quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:00 schreef DKUp het volgende:
Buiten Zelda vond ik er helemaal niks aan. Al die dertien in een dozijn anime RPG’s kennen we nu wel.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:19 schreef Buitendam het volgende:
Octopath 2
@:Lange_Lans @:GGMM en ik zijn bijzonder tevreden.
En eindigt blijkbaar 12 mei.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
winter begint ook pas 21 december
En een nieuwe Fire Emblem dus?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:19 schreef Buitendam het volgende:
Octopath 2
@:Lange_Lans @:GGMM en ik zijn bijzonder tevreden.
Ik hoop dat we voor mei nog wel een wat betere trailer krijgen. BotW had echt de beste trailer ooit.quote:
Eensquote:Op donderdag 15 september 2022 10:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik hoop dat we voor mei nog wel een wat betere trailer krijgen. BotW had echt de beste trailer ooit.
Best apart dat Konami zich weer zo op ports en remakes stort na games eigenlijk aan de kant te hebben geschoven. Deel 1 en 2 heb ik nooit gespeeld en deel 3 een paar uur. De PlayStation Suikoden 2 gaat tweedehands voor honderden dollar weg op eBay.quote:
Een vriend van me is helemaal lyrisch over Suikoden II, dus ik ben inmiddels hypedquote:Op zondag 18 september 2022 11:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Best apart dat Konami zich weer zo op ports en remakes stort na games eigenlijk aan de kant te hebben geschoven. Deel 1 en 2 heb ik nooit gespeeld en deel 3 een paar uur. De PlayStation Suikoden 2 gaat tweedehands voor honderden dollar weg op eBay.
Die komt vast in februari '23.quote:Op zondag 18 september 2022 12:00 schreef Aether het volgende:
Hier hebben we ook nooit meer iets over gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |