abonnement Unibet Coolblue
pi_205788475
Nog niet zo lang geleden was dit een troll op 4chan. Volwassen mannen die zeiden op kinderen te vallen, maar dat dat kwam omdat ze zichzelf identificeerde als kind.
pi_205788561
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Opsluiten lijkt me overdreven maar al die aandacht in de media voor dit soort mensen moet echt een keer stoppen.
En dat is juist het probleem. Door alle aandacht op (social) media, gaan deze lui alleen nog maar verder. Volgens mij vinden ze het fantastisch om gezien te worden als dat unieke sneeuwvlokje. Het is trouwens niet alleen bij de LGBTQ-club. Op TikTok is ook een groep tieners en jongvolwassenen die net doen alsof ze geestelijke aandoeningen hebben. Vooral Tourette en dis schijnen populair te zijn, maar ADHD en autisme komen ook.
Toen internet meer onder de bevolking populair werd, had ik wel een idee dat er ook negatieven kanten aan internet zitten. Dit was er niet één van.
ROBODEMONS..................|:(
pi_205788715
Deze transformer slaat een beetje door.
pi_205788850
Krijgen woningzoekenden die zich identificeren als statushouder nou ook voorrang op een woning?

Ik identificeer mijzelf als steuntrekker, maar ik krijg nog geen kwijtschelding van gemeentelijke lasten ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2022 23:04:50 ]
  Beste debater 2022 maandag 29 augustus 2022 @ 23:12:25 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205788908
quote:
15s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:36 schreef Morrigan het volgende:

[..]
En dat is juist het probleem. Door alle aandacht op (social) media, gaan deze lui alleen nog maar verder. Volgens mij vinden ze het fantastisch om gezien te worden als dat unieke sneeuwvlokje. Het is trouwens niet alleen bij de LGBTQ-club. Op TikTok is ook een groep tieners en jongvolwassenen die net doen alsof ze geestelijke aandoeningen hebben. Vooral Tourette en dis schijnen populair te zijn, maar ADHD en autisme komen ook.
Toen internet meer onder de bevolking populair werd, had ik wel een idee dat er ook negatieven kanten aan internet zitten. Dit was er niet één van.
Klopt... nu is Disassociative Identity Disorder (DID) de hype, terwijl het een ultra-zeldzame aandoening betreft. Check de tenenkrommende video's op youtube en tiktok waar hele volksstammen thans uitleggen waarom ze 14 identiteiten hebben, waarvan het gros correspondeert met typen uit populaire TV-series en computerspellen. Magische woord aldaar is: self-diagnosis... en dat dat net zo valide is als een echte diagnose van echte artsen.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 29 augustus 2022 @ 23:33:32 #156
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_205789079
Is het eigenlijk een argument wat je vaker hoort bij transgenders? Het 'ik ben laat begonnen met mijn transitie dus ben ik jonger dan in mijn paspoort staat'?

Voor mij is het de eerste keer dat ik dat lees. Doet mij een klein beetje denken aan een aflevering van Reportage vroeger op SBS6 met Pepijn Bierenbroodspot waarin de meest gekke dingen voorbij kwamen. Sexueel opgewonden raken van je voordoen als paard, inclusief een kar trekken, een hotelkamer nemen voor sex met een gigantische ballon, een luier om willen, etc. Uiteraard zit er verder een verschil in, maar het zou me niets verbazen als er toen een 'ik voel mij 15 maar ben 31' aflevering voorbij was gekomen.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_205789168
Zo sluipt de P langzaam maar zeker bij het alfabet van de LGBTQ club :{

[ Bericht 4% gewijzigd door milia op 29-08-2022 23:53:18 ]
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_205789217
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:33 schreef Scrummie het volgende:
Is het eigenlijk een argument wat je vaker hoort bij transgenders? Het 'ik ben laat begonnen met mijn transitie dus ben ik jonger dan in mijn paspoort staat'?

Voor mij is het de eerste keer dat ik dat lees. Doet mij een klein beetje denken aan een aflevering van Reportage vroeger op SBS6 met Pepijn Bierenbroodspot waarin de meest gekke dingen voorbij kwamen. Sexueel opgewonden raken van je voordoen als paard, inclusief een kar trekken, een hotelkamer nemen voor sex met een gigantische ballon, een luier om willen, etc. Uiteraard zit er verder een verschil in, maar het zou me niets verbazen als er toen een 'ik voel mij 15 maar ben 31' aflevering voorbij was gekomen.
Ja maar toen vond iedereen dat raar.

Tegenwoordig wordt er een uitzending over gemaakt, met een tekst er bij alsof het de normaalste zaak van de wereld is
pi_205789265
Toch mooi, die eensgezindheid in NWS. Dat zien we niet vaak. Valt het toch wel mee met dat woke-gebeuren onder de Fok!-ers, nietwaar?
"Pools are perfect for holding water"
pi_205789273
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:44 schreef milia het volgende:
Zo sluipt de P langzaam maar zeker bij het alfabet van de LGBTQ club :{
Nee. Waar lees jij iets over seksuele voorkeur?
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 00:06:41 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205789362
quote:
8s.gif Op maandag 29 augustus 2022 18:30 schreef Twiitch het volgende:
Moet gewoon kunnen en als je dat niet vindt dan ben je een transfobe fascist in dienst van het patriarchaat.
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 18:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je bent homofoob, racist, fascist en seksist vergeten.
Nou, dan ben ik dat maar :)

En nu?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 07:37:19 #162
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205789906
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
[..]

En nu?
Weet ik veel :') Ik was maar aan het lollen.

Ik ben zelf inmiddels ook al een racistische transfobe homofoob (en vast nog een boel andere dingen volgens de compleet van het pad af zijnde abcdlgbt-gang) dus boeien
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 07:38:33 #163
22565 asco
Los in deze tent
pi_205789909
Vroeger stopten ze zulke mensen in een dwangbuis. :W
pi_205789926
Dat is een gekkie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205789976
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:52 schreef Tobias19xx het volgende:
Dit bewijst maar weer eens dat al die onzin in de psychiatrie thuishoort.
Juiste conclusie wel ja.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205790006
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Genderdysforie is ook echt. En zeldzaam.
En ook gewoon nog steeds een psychische stoornis. Wat mij betreft gaan we meer inzitten op acceptatietherapie bij dat soort stoornissen in plaats van het halve land om te gaan bouwen. Die aantallen nemen enorm toe.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205790022
Had Emile hier ook geen last van?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_205790029
Ik voel me een frikandel speciaal en eis gratis uien.
Het is koud, het is guur....
  Redactie Sport dinsdag 30 augustus 2022 @ 08:29:44 #169
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205790068
Soms moet je een heel veel kleinere minderheid uitsluiten om een grotere groep te beschermen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205790092
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 18:42 schreef PS. het volgende:
Nu kijken we hier allemaal heel raar naar, en alsof het te gek voor woorden is (Is het ook imo)

Maar dit is dus wel wat je creëert door iedereen maar zijn gang te laten gaan. Door mensen die twijfels hebben bij dat hele gender gedoe weg te zetten als vuile mensen zonder enig respect naar iedereen.

Ik ben nog steeds van mening dat je wordt geboren als man of vrouw. Mocht je in een later stadium (minimaal 21+) daar wat mee willen, prima. Maar we draven hier nu veel te erg in door. Mensen die hun kinderen opvoeden als genderneutraal, kinderen die jong al leren dat het heeeeeel normaal is waardoor ze gaan twijfelen over zichzelf, mannen of vrouwen die beledigd zijn als je ze als man of vrouw aanspreekt.

Ben dus bang dat dit binnen 20 jaar als normaal gezien gaat worden. Een vent van in de 30 (of 60) die zichzelf een meisje van 14 voelt, en dus maar mee moet doen met andere meisjes van 14.

Dit soort volk werd vroeger gewoon met spoed in een GGZ instelling opgenomen, maar kennelijk is dat nu al niet meer aan de orde.
Volgens mij is het grootste probleem dat we geen afgebakende definitie hebben van wat psychisch normaal of psychisch niet normaal is.

Ik kijk er meer zo naar: Het valt me op dat het aantal gendertwijfelaars enorm toeneemt en dat heeft ongetwijfeld te maken met de enorme aandacht die er voor is. Als er nu maandenlang elke dag op het nieuws aandacht zou zijn voor mensen die denken dat ze eigenlijk een boom zijn dan gaat ook die groep enorm toenemen. Dus we kunnen concluderen dat psychische stoornissen in ieder geval deels ook aan te leren zijn.

De vraag is natuurlijk of dat allemaal uitmaakt. Als mensen iets anders willen zijn moeten ze dat lekker doen toch? Toch denk ik daar anders over omdat ik vind dat je naar de gevolgen en het menselijk leed moet kijken. Is het leuk om gendertwijfels te hebben? Nee, helemaal niet. Mensen gaan er mentaal aan onderdoor, hebben enorm vaak last van psychische klachten. Wordt de samenleving er stabieler van? Nee totaal niet, het zorgt voor een enorme verdeeldheid.

Het is voor mensen veel makkelijker als het leven gewoon duidelijk en simpel is. Kortom, we moeten hier op een pragmatische manier naar kijken en voor onszelf (als mensheid) duidelijkheid creëren. Dus: Stoppen met hier aandacht aan geven in talkshows en op het nieuws, want dit brengt een nieuwe golf aan gendertwijfelaars met zich mee. En mensen met zo’n stoornis inderdaad pas na hun 21ste eventueel om gaan bouwen. Als je het lichaam de vernieling in wilt helpen moet je het zelf weten maar niet voor je 21ste.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 augustus 2022 @ 08:37:34 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_205790106
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:33 schreef Scrummie het volgende:
Is het eigenlijk een argument wat je vaker hoort bij transgenders? Het 'ik ben laat begonnen met mijn transitie dus ben ik jonger dan in mijn paspoort staat'?

Voor mij is het de eerste keer dat ik dat lees. Doet mij een klein beetje denken aan een aflevering van Reportage vroeger op SBS6 met Pepijn Bierenbroodspot waarin de meest gekke dingen voorbij kwamen. Sexueel opgewonden raken van je voordoen als paard, inclusief een kar trekken, een hotelkamer nemen voor sex met een gigantische ballon, een luier om willen, etc. Uiteraard zit er verder een verschil in, maar het zou me niets verbazen als er toen een 'ik voel mij 15 maar ben 31' aflevering voorbij was gekomen.
Ik bespeur een Jerry Springer en Menno Büch.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205790111
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 07:37 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Weet ik veel :') Ik was maar aan het lollen.

Ik ben zelf inmiddels ook al een racistische transfobe homofoob (en vast nog een boel andere dingen volgens de compleet van het pad af zijnde abcdlgbt-gang) dus boeien
Ik ook! Ben altijd nog redelijk begripvol geweest voor het hele transgender-verhaal maar ben er nu wel klaar mee. Iedereen is gelijk maar niet hetzelfde. En dat je niet hetzelfde bent of voelt is persoonlijk en niet het probleem van iedereen om je heen - want die zijn op andere vlakken ook niet hetzelfde.
pi_205790145
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Volgens mij is het grootste probleem dat we geen afgebakende definitie hebben van wat psychisch normaal of psychisch niet normaal is.
Een definitie van 'normaal' hebben wij niet gezien dat subjectief is. Termen als functioneren binnen de maatschappij, jezelf gelukkig voelen en het idee hebben dat je op je plek zit zijn graadmeters voor 'normaal'.

quote:
Ik kijk er meer zo naar: Het valt me op dat het aantal gendertwijfelaars enorm toeneemt en dat heeft ongetwijfeld te maken met de enorme aandacht die er voor is. Als er nu maandenlang elke dag op het nieuws aandacht zou zijn voor mensen die denken dat ze eigenlijk een boom zijn dan gaat ook die groep enorm toenemen. Dus we kunnen concluderen dat psychische stoornissen in ieder geval deels ook aan te leren zijn.
Het is een feit dat meer aandacht zorgt voor meer mensen die in aanraking komen met deze mogelijkheden en er dus ook meer mensen als transgender voor uit komen. Persoonlijk zie ik het anders. Ik geloof dat er mensen zijn die zich vrouw voelen terwijl zij als man geboren zijn en vice versa. Deze defecten kun je cijfermatig ook onderbouwen. Ik denk ook dat er mensen zijn die erg ongelukkig zijn met hun positie in de maatschappij en daarom denken gelukkiger te zijn als transgender. Het klassieke vergelijk zoals ook bij suicide dat mensen een ander leven willen i.p.v. niet meer willen leven lijkt van toepassing op deze subgroep.

quote:
De vraag is natuurlijk of dat allemaal uitmaakt. Als mensen iets anders willen zijn moeten ze dat lekker doen toch? Toch denk ik daar anders over omdat ik vind dat je naar de gevolgen en het menselijk leed moet kijken. Is het leuk om gendertwijfels te hebben? Nee, helemaal niet. Mensen gaan er mentaal aan onderdoor, hebben enorm vaak last van psychische klachten. Wordt de samenleving er stabieler van? Nee totaal niet, het zorgt voor een enorme verdeeldheid.
Het maakt niks uit inderdaad. Ik ga ervan uit dat de procedures voor een geslachtsveranderende operatie dusdanig secuur zijn dat twijfelaars eruit gepikt worden. Verder moeten mensen vooral doen waar ze gelukkig van worden, dat komt de maatschappij ten goede. Mensen met psychische problematiek moeten geholpen worden waar mogelijk. Deze beperkte mogelijkheid is echter een gevolg van politieke keuze's.

quote:
Het is voor mensen veel makkelijker als het leven gewoon duidelijk en simpel is. Kortom, we moeten hier op een pragmatische manier naar kijken en voor onszelf (als mensheid) duidelijkheid creëren. Dus: Stoppen met hier aandacht aan geven in talkshows en op het nieuws, want dit brengt een nieuwe golf aan gendertwijfelaars met zich mee. En mensen met zo’n stoornis inderdaad pas na hun 21ste eventueel om gaan bouwen. Als je het lichaam de vernieling in wilt helpen moet je het zelf weten maar niet voor je 21ste.
Precies, laat mensen lekker zijn wie ze willen zijn zonder proportionele aandacht. Het is wat het is.
pi_205790180
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 17:25 schreef laforest het volgende:
Straks krijg je 15-jarigen die alcohol, sigaretten en een rijbewijs willen omdat ze zich al 22 voelen. :')
Dat bestaat al heel lang
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 08:55:29 #175
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205790184
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 21:04 schreef Enchanter het volgende:
Maar heeft dit persoon een pik of een kutje ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_205790282
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:33 schreef Scrummie het volgende:
Is het eigenlijk een argument wat je vaker hoort bij transgenders? Het 'ik ben laat begonnen met mijn transitie dus ben ik jonger dan in mijn paspoort staat'?

Voor mij is het de eerste keer dat ik dat lees. Doet mij een klein beetje denken aan een aflevering van Reportage vroeger op SBS6 met Pepijn Bierenbroodspot waarin de meest gekke dingen voorbij kwamen. Sexueel opgewonden raken van je voordoen als paard, inclusief een kar trekken, een hotelkamer nemen voor sex met een gigantische ballon, een luier om willen, etc. Uiteraard zit er verder een verschil in, maar het zou me niets verbazen als er toen een 'ik voel mij 15 maar ben 31' aflevering voorbij was gekomen.
Ik heb een erotische webshop gehad, en vanuit marketing doeleinden kijk je dan naar zoekopdrachten, je wilt niet weten wat mensen willen :D

Meest bijzondere vond ik toen wel een zogenaamde: Roman Shower :)
Ook een vent die opbelde of we iets hadden met Zweedse Klompen :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205790289
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:44 schreef milia het volgende:
Zo sluipt de P langzaam maar zeker bij het alfabet van de LGBTQ club :{
Dat zat in de jaren 70/80 meer in de VVD hoek:

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:13:25 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_205790290
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb een erotische webshop gehad, en vanuit marketing doeleinden kijk je dan naar zoekopdrachten, je wilt niet weten wat mensen willen :D

Meest bijzondere vond ik toen wel een zogenaamde: Roman Shower :)
Ook een vent die opbelde of we iets hadden met Zweedse Klompen :D
LOL :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205790522
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Een definitie van 'normaal' hebben wij niet gezien dat subjectief is.
eh..

Normaal is datgene wat door de meeste mensen geaccepteerd wordt of dat wat de meeste mensen doen. Het wijkt niet af van de gangbare praktijk, ofwel iets verloopt volgens de regel. Wat precies als normaal wordt gedefinieerd hangt dus af van de omstandigheden en is vaak cultuurgebonden.

Er is dus beslist wel een definitie en er zijn er wel meerdere te vinden die op hetzelfde neerkomen.

Verder is het wel subjectief over hoe de norm bepaald wordt, maar het is wel erg gebonden aan een op te stellen lijstje met fatsoensregels. De norm in de Nederlandse gemeenschap zal anders zijn dan die van Amerika. In de VS is b.v. op luide toon publiekelijk een privegesprek voeren vrij normaal, in Europa vinden we dit al snel storend.
pi_205790849
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]Ik geloof dat er mensen zijn die zich vrouw voelen terwijl zij als man geboren zijn en vice versa. Deze defecten kun je cijfermatig ook onderbouwen. Ik denk ook dat er mensen zijn die erg ongelukkig zijn met hun positie in de maatschappij en daarom denken gelukkiger te zijn als transgender.
[..]
Dat mensen zeggen zich (geen) man of vrouw te voelen vind ik eigenlijk steeds lastiger om te geloven. Hoe kun je weten dat je je vrouw voelt als je dat met je mannenlichaam nooit hebt kunnen ervaren? Ik zelf heb geen idee wat dat man voelen inhoudt (behalve bij een schop in de kloten). Als ik daar naar vraag dan komt men niet verder dan wat (achterhaalde) stereotypen over geslachtsrollen zoals voorkeur voor bepaalde kleding of activiteiten. Het is een heel kleine groep met daadwerkelijke afkeer van het eigen lichaam. De rest heeft eerder moeite met sociale verwachtingen.
Het fenomeen non-binair kan ik ook niets mee. De hele gendertheorie is een wetenschappelijke dwaling.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_205790878
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:44 schreef milia het volgende:
Zo sluipt de P langzaam maar zeker bij het alfabet van de LGBTQ club :{
Die zat er al bij verkapt onder de '+'
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:58:00 #182
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205790914
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb een erotische webshop gehad, en vanuit marketing doeleinden kijk je dan naar zoekopdrachten, je wilt niet weten wat mensen willen :D

Meest bijzondere vond ik toen wel een zogenaamde: Roman Shower :)
Ook een vent die opbelde of we iets hadden met Zweedse Klompen :D
Ik ga dit even niet googelen denk ik, op de werklaptop. Maar meer voorbeelden?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205790937
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ga dit even niet googelen denk ik, op de werklaptop. Maar meer voorbeelden?
Iets met braken ;)
Oh een hele grappige fetish die ik wel eens gezien heb is een kerel die een soort smurfendorpje had gemaakt als Maquette, en dan had hij een hele grote vrouw ingehuurd die het dorpje plat moest stampen, daar werd hij opgewonden van :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205791098
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:45 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]
Dat mensen zeggen zich (geen) man of vrouw te voelen vind ik eigenlijk steeds lastiger om te geloven. Hoe kun je weten dat je je vrouw voelt als je dat met je mannenlichaam nooit hebt kunnen ervaren? Ik zelf heb geen idee wat dat man voelen inhoudt (behalve bij een schop in de kloten). Als ik daar naar vraag dan komt men niet verder dan wat (achterhaalde) stereotypen over geslachtsrollen zoals voorkeur voor bepaalde kleding of activiteiten. Het is een heel kleine groep met daadwerkelijke afkeer van het eigen lichaam. De rest heeft eerder moeite met sociale verwachtingen.
Het fenomeen non-binair kan ik ook niets mee. De hele gendertheorie is een wetenschappelijke dwaling.
Het is niet eens wetenschappelijk, het is meer een soort halfbakken filosofie die decennialang heeft kunnen stuwen op Amerikaanse universiteiten. Nu komt het allemaal naar buiten en is het meer een soort cult. Die om de een of andere reden door media en politiek kritiekloos gesteund wordt.
pi_205791130
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:13 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat zat in de jaren 70/80 meer in de VVD hoek:

[ afbeelding ]
Wtf Nijpels.

Okee ik snap dat we in de jaren 70 nog niet hadden bedacht dat een kind zich niet goed kan beschermen tegen de lusten van een volwassene, maar toch, wtf Nijpels.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205791136
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ga dit even niet googelen denk ik, op de werklaptop. Maar meer voorbeelden?
Heb je geen telefoon?

Ik krijg schoeisel en douchecabines te zien als ik het Google.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:19:08 #187
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205791137
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:45 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]
Dat mensen zeggen zich (geen) man of vrouw te voelen vind ik eigenlijk steeds lastiger om te geloven. Hoe kun je weten dat je je vrouw voelt als je dat met je mannenlichaam nooit hebt kunnen ervaren? Ik zelf heb geen idee wat dat man voelen inhoudt (behalve bij een schop in de kloten). Als ik daar naar vraag dan komt men niet verder dan wat (achterhaalde) stereotypen over geslachtsrollen zoals voorkeur voor bepaalde kleding of activiteiten. Het is een heel kleine groep met daadwerkelijke afkeer van het eigen lichaam. De rest heeft eerder moeite met sociale verwachtingen.
Het fenomeen non-binair kan ik ook niets mee. De hele gendertheorie is een wetenschappelijke dwaling.
Ben ik het helemaal mee eens.

Ik word zelf ook flink geïrriteerd door het taalgebruik en goochelen met termen en betekenissen. Om even bij deze casus te blijven, we hebben voetbal opgedeeld in mannen en vrouwen teams en competities. Dit is van oudsher gebaseerd op het biologische geslacht. Dan krijg je het concept gender, dat eigenlijk iets heel anders is dan geslacht, maar stiekem wel dezelfde woorden gebruikt. Een vrouw is dan niet meer een biologische vrouw, maar een sociaal construct vrouw. En dan als laatste wordt die nieuwe betekenis toegepast op een bestaand onderscheid dat op biologisch geslacht was gebaseerd en wordt het ineens als oneerlijk gezien.

Daarom ben ik tegen elke beweging die goochelt met woorden en betekenissen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Spellchecker dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:19:17 #188
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205791140
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:13 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat zat in de jaren 70/80 meer in de VVD hoek:

[ afbeelding ]
Whaat :o :X
pi_205791150
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Wtf Nijpels.

Okee ik snap dat we in de jaren 70 nog niet hadden bedacht dat een kind zich niet goed kan beschermen tegen de lusten van een volwassene, maar toch, wtf Nijpels.
Was ook niet de enige hoor in die tijd, maar er is een hoop de doofpot ingegaan, kon toen ook een stuk makkelijker.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205791162
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wacht even, er staat dus een 31 jarige vent tussen 15 jarigen te douchen?
Ja
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:22:15 #191
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205791171
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:13 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat zat in de jaren 70/80 meer in de VVD hoek:

[ afbeelding ]
Lekker op z'n sloppenwijks, waar de kinderen op hun 10e al met elkaar naar bed gaan, want dat doen de volwassenen onderling en dus is het cool.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205791176
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:45 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]
Dat mensen zeggen zich (geen) man of vrouw te voelen vind ik eigenlijk steeds lastiger om te geloven. Hoe kun je weten dat je je vrouw voelt als je dat met je mannenlichaam nooit hebt kunnen ervaren? Ik zelf heb geen idee wat dat man voelen inhoudt (behalve bij een schop in de kloten). Als ik daar naar vraag dan komt men niet verder dan wat (achterhaalde) stereotypen over geslachtsrollen zoals voorkeur voor bepaalde kleding of activiteiten. Het is een heel kleine groep met daadwerkelijke afkeer van het eigen lichaam. De rest heeft eerder moeite met sociale verwachtingen.
Het fenomeen non-binair kan ik ook niets mee. De hele gendertheorie is een wetenschappelijke dwaling.
Volledig mee eens. Het is gebakken lucht.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205791227
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:13 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat zat in de jaren 70/80 meer in de VVD hoek:

[ afbeelding ]
Eerste kamerlid Brongersma van de PvdA had het in die tijd ook graag wat jonger gezien.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:31:55 #194
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205791270
En ik maar denken dat mensen met psychische problemen niet in aanmerking kwamen voor het ombouwproces....
Deze man is geestelijk echt niet gezond hoor..
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:43:35 #195
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_205791380
_O-
zo goed..?
pi_205792271
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Opsluiten lijkt me overdreven maar al die aandacht in de media voor dit soort mensen moet echt een keer stoppen.
Opsluiten lijkt me geenszins overdreven voor 31 jarige viespeuken die bij 15 jarige meisjes in de doucheruimte proberen te komen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_205792309
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 13:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Opsluiten lijkt me geenszins overdreven voor 31 jarige viespeuken die bij 15 jarige meisjes in de doucheruimte proberen te komen.
volgens mij doucht werkelijk geen enkel jeugdlid meer na het sporten op de club, dus dit is pure speculatie.

los daarvan; leeftijdscategorieën zijn er niet voor niets en daar moet de KNVB dan ook gewoon z'n poot stijf houden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205792901
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:45 schreef Prutzenberg het volgende:

Het fenomeen non-binair kan ik ook niets mee. De hele gendertheorie is een wetenschappelijke dwaling.
Wat ik in dat non-binaire nog kan begrijpen is de gedachte van "Ik vind mezelf niet in een mannenrol en ook niet in een vrouwenrol passen" maar dat heeft op zichzelf weinig met dysforie te maken, meer met het idee dat je als persoonlijkheid een mix van mannelijke en vrouwelijke eigenschappen bezit, en je daarom ze]f een term zoals "hij" of "zij" niet bij jou vindt passen.

Op zich fair als je anderen vraagt om daar rekening mee te houden, maar ga er dan niet zo absurd schreeuwerig over doen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205792916
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 13:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Opsluiten lijkt me geenszins overdreven voor 31 jarige viespeuken die bij 15 jarige meisjes in de doucheruimte proberen te komen.
Als dat figuur zich werkelijk 15 voelt, betekent het ook dat ie überhaupt geen seksuele aantrekkingskracht kan voelen, is er dus niks aan de hand.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:32:30 #200
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205792941
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 14:30 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Als dat figuur zich werkelijk 15 voelt, betekent het ook dat ie überhaupt geen seksuele aantrekkingskracht kan voelen, is er dus niks aan de hand.
Met 15 jaar wel hoor.
pi_205793399
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 14:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Met 15 jaar wel hoor.
Lekker die puberhormonen op het veld.
Tap tap tap
pi_205793661
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb een erotische webshop gehad, en vanuit marketing doeleinden kijk je dan naar zoekopdrachten, je wilt niet weten wat mensen willen :D

Meest bijzondere vond ik toen wel een zogenaamde: Roman Shower :)
Ook een vent die opbelde of we iets hadden met Zweedse Klompen :D
Had je toen ook van die absurd grote voorbinddildo's? _O-
pi_205793678
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Had je toen ook van die absurd grote voorbinddildo's? _O-
Nee die hadden we geloof ik niet in onze catalogus, ik deed voornamelijk DVD's en Videos.
Ik deed aan dropshipping (Heb dat zelf een beetje uitgevonden), en ik moest zelf al het materiaal digitaliseren en opvoeren, dus ik heb me beperkt tot meest lucratieve items.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205793681
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ga dit even niet googelen denk ik, op de werklaptop. Maar meer voorbeelden?
Roman Shower is dat je opgewonden wordt als mensen op je kotsen. Begrijp alleen niet helemaal hoe je denkt dat te kunnen vinden bij een erotische webshop..
pi_205793688
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee die hadden we geloof ik niet in onze catalogus, ik deed voornamelijk DVD's en Videos.
Ik deed aan dropshipping (Heb dat zelf een beetje uitgevonden), en ik moest zelf al het materiaal digitaliseren en opvoeren, dus ik heb me beperkt tot meest lucratieve items.
Ah oke !
pi_205793712
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Roman Shower is dat je opgewonden wordt als mensen op je kotsen. Begrijp alleen niet helemaal hoe je denkt dat te kunnen vinden bij een erotische webshop..
Films ervan :)
Had overigens een vrij nette shop, geen gekke dingen ofzo: https://web.archive.org/w(...)guepage.asp?pageid=6
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205793815
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Films ervan :)
Had overigens een vrij nette shop, geen gekke dingen ofzo: https://web.archive.org/w(...)guepage.asp?pageid=6
Ach, diegene doet er niemand kwaad mee. Vind het dan al snel wel best.
pi_205794483
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 13:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]
volgens mij doucht werkelijk geen enkel jeugdlid meer na het sporten op de club, dus dit is pure speculatie.

los daarvan; leeftijdscategorieën zijn er niet voor niets en daar moet de KNVB dan ook gewoon z'n poot stijf houden.
Dat kinderen niet douchen na het sporten is ook speculatie. Iedere sportclub heeft kleedruimtes en doucheruimte. Waarom? Omdat het normaal is te douchen na het sporten. En of de meisjes nou wel of niet douchen doet niet terzake, een volwassen vent heeft niets te zoeken in een ruimte waar pubermeisjes zich omkleden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_205794504
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 14:30 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Als dat figuur zich werkelijk 15 voelt, betekent het ook dat ie überhaupt geen seksuele aantrekkingskracht kan voelen, is er dus niks aan de hand.
Op je 15e kun je geen seksuele aantrekkingskracht voelen?

Ik krijg de indruk dat veel je ontgaan is tijdens je tienerjaren.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_205794525
Ik heb ook een eigen “letter” nodig, elke keer als ik een kerel zie dan denk ik echt dat het een kerel is. Zo vervelend anno 2022.

Ook wil ik voor mijn hokje een eigen regenboogkleur, goud natuurlijk.
pi_205796210
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 17:21 schreef Fok-it het volgende:
Pedofiel :') please.
15 is te oud en harig voor pedofielen.
2.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:59:30 #212
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_205796244
Knettergek :')
pi_205796268
quote:
11s.gif Op maandag 29 augustus 2022 21:39 schreef Prutzenberg het volgende:
Als de nieuwe transgenderwet er door is dan kun je zo'n mafkees ook niet meer weigeren want dan is het discriminatie. Je hebt dan ook geen deskundigenverklaring meer nodig. Een gang naar het gemeentehuis volstaat.

Volkskrant.nl opinie - Nieuwe transgenderwet is forse inbreuk op de rechten van vrouwen en meisjes
Ik heb trouwens een omweg om de paywall gevonden voor de mensen die het ook willen lezen maar geen abbo hebben
https://archive.ph/u1UPL
Twiddel
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:16:37 #214
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205796433
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 21:02 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik heb trouwens een omweg om de paywall gevonden voor de mensen die het ook willen lezen maar geen abbo hebben
https://archive.ph/u1UPL
Thnx :)

Dat is dan een minister en leest zich niet eens goed in. Wat een sukkel.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_205798536
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 21:02 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik heb trouwens een omweg om de paywall gevonden voor de mensen die het ook willen lezen maar geen abbo hebben
https://archive.ph/u1UPL
Ben jij het hier niet mee eens dan?
  woensdag 31 augustus 2022 @ 08:17:19 #216
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205798652
wtf is dit dan weer :')_______
  woensdag 31 augustus 2022 @ 09:28:59 #217
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205799106
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 21:02 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik heb trouwens een omweg om de paywall gevonden voor de mensen die het ook willen lezen maar geen abbo hebben
https://archive.ph/u1UPL
Dank je, goede column inderdaad!

Vrouwen quotum voor raden van bestuur etc, dat kun je ook het raam uit gooien als die wet in werking treedt.

In principe vind ik dat nou niet erg, dat soort positieve discriminatie ben ik tegen, discriminatie is discriminatie. Maar ik zie op dat gebied dan liever een echte principiële keuze, laat het aan bedrijven om daar hun mensen te kiezen en hou je daar als overheid buiten.

Maar het echte pijnpunt van die nieuwe transgender wet is zoals besproken in die column de fysieke veiligheid van vrouwen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_205799123
Een nieuwe aflevering in de rubriek "Ondertussen in Nederland".
pi_205801417
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 09:28 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dank je, goede column inderdaad!

Vrouwen quotum voor raden van bestuur etc, dat kun je ook het raam uit gooien als die wet in werking treedt.

In principe vind ik dat nou niet erg, dat soort positieve discriminatie ben ik tegen, discriminatie is discriminatie. Maar ik zie op dat gebied dan liever een echte principiële keuze, laat het aan bedrijven om daar hun mensen te kiezen en hou je daar als overheid buiten.

Maar het echte pijnpunt van die nieuwe transgender wet is zoals besproken in die column de fysieke veiligheid van vrouwen.
Het is vrij bizar hoe weinig aandacht hier voor is. Dat komt gedeeltelijk omdat de trans lobby geleerd heeft van Engeland. Stilletjes lobbyen en politici zo weinig mogelijk informatie geven. Alles verpakt in wollige taal zodat het allemaal in pais en vree lijkt. Alleen activistische dokters aan het woord laten die de ideologie geaccepteerd hebben. Op die manier kan altijd geschermd worden met bijvoorbeeld de VS waar men 'veel verder' zou zijn (dit is niet waar, in de VS is er gewoon vrijwel geen toezicht waardoor activistische dokters en psychologen vrij spel hebben).

Want je bent toch niet een transfoob?? We moeten hier net zo'n schandaal hebben als in de UK, waar een soortgelijke wet het al twee keer niet gehaald heeft omdat er ophef over ontstond binnen beide partijen. In de VS en Engeland zijn ook meerdere polls geweest waaruit blijkt dat als je mensen écht uitlegt wat dit allemaal betekent, zoals deze column heel goed doet, de overgrote meerderheid er niet meer voor is.
pi_205803778
Ze mag in het damesteam spelen alleen de leeftijd is in dit geval een issue, waarom moet dat weer zo uitvergroot worden? Alleen omdat het een transgender is? En van VPRO had ik dergelijk sensatienieuws niet verwacht eerlijk gezegd.
pi_205803927
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:40 schreef LanaMyst het volgende:
Ze mag in het damesteam spelen alleen de leeftijd is in dit geval een issue, waarom moet dat weer zo uitvergroot worden? Alleen omdat het een transgender is? En van VPRO had ik dergelijk sensatienieuws niet verwacht eerlijk gezegd.
Omdat het over een man gaat met lang haar en een paar hormoon spuiten.
pi_205804036
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Omdat het over een man gaat met lang haar en een paar hormoon spuiten.
Das jouw mening, die deel ik niet.

Het is een persoon van 31, niet van 15.
Dat het vrouwelijke aspect aan het begin van een transitie nog niet helemaal ontwikkeld is kan natuurlijk, maar het blijft een 31 jarige.
pi_205804445
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:09 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Das jouw mening, die deel ik niet.

Het is een persoon van 31, niet van 15.
Dat het vrouwelijke aspect aan het begin van een transitie nog niet helemaal ontwikkeld is kan natuurlijk, maar het blijft een 31 jarige.
En een man.Mening?? Ik heb gewoon ogen in mijn hoofd. Gelukkig voor de KNVB kunnen zij zich achter leeftijd verschuilen. Maar het gaat om een man die liever deze afstand afreist om tussen 15 jarigen jailbait te staan dan tussen volwassenen vrouwen.

[ Bericht 2% gewijzigd door potjecreme op 31-08-2022 18:21:46 ]
pi_205804558
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
En een man. Gelukkig voor de KNVB kunnen zij zich achter leeftijd verschuilen. Maar het gaat om een man die liever deze afstand afreist om tussen 15 jarigen jailbait te staan dan tussen volwassenen vrouwen.
Twee symptomen van hetzelfde probleem. Het is geen sportman, het is ook geen sportvrouw, het is een nare persoonlijkheid die een oneigenlijk voordeel wil genieten wanneer hij zich met anderen 'meet'.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_205804590
Nou Marjolein lijkt nog steeds teveel op een Mark.
pi_205805200
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
En een man.Mening?? Ik heb gewoon ogen in mijn hoofd. Gelukkig voor de KNVB kunnen zij zich achter leeftijd verschuilen. Maar het gaat om een man die liever deze afstand afreist om tussen 15 jarigen jailbait te staan dan tussen volwassenen vrouwen.
Inderdaad een mening, het feit dat ze aan de hormonen is(er vanuit gaande dat die niet van de zwarte markt komen) geeft aan dat ze door de screening is gekomen. (Diagnose genderdysforie)

Of het dan daadwerkelijk een vrouw is kan je over discussiëren, maar wat wel duidelijk is, is dat het alles behalve een man is. Wat je bent zit tussen je oren, niet tussen je benen


Wat mij betreft, en gelukkig ook volgens deskundigen, (en als ze haar geboorteakte heeft laten aanpassen ook volgens de wet) is het dus een vrouw, maar wel een vrouw van 31, geen meisje van 15, vandaar mijn eerste reactie.

Ik heb een relatie met een transvrouw gehad en transitie van dichtbij meegemaakt (ook mee geweest met bezoeken aan de artsen) transgender zijn en genderdysforie is geen mode verschijnsel wat iedereen altijd denkt. Het is een last en een zwaar traject wat iemand niet voor de lol doet. Maar blijkbaar is het voor velen teveel gevraagd dat dat soort mensen ook wat levensgeluk te gunnen en wordt hun bestaan ontkent (door te blijven volhouden dat het een man is)
  woensdag 31 augustus 2022 @ 19:31:02 #227
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205805472
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:08 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Inderdaad een mening, het feit dat ze aan de hormonen is(er vanuit gaande dat die niet van de zwarte markt komen) geeft aan dat ze door de screening is gekomen. (Diagnose genderdysforie)

Of het dan daadwerkelijk een vrouw is kan je over discussiëren, maar wat wel duidelijk is, is dat het alles behalve een man is. Wat je bent zit tussen je oren, niet tussen je benen

Wat mij betreft, en gelukkig ook volgens deskundigen, (en als ze haar geboorteakte heeft laten aanpassen ook volgens de wet) is het dus een vrouw, maar wel een vrouw van 31, geen meisje van 15, vandaar mijn eerste reactie.

Ik heb een relatie met een transvrouw gehad en transitie van dichtbij meegemaakt (ook mee geweest met bezoeken aan de artsen) transgender zijn en genderdysforie is geen mode verschijnsel wat iedereen altijd denkt. Het is een last en een zwaar traject wat iemand niet voor de lol doet. Maar blijkbaar is het voor velen teveel gevraagd dat dat soort mensen ook wat levensgeluk te gunnen en wordt hun bestaan ontkent (door te blijven volhouden dat het een man is)
De zaak zou er heel anders uitzien als deze persoon niet op het merkwaardige idee was gekomen dat niet alleen de gender maar ook de leeftijd niet klopt. Dat denken is dan nog maar 1 ding, maar het in de praktijk willen brengen door tieners er mee lastig te vallen is een heel bedenkelijke zaak. Echt niet vreemd dat mensen dan gaan denken dat deze persoon mentale problemen heeft die veel verder gaan dan genderdysforie.
Wat ik er over lees doet mij niet geloven dat deze persoon op levensgeluk mag rekenen tenzij er goede psychische hulp komt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_205805548
Dat dat hele leeftijdverhaal wijst op een ander probleem ben ik het inderdaad mee eens. Maar ik zie niet wat dat te maken heeft met 'douchen met tienermeisjes' waar dan gelijk op gereageerd wordt alsof het gewoon een viespeuk is die met 15-jarige meisjes in één ruimte wil staan.

Als transgender hou je je dáár echt op dat moment niet mee bezig. Tenzij je natuurlijk de illusie wil geloven die de voorstanders van de Amerikaanse "WC-wetten" je voorschotelen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205805628
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:08 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Inderdaad een mening, het feit dat ze aan de hormonen is(er vanuit gaande dat die niet van de zwarte markt komen) geeft aan dat ze door de screening is gekomen. (Diagnose genderdysforie)

Of het dan daadwerkelijk een vrouw is kan je over discussiëren, maar wat wel duidelijk is, is dat het alles behalve een man is. Wat je bent zit tussen je oren, niet tussen je benen


Wat mij betreft, en gelukkig ook volgens deskundigen, (en als ze haar geboorteakte heeft laten aanpassen ook volgens de wet) is het dus een vrouw, maar wel een vrouw van 31, geen meisje van 15, vandaar mijn eerste reactie.

Ik heb een relatie met een transvrouw gehad en transitie van dichtbij meegemaakt (ook mee geweest met bezoeken aan de artsen) transgender zijn en genderdysforie is geen mode verschijnsel wat iedereen altijd denkt. Het is een last en een zwaar traject wat iemand niet voor de lol doet. Maar blijkbaar is het voor velen teveel gevraagd dat dat soort mensen ook wat levensgeluk te gunnen en wordt hun bestaan ontkent (door te blijven volhouden dat het een man is)
Wat een ander ziet, zit tussen de benen, het geslacht. Mensen met een piem0l noemen we man. Laten we ook eens bespreekbaar maken dat niet alle transvrouwen er uit zien als Loiza Lammers. Waar de piemel er bv nog aan zit. Waar ik maar van moet aannemen dat ze in transitie zitten. Waarom moet het onprettig voelen wijken voor een ander?

Als vrouw is het al lastig om het aan te geven. Zie bv the Voice en MeToo. Nu worden we monddood gemaakt omdat we anders een man zijn ego kwetsen. Zijn geluk niet gunnen. We zijn weer terug in de middeleeuwen.
pi_205805643
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:31 schreef deedeetee het volgende:

[..]
De zaak zou er heel anders uitzien als deze persoon niet op het merkwaardige idee was gekomen dat niet alleen de gender maar ook de leeftijd niet klopt. Dat denken is dan nog maar 1 ding, maar het in de praktijk willen brengen door tieners er mee lastig te vallen is een heel bedenkelijke zaak. Echt niet vreemd dat mensen dan gaan denken dat deze persoon mentale problemen heeft die veel verder gaan dan genderdysforie.
Wat ik er over lees doet mij niet geloven dat deze persoon op levensgeluk mag rekenen tenzij er goede psychische hulp komt.
Daar kan ik het op zich wel mee eens zijn hoor, vandaar ook mijn eerdere reactie op het artikel.

Ik voel mij ook 15 jaar jonger dan dat ik daadwerkelijk ben. op zich niks mis mee. Maar het zou wel raar zijn als ik daar vervolgens rechten aan zou willen ontlenen die bij die leeftijdscategorie horen.

Anders zou ik mij ook kunnen identificeren als een bejaarde om senioren korting te krijgen.


Ik denk dat ik ook wel een idee heb waar de gedachte van de persoon van dit bericht vandaan komt.
Sommige mensen die in transitie zijn maken een soort van versnelde pubertijd door van hun daadwerkelijke gender vanaf het moment dat ze zichzelf kunnen zijn. Vandaar dat ze zich nog niet helemaal thuis voelt in het volwassen vrouwenteam.
Dat kan lastig zijn maar het is onderdeel van het proces.
Maar om nu tussen de jonge meisjes te gaan voetballen lijkt mij niet de oplossing. Ze heeft gewoon begeleiding van een goede psycholoog nodig maar dat laat vaak te wensen over.

Maar het idee dat het een man is die al die herrie op de hals haalt om tussen jonge meisje te spelen om zich eraan op te geilen is natuurlijk je reinste bullshit.
pi_205805671
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:43 schreef potjecreme het volgende:

[..]Als vrouw is het al lastig om het aan te geven. Zie bv the Voice en MeToo. Nu worden we monddood gemaakt omdat we anders een man zijn ego kwetsen. Zijn geluk niet gunnen. We zijn weer terug in de middeleeuwen.
Er is echt geen enkele man die doet alsof ie transgender is puur en alleen om zich bij ruimtes naar binnen te lullen waar alleen vrouwen welkom zijn. Dat is een conservatief-Amerikaans fabeltje. Puur omdat de stigmatisering op het transgender zijn om te beginnen al best wel een issue is. Dat ga je niet even "voor je lol" doen, zeg maar.

Dus er is eigenlijk geen risico dat je tere mannenzieltjes beledigt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205805687
Samen met tienermeisjes onder de douche, dat wilde Kees Flodder ook wel. Jammer voor hem dat de transgenderloophole in 1986 nog niet ontdekt was...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205805731
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Er is echt geen enkele man die doet alsof ie transgender is puur en alleen om zich bij ruimtes naar binnen te lullen waar alleen vrouwen welkom zijn. Dat is een conservatief-Amerikaans fabeltje. Puur omdat de stigmatisering op het transgender zijn om te beginnen al best wel een issue is. Dat ga je niet even "voor je lol" doen, zeg maar.

Dus er is eigenlijk geen risico dat je tere mannenzieltjes beledigt.
Ja, las het hele artikel. Marjolein is veel verder in het proces en volgens de wet vrouw.


Uit het artikel komt ook naar voren dat Marjolein sommige zaken anders aanpakt.
pi_205805755
Ze wil zeker niet terug naar school geen minimum jeugdloon verdienen en ook niet pas 16 jaar later met pensioen? Want in die situaties voelt ze zich vast 31.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205807437
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Er is echt geen enkele man die doet alsof ie transgender is puur en alleen om zich bij ruimtes naar binnen te lullen waar alleen vrouwen welkom zijn. Dat is een conservatief-Amerikaans fabeltje. Puur omdat de stigmatisering op het transgender zijn om te beginnen al best wel een issue is. Dat ga je niet even "voor je lol" doen, zeg maar.
Het is al meerdere keren gebeurd. Niet in fabeltjes trappen alleen maar omdat ze je goed uitkomen. In Florida is een minderjarig meisje verkracht op school en er zijn al ontelbaar veel mannen die claimen vrouw te zijn en dan overgeplaatst worden naar de vrouwenafdeling. Om daar vervolgens vrouwelijke gevangenen te verkrachten.

Verder bestaat er in de religie van de genderidentiteit niet zoiets als "doen alsof". Als iemand zegt trans te zijn moet je die persoon altijd geloven en altijd op alle punten behandelen als de 'gender' die ze aangeven. Probeer jij dan maar eens te bewijzen dat iemand die zegt transgender te zijn 'doet alsof'. Verder is in het huidige medialandschap transgender zijn juist een enorm voordeel, gratis enorm veel aandacht en geen enkele kritische noot. Ik heb niet het idee dat je echt hebt opgelet wat betreft deze kwestie.
pi_205808918
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Er is echt geen enkele man die doet alsof ie transgender is puur en alleen om zich bij ruimtes naar binnen te lullen waar alleen vrouwen welkom zijn. Dat is een conservatief-Amerikaans fabeltje. Puur omdat de stigmatisering op het transgender zijn om te beginnen al best wel een issue is. Dat ga je niet even "voor je lol" doen, zeg maar.

Dus er is eigenlijk geen risico dat je tere mannenzieltjes beledigt.
Er bestaan moordenaars, verkrachters, kannibalen, mensen als Josef Fritzl en Dutroux, mensen die hun lichaam laten verbouwen om meer op een reptiel te lijken, mensen die hun eigen kinderen vergiftigen om aandacht of geld te krijgen, maar het idee dat er mannen zijn die zeggen dat ze zich een vrouw voelen om daar misbruik van te maken is ondenkbaar? Er zijn ook al zaken bekend van transgender personen die vrouwen verkrachten in ruimtes voor vrouwen.

Als je niet eens meer in transitie hoeft maar je eigen verklaring dat je je vrouw voelt voldoende is, natuurlijk wordt er dan misbruik van gemaakt door wat zieke geesten. Zelfs als je wel medisch gezien in transitie moet zullen er nog zieke geesten zijn die dat het waard vinden.

Dat zegt natuurlijk niets over alle transgenders, maar zeggen dat niemand doet alsof is echt kinderlijk naïef als je kijkt naar wat voor raar en gewetenloos volk er op de wereld rondloopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door PJR op 01-09-2022 08:44:13 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 1 september 2022 @ 09:04:32 #237
269689 crew  Viv
pi_205809236
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 08:15 schreef PJR het volgende:

Er zijn ook al zaken bekend van transgender personen die vrouwen verkrachten in ruimtes voor vrouwen.
Maar was die verkrachting dan niet gebeurd als de verkrachter als man door het leven ging? Laat die zich werkelijk tegenhouden door zo'n bordje op een wc-deur?

pi_205809352
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:04 schreef Viv het volgende:

[..]
Maar was die verkrachting dan niet gebeurd als de verkrachter als man door het leven ging? Laat die zich werkelijk tegenhouden door zo'n bordje op een wc-deur?

[ afbeelding ]
Doet dat ertoe in mijn reactie? Ik reageer op iemand die compleet uitsluit dat er ook maar één gek is die zegt zichzelf vrouw te voelen om daar misbruik van te maken.

Maar inderdaad, ik geloof wel dat het voor zal komen. Ze worden natuurlijk niet zelf tegengehouden door het bordje, maar wel door anderen die aanwezig zijn. Denk je niet dat met zoveel gekken op de wereld, er minstens één persoon tussen zal zitten die een jurk aantrekt om zo in veilige ruimtes voor vrouwen te geraken?

Er zijn ook mensen die doen alsof ze autopech hebben om zo iemand die komt helpen te verkrachten of vermoorden. Komt het vaak voor? Vast niet. Maar het komt zeker voor.

En voordat het verdraaid wordt: dat ik denk dat het voor zal komen zegt niets over mijn mening over transgenders in het algemeen en of ik vind of ze wel of niet zelf mogen kiezen naar welk toilet ze gaan.
pi_205809462
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:21 schreef PJR het volgende:

[..]Maar inderdaad, ik geloof wel dat het voor zal komen. Ze worden natuurlijk niet zelf tegengehouden door het bordje, maar wel door anderen die aanwezig zijn. Denk je niet dat met zoveel gekken op de wereld, er minstens één persoon tussen zal zitten die een jurk aantrekt om zo in veilige ruimtes voor vrouwen te geraken?
Dat er misschien één gek tussen zit betekent niet dat je de conclusie kan trekken uit dit artikel die neerkomt op "hurdur 31-jarige vieze geile man wil douchen met tienermeisjes" :')

Je moet een gast die een jurk aantrekt vooral niet op één hoop gooien met mensen die écht last hebben van genderdysforie en daarvoor dus ook medische behandelingen hebben ondergaan. Dat je iedereen die schreeuwt "Holladiejee, ik voel me nu vrouw, dus spreek me vanaf morgen 1 uur aan met 'zij'!" op zijn woord moet geloven vind ik ook de grootste onzin.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 1 september 2022 @ 09:37:32 #240
269689 crew  Viv
pi_205809466
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:21 schreef PJR het volgende:

[..]
Doet dat ertoe in mijn reactie? Ik reageer op iemand die compleet uitsluit dat er ook maar één gek is die zegt zichzelf vrouw te voelen om daar misbruik van te maken.

Maar inderdaad, ik geloof wel dat het voor zal komen. Ze worden natuurlijk niet zelf tegengehouden door het bordje, maar wel door anderen die aanwezig zijn. Denk je niet dat met zoveel gekken op de wereld, er minstens één persoon tussen zal zitten die een jurk aantrekt om zo in veilige ruimtes voor vrouwen te geraken?

Er zijn ook mensen die doen alsof ze autopech hebben om zo iemand die komt helpen te verkrachten of vermoorden. Komt het vaak voor? Vast niet. Maar het komt zeker voor.

En voordat het verdraaid wordt: dat ik denk dat het voor zal komen zegt niets over mijn mening over transgenders in het algemeen en of ik vind of ze wel of niet zelf mogen kiezen naar welk toilet ze gaan.
Oh, ik was het verder wel eens met je punt hoor. ;) Er zijn genoeg kwaadwillende mensen op de wereld, dus vast ook wel mensen die in het transgender-gebeuren een kans zien. Net zoals sommige pedo's een kans zien door bij de Scouting te gaan werken, etc.

Maar die stelling dat de kans op verkrachting in "ruimtes voor vrouwen" (in de praktijk toch vooral toiletten en kleedkamers) nu groter zou zijn, daar ga ik niet in mee. :)
pi_205809577
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:36 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dat er misschien één gek tussen zit betekent niet dat je de conclusie kan trekken uit dit artikel die neerkomt op "hurdur 31-jarige vieze geile man wil douchen met tienermeisjes" :')

Je moet een gast die een jurk aantrekt vooral niet op één hoop gooien met mensen die écht last hebben van genderdysforie en daarvoor dus ook medische behandelingen hebben ondergaan. Dat je iedereen die schreeuwt "Holladiejee, ik voel me nu vrouw, dus spreek me vanaf morgen 1 uur aan met 'zij'!" op zijn woord moet geloven vind ik ook de grootste onzin.
Trek ik die conclusie dan? Je knipt mijn laatste zin er voor het gemak maar even af?

Jij bent hier degene die zegt dat er helemaal niemand zal zijn die hier misbruik van zal maken en dát betwijfel ik.
pi_205809658
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:53 schreef PJR het volgende:

[..]Jij bent hier degene die zegt dat er helemaal niemand zal zijn die hier misbruik van zal maken en dát betwijfel ik.
Ik zeg vooral dat er geen transgenders zijn die er misbruik van maken.

Een geflipt figuur die een jurk aantrekt alleen om de meisjes-WC binnen te kunnen lopen reken ik niet onder transgender. Hoe hard zo iemand zelf ook dat beweert.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205809754
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:37 schreef Viv het volgende:

[..]
Oh, ik was het verder wel eens met je punt hoor. ;) Er zijn genoeg kwaadwillende mensen op de wereld, dus vast ook wel mensen die in het transgender-gebeuren een kans zien. Net zoals sommige pedo's een kans zien door bij de Scouting te gaan werken, etc.

Maar die stelling dat de kans op verkrachting in "ruimtes voor vrouwen" (in de praktijk toch vooral toiletten en kleedkamers) nu groter zou zijn, daar ga ik niet in mee. :)
Ik heb er zelf geen problemen mee als een transgender naar het toilet naar keuze gaat. Maar als er maar één gek is die daar misbruik van maakt dan maakt dat de kans natuurlijk al groter.

Het is een beetje gek dat veel mensen er niet eerlijk over durven te praten, zowel voor- als tegenstanders. Gewoon zeggen dat er natuurlijk mensen zijn die er misbruik van maken, maar dat je dat risico het waard vindt is er niet bij.

Dat is heel vergelijkbaar met mensen die vanuit allerlei brandhaarden hierheen komen. Voorstanders zullen over het algemeen zeggen dat terroristen echt niet met die groep meekomen, in plaats van toegeven dat die kans heel reëel is, maar ze het het waard vinden dat risico te lopen als dat betekent dat echte vluchtelingen ook hierheen kunnen komen.
pi_205809761
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:04 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ik zeg vooral dat er geen transgenders zijn die er misbruik van maken.

Een geflipt figuur die een jurk aantrekt alleen om de meisjes-WC binnen te kunnen lopen reken ik niet onder transgender. Hoe hard zo iemand zelf ook dat beweert.
Maar wat is een transgender? Bepaal jij dat? Er is geen objectieve manier om te zeggen of iemand transgender is. Het gaat immers om een gevoel.

En dat is niet wat je zei, niet liegen. Je zei dat er niemand is die doet alsof diegene transgender is.
  donderdag 1 september 2022 @ 10:15:23 #246
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_205809769
De
quote:
maar
in de kop van dit topic dient te worden vervangen door
quote:
en
pi_205809843
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:14 schreef PJR het volgende:

[..]
Maar wat is een transgender? Bepaal jij dat? Er is geen objectieve manier om te zeggen of iemand transgender is. Het gaat immers om een gevoel.
Die is er wel, daar zijn namelijk genoeg deskundigen voor.

Ga je iedereen zijn gevoel puur en alleen op zijn woord geloven dan zet je inderdaad de deur wagenwijd open voor misbruik. Je zal er hoe dan ook een bepaalde grens aan moeten stellen, ongeacht wat de meest woke progressieve linksfiguur je probeert wijs te maken.

En dat is niet "transfoob", dat is rekening houden met de praktijk, die geen idealistisch sprookje is waar iedereen mag en kan zijn hoe ie zich voelt. Mensen moeten ook leren om zichzelf aan te passen en niet de wereld te verwijten van al hun ellende.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205809909
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Die is er wel, daar zijn namelijk genoeg deskundigen voor.

Ga je iedereen zijn gevoel puur en alleen op zijn woord geloven dan zet je inderdaad de deur wagenwijd open voor misbruik. Je zal er hoe dan ook een bepaalde grens aan moeten stellen, ongeacht wat de meest woke progressieve linksfiguur je probeert wijs te maken.

En dat is niet "transfoob", dat is rekening houden met de praktijk, die geen idealistisch sprookje is waar iedereen mag en kan zijn hoe ie zich voelt. Mensen moeten ook leren om zichzelf aan te passen en niet de wereld te verwijten van al hun ellende.
Dat is er niet. Er zijn inderdaad veel deskundigen op dat gebied maar er is totaal geen consensus over wanneer iemand echt transgender is.

Je laatste alinea snap ik niet. Dat is namelijk ook mijn mening maar jij zei dat er geen enkel persoon is dat zich voor zou doen als transgender om daar misbruik van te maken en dát is waar ik op reageerde. Opeens doe je alsof je dat nooit hebt gezegd en doe je alsof het ergens anders om gaat. Een smerig spelletje is dat. En dan nu ook weer heel selectief quoten ..
pi_205810099
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:14 schreef PJR het volgende:

[..]En dat is niet wat je zei, niet liegen. Je zei dat er niemand is die doet alsof diegene transgender is.
Een jurk aantrekken en beweren dat je dan een vrouw bent omdat je dan op meisjes kan geilen is iets héél anders dan beweren dat je transgender bent.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 1 september 2022 @ 10:57:32 #250
8369 speknek
Another day another slay
pi_205810217
Dit is toch gewoon een hoax man. Waarom trapt de vpro hier in.

Laat maar eens zien dat je hormoon injecties neemt, die ziet er niet uit alsof ze al twee jaar in transitie is. En dan niet je naam op het logo veranderen? uhhuh.

Edit: misschien geen hoax, maar dan niet helemaal 100%

[ Bericht 41% gewijzigd door speknek op 01-09-2022 11:05:24 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 1 september 2022 @ 11:24:31 #251
269689 crew  Viv
pi_205810508
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:13 schreef PJR het volgende:

[..]
Ik heb er zelf geen problemen mee als een transgender naar het toilet naar keuze gaat. Maar als er maar één gek is die daar misbruik van maakt dan maakt dat de kans natuurlijk al groter.
Maar hoe zie je dat dan voor je? Wat is het voordeel voor een mannelijke verkrachter om een jurk aan te trekken voordat hij een damestoilet binnenkomt? Die ene milliseconde dat het slachtoffer vanuit haar ooghoeken denkt te zien dat er een vrouw binnengekomen is? Het is niet zoals met zakkenrollers hè, dat het helpt als je op je hoede bent. :X Tenminste, niet als je al in dezelfde ruimte bent beland als de verkrachter.
quote:
Het is een beetje gek dat veel mensen er niet eerlijk over durven te praten, zowel voor- als tegenstanders. Gewoon zeggen dat er natuurlijk mensen zijn die er misbruik van maken, maar dat je dat risico het waard vindt is er niet bij.

Dat is heel vergelijkbaar met mensen die vanuit allerlei brandhaarden hierheen komen. Voorstanders zullen over het algemeen zeggen dat terroristen echt niet met die groep meekomen, in plaats van toegeven dat die kans heel reëel is, maar ze het het waard vinden dat risico te lopen als dat betekent dat echte vluchtelingen ook hierheen kunnen komen.
Oh, dat terroristen zich verschansen onder de vluchtelingen is allang bewezen. Er was zelfs een twitteraccount waar foto's van mensen in Nederlandse/Belgische winkelstraten werden gematcht met de daders/omstanders in onthoofdingsfilmpjes uit IS-gebieden. :X

Maar ik vind de vergelijking met verkrachtingen in damestoiletten echt mank gaan, sorry. :)
pi_205810585
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:37 schreef Viv het volgende:

[..]
Oh, ik was het verder wel eens met je punt hoor. ;) Er zijn genoeg kwaadwillende mensen op de wereld, dus vast ook wel mensen die in het transgender-gebeuren een kans zien. Net zoals sommige pedo's een kans zien door bij de Scouting te gaan werken, etc.

Maar die stelling dat de kans op verkrachting in "ruimtes voor vrouwen" (in de praktijk toch vooral toiletten en kleedkamers) nu groter zou zijn, daar ga ik niet in mee. :)
Dat denk ik ook niet. Maar is het pas bij een verkrachting problematisch?

Wat met cis-vrouwen die zich bijvoorbeeld niet comfortabel voelen met een transvrouw die nog heel duidelijk typisch mannelijke kenmerken heeft?
pi_205810608
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:57 schreef speknek het volgende:
Dit is toch gewoon een hoax man. Waarom trapt de vpro hier in.

Laat maar eens zien dat je hormoon injecties neemt, die ziet er niet uit alsof ze al twee jaar in transitie is. En dan niet je naam op het logo veranderen? uhhuh.

Edit: misschien geen hoax, maar dan niet helemaal 100%
Een transitie werkt niet bij iedereen even 'goed'. Transvrouwen die voorheen heel erg mannelijk waren (qua uiterlijk), worden waarschijnlijk geen poppetjes.

Tja, de wereld is oneerlijk.
pi_205810624
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:24 schreef Viv het volgende:

[..]
Maar hoe zie je dat dan voor je? Wat is het voordeel voor een mannelijke verkrachter om een jurk aan te trekken voordat hij een damestoilet binnenkomt? Die ene milliseconde dat het slachtoffer vanuit haar ooghoeken denkt te zien dat er een vrouw binnengekomen is? Het is niet zoals met zakkenrollers hè, dat het helpt als je op je hoede bent. :X Tenminste, niet als je al in dezelfde ruimte bent beland als de verkrachter.
[..]

Nee, niet die ene milliseconde. Gewoon net zoals er nu ook al mannen zijn die vrouwen verkrachten in een vrouwentoilet, maar ze nu vaak nog moeten oppassen dat omstanders ze niet uit het toilet weren. Nogmaals, voor mij is dat niet een reden om transgenders uit het toilet naar keuze te weren, maar ik reageerde enkel op iemand die zei dat het ondenkbaar is dat mensen er misbruik van zullen maken. Wat ook al gebeurd is, zelfs op een middelbare school in de VS.
quote:
Oh, dat terroristen zich verschansen onder de vluchtelingen is allang bewezen. Er was zelfs een twitteraccount waar foto's van mensen in Nederlandse/Belgische winkelstraten werden gematcht met de daders/omstanders in onthoofdingsfilmpjes uit IS-gebieden. :X

Maar ik vind de vergelijking met verkrachtingen in damestoiletten echt mank gaan, sorry. :)
Ik vergelijk dan ook terroristen niet met transgender verkrachters, maar enkel de ontkennende reactie daarop. Mensen die heel stellig beweren dat er absoluut geen misbruik van gemaakt zal worden.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 1 september 2022 @ 11:41:34 #255
269689 crew  Viv
pi_205810676
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:36 schreef PJR het volgende:

[..]
Nee, niet die ene milliseconde. Gewoon net zoals er nu ook al mannen zijn die vrouwen verkrachten in een vrouwentoilet, maar ze nu vaak nog moeten oppassen dat omstanders ze niet uit het toilet weren.
Maar zou een potentiële verkrachter niet sowieso rechtsomkeert maken als daar meerdere vrouwen aanwezig zijn? :? :@
pi_205810694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Een jurk aantrekken en beweren dat je dan een vrouw bent omdat je dan op meisjes kan geilen is iets héél anders dan beweren dat je transgender bent.
Wat is dan het hele punt van die jurk aantrekken? Dat is toch om je voor te doen als transgender/vrouw?

Jij zei dat niemand zich voor zou doen als transgender. Natuurlijk zijn die mensen er wel, als er ergens misbruik van te maken is dan zijn er gekken die dat doen. Je kunt ook gewoon toegeven dat die uitspraak van je niet helemaal juist was en dat je bijvoorbeeld vindt dat het reëele risico dat enkele gekken er misbruik van zullen maken niet hoeft te betekenen dat je dan maar alle transgenders weert van hun toilet naar keuze. Dat is bijvoorbeeld ook mijn mening
pi_205810719
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:42 schreef PJR het volgende:

[..]
Wat is dan het hele punt van die jurk aantrekken? Dat is toch om je voor te doen als transgender/vrouw?
Je doet je dan inderdaad voor als vrouw.

Dat is iets heel anders dan beweren dat je transgender bent, en dat je in een verkeerd lijf zit, en dus graag op de dames-WC wil omdat je je daar tijdens het pissen meer op je plaats voelt.

Fundamenteel verschil.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205810831
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:41 schreef Viv het volgende:

[..]
Maar zou een potentiële verkrachter niet sowieso rechtsomkeert maken als daar meerdere vrouwen aanwezig zijn? :? :@
Dat zou je denken, maar wij denken niet als een verkrachter. Ik bedoel natuurlijk niet dat hij/zij dan voor de ogen van meerdere vrouwen iemand verkracht, maar bijvoorbeeld oo de camping doorheeft dat er op dat moment maar één vrouw op de wc zit. Als mensen diegene dan zonder er verdacht op te zijn het vrouwentoilet in laten gaan is er natuurlijk iets meer risico dat er iets gebeurt dan wanneer mensen diegene zouden weren.

Er zijn nu al gekken die dat risico gewoon nemen, gekleed als man. Dan vallen ze iemand lastig in een vrouwenruimte en terwijl de vrouw in shock is en nog geen alarm slaat zijn ze alweer weg. Is het dan zo ondenkbaar dat iemand die al zo gek is, een jurk aan zal trekken als dat het nog niets makkelijker maakt?
pi_205810875
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:44 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Je doet je dan inderdaad voor als vrouw.

Dat is iets heel anders dan beweren dat je transgender bent, en dat je in een verkeerd lijf zit, en dus graag op de dames-WC wil omdat je je daar tijdens het pissen meer op je plaats voelt.

Fundamenteel verschil.
Zucht... En jij beweert dus dat er niemand is die zal zeggen dat diegene transgender is om gekleed als vrouw een vrouwentoilet in te komen, maar dat er wél mensen zijn die zich zullen kleden als vrouw om mensen zo te laten geloven dat ze een échte vrouw zijn en géén transgender? Als je iemand pakt na zo'n verkrachting, zal die dan zeggen dat hij een biologische vrouw is of zal diegene zeggen dat hij transgender is? Juist.

Je hebt je gewoon in eerste instantie verkeerd verwoord en probeert dat nu met alle macht te ontkennen.
pi_205810927
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:57 schreef PJR het volgende:

[..]
Zucht... En jij beweert dus dat er niemand is die zal zeggen dat diegene transgender is om gekleed als vrouw een vrouwentoilet in te komen, maar dat er wél mensen zijn die zich zullen kleden als vrouw om mensen zo te laten geloven dat ze een échte vrouw zijn en géén transgender?
Nee, want je moet als vrouwelijke omstander wel héél dom zijn om daar in te trappen. Een vent met een jurk aan kun je echt wel onderscheiden van een vrouw, of dat nu een transgender vrouw is of niet.

"Een jurk aantrekken om makkelijker bij slachtoffers te komen" is daarom dus echt een groot fabeltje. Heeft weinig te maken met of er op vrouwen-WC's verkrachtingen plaatsvinden of niet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205811062
Wat vinden die 15 jarige meisjes er eigenlijk van dat er een 31 jarige tussen loopt die denkt dat ze 15 is?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205811090
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:20 schreef vipergts het volgende:
Wat vinden die 15 jarige meisjes er eigenlijk van dat er een 31 jarige tussen loopt die denkt dat ze 15 is?
Ik kan niet voor anderen spreken, maar als ik nog 15 zou zijn, dat ik zoiets zou hebben van donderstraal jij eens even lekker op met je freakshow.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205811109
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:23 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar als ik nog 15 zou zijn, dat ik zoiets zou hebben van donderstraal jij eens even lekker op met je freakshow.
Dat transgender valt nog best mee het leeftijdsverschil zou mij ook tegen staan ja. Daar zitten die pubers toch niet op te wachten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 1 september 2022 @ 12:35:30 #264
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_205811196
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:25 schreef vipergts het volgende:

[..]
Dat transgender valt nog best mee het leeftijdsverschil zou mij ook tegen staan ja. Daar zitten die pubers toch niet op te wachten.
En als het de pubers niet zijn, dan toch (mag ik hopen) zeker wel de ouders...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  donderdag 1 september 2022 @ 12:46:19 #265
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_205811290
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:20 schreef vipergts het volgende:
Wat vinden die 15 jarige meisjes er eigenlijk van dat er een 31 jarige tussen loopt die denkt dat ze hij 15 is?
fixed
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_205811432
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:03 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Nee, want je moet als vrouwelijke omstander wel héél dom zijn om daar in te trappen. Een vent met een jurk aan kun je echt wel onderscheiden van een vrouw, of dat nu een transgender vrouw is of niet.

"Een jurk aantrekken om makkelijker bij slachtoffers te komen" is daarom dus echt een groot fabeltje. Heeft weinig te maken met of er op vrouwen-WC's verkrachtingen plaatsvinden of niet.
De gemiddelde transgender vrouw lijkt meer op een man met vrouwenkleding dan op een biologische vrouw. Als een man zich in vrouwenkleding hult om in een vrouwentoilet te komen doet hij zich natuurlijk voor als transgender, want inderdaad, je moet wel erg scheel zijn om te denken dat zo iemand een biologische vrouw is.

Is begeleider bij de scouting worden om zo dicht bij jonge kinderen komen ook een fabel? Waarom is het zo moeilijk voor je om te zeggen: "Het zal vast niet geregeld voorkomen dat een man zich als transgender voordoet om vrouwen te misbruiken, maar het hele kleine risico dat er wel bestaat neem ik voor lief."
Nee, jij probeert je in allerlei bochten te wringen om niet onder ogen te komen dat je eerste uitspraak gewoon niet helemaal klopte.
pi_205811468
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:03 schreef PJR het volgende:

[..]
De gemiddelde transgender vrouw lijkt meer op een man met vrouwenkleding dan op een biologische vrouw.
Als je dat uitgangspunt inderdaad aanhoudt dan zijn we uitgepraat en beken je hierin duidelijk kleur.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205811551
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:20 schreef vipergts het volgende:
Wat vinden die 15 jarige meisjes er eigenlijk van dat er een 31 jarige tussen loopt die denkt dat ze 15 is?
Hun mening is irrelevant en transfoob, het is immers heel erg mooi en moedig om als 31-jarige man de transgenderkaart te spelen om met tienermeisjes te kunnen douchen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205811556
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:03 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Nee, want je moet als vrouwelijke omstander wel héél dom zijn om daar in te trappen. Een vent met een jurk aan kun je echt wel onderscheiden van een vrouw, of dat nu een transgender vrouw is of niet.
Dat is dus niet het geval als de nieuwe transgenderwet ingaat. Mensen als deze Marjolein hoeven alleen maar te zeggen dat ze transgender zijn en verder helemaal niets. Dus dan is er geen onderscheid tussen een vent met een jurk of een transgender vrouw. Sterker je hoeft niet eens een jurk aan te trekken.

Dat is het rechtstreekse gevolg van wetten zoals die ook al in de VS voorgesteld (en soms doorgevoerd) worden. Het feit dat er vooral rechts-conservatieve media ophef over maken maakt het niet meteen een fabeltje. Het is eerder het falen van de linkse en neutrale media.
pi_205811571
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:08 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Als je dat uitgangspunt inderdaad aanhoudt dan zijn we uitgepraat en beken je hierin duidelijk kleur.
Hij heeft gewoon gelijk. Natuurlijk komt het voor, mensen maken overal misbruik van. En dan kun je wel zeggen dat er een verschil is maar probeer dat maar eens in de praktijk toe te passen. Hoe denk je dat iemand die claimt trans te zijn reageert als jij zegt dat je dat niet gelooft?
pi_205811723
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:20 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat is dus niet het geval als de nieuwe transgenderwet ingaat. Mensen als deze Marjolein hoeven alleen maar te zeggen dat ze transgender zijn en verder helemaal niets. Dus dan is er geen onderscheid tussen een vent met een jurk of een transgender vrouw. Sterker je hoeft niet eens een jurk aan te trekken.
In de Nederlandse transgenderwet wordt niets gezegd over welke WC je nu wel en niet binnen mag lopen. (Gelukkig hebben we daar hier helemaal geen wetten voor, goed fatsoen is hier al meer dan genoeg). En daar staat ook niet in dat wanneer je je een hond, een plant of een kind van 12 voelt, iedereen dat maar moet respecteren.

Mensen denken hier blijkbaar dat het zo makkelijk is als even bij de gemeente een stempeltje halen, en dan op zondag je weer even 'man' voelen zodat je met je maten naar het voetbal kan gaan. Ik zou je vooral eens proberen in te leven in wat transgenders écht doormaken in het dagelijks leven.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205811778
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
In de Nederlandse transgenderwet wordt niets gezegd over welke WC je nu wel en niet binnen mag lopen. (Gelukkig hebben we daar hier helemaal geen wetten voor, goed fatsoen is hier al meer dan genoeg). En daar staat ook niet in dat wanneer je je een hond, een plant of een kind van 12 voelt, iedereen dat maar moet respecteren.

Mensen denken hier blijkbaar dat het zo makkelijk is als even bij de gemeente een stempeltje halen, en dan op zondag je weer even 'man' voelen zodat je met je maten naar het voetbal kan gaan. Ik zou je vooral eens proberen in te leven in wat transgenders écht doormaken in het dagelijks leven.
Als de transgenders geen absurde eisen of wensen uiten, worden zij gewoon als mens behandeld door de niet-criminele minderheid.
pi_205811804
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:46 schreef torentje het volgende:

[..]
Als de transgenders geen absurde eisen of wensen uiten, worden zij gewoon als mens behandeld door de niet-criminele minderheid.
Dat doen 99% van de transgenders dan ook niet.

Iemand die 31 is en die eist dat ie met de 15-jarigen mee wil doen is absurd, maar dat heeft niets met transgenders te maken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205811835
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat denk ik ook niet. Maar is het pas bij een verkrachting problematisch?

Wat met cis-vrouwen die zich bijvoorbeeld niet comfortabel voelen met een transvrouw die nog heel duidelijk typisch mannelijke kenmerken heeft?
Oh, ken ook cis-vrouwen die gewoon manwijven zijn qua uiterlijk en gedrag.

Verder ben ik blij dat we op het werk gewoon gender neutrale toiletten hebben, dat scheelt een hoop gezeur
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205812121
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat denk ik ook niet. Maar is het pas bij een verkrachting problematisch?

Wat met cis-vrouwen die zich bijvoorbeeld niet comfortabel voelen met een transvrouw die nog heel duidelijk typisch mannelijke kenmerken heeft?
cis-vrouwen worden biologische echte vrouwen mee bedoeld?
pi_205812147
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:03 schreef PJR het volgende:

[..]
De gemiddelde transgender vrouw lijkt meer op een man met vrouwenkleding dan op een biologische vrouw. Als een man zich in vrouwenkleding hult om in een vrouwentoilet te komen doet hij zich natuurlijk voor als transgender, want inderdaad, je moet wel erg scheel zijn om te denken dat zo iemand een biologische vrouw is.

Is begeleider bij de scouting worden om zo dicht bij jonge kinderen komen ook een fabel? Waarom is het zo moeilijk voor je om te zeggen: "Het zal vast niet geregeld voorkomen dat een man zich als transgender voordoet om vrouwen te misbruiken, maar het hele kleine risico dat er wel bestaat neem ik voor lief."
Nee, jij probeert je in allerlei bochten te wringen om niet onder ogen te komen dat je eerste uitspraak gewoon niet helemaal klopte.
Nou ik heb een transgender collega gehad waar ik echt niet doorhad dat ze als jongen geboren is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205812521
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
In de Nederlandse transgenderwet wordt niets gezegd over welke WC je nu wel en niet binnen mag lopen. (Gelukkig hebben we daar hier helemaal geen wetten voor, goed fatsoen is hier al meer dan genoeg). En daar staat ook niet in dat wanneer je je een hond, een plant of een kind van 12 voelt, iedereen dat maar moet respecteren.

Mensen denken hier blijkbaar dat het zo makkelijk is als even bij de gemeente een stempeltje halen, en dan op zondag je weer even 'man' voelen zodat je met je maten naar het voetbal kan gaan. Ik zou je vooral eens proberen in te leven in wat transgenders écht doormaken in het dagelijks leven.
Lees het artikel maar even eerder in dit topic. Het is daadwerkelijk zo simpel als even een stempeltje halen. Nu is het nog zo dat daar ook een doktersverklaring en andere voorwaarden aan verbonden zijn. Vind je het een goed idee om dat allemaal weg te halen?

Bovendien valt dan ook het argument weg over leeftijd. Also biologische realiteit er totaal niet toe doet, wat is dan het argument om niet ook toe te staan dat iemand zijn/haar leeftijd verandert in hoe oud diegene zich voelt? Daar zal volgens jou ook sowieso noooooooit iemand misbruik van maken.

Daarnaast blijft de vraag, hoe weet je nou of iemand écht transgender is, als de wet zegt dat daar geen enkele voorwaarde aan verbonden is?
pi_205812542
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]
cis-vrouwen worden biologische echte vrouwen mee bedoeld?
Ja, het is een woordspelletje waar je niet in moet trappen. :)
pi_205812554
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:08 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Als je dat uitgangspunt inderdaad aanhoudt dan zijn we uitgepraat en beken je hierin duidelijk kleur.
haha
pi_205812561
Zie ik nu een bobbel op een plek waar die niet (meer) zou moeten zitten?
Pecunia non olet
  donderdag 1 september 2022 @ 15:48:33 #281
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205812596
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 15:43 schreef obligataire het volgende:
Zie ik nu een bobbel op een plek waar die niet (meer) zou moeten zitten?
Die heeft een teringdikke clitoris
Ik ben inmiddels overleden
pi_205813151
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]
cis-vrouwen worden biologische echte vrouwen mee bedoeld?
Vrouwen die zich ook identificeren als vrouw.
pi_205813246
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:54 schreef probeer het volgende:
Toch mooi, die eensgezindheid in NWS. Dat zien we niet vaak. Valt het toch wel mee met dat woke-gebeuren onder de Fok!-ers, nietwaar?
Fok! is een eiland van stabiliteit in een zee van hysterische instabiliteit.
Pecunia non olet
pi_205813254
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 17:10 schreef obligataire het volgende:

[..]
Fok! is een eiland van stabiliteit in een zee van hysterische instabiliteit.
Een baken van licht voor de Nederlandse samenleving. Geboren leiders en opiniemakers, allen met 20+ cm piemels en/of toffe vagijnen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_205814343
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:57 schreef speknek het volgende:
Dit is toch gewoon een hoax man. Waarom trapt de vpro hier in.

Laat maar eens zien dat je hormoon injecties neemt, die ziet er niet uit alsof ze al twee jaar in transitie is. En dan niet je naam op het logo veranderen? uhhuh.

Edit: misschien geen hoax, maar dan niet helemaal 100%
is net zoiets als bnn toen had met die nier ja
pi_205814419
hen maakt trouwens wel heel mooie gebakjes :9~
  Moderator donderdag 1 september 2022 @ 21:24:07 #287
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205815339
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]
cis-vrouwen worden biologische echte vrouwen mee bedoeld?
Idd, echte vrouwen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 1 september 2022 @ 22:20:47 #288
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205815925
Ik doe alleen aan cis en trans bij het beschrijven van de moleculaire structuur van koolstofverbindingen met een dubbele binding.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_205816141
hier alleen maar cis kebab.
pi_206065440
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2022 17:53 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Janneke van 16, ze wil graag meedoen met de tienerdisco. Met wie kan ze komende vrijdag meerijden?
_O_ :D
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_206065499
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 19:45 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik als koning. Je bent ontslagen.
Ik als God. Jullie gaan allemaal naar de hel
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_206065510
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:45 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Ik als God. Jullie gaan allemaal naar de hel
Ik als Nietzsche. Jij bent dood.
"Pools are perfect for holding water"
pi_206069217
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:57 schreef speknek het volgende:
Dit is toch gewoon een hoax man. Waarom trapt de vpro hier in.

Laat maar eens zien dat je hormoon injecties neemt, die ziet er niet uit alsof ze al twee jaar in transitie is. En dan niet je naam op het logo veranderen? uhhuh.

Edit: misschien geen hoax, maar dan niet helemaal 100%
Wel grappig, als het optisch niet goed uitkomt moet het ineens wel een hoax zijn :D
  vrijdag 23 september 2022 @ 13:22:00 #294
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_206075932
Ik dacht dat dit nep was...

Maar jullie zijn echt helemaal gek geworden!
En Allah weet het het beste
pi_206076050
Heeft ze haar debuut inmiddels gemaakt?
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:36:34 #296
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_206076605
walgelijk van de KNVB die zijn niet woke genoeg.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_206076626
Dit is door Wilders besproken in het debat, _O-
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:41:51 #298
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206076645
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 17:11 schreef probeer het volgende:

[..]
Een baken van licht voor de Nederlandse samenleving. Geboren leiders en opiniemakers, allen met 20+ cm piemels en/of toffe vagijnen.
Fok is gelukkig islam en LHGBTI+ kritisch, denk ook wel dat elke fokker Roddelpraat kijkt van Dennis en Jan Roos _O_
pi_206076663
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:41 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Fok is gelukkig islam en LHGBTI+ kritisch, denk ook wel dat elke fokker Roddelpraat kijkt van Dennis en Jan Roos _O_
Natuurlijk, beter dan die zooi van de Mol.
pi_206076772
Hij is geen 15 en nee hij is geen vrouw.
Kijk naar die foto, je ziet toch zelf ook wel dat dat geen vrouw is?

Doe toch even normaal zeg.
En dan met 15-jarigen willen spelen? Mafketel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')