Ik snap het idee ook niet volledig.. lijkt me toch juist gladder met resin er overquote:Op donderdag 1 september 2022 11:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je een schuiver maakt ga je denk ik wel eerder over de kop rollen dan bij echt los grind.
Goed idee. Vorig jaar waren ze in die bocht toch wel erg vaak bezig met het opvegen van grind dat op de baan terecht gekomen was.quote:
Het zorgt voor minder troep en schade als je erover gaat en je loopt niet het risico vast te komen zitten maar het remt minder af en ik denk dat als je er zijwaarts met je band over schuift die eerder erin hapt en je dus een duikeling krijgt daar waar grind nog opzij gaat waardoor het minder snel hapt bij de band.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap het idee ook niet volledig.. lijkt me toch juist gladder met resin er over
Dat het voor minder troep zorgt snapte ik..quote:Op donderdag 1 september 2022 11:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het zorgt voor minder troep en schade als je erover gaat en je loopt niet het risico vast te komen zitten maar het remt minder af en ik denk dat als je er zijwaarts met je band over schuift die eerder erin hapt en je dus een duikeling krijgt daar waar grind nog opzij gaat waardoor het minder snel hapt bij de band.
Kun je het ook niet via. Ziggo kijken?quote:
Live de race, nee.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je het ook niet via. Ziggo kijken?
quote:Op donderdag 1 september 2022 12:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Monaco aan de Maas, die slaan we dus over.
https://www.reddit.com/r/(...)_dutch_gp_overtakes/quote:2021 Dutch GP Overtakes
Statistics
There were 24 overtakes in the 2021 Dutch Grand Prix of which 13 were shown in the live broadcast. Here is the updated 2021 spreadsheet and here is the updated main dataset.
Edit - I've removed the lap 45 overtake between Norris and Ricciardo as it was a team order.
Dutch GP Overtakes
Lap 13 Latifi on Mazepin for P 16
Lap 15 Perez on Mazepin for P 17
Lap 18 Perez on Latifi for P 16
Lap 20 Perez on Kubica for P 15
Lap 23 Perez on Tsunoda for P 14
Lap 24 Vettel on Mazepin for P 17
Lap 28 Gasly on Alonso for P 6
Lap 30 Verstappen on Bottas for P 1
Lap 30 Latifi on Mazepin for P 18
Lap 31 Giovinazzi on Kubica for P 13
Lap 32 Russell on Kubica for P 13
Lap 33 Stroll on Kubica for P 14
Lap 36 Latifi on Vettel for P 16
Lap 39 Tsunoda on Kubica for P 14
Lap 45 Norris on Ricciardo for P 10 Removed as it was a team order.
Lap 48 Perez on Russell for P 11
Lap 54 Perez on Ricciardo for P 10
Lap 55 Vettel on Kubica for P 16
Lap 58 Giovinazzi on Latifi for P 14
Lap 59 Vettel on Latifi for P 15
Lap 62 Vettel on Giovinazzi for P 14
Lap 65 Perez on Norris for P 9
Lap 69 Perez on Ocon for P 8
Lap 70 Kubica on Latifi for P 15
Lap 71 Alonso on Sainz for P 6
A Few Notes
I do not include any overtakes made on the first lap
On track moves for position only
quote:Numbers for the season so far
Bahrain - 75
Imola - 41
Portugal - 43
Spain - 51
Monaco - 0
Azerbaijan - 27
France - 60
Styria - 24
Austria - 38
Great Britain - 28 (Sprint - 10)
Hungary - 18
Belgium - 0
Netherlands - 24
Ik denk dat het allemaal wel meevalt. Het is maar een metertje ofzo? En daarna weer een gewone grindbak. Het is meer voor die rijders die net met hun wielen over de curb heen gaan en grind de baan op rijden. Nu zullen ze geen grind op de baan rijden, maar toch gripverlies krijgen. Lijkt me een prima compromis.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat het voor minder troep zorgt snapte ik..
Maar inderdaad hoe snel klap je zijwaarts om als je er in beland
quote:Op donderdag 1 september 2022 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie is de commentator bij de NOS?
quote:De voorbeschouwing op de grootste publieke zender begint al om 13:30. Er zal vooruit worden gekeken met Bent Viscaal, Beitske Visser, Nyck de Vries, Frits van Amersfoort en data-engineer Ramon Drost. De race is volledig te zien bij de NOS, deze uitzending begint tien minuten voor de start van de race. Het commentaar wordt voorzien door Hans van Loozenoord en coureur Jeroen Bleekemolen. Na de race volgt er nog een na beschouwing tot 18:00.
Gewoon bij Viaplay, hoewel ik uit nieuwsgierigheid NOS wel even deels terug kijk misschien. Maar nu bij de NOS kijken, omdat het bij de NOS is...neuh. Net als altijd MotoGP bij Eurosport/Ziggo kijken, schansspringen altijd bij Eurosport/ARD/ZDF kijken, en dan de GP van Nederland of 'het nieuwjaarsspringen!' ineens bij de NOS kijken die ene keer dat ze het uitzendenquote:
ik heb weleens per ongeluk een samenvatting op de NOS gezien en dat was tenenkrommend slechtquote:Op donderdag 1 september 2022 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon bij Viaplay, hoewel ik uit nieuwsgierigheid NOS wel even deels terug kijk misschien. Maar nu bij de NOS kijken, omdat het bij de NOS is...neuh. Net als altijd MotoGP bij Eurosport/Ziggo kijken, schansspringen altijd bij Eurosport/ARD/ZDF kijken, en dan de GP van Nederland of 'het nieuwjaarsspringen!' ineens bij de NOS kijken die ene keer dat ze het uitzenden
https://racingnews365.nl/(...)de-van-oranje-nassauquote:Verstappen benoemd tot Officier in de Orde van Oranje-Nassau
Mol zal het jammer vinden dat het Officier is en geen Ridder. Scheelt 'm weer een 'grapje' over ridders te voet.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)de-van-oranje-nassau
Best snel al.
Is het normaal niet gebruikelijk dat iemand eerst benoemd wordt tot ridder??quote:Op donderdag 1 september 2022 13:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)de-van-oranje-nassau
Best snel al.
Ja maar Max is niet normaal natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is het normaal niet gebruikelijk dat iemand eerst benoemd wordt tot ridder??
Nee. Kan wel, maar er zijn gewoon gradaties. Heeft er met name mee te maken of je prestatie lokaal, regionaal/landelijk of breder dan dat is. Maar het is geen exacte wetenschap.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wordt hij nu wel Sir Max Verstappen?quote:Op donderdag 1 september 2022 13:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mol zal het jammer vinden dat het Officier is en geen Ridder. Scheelt 'm weer een 'grapje' over ridders te voet.
Bovendien houden ze ook rekening met het publiek wat allemaal weer naar huis moet. Doet men liever bij daglicht als het maar even kan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk omdat het steeds vroeger donker wordt.
Is met hardlopen ook. Vanaf september moeten we met reflecterende hesjes lopen omdat het later op de avond anders te donker wordt.
Nu zal het nog wel meevallen, maar hebben ze in ieder geval meer uitloop als het nodig mocht zijn (zoals afgelopen weekend).
Leven we in Engeland?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wordt
[..]
Wordt hij nu wel Sir Max Verstappen?
Als ik het goed heb begrepen, is een ridder iemand die hoofdzakelijk binnenlands goed bezig is en een officier internationaal. Of zoiets.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
nooit gewetenquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, is een ridder iemand die hoofdzakelijk binnenlands goed bezig is en een officier internationaal. Of zoiets.
Pas na het ontvangen van zijn Britse paspoort.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wordt
[..]
Wordt hij nu wel Sir Max Verstappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |