SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Misschien staakt de NS daar ookquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:05 schreef Starhopper het volgende:
Russen slaan op de vlucht![]()
[ twitter ]
Ja als er een Minister van Defensie echt een lege huls is, is het die Shoigu wel. Maar goed, Poetin kiest die lui dan ook uit op afwezigheid van gevaar voor zijn eigen leiderschap, dan komen echt de grootste knurften bovendrijven.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:09 schreef zalkc het volgende:
Dat getroll over vrouwelijke ministers van defensie heb ik nooit zo goed begrepen, een essentieel punt van moderne oorlogsvoering is goede planning en logistiek. Iets waar vrouwen helemaal niet zo slecht in zijn lijkt me
Wel diezelfde bron, ik vermoed dat er wat dichterlijke overdrijving bijzit. Maar wat extra paniek in Kherson onder de bezetters is mooi meegenomen. Angst is een slechte raadgever.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:15 schreef capricia het volgende:
Ik zie zoveel goed nieuws voorbij komen...
[ twitter ]
lily zit er volgens mij wel vaak naast. Hoop het niet nu.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:15 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Ja. En bovendien wordt er om stilte gevraagd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:22 schreef Adames het volgende:
[..]
lily zit er volgens mij wel vaak naast. Hoop het niet nu.
Tijd voor kattenplaatjesquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En bovendien wordt er om stilte gevraagd.
[ twitter ]
Is toch fake, heeft die wel vaker.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:15 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Uitzetten van miljoenen mensen is een oplossing.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:43 schreef Wantie het volgende:
Tja, als je dan ook nog burger bent van een vijandig land dat met jouw goedkeuring gebieden in andere landen annexeert, dan kun je als land die bevolkingsgroep er beter uitzetten.
Dat kun je niet stellen zonder kennis over de huidige situatie, maar het lijkt me ook stug dat het westen een offensief voor Oekraïne bekokstoofd, dat niet een grote kans van slagen heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:32 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dat is code voor "We krijgen op onze donder!"
Is er een livestreamquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:29 schreef BMW1993 het volgende:
Spannend, word een nachtje wakker blijven denk ik.
Dat gaat Pudding nooit toestaan, die organiseert alleen zaken waarvan de uitkomst al vaststaat.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Uitzetten van miljoenen mensen is een oplossing.
Mijn oplossing zou zijn eerlijke internationaal gemonitoorde referenda . Laat de mensen per regio zelf beslissen.
Waar woon je? Dan kom ik met een aantal FOK!ers je huis bezetten en houden we een referendum. Het is onze beslissing dat het nu ons huis is geworden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Uitzetten van miljoenen mensen is een oplossing.
Mijn oplossing zou zijn eerlijke internationaal gemonitoorde referenda . Laat de mensen per regio zelf beslissen.
Laten we daar dan eens over onderhandelen. Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat Zelenski geen referenda aandurft.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat gaat Pudding nooit toestaan, die organiseert alleen zaken waarvan de uitkomst al vaststaat.
Da's wel eerlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar woon je? Dan kom ik met een aantal FOK!ers je huis bezetten en houden we een referendum. Het is onze beslissing dat het nu ons huis is geworden.
Want er wonen in mijn huis familieleden die je moet beschermen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar woon je? Dan kom ik met een aantal FOK!ers je huis bezetten en houden we een referendum. Het is onze beslissing dat het nu ons huis is geworden.
Nee, we willen het denazificeren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Want er wonen in mijn huis familieleden die je moet beschermen?
Moet dat dan? Ik vind het gewoon een mooi huis en ik wil het hebben. Net zoals Poetin die in 2014 De Krim wilde hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Klopt. Zelensky is een nazi en daarom wil hij geen referendum.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Laten we daar dan eens over onderhandelen. Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat Zelenski geen referenda aandurft.
Er wonen 90% Russen op de Krim. Wist je dat niet eens?quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
..... Net zoals Poetin die in 2014 De Krim wilde hebben.
Nu wel jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Er wonen 90% Russen op de Krim. Wist je dat niet eens?
Russischtalige Oekraïners.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat bepalen we zelf wel, daar hebben we jou niet voor nodig. Zo doen de Russen dat tenslotte ook.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
De zuivering komt dichterbij, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Wanneer dringt het eens tot je door dat je niet kunt onderhandelen met agressors?quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Laten we daar dan eens over onderhandelen. Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat Zelenski geen referenda aandurft.
Dat kan wel zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wanneer dringt het eens tot je door dat je niet kunt onderhandelen met agressors?
Ja, nadat ze verslagen zijn, alleen dan.quote:
Ik vind de buren wel erg provoceren, laten we die woning maar annexeren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem, wanneer is zoiets toelaatbaar en wanneer niet. Sowieso is het in dit conflict te laat om voor een nette oplossing te kiezen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee je kan altijd onderhandelen zelfs met slechte mensen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, nadat ze verslagen zijn, alleen dan.
tuurlijk, maar dit zagen we met de cosa nostra, FaRC, nazi's, IS, Al quada, Drugs Cartels etc, sommige is geen gesprek mogelijk, en bij alle andere het is realistischer onderhandelen nadat zij jou geprobeerd hebben kapot te maken, uit te knijpen. zij met 2 gebroken benen op de grond liggen en jij met een stel vrienden met een honkbal knuppels er om heen staat. En dan nog is wachten tot wanneer ze je achter in je rug stekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee je kan altijd onderhandelen zelfs met slechte mensen.
En wat is er met de oorspronkelijke Tataren gebeurt? Allemaal afgevoerd richting Siberie?quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik kan dit alleen maar toejuichen, laat die Russen ook maar eens voelen wat de Oekrainers al maanden lang voelen, alles naar de klote in dat tyfusland.quote:
Yup, ik denk dat ze eruit liggen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:58 schreef Perrin het volgende:
Twitter heeft wat technische issues zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |