quote:Eerste vrije training vrijdag 2 september 12.30 - 13.30 uur
Tweede vrije training vrijdag 2 september 16.00 - 17.00 uur
Derde vrije training zaterdag 3 september 12.00 - 13.00 uur
Kwalificatie zaterdag 3 september 15.00 - 16.00 uur
Dutch Grand Prix zondag 4 september 15.00 uur
Als je die kaarten hebt, niet persee geld groot fan bent, en je kan er nog flink geld voor vangen, why not.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mijn collega heeft kaarten voor beide dagen en zegt dat hij nog niet weet of hij heen gaat. wtf grmbl.
Zit er zelf vrijdag, veel zin in.
Tamelijk vroeg. Gaan ze non-stop door tot zondag?quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:29 schreef Rianne84 het volgende:
Viaplay is inmiddels begonnen met de voorbeschouwing.
De ViaPlay-tiendaagse, die afgelopen vrijdag begonnen is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tamelijk vroeg. Gaan ze non-stop door tot zondag?
Hoezo verhinderd? Dan ga je toch de week erop even naar je schoonouders.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kon op het werk kaarten voor de zaterdag krijgen, maar ben helaas verhinderd
Viaplay gelooft echt dat de hype net zo groot gaat zijn als vorig jaar.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:29 schreef Rianne84 het volgende:
Viaplay is inmiddels begonnen met de voorbeschouwing.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, zo vroeg?![]()
Later in de week wel een voorbeschouwings/racetopic hoop ik?
quote:
Lekker op viagogo gooien kan die wat zakgeld verdienen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mijn collega heeft kaarten voor beide dagen en zegt dat hij nog niet weet of hij heen gaat. wtf grmbl.
Zit er zelf vrijdag, veel zin in.
Haha dan zou het juist een reden zijn geweest om te gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoezo verhinderd? Dan ga je toch de week erop even naar je schoonouders.
De NOS ja, ook in '23 en '24, op tv en online.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:20 schreef Zwansen het volgende:
Gaat de NOS/RTL/SBS dit weer gratis uitzenden?
Terwijl het in de praktijk bijna stil zal zijn, met een prestatieloze Verstappen!quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay gelooft echt dat de hype net zo groot gaat zijn als vorig jaar.
Nee maar de hype is er wel een beetje af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl het in de praktijk bijna stil zal zijn, met een prestatieloze Verstappen!
Kan best een leuke race opleveren denk ik hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk een beetje saai op Zandvoort.
Van de verhalen hier en elders begreep ik dat je vrij kansloos bent als je dat mee zou nemen. Ze controleren er dus wel degelijk op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:36 schreef exile79 het volgende:
Is er iemand vorig jaar geweest die weet of blikjes drinken worden ingenomen bij de ingang?
En hoe kom je tot deze gedachte?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk een beetje saai op Zandvoort.
Niet zo zeer voor de race zelf, maar ik vond de sfeerbeelden vorig jaar met die zon wel echt vet voor die locatie.quote:
Oh ik dacht dat je op de race doelde!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Niet zo zeer voor de race zelf, maar ik vond de sfeerbeelden vorig jaar met die zon wel echt vet voor die locatie.
Als het in Nederland regent is het vaak meteen grauw en vies.
Vorig jaar ging het OV echt heel soepel. Wij gingen dan vanuti Zandvoort richting het zuiden, maar echt overal was alles keurig geregeld. We hadden zelfs zitplekken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:26 schreef AToontje87 het volgende:
Iemand ervaring met het treinverkeer tussen Zandvoort-Haarlem? Ik heb voor zaterdag een optie op een parkeerplek nabij het station Haarlem. Is dit traject een beetje te doen met de terugweg? Of is de kans groot dat ik na de kwalificatie uren in de rij kan gaan staan op het station?
Alternatief zou park+bike kunnen zijn, dus aan de west-kant van Haarlem parkeren en vervolgens met de fiets te gaan.
Jep, wij hadden ook twee man met een rugzakje bij ons.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:10 schreef beantherio het volgende:
Omdat ik er zelf vorig jaar geweest ben zou ik deze vraag zelf moeten kunnen beantwoorden maar kun je een kleine rugzak meenemen? Ik herinner me er niet zoveel meer van.
Wij zijn niet gecontroleerd geweest op de zondag. Collega had nog een 6-pack blikjes cola van de treinreis bij die hij ook weer mee naar huis had genomen omdat ze natuurlijk vorig jaar met die temperaturen heel warm waren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:36 schreef exile79 het volgende:
Is er iemand vorig jaar geweest die weet of blikjes drinken worden ingenomen bij de ingang?
Mooi, tas vol bier mee dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:35 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het OV echt heel soepel. Wij gingen dan vanuti Zandvoort richting het zuiden, maar echt overal was alles keurig geregeld. We hadden zelfs zitplekken.
[..]
Jep, wij hadden ook twee man met een rugzakje bij ons.
[..]
Wij zijn niet gecontroleerd geweest op de zondag. Collega had nog een 6-pack blikjes cola van de treinreis bij die hij ook weer mee naar huis had genomen omdat ze natuurlijk vorig jaar met die temperaturen heel warm waren.
Wordt ingenomen maar ze controleren niet iedereen en niet heel goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:36 schreef exile79 het volgende:
Ik denk dat je het risico best kan nemen met de prijs van de supermarkt x300/400%.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga keihard lachen als je het kwijt raakt
Muah, ik vind het nog steeds behoorlijk grijs gebied. Wat eigen drank meenemen op een bloedhete dag om de ellendige rijen te vermijden is één ding, maar een tas vol met bier is wel heel erg de grens opzoeken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:15 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat je het risico best kan nemen met de prijs van de supermarkt x300/400%.
IP TV Yeah!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn de ziggo f1 cafe voor en nabeschouwingen ergens online te zien? Heb kpn en geen apart ziggo pakket maar zou het graag willen volgen want viaplay is kut
Tv kastje of app met alle kanalen die er bestaan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was dat? Ik kom nog uit limewire/kanaal tijdperk
heerlijk, voor 35 in het jaar ....quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tv kastje of app met alle kanalen die er bestaan!
Welke app?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tv kastje of app met alle kanalen die er bestaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |