs in? Of staat deze leergang daar los van?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205791865
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig! Leuk! Vat dat het een beetje samen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205791867
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lastig! Leuk! Vat dat het een beetje samen?
Volledig :D _O-
pi_205791873
Bwehehehe.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:39:15 #25
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205791939
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is trouwens een en ander veranderd in wetgeving rond de studieovereenkomst.
Ik heb me er niet genoeg in verdiept maar die van mij is bijvoorbeeld door die wet nu vervallen. *O*

Maar als die van jou wel nog 'mag' is iets met 5 jaar terugbetaaltermijn wel reëel.
pi_205791944
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Volledig :D _O-
:D
Spoilers!
pi_205791946
Dus het rooster en de afstand moet nog veranderen.
Is iets minder werken een optie qua wat verlichting?
pi_205791959
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:46 schreef borisz het volgende:
Of in de sportschool douchen :P.
Ik kan voor 12 euro lid worden van de sportschool van Jross en bedacht me dat als ik daar elke keer na het sporten even lekker uitgebreid ga douchen ik die 12 euro er wel uit heb aan douchen alleen :+ En dan douchen op het werk op dagen dat ik niet ga sporten. Kleedkamers hebben 3 douches.

Dat ga ik natuurlijk niet echt doen. Tenzij de energierekening nog een keer twee keer zo duur wordt :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:43:32 #29
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205791976
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik kan voor 12 euro lid worden van de sportschool van Jross en bedacht me dat als ik daar elke keer na het sporten even lekker uitgebreid ga douchen ik die 12 euro er wel uit heb aan douchen alleen :+ En dan douchen op het werk op dagen dat ik niet ga sporten. Kleedkamers hebben 3 douches.

Dat ga ik natuurlijk niet echt doen. Tenzij de energierekening nog een keer twee keer zo duur wordt :X
Bij ons gaat hij nu naar 350 euro per maand, dan is het best de moeite waard _O-
Maar ik ga er niet speciaal voor naar de sportschool. (heb er nu ook geen)
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:45:18 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205791995
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Er is trouwens een en ander veranderd in wetgeving rond de studieovereenkomst.
Ik heb me er niet genoeg in verdiept maar die van mij is bijvoorbeeld door die wet nu vervallen. *O*

Maar als die van jou wel nog 'mag' is iets met 5 jaar terugbetaaltermijn wel reëel.
Oh? :o

Ik hoor hier graag meer over. Heb nog wat open staan hiero en wil daar natuurlijk onderuit kunnen als dat mogelijk is :7

-Edit- oh dat geldt niet voor mij zie ik. Wel voor wettelijk verplichte of CAO verplichte opleidingen enzo. Goeie zaak!
In de zorg zo vaak opleidingen in eigen tijd en op eigen kosten moeten doen, walgelijk. Goed dat dat verandert
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205792034
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Er is trouwens een en ander veranderd in wetgeving rond de studieovereenkomst.
Ik heb me er niet genoeg in verdiept maar die van mij is bijvoorbeeld door die wet nu vervallen. *O*

Maar als die van jou wel nog 'mag' is iets met 5 jaar terugbetaaltermijn wel reëel.
We hadden al zitten kijken, maar het lijkt voor beroepsopleidingen nog wel vaag te zijn. Dus ik durf niet hard te zeggen of de wet daar nu ook toepasbaar op is. Zou wel mooi zijn.

Ik vind 5 jaar te lang gezien de afstand/de immer stijgende brandstofkosten, het toenemende personeelstekort dat echt voor de meest bizarre roosters zorgt en ook qua gezondheid van mijzelf/familie wil ik me nergens zo meer vastleggen. Met een dergelijk 24/7 en toppunt van onregelmatig rooster zou ik bijvoorbeeld niet voor mijn ouders kunnen zorgen wanneer dat wel nodig blijkt te zijn.

Daarbij is dit een opleiding waarvan je denk ik wel kunt zeggen dat 'ie gewoon essentieel is om in de opname/spoed goed je werk uit te kunnen voeren. Toen ik begon werd er ook onderwijs beloofd, maar degene die maandelijks aan ons paravets les gaf, emigreerde en daarmee vervielen alle lessen.

Maar goed, ik ga het zien, wat die overeenkomst inhoud. Ben zowel wat nerveus als nieuwsgierig :P
pi_205792049
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:43 schreef gcjoel het volgende:

Bij ons gaat hij nu naar 350 euro per maand, dan is het best de moeite waard _O-
Maar ik ga er niet speciaal voor naar de sportschool. (heb er nu ook geen)
Ik las overigens ook al dat er zwembaden/sportscholen waren die de douches afsloten vanwege de torenhoge energieprijzen.

Candaasje, tof dat je de opleiding gaat doen. Maar dan nog zijn de redenen waarom je aan ander werk dacht (die niets te maken hadden met het zorgen voor dieren/helpen van dieren) niet weg. Integendeel, je gaat het neem ik aan drukker krijgen met een opleiding er naast. Misschien is een dag minder werken idd geen slecht idee?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:51:04 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205792058
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]
We hadden al zitten kijken, maar het lijkt voor beroepsopleidingen nog wel vaag te zijn. Dus ik durf niet hard te zeggen of de wet daar nu ook toepasbaar op is. Zou wel mooi zijn.

Ik vind 5 jaar te lang gezien de afstand/de immer stijgende brandstofkosten, het toenemende personeelstekort dat echt voor de meest bizarre roosters zorgt en ook qua gezondheid van mijzelf/familie wil ik me nergens zo meer vastleggen. Met een dergelijk 24/7 en toppunt van onregelmatig rooster zou ik bijvoorbeeld niet voor mijn ouders kunnen zorgen wanneer dat wel nodig blijkt te zijn.

Daarbij is dit een opleiding waarvan je denk ik wel kunt zeggen dat 'ie gewoon essentieel is om in de opname/spoed goed je werk uit te kunnen voeren. Toen ik begon werd er ook onderwijs beloofd, maar degene die maandelijks aan ons paravets les gaf, emigreerde en daarmee vervielen alle lessen.

Maar goed, ik ga het zien, wat die overeenkomst inhoud. Ben zowel wat nerveus als nieuwsgierig :P
Maar weg kan je altijd, ze kunnen je niet 5 jaar verplichten te blijven.
Meestal moet je de opleiding terugbetalen in een aflopend percentage tot dat 5e jaar.

Geen overeenkomst waarbij jij nu al aangeeft geen 5 jaar te willen blijven, zo gek zullen ze niet zijn denk ik :D
Tenzij je inderdaad onder die wet valt, dan hebben ze pech. *O*
pi_205792060
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:48 schreef Candaasje het volgende:

maar degene die maandelijks aan ons paravets les gaf, emigreerde en daarmee vervielen alle lessen.

Ik zie hier ook nog wel toekomstmogelijkheden voor je 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205792061
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:40 schreef Blues het volgende:
Dus het rooster en de afstand moet nog veranderen.
Is iets minder werken een optie qua wat verlichting?
Ja, de afstand kan ik alleen veranderen door later op een andere locatie te gaan werken.
Het rooster... tsja...... :D

Financieel geeft minderen in uren wel weer een klap.... daarom heb ik dat nog niet voorgesteld.
Inmiddels nemen ze geen mensen voor mijn functie meer aan voor meer dan 32 uur. Omdat het inderdaad te belastend is. (Ik werk er op papier 36).
pi_205792085
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik las overigens ook al dat er zwembaden/sportscholen waren die de douches afsloten vanwege de torenhoge energieprijzen.

Candaasje, tof dat je de opleiding gaat doen. Maar dan nog zijn de redenen waarom je aan ander werk dacht (die niets te maken hadden met het zorgen voor dieren/helpen van dieren) niet weg. Integendeel, je gaat het neem ik aan drukker krijgen met een opleiding er naast. Misschien is een dag minder werken idd geen slecht idee?
Nee, die zijn er zeker nog. Dus ik moet inderdaad maar eens zien hoe het gaat verlopen en of het op deze manier vol te houden is.
Het leertraject zelf is overigens maar 1x per maand een dag les op locatie en verder via opdrachten op de werkvloer.
pi_205792102
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:54 schreef Candaasje het volgende:

Nee, die zijn er zeker nog. Dus ik moet inderdaad maar eens zien hoe het gaat verlopen en of het op deze manier vol te houden is.
Het leertraject zelf is overigens maar 1x per maand een dag les op locatie en verder via opdrachten op de werkvloer.
Studeren, plannen, organiseren, de opdrachten doen, verslagen maken, rapporteren etc kost tijd hè. Ook al is het maar 1x per maand op lokatie, er komt neem ik aan wel meer bij kijken.

Ik hoop dat het allemaal goed te combineren is en reuze meevalt. Je zal veel vast ook al wel weten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205792107
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Maar weg kan je altijd, ze kunnen je niet 5 jaar verplichten te blijven.
Meestal moet je de opleiding terugbetalen in een aflopend percentage tot dat 5e jaar.

Geen overeenkomst waarbij jij nu al aangeeft geen 5 jaar te willen blijven, zo gek zullen ze niet zijn denk ik :D
Tenzij je inderdaad onder die wet valt, dan hebben ze pech. *O*
True, true. Ik wil alleen wel weten over welke percentages we het hebben en hoe lang die looptijd is.
Ik vind 2-3 jaar redelijk (gezien het traject 1,5 jaar is), maar langer eigenlijk niet. Het is namelijk ook echt in het belang van mijn werkgever dat ik meer opleiding krijg. (Het is een opleiding voor de 'startende' spoedparavet. Er is er ook een voor 'gevorderden' en dat is veel meer verdieping, duurt ook langer. Ik ga er geen cent meer mee verdienen, krijg straks ook niet als senior betaald o.i.d. )
pi_205792135
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Studeren, plannen, organiseren, de opdrachten doen, verslagen maken, rapporteren etc kost tijd hè. Ook al is het maar 1x per maand op lokatie, er komt neem ik aan wel meer bij kijken.

Ik hoop dat het allemaal goed te combineren is en reuze meevalt. Je zal veel vast ook al wel weten.
Ja is ook zo :Y

Dus we gaan het zien. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat lopen. En of het haalbaar blijft, ook met heel die verbouwing natuurlijk er nog eens naast.

Maar nu weigeren voelde ook verkeerd en onverstandig.

Dilemma's, dilemma's, dilemma's.... :')

Goed, ik ga naar de kachelwinkel! :W
pi_205792157
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 13:00 schreef Candaasje het volgende:
Ja is ook zo :Y

Dus we gaan het zien. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat lopen. En of het haalbaar blijft, ook met heel die verbouwing natuurlijk er nog eens naast.

Maar nu weigeren voelde ook verkeerd en onverstandig.

Dilemma's, dilemma's, dilemma's.... :')

Goed, ik ga naar de kachelwinkel! :W
Ik zat ook al met de hele verbouwing in mijn achterhoofd :Y Veel hooi op je vork! Maar ik begrijp ook echt heel goed waarom je ja hebt gezegd en dat het gewoon heel leuk is om meer te leren en ze dus ook echt in je willen investeren O+ Het tijdstip is alleen wat onhandig, maar dat kon je werkgever niet weten :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205793410
Potdorie Candaasje …het zijn ook wel energievreters to the max: verbouwen, onregelmatig werken en studeren.
De combinatie van de eerste twee vond ik al pittig.

Onze aanpak was 3 avonden samen klussen en de zaterdag met de ervaren bouwvakker aan de gang.
De 1e renovatie, de 2e aanbouw hebben wij zo overleefd.
De 3e en laatste Strippen & Bouwen hoefden wij alleen Alles te slopen twee maanden lang en 1 dag/week showrooms en experience centers 😂 bezoeken om keuzes te maken.

Heel veel sterkte :*
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:43:55 #42
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205793515
Ik werk per donderdag ook minder, o.a. door die verbouwing. Ga van 36 naar 32 uur.
Zin in *O*
pi_205794316
Ik overweeg ook minder te gaan werken. Moet nog eens goed uitzoeken wat de (financiele) impact daarvan werkelijk is.
pi_205794902
Net voor het eerst in maanden weer zelf spaghetti gemaakt. Bolognese saus erbij :9~ En er is zeker nog spaghetti over voor morgen pasta pesto.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:12:17 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205794907
Vooruitzien is regeren... Zag al OV-problemen met mijn normale bus. Een alternatief genomen die niet via een station ging en daarom slechts vijf minuten later thuis dan normaal. :+
Door de treinstaking zat mijn bus gister (7.10u) en vandaag gewoon vol. Normaal is dat 2/3e-75%.
Daarbij rijden de bussen ook nog eens volgens de vakantiedienstregeling wegens chauffeurs tekort. Dat scheelt ook.
Bij mijn normale bushalte terug zou ik nu niet in kunnen stappen wegens volle bussen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205794944
Ik kreeg een bak rundvleessalade van de AH van de buurvrouw. Wat eet ik daar bij, morgen?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205795018
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg een bak rundvleessalade van de AH van de buurvrouw. Wat eet ik daar bij, morgen?
Allemaal lekkere hapjes erbij, stokbrood en een lekkere wijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205795066
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Allemaal lekkere hapjes erbij, stokbrood en een lekkere wijn.
Ik heb 0 inspiratie dus dit klinkt als veel werk. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205795067
Is een broodje knakworst raar?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205795073
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:31 schreef Lonaa het volgende:
Is een broodje knakworst raar?
Nee hoor, lekker en kan er prima bij (is toch ook lekker hapje, of een broodje kroket)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:46:06 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205795152
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg een bak rundvleessalade van de AH van de buurvrouw. Wat eet ik daar bij, morgen?
Stokbrood met (roomboter en lekkere) ham, tomaat, komkommer. Evt zilveruitjes en/of augurkjes erbij.
Is mijn "het is nu veel te warm dus wil ik niet koken"-menu.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205795164
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Stokbrood met (roomboter en lekkere) ham, tomaat, komkommer. Evt zilveruitjes en/of augurkjes erbij.
Is mijn "het is nu veel te warm dus wil ik niet koken"-menu.
Ja, dit heb ik allemaal in huis. F. wil graag wel iets warms dus die mag dan broodje knakworst eten, ofzo. :+

Het is morgen ook druk. 's middags voor 35 man BBQ-boodschappen doen, 's avonds voetbal.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:49:57 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205795183
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, dit heb ik allemaal in huis. F. wil graag wel iets warms dus die mag dan broodje knakworst eten, ofzo. :+

Het is morgen ook druk. 's middags voor 35 man BBQ-boodschappen doen, 's avonds voetbal.
^O^ en succes met de drukte morgen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205795239
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
^O^ en succes met de drukte morgen
Thanks. Komt wel goed. Deze week werd ineens iets drukker dan verwacht. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205795270
Ahw geen oven reiniger bij onze Lidl
I solemnly swear i'm up to no good
pi_205795313
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg een bak rundvleessalade van de AH van de buurvrouw. Wat eet ik daar bij, morgen?
Een 700 ml fles Zaanse mayo om het smaak te geven.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205795349
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg een bak rundvleessalade van de AH van de buurvrouw. Wat eet ik daar bij, morgen?
Ik vind dat geen avondeten. Dat eet je met stokbrood bij een bbq waar ze een zo goedkoop mogelijk vleespakket bij hebben gekocht met een worstje, speklapje en karbonade.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:31:47 #58
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205795488
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 19:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind dat geen avondeten. Dat eet je met stokbrood bij een bbq waar ze een zo goedkoop mogelijk vleespakket bij hebben gekocht met een worstje, speklapje en karbonade.
Zelfde associatie _O-

Maar gekregen zou ik het ook opeten. En wat hierboven al werd genoemd zou prima smaken. :9

Vandaag thuiswerken dus tussendoor even mijn 'gas is nu nog goedkoop' plannen uitgevoerd.
Mijn weckpotten zijn nu op ;(
Nieuwe bestellen was nog best lastig, sommige maten zijn gewoon uitverkocht.
pi_205795821
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 19:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zelfde associatie _O-

Maar gekregen zou ik het ook opeten. En wat hierboven al werd genoemd zou prima smaken. :9

Vandaag thuiswerken dus tussendoor even mijn 'gas is nu nog goedkoop' plannen uitgevoerd.
Mijn weckpotten zijn nu op ;(
Nieuwe bestellen was nog best lastig, sommige maten zijn gewoon uitverkocht.
Wat heb je allemaal geweckt?

Potten met schroefdeksel werken ook prima hoor. Ik heb maar een paar weckpotten, ze zijn mij te duur.

Ik heb vandaag 1,5 kilo pepers gesneden. De groene en een deel van de rode gaan in ijsblokjesvorm de vriezer in. De rode zijn voor harissa, om te drogen en voor in salsa. Morgen wecken *O*
Spoilers!
pi_205795830
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Net voor het eerst in maanden weer zelf spaghetti gemaakt. Bolognese saus erbij :9~ En er is zeker nog spaghetti over voor morgen pasta pesto.
Oh lekker :9~
Spoilers!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:19:02 #61
63722 z80
I fink you freaky
pi_205795855
Lang dagje buiten geweest. Laatste ronde 9 Euro ticket met bestemming Duisburg.
Eerst rondje door de stad/centrum slenteren. Toen richting de oude haven, waar enkel wat oude kranen staan en verder niet speciaal bleek. Vervolgens naar Landschaftspark Duisburg-Nord. De oude hoogovens waar je rond kunt lopen en overal uitleg bij staat wat het is. En bij oven nummer 5 zijn een aantal trappen open voor publiek.
Je kunt dus daadwerkelijk bij de oven. Vanaf onder tot helemaal bovenin. Tot 50 meter hoogte vond ik het best. De trap er na was er eentje die open was, en vrijstaand. Dus zicht rondom naar beneden, dat vond mijn hoogtevrees toch net iets te veel van het goede. Terug van het Landschaftspark richting dichtstbijzijnde station gelopen. En halverwege bij een kebab ten wat te eten gehaald. Broodje kebab Niet met een elektrisch scheermes maar met een normaal mes plakjes vlees van het spit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205795984
Wij hebben een nieuwe uitdrukking in huis…mn.X wilde iets van mij weten en ik zei, dat ik er later op zou terugkomen, want…” ik was nog op de vloer bezig” _O-

Na een onduidelijk telefonisch verhaal van de micromanager/coördinator met allerlei management kreten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huil.
pi_205796015
Goeie reis Zet.

Echt last van hoogtevrees ken ik niet.
Vorige week waren wij op de terugweg van Twente in museum More in Gorssel.
Alles van glas: de trappen, de lift, de balustrades. Dat was niet echt prettig.
De kunst was hier en daar indrukwekkend.
pi_205796025
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:33 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben een nieuwe uitdrukking in huis…mn.X wilde iets van mij weten en ik zei, dat ik er later op zou terugkomen, want…” ik was nog op de vloer bezig” _O-

Na een onduidelijk telefonisch verhaal van de micromanager/coördinator met allerlei management kreten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huil.
Pffff wat een gedoe zeg
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:42:51 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205796057
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:38 schreef AnneX het volgende:
Goeie reis Zet.

Echt last van hoogtevrees ken ik niet.
Vorige week waren wij op de terugweg van Twente in museum More in Gorssel.
Alles van glas: de trappen, de lift, de balustrades. Dat was niet echt prettig.
De kunst was hier en daar indrukwekkend.
@z80 heeft dat vandaag al gedaan he? :P Of begrijp ik het verkeerd en was het een compliment?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205796064
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Pffff wat een gedoe zeg
Oh, dan heb ik de helft nog niet genoemd. :D

Leuker: Dit is mijn uitzicht nu: op de bank voor het huis:
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:44:47 #67
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205796086
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat heb je allemaal geweckt?

Potten met schroefdeksel werken ook prima hoor. Ik heb maar een paar weckpotten, ze zijn mij te duur.

Ik heb vandaag 1,5 kilo pepers gesneden. De groene en een deel van de rode gaan in ijsblokjesvorm de vriezer in. De rode zijn voor harissa, om te drogen en voor in salsa. Morgen wecken *O*
Heb ook een hoop met deksel al gebruikt :D heb daar ook nog niet genoeg van.

Vandaag passata, stoofperen, groentebouillon en stoofperen-rodewijn-jam *O*
pi_205796087
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
@:z80 heeft dat vandaag al gedaan he? :P
Jaja, hèhè. Weet je zeker dat je geen schooljuf bent?😉

“Goeie reis” (afgelegd). Goh, was ik weer onduidelijk?
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:46:28 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205796111
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jaja, hèhè. Weet je zeker dat je geen schooljuf bent?😉

“Goeie reis” (afgelegd). Goh, was ik weer onduidelijk?
Ja, heel zeker :D
Ik snapte het in 1e instantie écht niet. Later drong pas tot me door wat je ook kon bedoelen en voegde ik zin 2 toe.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205796135
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Heb ook een hoop met deksel al gebruikt :D heb daar ook nog niet genoeg van.

Vandaag passata, stoofperen, groentebouillon en stoofperen-rodewijn-jam *O*
Oh, die laatste klinkt goed. Eigen recept?
In het hotel met fantastisch ontbijt waren mini weckpotjes met framboos-paprika jam en ananas-salie.
De foto’s vanwege de potjes 😉

pi_205796204
Over schooljuf gesproken: de NS vergoeding die je kunt aanvragen ivm de stakingen houdt niet over… 0,19 cent per kilometer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205796243
Ik vind het al heel wat dat ze wat doen, eigenlijk.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:02:10 #73
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205796265
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh, die laatste klinkt goed. Eigen recept?
In het hotel met fantastisch ontbijt waren mini weckpotjes met framboos-paprika jam en ananas-salie.
De foto’s vanwege de potjes 😉
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Leuk!

Ja die jam is gewoon het restant van het vocht waarin we de stoofperen kookten, daar weer een paar nieuwe stoofperen in gekookt en gelei suiker toegevoegd. Lekker :9
pi_205796289
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:59 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ze wat doen, eigenlijk.
Mja.. als je volgens die tekst voor een reis van 120 km maar 22 cent terugkrijgt is het niet echt een aanbod he ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205796416
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Heb ook een hoop met deksel al gebruikt :D heb daar ook nog niet genoeg van.

Vandaag passata, stoofperen, groentebouillon en stoofperen-rodewijn-jam *O*
Oh heerlijk zeg. Wat een leuke jam. Zo jammer dat wij geen jam eten :{

Voor goedkope potten kan je bij Imkerij de Werkbij goed terecht.
Spoilers!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:17:47 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205796445
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh heerlijk zeg. Wat een leuke jam. Zo jammer dat wij geen jam eten :{

Voor goedkope potten kan je bij Imkerij de Werkbij goed terecht.
Ik eet het meestal in mijn yoghurt :9

Goede tip, die ga ik checken.
pi_205796616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 21:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik eet het meestal in mijn yoghurt :9

Goede tip, die ga ik checken.
Ik koop er de potten voor mijn kruidenbedrijf ook. En sausflessen voor de azijnen en barbecuesauzen die ik maak. Ook de minipotjes voor harissa, pesto, etc.

Gewone potten voor soepen enzo is op een gegeven moment niet moeilijk meer. Als mensen eenmaal weten dat je potten zoekt, komen die potten vanzelf wel naar je toe. Maar de heel kleine potjes en flessen zijn toch schaarser.
Spoilers!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:34:36 #78
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205796630
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik koop er de potten voor mijn kruidenbedrijf ook. En sausflessen voor de azijnen en barbecuesauzen die ik maak. Ook de minipotjes voor harissa, pesto, etc.

Gewone potten voor soepen enzo is op een gegeven moment niet moeilijk meer. Als mensen eenmaal weten dat je potten zoekt, komen die potten vanzelf wel naar je toe. Maar de heel kleine potjes en flessen zijn toch schaarser.
Ja inderdaad, en ze hebben deksels los. Ook heel handig voor die hak potjes!
pi_205796660
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 21:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja inderdaad, en ze hebben deksels los. Ook heel handig voor die hak potjes!
Zeker. En ze hebben klikdeksels ook, erg handig bij wecken en warm inmaken.

Vooral met zuren in de potjes, zoals augurken enzo, gaan je deksels snel kapot.

Is er een vestiging bij jou in de buurt?
Spoilers!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:45:11 #80
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205796745
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zeker. En ze hebben klikdeksels ook, erg handig bij wecken en warm inmaken.

Vooral met zuren in de potjes, zoals augurken enzo, gaan je deksels snel kapot.

Is er een vestiging bij jou in de buurt?
Nee dat niet dus zit wel met verzending.
Dus dan maar een keer veel bestellen :D
pi_205796820
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 21:45 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nee dat niet dus zit wel met verzending.
Dus dan maar een keer veel bestellen :D
Dat is wel een ding inderdaad. Let goed op dat je de juiste mix maakt van producten. Bij 1 te veel komt er zo een tientje verzendkosten bij.

Ik wissel het af. De ene keer veel potten en weinig deksels, de andere keer andersom. Dat is het meest gunstig.

Vorig jaar ging ik naar mijn tante in Vaassen. Daar zit een winkel dus ik heb gelijk groot ingekocht. 35 trays met 20 of 30 potjes. Geen verzendkosten en ook nog kwantumkorting *O*
Spoilers!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 22:05:12 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205796946
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is wel een ding inderdaad. Let goed op dat je de juiste mix maakt van producten. Bij 1 te veel komt er zo een tientje verzendkosten bij.

Ik wissel het af. De ene keer veel potten en weinig deksels, de andere keer andersom. Dat is het meest gunstig.

Vorig jaar ging ik naar mijn tante in Vaassen. Daar zit een winkel dus ik heb gelijk groot ingekocht. 35 trays met 20 of 30 potjes. Geen verzendkosten en ook nog kwantumkorting *O*
Oh ook dat nog, goed dat je het zegt.
Korting O+
pi_205797363
Bus weer teruggebracht en nu is het eindelijk tijd om op de bank te ploffen.

Het was zwaar maar de bieren zijn wel erg lekker geworden :9 Ik zou bijna zeggen de beste tot nu toe.
pi_205797473
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 22:33 schreef Sarabi het volgende:
Bus weer teruggebracht en nu is het eindelijk tijd om op de bank te ploffen.

Het was zwaar maar de bieren zijn wel erg lekker geworden :9 Ik zou bijna zeggen de beste tot nu toe.
^O^ B:)B
pi_205797923
Jongens ik eet alles als avondeten #rundvleessalade. Of niks, dat gebeurt ook.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205797927
omg! Ik was wat jeugdnostalgische muziekvideo's op youtube aan het kijken en ik zag ineens dat mijn jeugdidool nog steeds optrad in 2021. Klik op haar website, heeft ze een hele tour in 2022! En ze komt in november voor twee concerten naar Nederland _O_ Eén concert is in Drachten en nu denk ik er aan om gewoon te gaan :D Alleen vind ik alleen helemaal niks aan en ik durf Jross niet zo goed mee te nemen, want die zegt het gewoon als hij iets kut vindt en dit mag je gewoon niet in mijn gezicht afkraken, want Mijn Jeugd!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205797940
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:45 schreef Isabeau het volgende:
omg! Ik was wat jeugdnostalgische muziekvideo's op youtube aan het kijken en ik zag ineens dat mijn jeugdidool nog steeds optrad in 2021. Klik op haar website, heeft ze een hele tour in 2022! En ze komt in november voor twee concerten naar Nederland _O_ Eén concert is in Drachten en nu denk ik er aan om gewoon te gaan :D Alleen vind ik alleen helemaal niks aan en ik durf Jross niet zo goed mee te nemen, want die zegt het gewoon als hij iets kut vindt en dit mag je gewoon niet in mijn gezicht afkraken, want Mijn Jeugd!
Namen en rugnummers plz
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205797954
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:47 schreef Lonaa het volgende:

Namen en rugnummers plz
The Queen of Metal: Doro Pesch van de jaren '80 band Warlock. De tour heet Triumph and Agony Live (dat was een Warlock album) en die kan ik helemaal keihard meezingen _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205797980
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
The Queen of Metal: Doro Pesch van de jaren '80 band Warlock. De tour heet Triumph and Agony Live (dat was een Warlock album) en die kan ik helemaal keihard meezingen _O_
Moest googlen. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205797990
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:52 schreef Lonaa het volgende:
Moest googlen. :D
https://www.doromusic.de/index2_en.php

Waldie vertelt me net leuk dat hij haar al 5x heeft zien optreden 8)7 en dat ze altijd super enthousiast is.
Waldie was Seborik op Fok, muziekmod. Ooit, in een ver verleden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205798019
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Moest googlen. :D
Ik denk meerderen 😉
We have far more in common than that which devides us..
pi_205798028
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik denk meerderen 😉
Heb ik niet heel vaak, om eerlijk te zijn. :D

Oh en @Isabeau als Jross niet wil en je betaald m'n kaartje ga ik wel mee hoor. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205798029
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:58 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik denk meerderen 😉
Lonaa is te jong en jij hield vast niet van heavy metal ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205798032
quote:
2s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:00 schreef Lonaa het volgende:

Heb ik niet heel vaak, om eerlijk te zijn. :D

Oh en @:Isabeau als Jross niet wil en je betaald m'n kaartje ga ik wel mee hoor. :7
Dat kaartje had ik voor Jross ook moeten betalen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205798037
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat kaartje had ik voor Jross ook moeten betalen :+
Well, there you go. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205798055
quote:
2s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:01 schreef Lonaa het volgende:

Well, there you go. :+
Nou, deal _O- (al had ik haar liever op een groot festival gezien dan in een naar bier stinkend klein poppodium)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205798056
Er tsjirpt een krekel voor mijn slaapkamerraam.
Ik weet niet of ik nu enthousiast moet zijn, of mild geirriteerd…
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205798059
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:04 schreef fietsie het volgende:
Er tsjirpt een krekel voor mijn slaapkamerraam.
Ik weet niet of ik nu enthousiast moet zijn, of mild geirriteerd…
Wij hebben ze ook in de tuin maar ik heb ze al paar dagen niet gehoord.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205798062
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:04 schreef fietsie het volgende:
Er tsjirpt een krekel voor mijn slaapkamerraam.
Ik weet niet of ik nu enthousiast moet zijn, of mild geirriteerd…
Die is nog laat wakker!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205798064
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou, deal _O- (al had ik haar liever op een groot festival gezien dan in een naar bier stinkend klein poppodium)
Oh fuck, dan kan ik niet. :')
Dan ben ik nog onderweg naar huis vanaf Glasgow. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205798070
quote:
2s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:05 schreef Lonaa het volgende:
Oh fuck, dan kan ik niet. :')
Dan ben ik nog onderweg naar huis vanaf Glasgow. :X
Dan moeten we naar Dusseldorf O-)
28 oktober 2023
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205798075
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dan moeten we naar Dusseldorf O-)
28 oktober 2023
Dan kan ik wel :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205798078
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:08 schreef Lonaa het volgende:

Dan kan ik wel :7
Ik heb ook nog niets.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205798087
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 00:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb ook nog niets.
Als Jross 6 november niet mee wil is it a date.

Nu ga ik naar bed
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205798104
Slaap lekker!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205798365
@vlindertje89 toen we School of Weizenbock aan het bottelen waren moest ik aan jouw denken. Je was vorig jaar toch op zoek naar wat zoeter bier? Deze doet denken aan banoffee.
pi_205798442
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 06:18 schreef Sarabi het volgende:
@:vlindertje89 toen we School of Weizenbock aan het bottelen waren moest ik aan jouw denken. Je was vorig jaar toch op zoek naar wat zoeter bier? Deze doet denken aan banoffee.
Oeh, ik hou wel van zoet ja! Dus dat klinkt goed :9
pi_205798449
Wakker. Moe. Zo trainen, Dora uitlaten, keuken inventariseren, voor (inmiddels) 40 man BBQ boodschappen doen, naar het stadion, nog even kijken bij het introductieconcert.

Eerst koffie. Veel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205798523
'morgen. Koffie. Lange joggingbroek O+.
pi_205798621
Ik sliep zo lekker O+

Piep eet en drinkt O+ Heeft alleen nog maar 3 druppels op de bak gedaan sinds ze maandagavond op de bank plaste dus dat wordt de volgende zorg. Maar ze is blij O+
Spoilers!
pi_205798712
Hoera voor Piep en haar gezin *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205798735
Pfff…. Weekend Wenen aan het plannen in december
Maar onze agenda’s zijn precies verkeerd gevuld. Toen kwam het neer op zij haar vrijwilligerswerk (jureren) afzeggen of ik mijn eerste concert met mijn koor na al die Corona jaren. Willen we allebei niet :7

Dus waarschijnlijk gaat het voorjaar worden. Waarin we naar Londen wilden. Na al die Corona jaren. Met nog een vriend, die liever volgend najaar gaat ivm voorjaarsdrukte (dit najaar hoeven we met hem sowieso niks meer te plannen). *eurostar ticket voor de 85853823e keer doorschuift*

Maar wel vooruitzichten *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205798817
Oh nee de Peel staat weer in de fik ;( ;( ;(

https://www.omroepbrabant(...)n-brabant-en-limburg
I solemnly swear i'm up to no good
pi_205798893
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 07:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oeh, ik hou wel van zoet ja! Dus dat klinkt goed :9
Zo merk je wel dat dit een professionele installatie is. Thuis smaakte deze ook wel ergens in de verte naar karamel en banaantjes, maar dan moest je echt je best doen om dat te proeven.
En bij deze is het gewoon perfect O+

quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 08:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik sliep zo lekker O+

Piep eet en drinkt O+ Heeft alleen nog maar 3 druppels op de bak gedaan sinds ze maandagavond op de bank plaste dus dat wordt de volgende zorg. Maar ze is blij O+
*O*
Zo fijn dat ze weer gewoon eet en drinkt!

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 08:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh nee de Peel staat weer in de fik ;( ;( ;(

https://www.omroepbrabant(...)n-brabant-en-limburg
-O-
pi_205798936
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205799022
Mogge

Zag net op het nieuws, van de brand, afschuwelijk.

Eten en drinkende Piep *O*

Voorjaar in Wenen, dan heb je veel meer aan je dagen want langer licht.

En ik kan weer baby kleertjes maken, vrienden van mij krijgen eind april een kleintje.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 31 augustus 2022 @ 09:27:01 #117
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205799097
Maar december in Wenen met kerstlichtjes enzo O+ (denk ik, nooit geweest)

Wij gaan in december naar de ahr, lekker wijn drinken en in een huisje zitten. En in de buurt kerstmarkten zoeken.
Hopelijk overstroomd het deze keer niet ;(
pi_205799132
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 09:27 schreef gcjoel het volgende:
Maar december in Wenen met kerstlichtjes enzo O+ (denk ik, nooit geweest)

Wij gaan in december naar de ahr, lekker wijn drinken en in een huisje zitten. En in de buurt kerstmarkten zoeken.
Hopelijk overstroomd het deze keer niet ;(
Leuke plannen!


Het had leuk gewezen, kerst in Wenen. Maar de weekenden voor kerst kwamen niet uit en tussen kerst en O&N zit ik met mijn zorg werk. En wil ik ook gewoon cocoonen onder mijn kerstboom.
Dus nu gaan we begin mei 2023. Vriendin is druk bezet, en zo profiteren we van de vrije bevrijdingsdag. En lang licht. Én theater seizoen O+

Tevens weekend Londen vastgelegd… oktober 2023 _O-

Dus ik ben van de weeromstuit aan het kijken naar een rondreis Costa Rico ergens in januari-maart komend jaar. Want reismaatje gaf al aan dat in haar planning een grote vakantie samen voor het komend jaar lastig ging worden (en we gaan dus al samen naar Wenen en Londen).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205799142
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 09:27 schreef gcjoel het volgende:
Maar december in Wenen met kerstlichtjes enzo O+ (denk ik, nooit geweest)

Wij gaan in december naar de ahr, lekker wijn drinken en in een huisje zitten. En in de buurt kerstmarkten zoeken.
Hopelijk overstroomd het deze keer niet ;(
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 09:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Leuke plannen!


Het had leuk gewezen, kerst in Wenen. Maar de weekenden voor kerst kwamen niet uit en tussen kerst en O&N zit ik met mijn zorg werk. En wil ik ook gewoon cocoonen onder mijn kerstboom.
Dus nu gaan we begin mei 2023. Vriendin is druk bezet, en zo profiteren we van de vrije bevrijdingsdag. En lang licht. Én theater seizoen O+

Tevens weekend Londen vastgelegd… oktober 2023 _O-

Dus ik ben van de weeromstuit aan het kijken naar een rondreis Costa Rico ergens in januari-maart komend jaar. Want reismaatje gaf al aan dat in haar planning een grote vakantie samen voor het komend jaar lastig ging worden (en we gaan dus al samen naar Wenen en Londen).
Wat veel leuke plannen al voor jullie *O*
  woensdag 31 augustus 2022 @ 09:40:09 #120
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205799178
Wij gaan na de Kerst naar Frankrijk, oud en nieuw geknal ontvluchten met de honden.
Waar blijft dat fucking vuurwerkverbod.
Politiek wind zich op over iedere koeienscheet en het stikstof van woningbouw, maar de metalen (lithium- en strontiumverbindingen voor een rode kleur, calciumverbindingen voor geel, natrium voor oranje, bariumverbindingen voor groen, koperverbindingen voor blauw, mengsels van strontium- en koperverbindingen voor paars en aluminium, titanium en magnesium voor zilver.), zwavel en fijnstof die met oud en nieuw de lucht in wordt geblazen, ho maar.
pi_205799280
Ik moet ook even leuke plannen gaan maken. Maar ik weet niet zo goed wat ik in m'n eentje moet doen en waar. En hoe lang ik weg wil bij de katjes.

De kat met de tandjes is weer helemaal normaal, de kat met diarree stond op de speciale brokjes en had geen diarree meer (maar wel nog heel klein beetje bloed erbij). Maar de kat met diarree ging ineens heel vaak naar de bak met mini plasjes, gister gelukkig meteen iets kunnen opvangen, er zitten relatief veel bloedcellen in en ook een beetje kristallen, dus heb pijnstilling voor 3 dagen mee en mag hem toch weer natvoer geven en veel vocht proberen erin te krijgen zodat het allemaal beetje kan doorspoelen. Dus op dit moment vind ik t lastig na te denken over vakanties omdat ik nu sowieso ze niet langer dan een werkdag alleen wil laten. En hockey op de zondagen, onderwijs komende tijd op woensdagen en sommige dinsdagen.. pas 23 oktober is er weer een hockeyvrije zondag en eigenlijk wil ik geen wedstrijden missen :)

Kijken of ik voor dat oktober weekend toch iets kan bedenken wat ik evt nog kan annuleren ofzo!
pi_205799355
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 09:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik moet ook even leuke plannen gaan maken. Maar ik weet niet zo goed wat ik in m'n eentje moet doen en waar. En hoe lang ik weg wil bij de katjes.

De kat met de tandjes is weer helemaal normaal, de kat met diarree stond op de speciale brokjes en had geen diarree meer (maar wel nog heel klein beetje bloed erbij). Maar de kat met diarree ging ineens heel vaak naar de bak met mini plasjes, gister gelukkig meteen iets kunnen opvangen, er zitten relatief veel bloedcellen in en ook een beetje kristallen, dus heb pijnstilling voor 3 dagen mee en mag hem toch weer natvoer geven en veel vocht proberen erin te krijgen zodat het allemaal beetje kan doorspoelen. Dus op dit moment vind ik t lastig na te denken over vakanties omdat ik nu sowieso ze niet langer dan een werkdag alleen wil laten. En hockey op de zondagen, onderwijs komende tijd op woensdagen en sommige dinsdagen.. pas 23 oktober is er weer een hockeyvrije zondag en eigenlijk wil ik geen wedstrijden missen :)

Kijken of ik voor dat oktober weekend toch iets kan bedenken wat ik evt nog kan annuleren ofzo!
Klinkt als een combi wat je jezelf oplegt niet te missen (sport) en wat praktisch en gevoelsmatig lastig is te missen (werk, katjes).

Mijn katten zijn ook de voornaamste reden dat ik nu aan het kijken ben voor een reis van 16 dagen. Langer wil ik ze niet alleen laten. Ze worden er niet jonger op. En ik denk dat ik na 16 dagen groepsreis er zelf ook wel klaar mee ben :P

Fijn dat de tandjes beter gaan! En goed opgepikt van de blaasontsteking. Hopelijk klaart die snel op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205799419
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 09:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Klinkt als een combi wat je jezelf oplegt niet te missen (sport) en wat praktisch en gevoelsmatig lastig is te missen (werk, katjes).

Mijn katten zijn ook de voornaamste reden dat ik nu aan het kijken ben voor een reis van 16 dagen. Langer wil ik ze niet alleen laten. Ze worden er niet jonger op. En ik denk dat ik na 16 dagen groepsreis er zelf ook wel klaar mee ben :P

Fijn dat de tandjes beter gaan! En goed opgepikt van de blaasontsteking. Hopelijk klaart die snel op.
Is ook zo, de zondagen niet willen missen beperkt de mogelijkheden behoorlijk. Maar die vind ik ook juist erg leuk, dus in dat opzicht levert het me ook wel iets op. En als de katjes allebei weer helemaal gezond zijn vind ik het ook minder erg om even bij hen weg te zijn, voor een weekje ofzo, heb gelukkig wel meerdere buren die altijd voor de katjes willen zorgen enzo :). Maar misschien dat ik wel hier en daar een keer een nachtje weg kan ofzo, dat ik vrijdag vrij neem en dan vrijdagochtend ergens in NL heen rij en daar slaap en dan zaterdag einde dag terug rij. Of dat ik zorg dat we zondagmiddag pas spelen, dan kan ik zondagochtend terugrijden. En ben ik er toch even uit geweest :)

Oeh, wat voor groepsreizen ben je naar aan het kijken? Welke organisatie/bestemming? En 16 dagen lijkt mij idd lang zat haha, maar ik ben dan ook best een huismus, al jaren niet langer dan 8 dagen achter elkaar weggeweest :D
pi_205799421
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 09:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik moet ook even leuke plannen gaan maken. Maar ik weet niet zo goed wat ik in m'n eentje moet doen en waar. En hoe lang ik weg wil bij de katjes.

De kat met de tandjes is weer helemaal normaal, de kat met diarree stond op de speciale brokjes en had geen diarree meer (maar wel nog heel klein beetje bloed erbij). Maar de kat met diarree ging ineens heel vaak naar de bak met mini plasjes, gister gelukkig meteen iets kunnen opvangen, er zitten relatief veel bloedcellen in en ook een beetje kristallen, dus heb pijnstilling voor 3 dagen mee en mag hem toch weer natvoer geven en veel vocht proberen erin te krijgen zodat het allemaal beetje kan doorspoelen. Dus op dit moment vind ik t lastig na te denken over vakanties omdat ik nu sowieso ze niet langer dan een werkdag alleen wil laten. En hockey op de zondagen, onderwijs komende tijd op woensdagen en sommige dinsdagen.. pas 23 oktober is er weer een hockeyvrije zondag en eigenlijk wil ik geen wedstrijden missen :)

Kijken of ik voor dat oktober weekend toch iets kan bedenken wat ik evt nog kan annuleren ofzo!
Herkenbaar. Wij willen de katten nu ook niet langer dan een dag alleen laten. Gelukkig geven we ook niet zo veel om reizen.
pi_205799502
Ik ging vrolijk 4 weken met vakantie. Eerste kat ging dan naar een pension. Helaas stopten die. Maar in dit gebouw heb ik een paar mensen die altijd wel voor de diva’s willen zorgen.

@vlindertje89 ik ging met groepsreizen (de verre) meestal met Djoser, een keer met een niet meer bestaande organisatie, met Fox (single maar niet alleen) en SRC.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205799530
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:02 schreef Sarabi het volgende:

Herkenbaar. Wij willen de katten nu ook niet langer dan een dag alleen laten. Gelukkig geven we ook niet zo veel om reizen.
Zelfde hier. Met huisdieren die je niet meeneemt is reizen best ingewikkeld. Ja, poes kan wel naar een asiel, maar het idee alleen al breekt mijn hart. Lang alleen laten (alleen iemand die eten komt geven en kattenbak verschonen) ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205799531
Ik ga in November wel naar London O+. Daar dan al heerlijk kerstsfeer hopelijk. Ben nog een beetje aan het kijken wat we gaan doen, ik wil er eigenlijk ook wel een keer wat exclusiever (vegan) eten, en heb daarnaast ook een heel lijstje met eettentjes die ik wil bezoeken.
pi_205799537
Voor ons is dat de reden om geen hond te hebben. Zonder kinderen zijn we super flexibel, dat zou met een hond toch anders zijn en me weer een beetje tegenhouden.
pi_205799550
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:15 schreef Tuindier het volgende:
Voor ons is dat de reden om geen hond te hebben. Zonder kinderen zijn we super flexibel, dat zou met een hond toch anders zijn en me weer een beetje tegenhouden.
Mijn ouders namen juist de hond overal mee naar toe :+
Maar dan kan je niet even naar Indonesië of zo nee. We gingen meestal naar Zweden, Frankrijk, Oostenrijk, Duitsland etc op vakantie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205799612
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zelfde hier. Met huisdieren die je niet meeneemt is reizen best ingewikkeld. Ja, poes kan wel naar een asiel, maar het idee alleen al breekt mijn hart. Lang alleen laten (alleen iemand die eten komt geven en kattenbak verschonen) ook.
Onee een pension ofzo moet ik al totaal niet aan denken. Daar doe je onze katten echt geen plezier mee.

Gelukkig vinden we het fijn thuis :D
pi_205799627
Ik snap het wel als je kat ziek is inderdaad. Maar met gezonde katten heb ik niet zoveel moeite om ze thuis te laten. Er komt een vriendin langs om ze te verzorgen. Maar aandacht van vreemde mensen hebben ze niet zoveel mee. Ze uit hun vertrouwde omgeving halen vind ik al helemaal sneu. Volgens mij houden ze gewoon hun normale ritme vast, ze zien er altijd heerlijk uitgeslapen uit wanneer ik thuiskom. :D Dan komen ze al rekkend en strekkend de trap af.

Ik zit er wel aan te denken om zo'n snoepautomaat met camera te kopen voor een volgende vakantie. Want volgens mij mis ik ze stiekem meer dan zij mij. :') En ik zit altijd in spanning te wachten op de berichtjes van m'n vriendin dat alles nog goed met ze gaat.
pi_205799629
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ging vrolijk 4 weken met vakantie. Eerste kat ging dan naar een pension. Helaas stopten die. Maar in dit gebouw heb ik een paar mensen die altijd wel voor de diva’s willen zorgen.

@:vlindertje89 ik ging met groepsreizen (de verre) meestal met Djoser, een keer met een niet meer bestaande organisatie, met Fox (single maar niet alleen) en SRC.
Ja, dat zijn wel leuke clubs. Djoser ben ik twee keer mee geweest. En Fox een keer. SRC is volgens mij wat duurder he?

@vlindertje89 ik ben nog niet verder gekomen dan Google singlesreis Costa Rica vanmorgen _O- Beetje een idee krijgen van prijzen en aanbod en hoe vol de reizen al zitten. Omdat die al langer in mijn hoofd zit qua bestemming.

In theorie is dit een werkdag dus ik moet ook andere dingen doen :+
Nog zat uitzoekwerk te doen en misschien duikt er een andere bestemming op die me nog beer aanspreekt of waarvan prijs/data beter passen.

Dus tips voor een ver weg bestemming voor een week of 2 (combi stad/natuur/strand) zijn welkom.
En dan van die landen waarin als single vrouw zelf rondreizen minder handig/prettig is. Zo ben ik ook naar Cuba en Zuid Afrika gegaan met een groep.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205799671
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, dat zijn wel leuke clubs. Djoser ben ik twee keer mee geweest. En Fox een keer. SRC is volgens mij wat duurder he?

@:vlindertje89 ik ben nog niet verder gekomen dan Google singlesreis Costa Rica vanmorgen _O- Beetje een idee krijgen van prijzen en aanbod en hoe vol de reizen al zitten. Omdat die al langer in mijn hoofd zit qua bestemming.

In theorie is dit een werkdag dus ik moet ook andere dingen doen :+
Nog zat uitzoekwerk te doen en misschien duikt er een andere bestemming op die me nog beer aanspreekt of waarvan prijs/data beter passen.

Dus tips voor een ver weg bestemming voor een week of 2 (combi stad/natuur/strand) zijn welkom.
En dan van die landen waarin als single vrouw zelf rondreizen minder handig/prettig is. Zo ben ik ook naar Cuba en Zuid Afrika gegaan met een groep.
Tanzania met verlenging Zanzibar? Kenia met verlenging Mombassa, Jordanië met verlenging Aquaba?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205799679
Mijn katten gaan dood in een pension. Een keertje een paar dagen gedaan om te testen. Ze aten de hele vier dagen niet ;(

Dus nu lekker thuis, met buren en ouders die komen voeren. Maar nu ze senior zijn vind ik dat dat wel twee keer per dag moet dus dat is best een vraag. Twee weken kan net vind ik, daarna wordt het aso. Al doen buren en ouders het graag O+
Mijn tutjes hebben weinig op met andere mensen. Goed voor voer, maar daarna opbokken. Toen ik terugkwam na 2,5 week Noorwegen werd ik ook ontzettend gemist. En dat is sneu, maar hun lijden lijkt mij dan toch weer niet zo groot dat ik daarvoor thuis moet blijven. Het ene jaar kriebelt een verre reis meer dan het andere jaar, nu heb ik jeuk :+

Lastige van een ver weg bestemming is vooral dat ik dan echt niet tussentijds naar huis kan als er iets aan de hand is. En hoe ouder ze worden, hoe groter die kans wordt. Mijn oppassen hebben altijd veto om alle beslissingen over hen te maken in mijn afwezigheid/onbereikbaarheid. Nu zijn ze nog gezond, dus ook daarom kan ik beter nu gaan. Want mogelijk komen er wat kwakkel jaren waarin ik ook geen weken weg wil. Het zij zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205799686
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Tanzania met verlenging Zanzibar? Kenia met verlenging Mombassa, Jordanië met verlenging Aquaba?
Oeh! Mooie bestemmingen! Je eerste twee doen me teveel denken aan zuid Afrika, maar daarmee doe ik ze vast tekort. Overtuig me :+
Jordanië lijkt me ook geweldig.

Doen ze het ook allemaal goed in Jan-maart? Denk het wel he, gezien de ligging.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205799691
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ik snap het wel als je kat ziek is inderdaad. Maar met gezonde katten heb ik niet zoveel moeite om ze thuis te laten. Er komt een vriendin langs om ze te verzorgen. Maar aandacht van vreemde mensen hebben ze niet zoveel mee. Ze uit hun vertrouwde omgeving halen vind ik al helemaal sneu. Volgens mij houden ze gewoon hun normale ritme vast, ze zien er altijd heerlijk uitgeslapen uit wanneer ik thuiskom. :D Dan komen ze al rekkend en strekkend de trap af.

Ik zit er wel aan te denken om zo'n snoepautomaat met camera te kopen voor een volgende vakantie. Want volgens mij mis ik ze stiekem meer dan zij mij. :') En ik zit altijd in spanning te wachten op de berichtjes van m'n vriendin dat alles nog goed met ze gaat.
Ik pas nu op de 3 katten van mensen hier uit de flat en ik stuur regelmatig foto’s op. Grappige is, wanneer ik daar buiten de vakantie kom, een van de katten hetzelfde doet bij mij (ergens gaan zitten om aangehaald te worden) wat hij bij hun ook nooit doet, en ze alle drie om me heen blijven draaien want snoepjes :D
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:34:29 #137
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205799693
Toen ik poezels had zijn ze 1x samen naar een pension geweest voor twee hele weken.

Kwam ik ze halen, moest de dame die die dag die groep begeleidde (..) lachen: "Kom maar kijken". Beide poezels lagen samen in een mandje, bedekt met zeker 4 andere haarbeestigen die er omheen vervlochten lagen te loungen, je zag alleen twee kopjes.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205799707
Ik overweeg een broodbakmachine. Dat is een slecht plan zeker?
Spoilers!
pi_205799713
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:34 schreef fietsie het volgende:
Toen ik poezels had zijn ze 1x samen naar een pension geweest voor twee hele weken.

Kwam ik ze halen, moest de dame die die dag die groep begeleidde (..) lachen: "Kom maar kijken". Beide poezels lagen samen in een mandje, bedekt met zeker 4 andere haarbeestigen die er omheen vervlochten lagen te loungen, je zag alleen twee kopjes.
O+

Mijn volgende team katten moeten ook pension bestendig zijn, had ik al bedacht :') _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205799715
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik overweeg een broodbakmachine. Dat is een slecht plan zeker?
Ja. Want ik doe een maand of meer met een brood. /behulpzaam
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205799717
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik overweeg een broodbakmachine. Dat is een slecht plan zeker?
Ik zou het via marktplaats proberen. Genoeg mensen die er na 2 keer gebruiken vanaf willen.
pi_205799734
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik overweeg een broodbakmachine. Dat is een slecht plan zeker?
Wij hebben er vorig jaar kerst eentje gekregen, ik denk 3 keer gebruikt. :D :')
pi_205799735
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik overweeg een broodbakmachine. Dat is een slecht plan zeker?
Dan zit er een gat in je brood.

Wat is de reden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:39:28 #144
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205799736
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:37 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik zou het via marktplaats proberen. Genoeg mensen die er na 2 keer gebruiken vanaf willen.
Ja, dat. Ik vond het reuze irritant dat je gaten in het brood krijgt van de kneedhaken.
En sommige modellen maken best veel herrie.
Ik heb twee verschillende gehad en ze beiden weer weggedaan.

En met mijn motoriek is het niet zo makkelijk om dunne sneetjes te snijden zonder snijmachine :D
pi_205799753
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oeh! Mooie bestemmingen! Je eerste twee doen me teveel denken aan zuid Afrika, maar daarmee doe ik ze vast tekort. Overtuig me :+
Jordanië lijkt me ook geweldig.

Doen ze het ook allemaal goed in Jan-maart? Denk het wel he, gezien de ligging.
Je hebt Zuid Afrika al gedaan, da’s (volgens kenners) beter om dan daarna Oost Afrika te doen. Zuid Afrika heeft meer vegetatie dus zijn dieren lastiger te zien dan op de savannes (valt sommigen dus tegen). Tja oost afrika is echt geweldig, de eerste keer een giraffe zien hardlopen, s avonds leeuwen brullen in de verte, de kleuren en de geuren ik hou er van.
En Jordanië, Petra is prachtig, Amman ook, vriendelijke mensen, oudheden, lekker eten, wadi rum
Voor zowel meer Afrika en Jordanië foto’s moet je nog maar een keer langskomen (te veel fotoalbums om in een trein mee te nemen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205799755
Ik vond het brood lekker. Maar ik ging er juist daardoor veel te veel brood van eten. Dat verse warme brood dat je alleen in veel te dikke plakken kunt snijden, is gewoon niet goed voor mij. :')
pi_205799784
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik overweeg een broodbakmachine. Dat is een slecht plan zeker?
Nee hoor, ik heb er een, en wil m weer meer gebruiken. Ik gebruik m maanden veel en dan weer maanden weinig. Ideaal om ook het deeg van borrelbrood in te maken, of pizzabodems. Maar ja, laatst bij tgto 6 halve broden meegekregen, die moeten eerst op
We have far more in common than that which devides us..
pi_205799804
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:37 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik zou het via marktplaats proberen. Genoeg mensen die er na 2 keer gebruiken vanaf willen.
Dat sowieso.

Ik zit een beetje in dubio. J wil nu geen zelfgebakken brood mee naar kantoor. Het is te droog en te klein. Hij eet 8 boterhammen per dag en die moeten bij de bakker vandaan komen. Dat is mij te duur. Ik probeer het met TGTG-boxen op te lossen maar dat lukt niet altijd of er zitten dingen in die niet direct worden opgegeten maar dan wel zorgen dat er geen ruimte in de vriezer is voor nieuwe tgtg dingen die wel snel worden opgegeten.

Als ik nou zelf brood bak in een machine, is het brood wel groot en fluffy genoeg voor hem om mee te nemen naar kantoor. Misschien. In theorie.
Spoilers!
pi_205799825
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Je hebt Zuid Afrika al gedaan, da’s (volgens kenners) beter om dan daarna Oost Afrika te doen. Zuid Afrika heeft meer vegetatie dus zijn dieren lastiger te zien dan op de savannes (valt sommigen dus tegen). Tja oost afrika is echt geweldig, de eerste keer een giraffe zien hardlopen, s avonds leeuwen brullen in de verte, de kleuren en de geuren ik hou er van.
En Jordanië, Petra is prachtig, Amman ook, vriendelijke mensen, oudheden, lekker eten, wadi rum
Voor zowel meer Afrika en Jordanië foto’s moet je nog maar een keer langskomen (te veel fotoalbums om in een trein mee te nemen)
Goed verhaal! Wanneer staat de koffie klaar :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205799846
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat sowieso.

Ik zit een beetje in dubio. J wil nu geen zelfgebakken brood mee naar kantoor. Het is te droog en te klein. Hij eet 8 boterhammen per dag en die moeten bij de bakker vandaan komen. Dat is mij te duur. Ik probeer het met TGTG-boxen op te lossen maar dat lukt niet altijd of er zitten dingen in die niet direct worden opgegeten maar dan wel zorgen dat er geen ruimte in de vriezer is voor nieuwe tgtg dingen die wel snel worden opgegeten.

Als ik nou zelf brood bak in een machine, is het brood wel groot en fluffy genoeg voor hem om mee te nemen naar kantoor. Misschien. In theorie.
Kom de bbm maar halen…😎
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:55:31 #151
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205799880
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
O+

Mijn volgende team katten moeten ook pension bestendig zijn, had ik al bedacht :') _O-
Dit ja _O-

In het begin deden mijn ouders of zus het altijd, dus poes is het niet van jongs af aan gewend.
Nu gaat ze wel, en het gaat prima, maar ik denk dat ze relaxter zou zijn als ik het in het begin meteen had gedaan.
Ook heel afhankelijk van welk pension trouwens, ze gaat nu naar de oude bewoners van ons huis, en dat ging laatst heel goed. O+

Volgend jaar willen we toch Nieuw-Zeeland doen, dat vind ik wel een ding, 4 weken pension. Maar andere opties zijn ook niet te doen.
pi_205799895
Goedemorgen :W
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:56:54 #153
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205799898
Ik wil m'n kat ook niet naar een pension brengen als we op vakantie zijn. Volgens het asiel kan hij niet goed samen met andere katten en het loopt aardig in de papieren met een privéhok in het pension :{
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:57:28 #154
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205799901
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat sowieso.

Ik zit een beetje in dubio. J wil nu geen zelfgebakken brood mee naar kantoor. Het is te droog en te klein. Hij eet 8 boterhammen per dag en die moeten bij de bakker vandaan komen. Dat is mij te duur. Ik probeer het met TGTG-boxen op te lossen maar dat lukt niet altijd of er zitten dingen in die niet direct worden opgegeten maar dan wel zorgen dat er geen ruimte in de vriezer is voor nieuwe tgtg dingen die wel snel worden opgegeten.

Als ik nou zelf brood bak in een machine, is het brood wel groot en fluffy genoeg voor hem om mee te nemen naar kantoor. Misschien. In theorie.
Maar dan moet het wel die ochtend gebakken zijn.
Dat zelf gebakken brood blijft toch altijd minder goed lekker dan die van de bakker.
pi_205799914
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat sowieso.

Ik zit een beetje in dubio. J wil nu geen zelfgebakken brood mee naar kantoor. Het is te droog en te klein. Hij eet 8 boterhammen per dag en die moeten bij de bakker vandaan komen. Dat is mij te duur. Ik probeer het met TGTG-boxen op te lossen maar dat lukt niet altijd of er zitten dingen in die niet direct worden opgegeten maar dan wel zorgen dat er geen ruimte in de vriezer is voor nieuwe tgtg dingen die wel snel worden opgegeten.

Als ik nou zelf brood bak in een machine, is het brood wel groot en fluffy genoeg voor hem om mee te nemen naar kantoor. Misschien. In theorie.
Ik weet dat er machine is/was die grotere broden bakt dan standaard. Er is ook een broodbakmachine fb pagina, volgens mij heb ik die daar wel eens langs zien komen. Ik heb een simpele (met toch veel mogelijkheden) van princess. De dure, (door velen als beste genoemd) panasonic kon ik niet mee overweg
We have far more in common than that which devides us..
pi_205799922
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Goed verhaal! Wanneer staat de koffie klaar :+
Vrijwel altijd 😂 jij bent meer bezet dan ik
We have far more in common than that which devides us..
pi_205800142
Voor wie het leuk vind, nog een filmpje van het nieuwe bottelapparaat (en mijn vermoeide hoofd er achter :') )

https://youtube.com/shorts/bQJE1hEjkkM?feature=share
  woensdag 31 augustus 2022 @ 11:29:22 #158
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205800157
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Voor wie het leuk vind, nog een filmpje van het nieuwe bottelapparaat (en mijn vermoeide hoofd er achter :') )

https://youtube.com/shorts/bQJE1hEjkkM?feature=share
Wat een machine joh!
pi_205800184
Bedankt voor het aanbod @AnneX O+

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Maar dan moet het wel die ochtend gebakken zijn.
Dat zelf gebakken brood blijft toch altijd minder goed lekker dan die van de bakker.
Dat is waar, of invriezen. Ik ben niet tegen broodverbetermiddel trouwens. Wat moet, dat moet.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik weet dat er machine is/was die grotere broden bakt dan standaard. Er is ook een broodbakmachine fb pagina, volgens mij heb ik die daar wel eens langs zien komen. Ik heb een simpele (met toch veel mogelijkheden) van princess. De dure, (door velen als beste genoemd) panasonic kon ik niet mee overweg
Mja, mja. Ik twijfel nog even verder.
Spoilers!
pi_205800205
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 11:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat een machine joh!
Ja he :D
En als het goed is kan het over een tijdje ook in blik afvullen. Dat zou helemaal fijn zijn.
pi_205800225
Van broodverbeteraar heb ik nooit gemerkt dat het beter werd (of ik deed iets heel erg verkeerd), dis dat gebruik ik ook niet meer
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 31 augustus 2022 @ 11:46:21 #162
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205800349
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 11:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja he :D
En als het goed is kan het over een tijdje ook in blik afvullen. Dat zou helemaal fijn zijn.
Oeh ja blik! *O*
Dan moet je maar een IPA maken, dan kan ik ze bestellen _O-
pi_205800433
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Voor wie het leuk vind, nog een filmpje van het nieuwe bottelapparaat (en mijn vermoeide hoofd er achter :') )

https://youtube.com/shorts/bQJE1hEjkkM?feature=share
Gaaf!

Ik zie geen verschil met het oude apparaat :@. Wat gebeurt nu automatisch waarvoor je eerst die extra hand nodig had?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205800633
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 11:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oeh ja blik! *O*
Dan moet je maar een IPA maken, dan kan ik ze bestellen _O-
De volgende wordt een brut IPA, maar als jullie die interessant vinden dan krijg je er een paar van mij. Nog als bedankje voor de presale link :)

quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gaaf!

Ik zie geen verschil met het oude apparaat :@. Wat gebeurt nu automatisch waarvoor je eerst die extra hand nodig had?
Ik snap dat als je hem even gezien hebt dat hij hetzelfde lijkt :D
De grootste verandering is dat het spoelen nu ook automatisch gaat. Daardoor heeft mijn man veel meer tijd over om aan mijn kant (het inpakken) te helpen. Daar kwamen we altijd wat handen te kort.

En de labels zijn nu stickers en niet meer met lijm, is ook net wat netter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 31-08-2022 12:12:28 ]
  woensdag 31 augustus 2022 @ 12:13:03 #165
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205800736
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 12:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
De volgende wordt een brut IPA, maar als jullie die interessant vinden dan krijg je er een paar van mij. Nog als bedankje voor de presale link :)
[..]
Ik snap dat als je hem even gezien hebt dat hij hetzelfde lijkt :D
De grootste verandering is dat het spoelen nu ook automatisch gaat. Daardoor heeft mijn man veel meer tijd over om aan mijn kant (het inpakken) te helpen. Daar kwamen we altijd wat handen te kort.

En de labels zijn nu stickers en niet meer met lijm, is ook net wat nette.
Omg Brut IPA dat is een favoriet hier _O_
Oh ja leuk. gratis bier :D
pi_205801398
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik overweeg een broodbakmachine. Dat is een slecht plan zeker?
Ik overweeg mijn broodbakmachine op marktplaats te zetten *)


Da's overigens die Panasonic. Die haske handig is en alleen maar weggaat omdat ik tegenwoordig superambachtelijk mijn (no knead) brood in de oven bak.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205801426
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik overweeg mijn broodbakmachine op marktplaats te zetten *)
Staat hij in de weg? Ik zag van de week op t nieuws dat bakkers het erg moeilijk krijgen, hoge kosten. Misschien is het straks goedkoper om t zelf te bakken (en t ruikt zo lekker )
We have far more in common than that which devides us..
pi_205801433
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Staat hij in de weg? Ik zag van de week op t nieuws dat bakkers het erg moeilijk krijgen, hoge kosten. Misschien is het straks goedkoper om t zelf te bakken (en t ruikt zo lekker )
Zie edit
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 31 augustus 2022 @ 13:15:16 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205801456
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Staat hij in de weg? Ik zag van de week op t nieuws dat bakkers het erg moeilijk krijgen, hoge kosten. Misschien is het straks goedkoper om t zelf te bakken (en t ruikt zo lekker )
Zelf bak je doorgaans inefficiënter dan bakkers. Dus meer gas/elektraverbruik en grondstoffen zijn voor iedereen duurder

Plus het kost je gewoon een bak tijd

Vind broodbakmachinebrood daarnaast gewoon meh dus überhaupt geen overweging hier.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 31 augustus 2022 @ 13:15:49 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205801461
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik overweeg mijn broodbakmachine op marktplaats te zetten *)


Da's overigens die Panasonic. Die haske handig is en alleen maar weggaat omdat ik tegenwoordig superambachtelijk mijn (no knead) brood in de oven bak.
Desem of gist no knead?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 31 augustus 2022 @ 13:16:24 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205801465
Ik bedenk me nu dat ik stoofvlees had willen maken voor vanavond in de slowcooker

Te laat *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205801502
Hmpf… thuiszorg manager waarvan ik van collega’s al had gehoord dat ze wat lomp en afstandelijk communiceert stuurt een algemene mail naar een aantal bevoorrechte mensen. Waaronder ik dus.

Goed verhaal wel, het begint met dat ik niet aan eisen voldoe. Boem.
Snelle doorspit leert dat ze me (denk ik) in schaal willen terugzetten tenzij ik extra uren ga werken en daarbij behorende taken ga doen….

Maar goed dat ik lid van de vakbond ben :7 Eens even info inwinnen of dat wel mag na zoveel jaren dienstverband. Mijn taken zijn niet veranderd sinds in diensttreding en toen vond men de huidige inschaling een passende beloning.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 31 augustus 2022 @ 13:20:44 #173
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205801509
Wij bakken ons eigen desem brood iedere week. #hippie

Wel is het vers uit de oven echt geweldig lekker, de rest van de week uit de vriezer is het echt een stuk minder ;(
  woensdag 31 augustus 2022 @ 13:25:09 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205801560
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmpf… thuiszorg manager waarvan ik van collega’s al had gehoord dat ze wat lomp en afstandelijk communiceert stuurt een algemene mail naar een aantal bevoorrechte mensen. Waaronder ik dus.

Goed verhaal wel, het begint met dat ik niet aan eisen voldoe. Boem.
Snelle doorspit leert dat ze me (denk ik) in schaal willen terugzetten tenzij ik extra uren ga werken en daarbij behorende taken ga doen….

Maar goed dat ik lid van de vakbond ben :7 Eens even info inwinnen of dat wel mag na zoveel jaren dienstverband. Mijn taken zijn niet veranderd sinds in diensttreding en toen vond men de huidige inschaling een passende beloning.
Oh heerlijk dit :')

Sowieso kun je toch niet iemand in salaris terug zetten? Wat een waanzin joh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205801572
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Desem of gist no knead?

Gist
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 31 augustus 2022 @ 13:25:45 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205801576
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:20 schreef gcjoel het volgende:
Wij bakken ons eigen desem brood iedere week. #hippie

Wel is het vers uit de oven echt geweldig lekker, de rest van de week uit de vriezer is het echt een stuk minder ;(
Even in het broodrooster doen. Hemels vind ik dat met desembrood O+

Tosti's net zo, alleen van desem, anders hoef ik ze niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 31 augustus 2022 @ 13:26:19 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205801589
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Gist
Welk recept gebruikt u hiervoor, oh weledelgistende dame?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 31 augustus 2022 @ 13:27:44 #178
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205801606
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Even in het broodrooster doen. Hemels vind ik dat met desembrood O+

Tosti's net zo, alleen van desem, anders hoef ik ze niet
Goed idee wel, doe ik eigenlijk nooit.
pi_205801615
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmpf… thuiszorg manager waarvan ik van collega’s al had gehoord dat ze wat lomp en afstandelijk communiceert stuurt een algemene mail naar een aantal bevoorrechte mensen. Waaronder ik dus.

Goed verhaal wel, het begint met dat ik niet aan eisen voldoe. Boem.
Snelle doorspit leert dat ze me (denk ik) in schaal willen terugzetten tenzij ik extra uren ga werken en daarbij behorende taken ga doen….

Maar goed dat ik lid van de vakbond ben :7 Eens even info inwinnen of dat wel mag na zoveel jaren dienstverband. Mijn taken zijn niet veranderd sinds in diensttreding en toen vond men de huidige inschaling een passende beloning.
Zo dan. Lekker is dat.

Actie, actie, actie!
Spoilers!
pi_205801652
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmpf… thuiszorg manager waarvan ik van collega’s al had gehoord dat ze wat lomp en afstandelijk communiceert stuurt een algemene mail naar een aantal bevoorrechte mensen. Waaronder ik dus.

Goed verhaal wel, het begint met dat ik niet aan eisen voldoe. Boem.
Snelle doorspit leert dat ze me (denk ik) in schaal willen terugzetten tenzij ik extra uren ga werken en daarbij behorende taken ga doen….

Maar goed dat ik lid van de vakbond ben :7 Eens even info inwinnen of dat wel mag na zoveel jaren dienstverband. Mijn taken zijn niet veranderd sinds in diensttreding en toen vond men de huidige inschaling een passende beloning.
Goed dat je lid bent, want volgens mij mag dit allemaal helemaal niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205801690
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Goed dat je lid bent, want volgens mij mag dit allemaal helemaal niet.
Dat zegt mijn gevoel ook. Maar daar koop je weinig voor.
Net al berichtje naar gestuurd met dit verhaal naar vriendin die in de HRM wereld zit. En ik wil ook bij de OR informeren hoe dit proces gelopen is. Die kunnen voor mij individueel niets doen, maar wellicht wel voor de groep. Gaat om best een aantal mensen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 31 augustus 2022 @ 13:38:52 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205801749
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat zegt mijn gevoel ook. Maar daar koop je weinig voor.
Net al berichtje naar gestuurd met dit verhaal naar vriendin die in de HRM wereld zit. En ik wil ook bij de OR informeren hoe dit proces gelopen is. Die kunnen voor mij individueel niets doen, maar wellicht wel voor de groep. Gaat om best een aantal mensen.
Willen ze ook echt je salaris omlaag doen? of alleen schaal? (niet dat dat laatste niet kut is)
  woensdag 31 augustus 2022 @ 13:48:36 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205801865
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Willen ze ook echt je salaris omlaag doen? of alleen schaal? (niet dat dat laatste niet kut is)
Ze 'mag' ook meer uren gaan werken om te compenseren lees ik

Wat een genereus aanbod zeg

:')

Zorg en omgaan met hun medewerkers :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205802023
Beter ben je O+ ambtenaar O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205802102
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Willen ze ook echt je salaris omlaag doen? of alleen schaal? (niet dat dat laatste niet kut is)
Ik zit in de top van mijn schaal (al jaaaaaren in dienst) dus ja, salaris gaat omlaag. Geen kapitalen, want het gaat om weinig uren maar
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Ze 'mag' ook meer uren gaan werken om te compenseren lees ik

Wat een genereus aanbod zeg

:')

Zorg en omgaan met hun medewerkers :')
Dit dus. Soort van. Het is ‘meer uren werken zodat je de taken kunt doen die in de nieuwe functie omschrijving staan’. Want die kan ik niet doen in de uren die ik werk ivm kwaliteit van zorg en continuïteit. Dat snap ik. En ik wil/kan niet de uren werken die ze willen, dan kom ik met mijn twee banen op 45 uur of zo :')

Maar dat zij iets nieuws bedenken is niet mijn probleem, als ik bij indiensttreding en met mijn collega’s afwijkende afspraken heb gemaakt die al jaren staan. Maja, niet alles op papier.

Inmiddels met HRM vriendinnetje geappt die heeft doorgevraagd over het dienstverband en me wat termen heeft gegeven om op te zoeken en te benoemen in het gesprek. Salarisperspectief, pensioenopbouw en zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205802152
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 14:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik zit in de top van mijn schaal (al jaaaaaren in dienst) dus ja, salaris gaat omlaag. Geen kapitalen, want het gaat om weinig uren maar
[..]
Dit dus. Soort van. Het is ‘meer uren werken zodat je de taken kunt doen die in de nieuwe functie omschrijving staan’. Want die kan ik niet doen in de uren die ik werk ivm kwaliteit van zorg en continuïteit. Dat snap ik. En ik wil/kan niet de uren werken die ze willen, dan kom ik met mijn twee banen op 45 uur of zo :')

Maar dat zij iets nieuws bedenken is niet mijn probleem, als ik bij indiensttreding en met mijn collega’s afwijkende afspraken heb gemaakt die al jaren staan. Maja, niet alles op papier.

Inmiddels met HRM vriendinnetje geappt die heeft doorgevraagd over het dienstverband en me wat termen heeft gegeven om op te zoeken en te benoemen in het gesprek. Salarisperspectief, pensioenopbouw en zo.
Het enkele feit dat zij jou al jarenlang je huidige salaris overmaken, lijkt mij van hun kant een instemming met dat salaris. Ongeacht wat er wel en niet op papier staat.
Spoilers!
pi_205802270
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 14:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het enkele feit dat zij jou al jarenlang je huidige salaris overmaken, lijkt mij van hun kant een instemming met dat salaris. Ongeacht wat er wel en niet op papier staat.
Leek mij ook en HRM vriendin dacht dat ook (obv de info die ik haar kon geven natuurlijk).
Ik kan best met een lagere schaal leven als dat beter in administratieve hokjes past. Maar dan geen verlaging van uit te betalen bedrag, pensioen opbouw en evt extra uitkeringen.

Dit weekend maar eens alle papieren bij elkaar zoeken, dingen doorrekenen en evt nog om toelichting vragen voorafgaand aan het gesprek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205802602
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:20 schreef gcjoel het volgende:
Wij bakken ons eigen desem brood iedere week. #hippie

Wel is het vers uit de oven echt geweldig lekker, de rest van de week uit de vriezer is het echt een stuk minder ;(
G bakt bijna iedere dag / 2 dagen wel wat brood. Soms vergeet ze genoeg zout toe te voegen -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 31 augustus 2022 @ 14:56:24 #189
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205802651
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 14:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
G bakt bijna iedere dag / 2 dagen wel wat brood. Soms vergeet ze genoeg zout toe te voegen -O-
Oeh ja dat proef je meteen, zonde!
  woensdag 31 augustus 2022 @ 14:58:19 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205802674
Ik ben icm OMAD ook maar compleet gestopt met brood ook en ik mis er echt helemaal niets van
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205803348
Net gebakken goed brood O+ O+ O+
Niet te vaak, want dat blijf je eten :')

Supermarkt brood en zo mis je helemaal niets aan, klopt.
En luchtig dun gesneden brood is ook niks. Dat moet het van het beleg hebben en dat is zelden gezond.

Zo, net weer een Lifelines afspraak gehad. Ik ben weer fijn te zwaar, bloeddruk op het randje en mijn lengte is blijkbaar 1m67,5 (op de ene plek zeggen ze 1m67 en de ander 1m68, dus dat valt dan wel te verklaren). Geloof dat ik alle computertestjes wel goed heb gedaan qua reactiesnelheid en zo. Dat doe ik de halve dag, snel reageren op signalen op een scherm.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 31 augustus 2022 @ 16:02:56 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205803448
Als ik de houtoven stook maak ik nog wel eens een vers brood met de restwarmte; maar dan ben je zo snel verleid om er wat echte boter en goede salami en oude kaas op te kiepen... en je klem te eten... nog voor het is afgekoeld :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205803601
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:02 schreef fietsie het volgende:
Als ik de houtoven stook maak ik nog wel eens een vers brood met de restwarmte; maar dan ben je zo snel verleid om er wat echte boter en goede salami en oude kaas op te kiepen... en je klem te eten... nog voor het is afgekoeld :@
Ja, dat doet lekker brood :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205803629
Jeetje @Cat-astrophe wat een idioot gedoe, dat mag toch helemaal niet? Hoe reageren de anderen?

Brood, dat is eigenlijk het enige dat ik mis aan het werk, soms gingen we lunchen op een andere lokatie en daar bakten ze ‘s morgens heerlijk brood. Daar hoefde je eigenlijk geen beleg op.

Grrr had vanochtend gezogen, ben even weggeweest hebben de katten elkaar van plukken haar ontdaan :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_205803937
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:Cat-astrophe wat een idioot gedoe, dat mag toch helemaal niet? Hoe reageren de anderen?

Brood, dat is eigenlijk het enige dat ik mis aan het werk, soms gingen we lunchen op een andere lokatie en daar bakten ze ‘s morgens heerlijk brood. Daar hoefde je eigenlijk geen beleg op.

Grrr had vanochtend gezogen, ben even weggeweest hebben de katten elkaar van plukken haar ontdaan :(
Ik dacht dat één collega in mijn team in hetzelfde schuitje zat, even geappt, maar zij heeft een andere mail gekregen. Of meent dat ze een andere mail heeft gekregen….
De rest ken ik niet, ik heb minimaal 1500 collega’s op hetzelfde functie niveau, gok ik.

Hier wordt ook flink verhaard, vannacht weer vergeten Truus 2.0 aan te zetten ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205804015
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik dacht dat één collega in mijn team in hetzelfde schuitje zat, even geappt, maar zij heeft een andere mail gekregen. Of meent dat ze een andere mail heeft gekregen….
De rest ken ik niet, ik heb minimaal 1500 collega’s op hetzelfde functie niveau, gok ik.

Wat een gedoe -O-
Gelukkig heb je hulp ingeschakeld
pi_205804031
@Lucky_Strike ik zou niet doen, die broodbakmachine. B heeft een periode gehad dat hij al z'n brood in dat ding bakte. Ik heb na een tijdje toegegeven dat ik nog liever supermarktbrood at :@ er komt helemaal geen lekkere korst aan zo'n brood en dat vind ik zo jammer! En het is na een dag al oud.
Kneden in de machine en dan in de oven bakken werkt wel prima, maar dat is weer meer werk en je hebt de oven nodig.
pi_205804173
Na de kibbeling zit ik nu op een ijsje te wachten op de boulevard in Katwijk.

Wat een idioot verhaal is dat @CAT
8)7
Gelukkig lid van een bond en hulp ende bijstand in je netwerk.
pi_205804420
Jeetje Cat, wat bizar. En wat een gedoe ook.. helemaal niet waar je je tijd aan wil besteden.
pi_205804519
Mijn tante was haar kat kwijt. Dat was best wel zorgelijk, want hij is 19 jaar oud, doof en bijna blind. Maar gelukkig hebben mensen een straat verderop hem gevonden en teruggebracht O+
pi_205804634
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:08 schreef Tele6 het volgende:
@:Lucky_Strike ik zou niet doen, die broodbakmachine. B heeft een periode gehad dat hij al z'n brood in dat ding bakte. Ik heb na een tijdje toegegeven dat ik nog liever supermarktbrood at :@ er komt helemaal geen lekkere korst aan zo'n brood en dat vind ik zo jammer! En het is na een dag al oud.
Kneden in de machine en dan in de oven bakken werkt wel prima, maar dat is weer meer werk en je hebt de oven nodig.
Je kunt in zo'n machine ook instellen dat je de korst wat harder wil ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205804667
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 18:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je kunt in zo'n machine ook instellen dat je de korst wat harder wil ;)
Ja dat deed hij, en dan brak ik m'n gebit erop ;(

Ik wil m'n korsten knapperig maar niet hard/taai.
  woensdag 31 augustus 2022 @ 18:19:31 #204
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205804672
Wat ook wel handig is is het roerding niet kwijt maken. Vooral niet van merken / types waar dat soort onderdelen niet los van te koop zijn. :P
Zo zijn er hier twee naar de apparateninname gegaan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205804690
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 18:19 schreef fietsie het volgende:
Wat ook wel handig is is het roerding niet kwijt maken. Vooral niet van merken / types waar dat soort onderdelen niet los van te koop zijn. :P
Zo zijn er hier twee naar de apparateninname gegaan
Ik heb ook wel eens een roerding én een broodmes tegelijk in de vernieling geholpen :')
pi_205804709
Ik vond onze echt heel prima.
Maar niets vergeleken met mijn huidige goddelijke brood.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 augustus 2022 @ 18:28:47 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205804745
Raar verhaal Cat. :{

Ik eet eigenlijk alleen nog maar brood bij de lunch als ik te lui ben om salade te maken.

Tijd om eerst te inspannen (Cardio/kracht) en daarna te ontspannen (yin). :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205804816
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 18:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond onze echt heel prima.
Maar niets vergeleken met mijn huidige goddelijke brood.
Heb je daar een recept van? Of lees ik er overheen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205805682
Beetje klaar met het rare weer. Vorig jaar moesten collega’s en kennissen evacueren door hoog water, nu hoor ik dat een kennis het advies heeft gekregen te evacueren ivm de Peelbrand :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 31 augustus 2022 @ 20:05:29 #210
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205805848
Zo'n 200 bloembollen binnen gekregen. *O*

Nu nog in de grond stoppen ;(
pi_205805876
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beetje klaar met het rare weer. Vorig jaar moesten collega’s en kennissen evacueren door hoog water, nu hoor ik dat een kennis het advies heeft gekregen te evacueren ivm de Peelbrand :{
Wen er maar aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205805931
Ik las ook net pas over de overstromingen in Pakistan -O-
Het gaat echt lekker overal....
pi_205806054
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 20:11 schreef Sarabi het volgende:
Ik las ook net pas over de overstromingen in Pakistan -O-
Het gaat echt lekker overal....
Daar staat 1/3 van het land onder water -O-
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 31 augustus 2022 @ 21:09:33 #214
63722 z80
I fink you freaky
pi_205806529
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Voor wie het leuk vind, nog een filmpje van het nieuwe bottelapparaat (en mijn vermoeide hoofd er achter :') )

https://youtube.com/shorts/bQJE1hEjkkM?feature=share
Wat een schattig klein vullertje. En de etiketteermachine voor het vullen?
Ik ben de massa vullers gewent om mee te werken. En dan komen de etiketten pas aan het einde van de rit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 31 augustus 2022 @ 21:17:35 #215
63722 z80
I fink you freaky
pi_205806600
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmpf… thuiszorg manager waarvan ik van collega’s al had gehoord dat ze wat lomp en afstandelijk communiceert stuurt een algemene mail naar een aantal bevoorrechte mensen. Waaronder ik dus.

Goed verhaal wel, het begint met dat ik niet aan eisen voldoe. Boem.
Snelle doorspit leert dat ze me (denk ik) in schaal willen terugzetten tenzij ik extra uren ga werken en daarbij behorende taken ga doen….

Maar goed dat ik lid van de vakbond ben :7 Eens even info inwinnen of dat wel mag na zoveel jaren dienstverband. Mijn taken zijn niet veranderd sinds in diensttreding en toen vond men de huidige inschaling een passende beloning.
Ik neem aan dat er ook minimaal 1 keer per jaar een functioneren gesprek is geweest. En dat die ook elke keer negatief zijn in de beoordeling.
Niet? Echt niet? Dan kan ze de boom in maar gaat er aan jou kant niets veranderen.
Om iemand terug te zetten in schaal moet er behoorlijk wat papierwerk zijn met hoe of waarom iemand niet functioneert, die persoon hiervan op de hoogte zijn en ook de aangeboden opleidingen of aanpassingen niet heeft geaccepteerd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205806614
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 21:09 schreef z80 het volgende:

[..]
Wat een schattig klein vullertje. En de etiketteermachine voor het vullen?
Ik ben de massa vullers gewent om mee te werken. En dan komen de etiketten pas aan het einde van de rit.
In de eerste paar seconden zie je het etiket er op gaan :) als je snel kijkt.
  woensdag 31 augustus 2022 @ 21:27:40 #217
63722 z80
I fink you freaky
pi_205806686
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 21:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]
In de eerste paar seconden zie je het etiket er op gaan :) als je snel kijkt.
Dat bedoel ik. Ik zie flessen met etiket de spoeler in gaan.
In groter productie lijnen is het fles spoelen, vullen, kroonkurk er op. En afhankelijk van het bier wel/niet door de pasteuriseer machine. afspoelen. En dan pas etiket.
Dit om een schonen fles met een fris etiket te hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205806729
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 21:27 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat bedoel ik. Ik zie flessen met etiket de spoeler in gaan.
In groter productie lijnen is het fles spoelen, vullen, kroonkurk er op. En afhankelijk van het bier wel/niet door de pasteuriseer machine. afspoelen. En dan pas etiket.
Dit om een schonen fles met een fris etiket te hebben.
Ah zo :)
Dat klinkt op zich beter :Y maar eigenlijk nog nooit gezien bij de kleinere brouwerijen.
pi_205807825
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 21:17 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat er ook minimaal 1 keer per jaar een functioneren gesprek is geweest. En dat die ook elke keer negatief zijn in de beoordeling.
Niet? Echt niet? Dan kan ze de boom in maar gaat er aan jou kant niets veranderen.
Om iemand terug te zetten in schaal moet er behoorlijk wat papierwerk zijn met hoe of waarom iemand niet functioneert, die persoon hiervan op de hoogte zijn en ook de aangeboden opleidingen of aanpassingen niet heeft geaccepteerd.
Functiowattes? :+

Dank voor het meedenken, als ik alles op een rijtje zet denk ik dat ik een best goed verhaal heb. Als het klopt wat ik denk dat ze bedoelen.

Edit: werkgever biedt dus wel opleiding (opfriscursus) aan. Maar die ga ik niet willen accepteren, want daar hoort een meeruren-eis bij waaraan ik niet wil (en ik denk wettelijk niet kan omdat ik dan over een fulltime contract heen ga) voldoen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205808094
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 23:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Functiowattes? :+

Dank voor het meedenken, als ik alles op een rijtje zet denk ik dat ik een best goed verhaal heb. Als het klopt wat ik denk dat ze bedoelen.

Edit: werkgever biedt dus wel opleiding (opfriscursus) aan. Maar die ga ik niet willen accepteren, want daar hoort een meeruren-eis bij waaraan ik niet wil (en ik denk wettelijk niet kan omdat ik dan over een fulltime contract heen ga) voldoen.
Maar je kent die manager niet persoonlijk, het is je nooit eerder verteld zodat zelf er iets aan had kunnen doen (mocht je dat willen) en het is ook niet in een f2f gesprek gedaan (weet manager dat corona maatregelen niet meer gelden)?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205808785
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 23:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar je kent die manager niet persoonlijk, het is je nooit eerder verteld zodat zelf er iets aan had kunnen doen (mocht je dat willen) en het is ook niet in een f2f gesprek gedaan (weet manager dat corona maatregelen niet meer gelden)?
Ik denk dat het voorheen geen issue was, omdat de eis er nooit lag. Nu is die bedacht/aangescherpt en moet iedereen zich eraan aanpassen. Zit ook een tijdspad aan wat niet onredelijk is en wg biedt ruimte voor bijscholing on the job. De kennis heb ik echt wel, daar zit het probleem niet. Maar in de basis wil ik qua uren nooit zoveel gaan werken. En met het huidige aantal uren kan ik de nieuwe, aanvullende eisen nooit goed invullen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205808816
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 18:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb ook wel eens een roerding én een broodmes tegelijk in de vernieling geholpen :')
Ja, dat soort dingen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205808845
Goedemorgen by the way; hier op een onmogelijk moment al eerste vergadering "want dan kan iedereen".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205808902
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 07:53 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen by the way; hier op een onmogelijk moment al eerste vergadering "want dan kan iedereen".
Heb je voorgesteld dat iedereen ook wel 'kan' om 2 uur 's nachts? Is bijna iedereen niks aan het doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205808967
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 08:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heb je voorgesteld dat iedereen ook wel 'kan' om 2 uur 's nachts? Is bijna iedereen niks aan het doen.
Wanneer niet iedereen in dezelfde tijdzone zit komt dat best wel eens voor ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205809006
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:

Wanneer niet iedereen in dezelfde tijdzone zit komt dat best wel eens voor ;)
Dan is online vergaderen wel een dingetje natuurlijk :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205809052
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 08:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dan is online vergaderen wel een dingetje natuurlijk :Y
En het zijn eigenlijk (mijn ervaring) dat het altijd dezelfde zijn die de sjaak zijn (toen was het vooral nog telefonisch)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205809140
Mogguh!

Wat een vreemde gang van zaken zo Cat . Ook echt via de mail dit bommetje droppen, dat flikken ze zelfs bij mij niet :D

Inzake broodmachines; ik zou er te lui voor zijn vrees ik :+

En vergaderingen; het enige voordeel van mijn werk is dat er nooit tijd voor vergaderingen is :P
Nu halen we geloof ik met moeite 1x per maand, dat is wel weer wat aan de minimale kant.
pi_205809172
Meh. Vriendinnetje zou komen om te masseren, maar ze kan toch niet. Nu heb ik pijnlijk en vermoeid lijf en geen plannen. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205809198
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2022 08:53 schreef Lonaa het volgende:
Meh. Vriendinnetje zou komen om te masseren, maar ze kan toch niet. Nu heb ik pijnlijk en vermoeid lijf en geen plannen. ;(
-O-

Ik word al twee dagen duf en met hoofdpijn wakker. En lees net terug in F&F dat ik Hitler ben.

Hoe gaat jullie dag verder? :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205809220
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 08:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
-O-

Ik word al twee dagen duf en met hoofdpijn wakker. En lees net terug in F&F dat ik Hitler ben.

Hoe gaat jullie dag verder? :')
Altijd bijzonder, die Godwins.

Ik reed afgelopen week richting Ede, en toen kwam ik langs een heel groot spandoek met de tekst

'Genocide op de boeren, u bent de volgende!'

Was er even stil van.
pi_205809232
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Altijd bijzonder, die Godwins.

Ik reed afgelopen week richting Ede, en toen kwam ik langs een heel groot spandoek met de tekst

'Genocide op de boeren, u bent de volgende!'

Was er even stil van.
Wauw... dat helpt niet echt om serieus genomen te worden.
Overdrijven is een kunst...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205809238
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Altijd bijzonder, die Godwins.

Ik reed afgelopen week richting Ede, en toen kwam ik langs een heel groot spandoek met de tekst

'Genocide op de boeren, u bent de volgende!'

Was er even stil van.
Hier hangt ook zoiets. Ik heb er ook geen woorden voor.
Spoilers!
pi_205809248
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 08:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heb je voorgesteld dat iedereen ook wel 'kan' om 2 uur 's nachts? Is bijna iedereen niks aan het doen.
Dat is een goed plan voor de volgende keer; 7:00 vond ik nu al ambitieus
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205809261
Ja weet je, die minstens 30 vlaggen die hier nog langs de straat wapperen vind ik ergerlijk en je kunt erover discussieren of die wel terecht zijn (als je de betekenis van de omgekeerde vlag erbij haalt), maar om nu het uitmoorden van complete bevolkingsgroepen erbij te gaan slepen... dan sla je wel de plank flink mis hoor.

Net zoals onze Aslo de plank flink misslaat door Cat te vergelijken met Hitler. Notabene terwijl hij zelf de beul is :')
pi_205809268
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat is een goed plan voor de volgende keer; 7:00 vond ik nu al ambitieus
:D ik zou het gewoon eens doen ja.

7 uur... man, dan wrijf ik de slaapkorrels nog uit mijn ogen hoor.
pi_205809287
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:D ik zou het gewoon eens doen ja.

7 uur... man, dan wrijf ik de slaapkorrels nog uit mijn ogen hoor.
Ik was hier toen de 6 nog in de klok stond. En dan ben je gewoon niet de eerste..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205809292
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik was hier toen de 6 nog in de klok stond. En dan ben je gewoon niet de eerste..
Verschrikkelijke lui, ochtendmensen ;(
  donderdag 1 september 2022 @ 09:12:50 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205809301
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Verschrikkelijke lui, ochtendmensen ;(
1000% mee eens O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205809380
Hier heeft een echtpaar een omgekeerde vlag aan het balkon hangen want ze hebben het zo slecht (de muizenman). Ik heb er niets van durven zeggen, dat zou een van de andere bestuursleden doen. Weer een aanvaring trek ik niet.

En Also negeer is maar, die spoort al jaren niet. Onder z’n vorige naam heb ik m proberen te helpen met “m’n meisje” (een van de katten) maar dat was niet echt een fijne ervaring
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 1 september 2022 @ 09:27:27 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205809398
Is Also die incel met steeds nieuwe namen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205809421
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:27 schreef Molo het volgende:
Is Also die incel met steeds nieuwe namen?
Nee, dat is Osedevo.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 1 september 2022 @ 09:31:12 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205809425
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nee, dat is Osedevo.
Misschien mergen ze nog een keer :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205809427
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Misschien mergen ze nog een keer :')
*ril
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 1 september 2022 @ 09:33:36 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205809437
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]
*ril
Als we in de film de merge door Jeff Goldblum laten spelen ben ik wel geïnteresseerd in kaartjes hoor O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205809456
Dat wordt dan een verhaal over een psychopaat die eerst katten en egeltjes martelt, en daarna vrouwen vastnagelt aan een kruis, waarna hij de hand aan zichzelf legt met een flashlight?

Klassiekertje wel :P
pi_205809532
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:35 schreef Candaasje het volgende:
Dat wordt dan een verhaal over een psychopaat die eerst katten en egeltjes martelt, en daarna vrouwen vastnagelt aan een kruis, waarna hij de hand aan zichzelf legt met een flashlight?

Klassiekertje wel :P
Nu lees je uit het script van Game of Thrones voor?

De leuke interactie tussen Theon Greyjoy en Ramsay?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205809564
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:46 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nu lees je uit het script van Game of Thrones voor?

De leuke interactie tussen Theon Greyjoy en Ramsay?
Oh fuck.... dacht ik even origineel te zijn... -O-

Mijn FB wordt trouwens volledig ondergespamt met pagina's over House of The Dragon. Elke keer geef ik aan dat ik het niet wil zien (want spoilers ditdatzuszo) en toch krijg ik van FB elke dag weer 3 nieuwe pagina's voorgeschoteld. }:|
pi_205809605
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Misschien mergen ze nog een keer :')
NEIN! :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205809762
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh fuck.... dacht ik even origineel te zijn... -O-

Mijn FB wordt trouwens volledig ondergespamt met pagina's over House of The Dragon. Elke keer geef ik aan dat ik het niet wil zien (want spoilers ditdatzuszo) en toch krijg ik van FB elke dag weer 3 nieuwe pagina's voorgeschoteld. }:|
Ik spaar afleveringen zodat ik een avondvullend programma kan kijken, dus spoilers zijn inderdaad hier ook niet gewenst :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205810031
Dat je opeens best trek hebt, je hand al boven de snoeppot hangt en je collega komt aanzetten met een banaan O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205810710
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat je opeens best trek hebt, je hand al boven de snoeppot hangt en je collega komt aanzetten met een banaan O+
Heb je ook al collega’s gesproken? die in een vergelijkbare positie zijn na de mail.
En hoe zij het gaan aanpakken? Of is het te verschillend per collega.
pi_205810826
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:43 schreef AnneX het volgende:

[..]
Heb je ook al collega’s gesproken? die in een vergelijkbare positie zijn na de mail.
En hoe zij het gaan aanpakken? Of is het te verschillend per collega.
De banaan collega is van mijn andere werk. Daar zou ik snel mensen kunnen benaderen want we zijn niet met zoveel. Maar hier speelt dat dus niet (wel andere zaken, maar die betreffen mij -nog- niet persoonlijk).

En bij de werkgever waar het wel speelt: zoals ik al postte dacht ik dat iemand in mijn team er ook mee te maken had maar dat lijkt niet zo te zijn. En de rest ken ik niet. Te grote club en onderling hoeven we weinig contact te hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205811294
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat je opeens best trek hebt, je hand al boven de snoeppot hangt en je collega komt aanzetten met een banaan O+
Mijn week is verpest op werk.

3x taart en 3x gegeten }:|
pi_205811309
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh fuck.... dacht ik even origineel te zijn... -O-

Mijn FB wordt trouwens volledig ondergespamt met pagina's over House of The Dragon. Elke keer geef ik aan dat ik het niet wil zien (want spoilers ditdatzuszo) en toch krijg ik van FB elke dag weer 3 nieuwe pagina's voorgeschoteld. }:|
Hier ook.
Ik kijk t wel maar hoe weten ze dat :P

Wat is jouw fb , vriendjes? *O*
pi_205811319
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Hier ook.
Ik kijk t wel maar hoe weten ze dat :P

Wat is jouw fb , vriendjes? *O*
Ik doe er nauwelijks iets mee om eerlijk te zijn, maar ik stuur je wel even een DM :)
pi_205811325
Ik vind t ook gek allemaal, cat.

Nog 5 min pauze in de zalige zon in m'n lunchparkie dan tot 5 en dan al weekend *O*
pi_205811345
Hoi!
Ik heb sinds vandaag officieel 3 banen :7
En inmiddels in het bezit van (al dan niet werkende) medewerkerspassen van AMC, VUmc, UMCU, VU, Universiteit Leiden en Universiteit Utrecht :')

Lekker korte eerste dag, pas en mailadres enz geregeld, een introductie bijeenkomst, langs IT servicedesk en toen ben ik maar weer naar de trein gewandeld want kan verder nog niks doen. Wel al 8000 stappen gezet :o dus wel goed voor m'n beweging, die werkdagen hier..
pi_205811369
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nee, dat is Osedevo.
Waar komen dit soort mensen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205811378
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:35 schreef Candaasje het volgende:
Dat wordt dan een verhaal over een psychopaat die eerst katten en egeltjes martelt, en daarna vrouwen vastnagelt aan een kruis, waarna hij de hand aan zichzelf legtslaat met een flashlight?

Klassiekertje wel :P
flash of flesh?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205811379
Net even wat boodschappen gedaan. En zo meteen zolang de zon nog niet op het balkon is, daar met een boek.

Over 2 weken weer een (hopelijk) eerste sollicitatie gesprek. Bedrijf hoorde vroeger bij m'n vorige werkgever maar geloof niet dat degene met wie ik een (online) kennismakingsgesprek heb ken. Maar gisterochtend sollicitatie verzonden, gisteravond uitnodiging voor een gesprek. Lijkt me gunstig. Zondagavond ook een verstuurd en maandagmiddag al afgewezen :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_205811452
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik doe er nauwelijks iets mee om eerlijk te zijn, maar ik stuur je wel even een DM :)
Gezellig.

Ik gebruik t al jaren als dagboek _O- voor de herinneringen en om tijdlijnen te vervuilen met leuke dingen ipv al die gedeelde shit die je overal ziet *O*
pi_205812141
Gekookt weer naar binnen gevlucht.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205812197
Moeizame dag vandaag. Alles gaat lastig.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205812435
Nondeju hier ook.
Na de riolering volgende probleem?
Mn.X is zeilen en ik heb een lekker dagje alleen voor allerlei.

Bonk bonk bonk de wasmachine. Ga naar boven: heeft zich verplaatst plus de droger erbovenop is verschoven. It’s a first.
Het programma moet nog 20 min.
De cv ketel ernaast hangt nog vrij.

Die onrust is killing me. 😢

Wat gebeurt er allemaal (niet) bij Lonaa?
Nu 50 pp voor de bbq?
  donderdag 1 september 2022 @ 15:23:16 #266
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205812442
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 15:21 schreef AnneX het volgende:
Nondeju hier ook.
Na de riolering volgende probleem?
Mn.X is zeilen en ik heb een lekker dagje alleen voor allerlei.

Bonk bonk bonk de wasmachine. Ga naar boven: heeft zich verplaatst plus de droger erbovenop is verschoven. It’s a first.
Het programma moet nog 20 min.
De cv ketel ernaast hangt nog vrij.

Die onrust is killing me. 😢
je kan hem toch uitzetten?
alleen kan je hem niet leeghalen dan, maar dan kan je misschien samen met MnX de droger eraf halen later.
pi_205812480
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 15:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]
je kan hem toch uitzetten?
alleen kan je hem niet leeghalen dan, maar dan kan je misschien samen met MnX de droger eraf halen later.
Ja, dat kan ook.
Het is alleen die eerste schrik van wat nou weer.
  donderdag 1 september 2022 @ 15:37:19 #268
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205812525
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 15:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja, dat kan ook.
Het is alleen die eerste schrik van wat nou weer.
snap ik! maar je wil ook niet dat die droger er straks af valt ofzo. :o
pi_205813250
Ze hebben een fancy wervingsvideo gemaakt. Anne en Sanne zijn mijn collega's op de locatie waar ik werk, (van de paravets, de genoemde Hugo werkt ook bij ons) dus mocht je een kleine indruk willen krijgen... :D


De ster van het spotje is Bisou, de Berner Sennenpup van een van de neurologen. ;)
pi_205813261
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 15:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]
snap ik! maar je wil ook niet dat die droger er straks af valt ofzo. :o
Bedankt voor meedenken: de droger staat zo goed als klem tegen achterwand, en zijkant tegen cv ketel / 10 cm.
Het liep goed af, en ik kreeg de boel weer op z’n plek.
En dan rekening houden met water en afvoer. Pfffft

Alleen vraag ik mij af, of de lading in de wasmachine op een kluitje zat en daardoor uit balans centrifugeerde. Of dat er iets anders is met riemen enzo :?

@z80 jij hebt overal (technisch) verstand van…hoe kom ik daarachter?
Miele dd. 2006

Positiever nieuws is een nieuwe kans voor Kaatje mt soll.gesprek w/

Nu ga ik maar een salade halen en een frietje op de terugweg.
pi_205813376
Nou, de nieuwe variabele tarieven zijn er.
Normaal tarief stroom van 0,29 naar 0,55 per kwh.
Dal van 0,26 naar 0.43
Gas van 1,08 per m3 naar 2,25 ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205813414
Oef dat zijn geen fijne bedragen @Lonaa

Mooie locatie is het @Candaasje

Gelukkig is alles blijven staan @AnneX Da's best spannend.

En ik kom net iets tegen waar de bek van openvalt https://www.telegraaf.nl/(...)-tekort-grondstoffen Wat voor grondstoffen in vredesnaam. Je belt toch met Lyreco en besteld stickers, maakt een nieuw template en stuurt dat naar de 5 of 6 locaties (ik kon vorige week maandag voor de hele maand geen afspraak maken, een uur lang F5 gedaan en opeens lukte het)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205813465
We have far more in common than that which devides us..
pi_205813536
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef dat zijn geen fijne bedragen @:Lonaa

Mooie locatie is het @:Candaasje

Gelukkig is alles blijven staan @:AnneX Da's best spannend.

En ik kom net iets tegen waar de bek van openvalt https://www.telegraaf.nl/(...)-tekort-grondstoffen Wat voor grondstoffen in vredesnaam. Je belt toch met Lyreco en besteld stickers, maakt een nieuw template en stuurt dat naar de 5 of 6 locaties (ik kon vorige week maandag voor de hele maand geen afspraak maken, een uur lang F5 gedaan en opeens lukte het)
Zulke stickers moeten niet te vervalsen zijn dus zit er allerlei spul verweven en op het papier. Het is niet van al die materialen bekend wat het is.

Op paspoorten. ID-kaarten en stempassen hebben dat ook.

Goed dat je weer een nieuw gesprek hebt :)
Spoilers!
pi_205813547
quote:
O+
Spoilers!
pi_205813586
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even wat boodschappen gedaan. En zo meteen zolang de zon nog niet op het balkon is, daar met een boek.

Over 2 weken weer een (hopelijk) eerste sollicitatie gesprek. Bedrijf hoorde vroeger bij m'n vorige werkgever maar geloof niet dat degene met wie ik een (online) kennismakingsgesprek heb ken. Maar gisterochtend sollicitatie verzonden, gisteravond uitnodiging voor een gesprek. Lijkt me gunstig. Zondagavond ook een verstuurd en maandagmiddag al afgewezen :D
Fijn weer eens uitgenodigd en wie weet is dit een kruiwagentje *O*
pi_205813588
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even wat boodschappen gedaan. En zo meteen zolang de zon nog niet op het balkon is, daar met een boek.

Over 2 weken weer een (hopelijk) eerste sollicitatie gesprek. Bedrijf hoorde vroeger bij m'n vorige werkgever maar geloof niet dat degene met wie ik een (online) kennismakingsgesprek heb ken. Maar gisterochtend sollicitatie verzonden, gisteravond uitnodiging voor een gesprek. Lijkt me gunstig.
Succes *O*
pi_205813592
Drukke dag gehad :% waarop alles fout ging.
Gelukkig de dag wel met goed nieuws afgesloten, manlief krijgt een salarisverhoging *O* Erg welkom op dit moment.
pi_205813600
Vandaag gewerkt, morgen vrij dus weekend *O*
Om dat te vieren morgen tijdslot voor mezelf bij t Teylersmuseum geregeld *O*
pi_205813705
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zulke stickers moeten niet te vervalsen zijn dus zit er allerlei spul verweven en op het papier. Het is niet van al die materialen bekend wat het is.

Op paspoorten. ID-kaarten en stempassen hebben dat ook.

Goed dat je weer een nieuw gesprek hebt :)
Het zijn geen stickers als in visa stickers (zo spannend zijn ze niet, en ik kon als ik wilde ook een afspraak voor mezelf maken). En daarbij, men weet hoeveel Oekraïners in Nederland zijn, dat weet je ook hoeveel je er nodig hebt. Maar nu staat heel september volgeboekt, mensen kunnen hier mee reizen en willen graag terug voor de winter om kapotte ramen en deuren te repareren voordat de winter begint.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 1 september 2022 @ 18:59:12 #281
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205813970
Ik wilde zoete aardappel bij de bietenburgers, dus alvast eentje geoogst.



Was even zoeken waar het begin van zo'n plant zit, maar als er meer van dit volgt is het top :D
pi_205814056
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 18:59 schreef gcjoel het volgende:
Ik wilde zoete aardappel bij de bietenburgers, dus alvast eentje geoogst.

[ link | afbeelding ]

Was even zoeken waar het begin van zo'n plant zit, maar als er meer van dit volgt is het top :D
Gaaf :D
  donderdag 1 september 2022 @ 19:08:21 #283
63722 z80
I fink you freaky
pi_205814062
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 17:12 schreef AnneX het volgende:

[..]
Bedankt voor meedenken: de droger staat zo goed als klem tegen achterwand, en zijkant tegen cv ketel / 10 cm.
Het liep goed af, en ik kreeg de boel weer op z’n plek.
En dan rekening houden met water en afvoer. Pfffft

Alleen vraag ik mij af, of de lading in de wasmachine op een kluitje zat en daardoor uit balans centrifugeerde. Of dat er iets anders is met riemen enzo :?

@:z80 jij hebt overal (technisch) verstand van…hoe kom ik daarachter?
Miele dd. 2006

Positiever nieuws is een nieuwe kans voor Kaatje mt soll.gesprek w/

Nu ga ik maar een salade halen en een frietje op de terugweg.
Bij wasmachines blijf ik zo ver mogelijk weg mbt repareren.
Maar het kan van alles zijn. Onbalans bij een goed gevulde trommel of met veel vocht vasthoudende was.
Een demper die zijn beste tijd gehad heeft. Een gebroken veer, maar dat zie je dan aan een scheefhangende trommel. Waar een Miele ook last van kan hebben is dat de trommel van de as af aan het schuiven is. Bij een voorlader zal de trommel dan verder tegen het rubber manchet aan komen.
Maar een Miele gaat niet zomaar aan de loop. Miele er is geen zwaardere.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 1 september 2022 @ 19:09:16 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205814074
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2022 17:26 schreef Lonaa het volgende:
Nou, de nieuwe variabele tarieven zijn er.
Normaal tarief stroom van 0,29 naar 0,55 per kwh.
Dal van 0,26 naar 0.43
Gas van 1,08 per m3 naar 2,25 ;(
Dat valt toch eigenlijk relatief gezien nog reuze mee? :@ :X
Niet persoonlijk of rot bedoeld, maar ik heb erger gehoord.

Wat niet wegneemt dat het voor jullie alsnog erg k** is. Redden jullie het nog daarmee? Ik hoop van wel :*

Ik vrees persoonlijk voor de stadsverwarmingstarieven voor 2023 (bij stadsverwarming kun je sowieso niks: leverancier heeft monopoliepositie) :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205814075
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 18:59 schreef gcjoel het volgende:
Ik wilde zoete aardappel bij de bietenburgers, dus alvast eentje geoogst.

[ link | afbeelding ]

Was even zoeken waar het begin van zo'n plant zit, maar als er meer van dit volgt is het top :D
t is nu zoete aardappel met bietenburger in plaats van bietenburger met zoete aardappel :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_205814128
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat valt toch eigenlijk relatief gezien nog reuze mee? :@ :X
Niet persoonlijk of rot bedoeld, maar ik heb erger gehoord.

Wat niet wegneemt dat het voor jullie alsnog erg k** is. Redden jullie het nog daarmee? Ik hoop van wel :*

Ik vrees persoonlijk voor de stadsverwarmingstarieven voor 2023 (bij stadsverwarming kun je sowieso niks: leverancier heeft monopoliepositie) :X
Ik heb ook veel erger gehoord. Het komt hier wel goed, leuk is anders, natuurlijk. En het blijft variabel dus hoe lang het zo "laag" blijft is dan maar de vraag natuurlijk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205814172
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:08 schreef z80 het volgende:

[..]
Bij wasmachines blijf ik zo ver mogelijk weg mbt repareren.
Maar het kan van alles zijn. Onbalans bij een goed gevulde trommel of met veel vocht vasthoudende was.
Een demper die zijn beste tijd gehad heeft. Een gebroken veer, maar dat zie je dan aan een scheefhangende trommel. Waar een Miele ook last van kan hebben is dat de trommel van de as af aan het schuiven is. Bij een voorlader zal de trommel dan verder tegen het rubber manchet aan komen.
Maar een Miele gaat niet zomaar aan de loop. Miele er is geen zwaardere.
Nou, allemaal kwalijke opties😢 demper, veer, as.
Kun je nagaan dat het ding 5 cm was verschoven en bonk bonk bonk.
Maar even wachten tot mnX thuis is.
Bed is verschoond en hangt te drogen. Alle onderbroeken zijn gewassen 😉

Salade met zalm en frietje was prima.
  donderdag 1 september 2022 @ 19:20:35 #288
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205814193
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb ook veel erger gehoord. Het komt hier wel goed, leuk is anders, natuurlijk. En het blijft variabel dus hoe lang het zo "laag" blijft is dan maar de vraag natuurlijk.
Wij zitten nu op 3 euro voor gas ;(
pi_205814203
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wij zitten nu op 3 euro voor gas ;(
Janken. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 1 september 2022 @ 19:21:49 #290
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205814204
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb ook veel erger gehoord. Het komt hier wel goed, leuk is anders, natuurlijk. En het blijft variabel dus hoe lang het zo "laag" blijft is dan maar de vraag natuurlijk.
Leuk is het zeker niet inderdaad, maar fijn dat jullie het vooralsnog redden.

Tenzij je echt vermogend bent (of een 0 op de meterwoning hebt ofzo) slurpen die energieprijsstijgingen in het gunstigste geval (een groot deel van) je budget voor leuke dingen op en in het ongunstigste gevoel kom je diep in de financiële problemen.

Nare tijden, en nog extra voor mensen die het al niet breed hebben (want juist zij zitten vaak in tochtige ongeïsoleerde huurwoningen bijv.) -O- -O- -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205814227
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:20 schreef gcjoel het volgende:

Wij zitten nu op 3 euro voor gas ;(
Wat erg :o

En mijn gas was al 2x zo duur geworden per 1 juli en is nog onder de 2 euro.

Kaatje alvast succes voor het sollicitatiegesprek. Hopelijk is het een leuke baan en willen ze daar de juiste persoon (jij natuurlijk).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205814232
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat erg :o

En mijn gas was al 2x zo duur geworden per 1 juli en is nog onder de 2 euro.

Kaatje alvast succes voor het sollicitatiegesprek. Hopelijk is het een leuke baan en willen ze daar de juiste persoon (jij natuurlijk).
Toen ik precies 1 jaar geleden overstopte (omdat contract afgelopen was bij GC en per 1 september de prijzen enorm omhoog zouden gaan) betaalde ik nog 0,84 voor gas. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205814267
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:25 schreef Lonaa het volgende:

Toen ik precies 1 jaar geleden overstopte (omdat contract afgelopen was bij GC en per 1 september de prijzen enorm omhoog zouden gaan) betaalde ik nog 0,84 voor gas. ;(
Ja, dat betaalde ik vorig jaar ook nog -O-

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205815049
Willen jullie ook meegenieten van de zonsondergang op mijn strandje vanaaf? O+ O+ Moet je NU ff klikken!
https://reddingsbrigade-bloemendaal.nl/vbrbeachcam/
pi_205815094
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 18:59 schreef gcjoel het volgende:
Ik wilde zoete aardappel bij de bietenburgers, dus alvast eentje geoogst.

[ link | afbeelding ]

Was even zoeken waar het begin van zo'n plant zit, maar als er meer van dit volgt is het top :D
haha tof :D
pi_205815524
Onverwachte wending van de avond… bowlen in bikini _O-

Ik zou gaan zwemmen met mijn maatje, maar blijkbaar sluit het zwembad in de zomer om 19.00 uur :')
Dus toen gingen we bowlen, ik lekker makkelijk met badpak al aan onder het jurkje :|W
Met twee man een baan voor een uur geeft wel een goed ritme. Ik heb meer strikes in dat uur gegooid dan in de rest van mijn leven *O*

En er waren bitterballen :Y)

Avond werd zo een tikje duurder dan verwacht, maar we hadden wel lol. En maatje voelde zich zeer succesvol. Kan nauwelijks getallen lezen en weet 100% zeker dat hij gewonnen heeft. Ik vind het wel best.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205815781
Geweldig Cat O+ :D
pi_205815839
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 18:59 schreef gcjoel het volgende:
Ik wilde zoete aardappel bij de bietenburgers, dus alvast eentje geoogst.

[ link | afbeelding ]

Was even zoeken waar het begin van zo'n plant zit, maar als er meer van dit volgt is het top :D
_O_
Spoilers!
pi_205817084
'morgen. Enorme brandlucht hier in huis van bosbrand, dus ik werd wakker met hoofdpijn. Wat een achterlijke idioot ben je dan ook, om in deze tijden waxinelichtjes op een bospad te zetten..
pi_205817088
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Onverwachte wending van de avond… bowlen in bikini _O-

Ik zou gaan zwemmen met mijn maatje, maar blijkbaar sluit het zwembad in de zomer om 19.00 uur :')
Dus toen gingen we bowlen, ik lekker makkelijk met badpak al aan onder het jurkje :|W
Met twee man een baan voor een uur geeft wel een goed ritme. Ik heb meer strikes in dat uur gegooid dan in de rest van mijn leven *O*

En er waren bitterballen :Y)

Avond werd zo een tikje duurder dan verwacht, maar we hadden wel lol. En maatje voelde zich zeer succesvol. Kan nauwelijks getallen lezen en weet 100% zeker dat hij gewonnen heeft. Ik vind het wel best.
Dat klinkt als een heerlijke avond O+

En tuurlijk heeft hij gewonnen O-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_205817108
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 06:50 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Enorme brandlucht hier in huis van bosbrand, dus ik werd wakker met hoofdpijn. Wat een achterlijke idioot ben je dan ook, om in deze tijden waxinelichtjes op een bospad te zetten..
Goedemorgen, hopelijk trekt je hoofdpijn weg

Tja....domme mensen heb je overal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')