En dan een Kaufland in Edequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik voeg mij als Gelderlander liever bij Duitsland.
Mooi man, Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel ook samen apart land. Noord-Brabant, Zeeland en Limburg lekker aan België toevoegen. Flevoland, Utrecht en Gelderland samen, wopppaaa.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:03 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon NH en ZH verenigen en de rest afstoten
Leave Flanders Alone!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:09 schreef LordofLeaves het volgende:
Prima, maar dan ook weer fuseren met Vlaanderen.
Dit ja. Eerst leegpompen, dan afstoten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon Friesland, Drenthe, Groningen en Overijssel afstoten. Daar is economisch toch niks te bereiken.
Nouja, tenzij ze Groningen leegpompen.
Wie zijn "wij" in deze context? Geen idee bij welke "wij" jij denkt te horen, maar ik heb zo een vermoeden dat een groot deel van de mensen zich met een hele andere "wij" identificeerd.quote:
Gewoon weer elke provincie zijn eigen Hertog!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:17 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dit ja. Eerst leegpompen, dan afstoten.
Friesland, Drenthe, Overijssel fuseren met Noord-Holland (want dan zit Amsterdam er ook bij). Daar vervolgens een muur omheen.
Langs de grote rivieren een delta plan waarmee je direct Zeeland, Noord-Brabant en Limburg afstoot.
Iedereen opzouten!
Dat zou wel heel erg handig zijn voor alle buitenlanders die het altijd over Holland hebben in plaats van the Netherlands/ die Niederlande. Want dan klopt dat eindelijk weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:03 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon NH en ZH verenigen en de rest afstoten
Tuurlijk wel. Kan een mooi land worden. Alle NL provincies en Vlaanderen minus de dubbelburger Holland.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:15 schreef Erasmus het volgende:
Je hebt hier computerspelletjes voor, ga het daar maar eens simuleren ofzo.
Op muren bouwen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:06 schreef Oostblokkert het volgende:
Overigens staat er 30 jaar celstraf op wat TS schrijft in z'n OP.
* Het_Bokje Slingert CnC Generals met Holland mod weer aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:15 schreef Erasmus het volgende:
Je hebt hier computerspelletjes voor, ga het daar maar eens simuleren ofzo.
Wat is begrijpend lezen toch moeilijk. Volgensmij stonden er 3 provincies.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:31 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wie zijn "wij" in deze context? Geen idee bij welke "wij" jij denkt te horen, maar ik heb zo een vermoeden dat een groot deel van de mensen zich met een hele andere "wij" identificeerd.
Daar heb ik dus mijn sterke twijfels bij, of iedereen het in die drie provincies het met jou eens is. Je klinkt namelijk nogal van het padje af de laatste tijd. Daarom dus mijn retorische vraag wie "wij" zijn, omdat in ieder geval ik het niet met jou eens ben. En waarschijnlijk iedereen met een beetje gezond verstand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:27 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat is begrijpend lezen toch moeilijk. Volgensmij stonden er 3 provincies.
Ik gok dat de meeste figuren die zich kunnen identificeren met deze ts veilig achter slot en grendel zitten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:29 schreef knoopie het volgende:
[..]
Daar heb ik dus mijn sterke twijfels bij, of iedereen het in die drie provincies het met jou eens is. Je klinkt namelijk nogal van het padje af de laatste tijd. Daarom dus mijn retorische vraag wie "wij" zijn, omdat in ieder geval ik het niet met jou eens ben. En waarschijnlijk iedereen met een beetje gezond verstand.
Bovendien is het ook gewoon een heel erg onpraktisch voorstel om een muur om Gelderland, Utrecht en Noord Holland heen te bouwen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:38 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste figuren die zich kunnen identificeren met deze ts veilig achter slot en grendel zitten.
Op zich hebben ze daarmee ook een soort eigen stukje land met een hek eromheen dus iedereen happy
Ik zie nou pas je avatar omdat ik meestal op mobiel zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:41 schreef knoopie het volgende:
[..]
Bovendien is het ook gewoon een heel erg onpraktisch voorstel om een muur om Gelderland, Utrecht en Noord Holland heen te bouwen.
Als je dan per sé een stuk wil afscheiden van de rest, maak dan slim gebruik van de nieuwe hollandse waterlinie! Die ligt er al, je hoeft enkel de sluizen open te draaien. Maar gezien de beperkte historische kennis van TS, heeft hij daar waarschijnlijk nog nooit van gehoord.
Vlaanderen is een ex van Franse koningquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:09 schreef LordofLeaves het volgende:
Prima, maar dan ook weer fuseren met Vlaanderen.
Wij ook. Herinner Lodewijk Napoleon.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:35 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Vlaanderen is een ex van Franse koning
Ik ben lid van Forum voor Democratie dus wil je mij niet links noemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:33 schreef Pendule het volgende:
Allemaal linkse mensen die op dit topic reageren. Altijd maar de kop in het zand steken.
Dan ben jij naast Vogeltjesbaas een uitzondering. FVD’ers zijn altijd bondgenootjes!quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben lid van Forum voor Democratie dus wil je mij niet links noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |