O dat was wat HAM deed, hoger zetten..quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mercedes vreest dat ze de auto weer, net zoals in Spa, hoger moeten zetten vanwege het "hobbelige" karakter van het circuit in Zandvoort.
quote:
Betere vraag is: waarom is het op de meeste circuits pas om 16:00?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:24 schreef Nober het volgende:
Waarom is de kwalificatie al om 15:00? Normaal is dat toch gewoon om 16:00.
Dat was Yuki's netste rac- oh wacht.quote:
Ik denk omdat het steeds vroeger donker wordt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:24 schreef Nober het volgende:
Waarom is de kwalificatie al om 15:00? Normaal is dat toch gewoon om 16:00.
ja is wel de verwachting al is het minder hoog dan Spa, maar geldt voor iedereen hč dus wat meer kans voor Red Bull tov Ferrariquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mercedes vreest dat ze de auto weer, net zoals in Spa, hoger moeten zetten vanwege het "hobbelige" karakter van het circuit in Zandvoort.
Vind je weer zo'n dertien in een dozijn ding hoe moeilijk kan het voor Heinenken zijn om iets origineels te verzinnen iets met delfts blauw oid.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:16 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Dat ziet er beter uit dan dat ding van vorig jaar.
Dat is waar, maar vorig jaar was ie wel erg lomp en lelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Vind je weer zo'n dertien in een dozijn ding hoe moeilijk kan het voor Heinenken zijn om iets origineels te verzinnen iets met delfts blauw oid.
Hoe in godsnaam is een dertien in een dozijn troffee die al bij talloze andere races wordt uitgedeeld beter dan het unieke ontwerp van vorig jaar?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:16 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd wanneer ze alcoholreclames gaan verbieden zoals ze ook met tabak hebben gedaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:16 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
0.0%quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze alcoholreclames gaan verbieden zoals ze ook met tabak hebben gedaan.
Ik vond dat ding vorig jaar foeilelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam is een dertien in een dozijn troffee die al bij talloze andere races wordt uitgedeeld beter dan het unieke ontwerp van vorig jaar?
Hij was ten minste uniek.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vond dat ding vorig jaar foeilelijk
Ach, niet elke trofee in Max zijn kast hoeft hetzelfde eruit te zien toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vond dat ding vorig jaar foeilelijk
Ik vond de bokaal van vorig jaar juist leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vorig jaar was ie wel erg lomp en lelijk.
Blauw zal niet bij Heineken in hun huisstijl voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |