Wat een vreselijk inspiratieloos prulletje, alsof je het bij Albert Heijn hebt opgehaald met spaarzegels die je bij kratjes Heineken krijgtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:16 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Dat ziet er beter uit dan dat ding van vorig jaar.
Gewoon een Heineken bierflesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een vreselijk inspiratieloos prulletje, alsof je het bij Albert Heijn hebt opgehaald met spaarzegels die je bij kratjes Heineken krijgt
Ze maken alleen reclame voor 0.0% tijdens die Heineken GP'squote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze alcoholreclames gaan verbieden zoals ze ook met tabak hebben gedaan.
An sich toch geen probleem?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ze maken alleen reclame voor 0.0% tijdens die Heineken GP's
De QR-code bevat de cijfercode achter 'barcode'. uitprinten die kaart en heen gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:45 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb jumbo vrijdag kaarten, maar op vakantie niet tijdig gepersonaliseerd. Nu kan ik ze wel downloaden maar niet meer via account personaliseren. Zou via mail moeten dan. Maar bij downloaden staat nu melding dat personaliseren niet hoeft, maar op het gedownloade ticket wel weer dat je je moet identificeren per ticket.
Snap er geen hol meer van
Ik snap ook niet dat ze daar bij het bedrijf wat de walking fridge reclame e.d. heeft verzonnen ze zich zo makkelijk er vanaf maken te treurig voor woorden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een vreselijk inspiratieloos prulletje, alsof je het bij Albert Heijn hebt opgehaald met spaarzegels die je bij kratjes Heineken krijgt
Alsof ze zelf die reclame's verzinnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:33 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze daar bij het bedrijf wat de walking fridge reclame e.d. heeft verzonnen ze zich zo makkelijk er vanaf maken te treurig voor woorden.
Kom op, je weet toch dat de wereld moet veranderen, en dat de beste manier daartoe is om zo duur en futuristisch mogelijke kleding te dragen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:25 schreef bleiblei het volgende:
Haalt die gast die die beker vast heeft zijn mode-advies bij Hamilton ofzo?![]()
Wat een figuur ook, met die jas.
Ja, eh, er is nog weinig anders om over te praten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:27 schreef PS. het volgende:
Jongens en meisjes, dit gaat over de GP, ik snapte al nooit waarom mensen zich druk maken om de kleding van Hamilton, maar dan ook nog van anderen?
Zoek een leven ofzo, en laat iedereen lekker aantrekken wat ze zelf willen
Ja prima hoor, maar van een beker gaan naar een Hamilton bash vind ik wel weer wat ver gaan. Omdat iemand net even wat andere kleding aan heeft dan gebruikelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:27 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja, eh, er is nog weinig anders om over te praten.
Met zekerheid kunnen we stellen dat die Mercedes in de PC Hooftstraat wel enige emoties heeft opgeroepen, ja.quote:Op het moment heb ik vooral Mercedessen. Ik houd van SUV's, dus we hebben een GLE 63 en mijn favoriete auto - een G 63 AMG van de oude generatie. Ik ben gek op die auto - het is pure emotie. Hij heeft de meest iconische terreinautobasis die er bestaat, en dan die enorme motor erin... Wat een auto, echt helemaal super. Wie van zo'n auto denkt dat ie nutteloos is, begrijpt duidelijk niet dat er bij auto's emoties zijn betrokken. En deze auto roept veel emoties op. Hij is echt fantastisch.
Ah, nee, ik bashte niet Hamilton. Ik bashte alle rijke mensen die de meest futuristische en bizarre kleding dragen omdat die kleding milieuvriendelijk is, de wereld verbetert en je dus een statement maakt als je 2500 euro voor zo'n jas hebt betaalt en het draagt naar een evenement.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja prima hoor, maar van een beker gaan naar een Hamilton bash vind ik wel weer wat ver gaan. Omdat iemand net even wat andere kleding aan heeft dan gebruikelijk.
Ik bashte Hamilton welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:32 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ah, nee, ik bashte niet Hamilton. Ik bashte alle rijke mensen die de meest futuristische en bizarre kleding dragen omdat die kleding milieuvriendelijk is, de wereld verbetert en je dus een statement maakt als je 2500 euro voor zo'n jas hebt betaalt en het draagt naar een evenement.
Ik woon in 't Gooi, misschien ben ik wat vooringenomen en cynisch over rijke mensen.
Heb nog nooit een in Düsseldorf geregistreerde auto van Mercedes zelf gezien. Bovendien is meer dan de helft van de nieuw verkochte G klasses een AMG uitvoeringquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:30 schreef RetepV het volgende:
Ok, ik zal iets posten wat ik in het voorbeschouwingstopic had gepost. Maar het loopt daar niet zo storm.
Is dit Toto Wolff's auto (Mercedes-AMG G63)?
https://www.telegraaf.nl/(...)op-in-pc-hooftstraat
[ afbeelding ]
Volgens Top Gear had Toto Wolff in 2019 namelijk een Mercedes-AMG G63.
https://topgear.nl/autonieuws/autos-van-toto-wolff/
Quote van Toto:
[..]
Met zekerheid kunnen we stellen dat die Mercedes in de PC Hooftstraat wel enige emoties heeft opgeroepen, ja.
Edit:
Ze hebben het kenteken geblurred, maar op een andere foto zijn ze het vergeten. Het is "D HH 636".
Trieste actie. Laat dat soort tokkievolk zich lekker bij het voetbal houden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:30 schreef RetepV het volgende:
Ok, ik zal iets posten wat ik in het voorbeschouwingstopic had gepost. Maar het loopt daar niet zo storm.
Is dit Toto Wolff's auto (Mercedes-AMG G63)?
https://www.telegraaf.nl/(...)op-in-pc-hooftstraat
[ afbeelding ]
Volgens Top Gear had Toto Wolff in 2019 namelijk een Mercedes-AMG G63.
https://topgear.nl/autonieuws/autos-van-toto-wolff/
Quote van Toto:
[..]
Met zekerheid kunnen we stellen dat die Mercedes in de PC Hooftstraat wel enige emoties heeft opgeroepen, ja.
Edit:
Ze hebben het kenteken geblurred, maar op een andere foto zijn ze het vergeten. Het is "D HH 636".
Dit heeft volgens mij weinig met f1 te maken.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:01 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Trieste actie. Laat dat soort tokkievolk zich lekker bij het voetbal houden.
"was t lekker"quote:Op donderdag 1 september 2022 00:19 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dit heeft volgens mij weinig met f1 te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |