En dan een Kaufland in Edequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik voeg mij als Gelderlander liever bij Duitsland.
Mooi man, Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel ook samen apart land. Noord-Brabant, Zeeland en Limburg lekker aan België toevoegen. Flevoland, Utrecht en Gelderland samen, wopppaaa.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:03 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon NH en ZH verenigen en de rest afstoten
Leave Flanders Alone!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:09 schreef LordofLeaves het volgende:
Prima, maar dan ook weer fuseren met Vlaanderen.
Dit ja. Eerst leegpompen, dan afstoten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon Friesland, Drenthe, Groningen en Overijssel afstoten. Daar is economisch toch niks te bereiken.
Nouja, tenzij ze Groningen leegpompen.
Wie zijn "wij" in deze context? Geen idee bij welke "wij" jij denkt te horen, maar ik heb zo een vermoeden dat een groot deel van de mensen zich met een hele andere "wij" identificeerd.quote:
Gewoon weer elke provincie zijn eigen Hertog!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:17 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dit ja. Eerst leegpompen, dan afstoten.
Friesland, Drenthe, Overijssel fuseren met Noord-Holland (want dan zit Amsterdam er ook bij). Daar vervolgens een muur omheen.
Langs de grote rivieren een delta plan waarmee je direct Zeeland, Noord-Brabant en Limburg afstoot.
Iedereen opzouten!
Dat zou wel heel erg handig zijn voor alle buitenlanders die het altijd over Holland hebben in plaats van the Netherlands/ die Niederlande. Want dan klopt dat eindelijk weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:03 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon NH en ZH verenigen en de rest afstoten
Tuurlijk wel. Kan een mooi land worden. Alle NL provincies en Vlaanderen minus de dubbelburger Holland.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:15 schreef Erasmus het volgende:
Je hebt hier computerspelletjes voor, ga het daar maar eens simuleren ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |