abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207768393
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:16 schreef Rene het volgende:

[..]
Kan ongeveer wel 50% van het topic legen. Leek me een beetje onnodig.
Tis sowieso niet jouw topic, dus wel prima zo.
Oh, oke

Naja dan maar weggooien
pi_207918402
baskick in WGR / Door ouders betaalde skivakantie claimen bij verzekering na ongeluk?
@Danny, je hebt mijn inhoudelijke vraag verwijderd. Dat was niet bedoeld als bashen (ik had de break heus gezien) en m.i. ook niet irrelevant. Het antwoord op mijn vraag (welke schade TS heeft) is naar ik meen wél relevant voor de vraag of wiens verzekering er geclaimd moet worden... Een verzekering dekt schade; geen schade, geen dekking.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Admin donderdag 9 februari 2023 @ 09:21:57 #103
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207918417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:20 schreef baskick het volgende:
baskick in WGR / Door ouders betaalde skivakantie claimen bij verzekering na ongeluk?
@:Danny, je hebt mijn inhoudelijke vraag verwijderd. Dat was niet bedoeld als bashen (ik had de break heus gezien) en m.i. ook niet irrelevant. Het antwoord op mijn vraag (welke schade TS heeft) is naar ik meen wél relevant voor de vraag of wiens verzekering er geclaimd moet worden... Een verzekering dekt schade; geen schade, geen dekking.
Als de reis op zijn naam is geboekt en is betaald gaat het de verzekering geen reet aan van wie hij dat geld heeft gekregen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_207918626
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:21 schreef Danny het volgende:

[..]
Als de reis op zijn naam is geboekt en is betaald gaat het de verzekering geen reet aan van wie hij dat geld heeft gekregen.
Ja, precies: als. Daar zit de clue. De eerste zinnen van de OP wekken het op z'n minst de suggestie dat het 1 boeking betreft (met z'n allen op vakantie en alles door 1 partij betaald). Zeker in samenhang met stephano1990 in WGR / Kan een werkgever vakantie intrekken? is voor mij evident dat TS niet zelf geboekt heeft. Dus: niet geboekt door TS + niet betaald door TS. Ik denk werkelijk dat mijn vraag welke schade TS heeft relevant is.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_207918656
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:21 schreef Danny het volgende:

[..]
De vraag is voor de beantwoording van de vraag wel relevant. Moeten geen feiten er bij gaan verzinnen maar gewoon opvragen.

Als ik met een klant om tafel zit ga ik ook niets invullen maar vraag ik naar de handelingen, details etc. Hiermee valt of staat elk antwoord.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Admin donderdag 9 februari 2023 @ 09:55:02 #106
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207918782
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:39 schreef baskick het volgende:

[..]
Ja, precies: als. Daar zit de clue. De eerste zinnen van de OP wekken het op z'n minst de suggestie dat het 1 boeking betreft (met z'n allen op vakantie en alles door 1 partij betaald). Zeker in samenhang met stephano1990 in WGR / Kan een werkgever vakantie intrekken? is voor mij evident dat TS niet zelf geboekt heeft. Dus: niet geboekt door TS + niet betaald door TS. Ik denk werkelijk dat mijn vraag welke schade TS heeft relevant is.
Andere topics zijn niet relevant voor de vraagstelling en komt wat 'stalkerig' over imo. Verder was de vraag eerder in het topic al gesteld :)

quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]
De vraag is voor de beantwoording van de vraag wel relevant. Moeten geen feiten er bij gaan verzinnen maar gewoon opvragen.

Als ik met een klant om tafel zit ga ik ook niets invullen maar vraag ik naar de handelingen, details etc. Hiermee valt of staat elk antwoord.
de vraag was al gesteld in deze post: Lienekien in WGR / Door ouders betaalde skivakantie claimen bij verzekering na ongeluk?
De toon van de verwijderde vraagstelling was anders van aard en meer beschuldigend dan een echte vraag.
Het forum wordt hier en daar overstelpt door topics die ontaarden in 'ontmaskeren', aanvallen van topicstarters, offtopic gedoe etc en dat is iets dat we - eindelijk - eens gaan aanpakken. Het mag allemaal wel wat gemoedelijker en vriendelijker imo :)
pi_207918817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:55 schreef Danny het volgende:

[..]
Andere topics zijn niet relevant voor de vraagstelling en komt wat 'stalkerig' over imo. Verder was de vraag eerder in het topic al gesteld :)
Dat is niet juist, juist de details in dat topic zijn ook relevant.
quote:
[..]
de vraag was al gesteld in deze post: Lienekien in WGR / Door ouders betaalde skivakantie claimen bij verzekering na ongeluk?
De toon van de verwijderde vraagstelling was anders van aard en meer beschuldigend dan een echte vraag.
Het forum wordt hier en daar overstelpt door topics die ontaarden in 'ontmaskeren', aanvallen van topicstarters, offtopic gedoe etc en dat is iets dat we - eindelijk - eens gaan aanpakken. Het mag allemaal wel wat gemoedelijker en vriendelijker imo :)
Daar is hier geen sprake van als ik het zo lees maar het is niet mijn forum. Gaat hier consequent op gehandhaafd worden? Want als de toon al verkeerd is dan kom ik wel veel foute posts tegen. Ook al is de toon verkeerd, dan neemt dat niet weg dat de vraag relevant is. En in WGR worden zaken wel vaker dubbel gevraagd, dat geeft ook de relevantie aan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_207918835
Ok. We zien het duidelijk anders. Je kunt het betrekken van informatie uit een ander topic stalkerig vinden, maar zo is het niet gegaan. Het andere topic is recent, ik heb erin gepost en kon het me dus nog herinneren. Het is niet zo dat ik een pohi ga zitten uitspitten om spijkers op laag water te zoeken. Mogelijk kwam mijn post anders over dan bedoeld. Zie het als mijn feedback en doe ermee wat je wilt :)
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:05:40 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207918923
Mijn reactie die bleef staan was mijn tweede reactie, met dezelfde strekking als mijn eerste. De eerste sneuvelde dan kennelijk ook omdat die niet aardig genoeg was?

Ineens zit Danny erbovenop en gaat alles weg wat in zijn ogen niet relevant is voor de vraag en moet in FB worden gediscussieerd over wat wel en niet relevant wordt geacht.

Ik voel weer een ‘ken je users’ opkomen. D.w.z. maak onderscheid tussen de pesterige reacties en de reacties die bedoeld zijn om de vraag van TS te beantwoorden en geef die laatste groep het voordeel van de twijfel in plaats van direct de deleteknop te hanteren.
The love you take is equal to the love you make.
  Admin donderdag 9 februari 2023 @ 10:25:05 #110
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207919213
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Dat is niet juist, juist de details in dat topic zijn ook relevant.
In dat geval: het is niet wenselijk om bij het reageren in een topic een user's postgeschiedenis te betrekken.

quote:
Daar is hier geen sprake van als ik het zo lees maar het is niet mijn forum. Gaat hier consequent op gehandhaafd worden?
Door mijzelf wel. Als ik tegenkom dat topics worden vervuild met offtopic posts, ontmaskerpogingen, ts-bashen etc dan grijp ik inderdaad in. Dat is ook van de mods gevraagd overigens.

quote:
Want als de toon al verkeerd is dan kom ik wel veel foute posts tegen. Ook al is de toon verkeerd, dan neemt dat niet weg dat de vraag relevant is. En in WGR worden zaken wel vaker dubbel gevraagd, dat geeft ook de relevantie aan.
Het topic hoeft niet te draaien om de wedervraag. En met 'toon' bedoel ik te zeggen dat het lijkt alsof je niet werkelijk probeert de vraag te beantwoorden, maar alsof je probeert de user in een hoek te lullen ofzo. Als dat werkelijk niet zo bedoeld is dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd en heb ik de tig reacties die ik al verwijderd had gerelateerd aan jouw reactie. In dat geval mijn excuses voor de beschuldiging.
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:31:03 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207919271
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:05 schreef Lienekien het volgende:
Mijn reactie die bleef staan was mijn tweede reactie, met dezelfde strekking als mijn eerste. De eerste sneuvelde dan kennelijk ook omdat die niet aardig genoeg was?

Ineens zit Danny erbovenop en gaat alles weg wat in zijn ogen niet relevant is voor de vraag en moet in FB worden gediscussieerd over wat wel en niet relevant wordt geacht.

Ik voel weer een ‘ken je users’ opkomen. D.w.z. maak onderscheid tussen de pesterige reacties en de reacties die bedoeld zijn om de vraag van TS te beantwoorden en geef die laatste groep het voordeel van de twijfel in plaats van direct de deleteknop te hanteren.
Waarbij het meest vervelende is dat er geveegd wordt zonder de noodzakelijke kennis op dit gebied, dus inschatten of een vraag wel of niet ontopic of gepast is wordt dan ook lastig.
En dat terwijl degenen die hier nu over posten wel kennis op dat gebied hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:36:26 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207919318
Er waren idd duidelijke bashreacties. Prima als die worden weggehaald. Niet prima als iemand dan te rigoureus de bezem erdoorheen haalt. Van kritische vragen gaat aannemen dat die zijn bedoeld om iemand in een hoek te lullen.
  Admin donderdag 9 februari 2023 @ 12:42:27 #113
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207920908
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:31 schreef Leandra het volgende:

[..]
Waarbij het meest vervelende is dat er geveegd wordt zonder de noodzakelijke kennis op dit gebied, dus inschatten of een vraag wel of niet ontopic of gepast is wordt dan ook lastig.
En dat terwijl degenen die hier nu over posten wel kennis op dat gebied hebben.
Er wordt geveegd op basis van de policy. Wat niet mag mag niet, ook niet door 'degenen die wel kennis op dat gebied hebben'.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:36 schreef Lienekien het volgende:
Er waren idd duidelijke bashreacties. Prima als die worden weggehaald. Niet prima als iemand dan te rigoureus de bezem erdoorheen haalt. Van kritische vragen gaat aannemen dat die zijn bedoeld om iemand in een hoek te lullen.
Meer dan excuses maken daarvoor kan ik niet. Ik blijf er overigens bij dat de vraag al gesteld was en hem nogmaals stellen niet heel zinvol was.
  donderdag 9 februari 2023 @ 12:47:40 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207920953
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:42 schreef Danny het volgende:

[..]
Er wordt geveegd op basis van de policy. Wat niet mag mag niet, ook niet door 'degenen die wel kennis op dat gebied hebben'.
[..]
Meer dan excuses maken daarvoor kan ik niet. Ik blijf er overigens bij dat de vraag al gesteld was en hem nogmaals stellen niet heel zinvol was.
Als je veegt omdat je het onderscheid niet kunt maken tussen relevante vraag en bashen omdat je de kennis van de materie niet hebt dan heeft dat niets met de policy te maken.

Maar goed, we hebben die discussie al eerder gehad en ik blijf erbij, juist in een subforum als WGR is "ken je users" doorslaggevend, net zoals dat bijvoorbeeld voor K&W geldt.
Niemand heeft hier wat aan nonsens-reacties of gebash, maar posts gaan wissen omdat je de kennis niet hebt om te beoordelen of de post een bash of relevante vraag is is niet handig als je daarbij ook nog eens het ken je users principe laat varen, of die mbt dit subforum ook niet hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin donderdag 9 februari 2023 @ 12:52:43 #115
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207921007
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je veegt omdat je het onderscheid niet kunt maken tussen relevante vraag en bashen omdat je de kennis van de materie niet hebt dan heeft dat niets met de policy te maken.
Klopt. Dat is dan ook niet wat er gebeurd is. Ik sta achter alles wat ik verwijderd heb en alles is verwijderd op basis van de policy en om het topic clean te houden.

quote:
Maar goed, we hebben die discussie al eerder gehad en ik blijf erbij, juist in een subforum als WGR is "ken je users" doorslaggevend, net zoals dat bijvoorbeeld voor K&W geldt.
Niemand heeft hier wat aan nonsens-reacties of gebash, maar posts gaan wissen omdat je de kennis niet hebt om te beoordelen of de post een bash of relevante vraag is is niet handig als je daarbij ook nog eens het ken je users principe laat varen, of die mbt dit subforum ook niet hebt.
De policy wordt gehandhaafd. Jouw interpretatie daarvan of andere neven-argumenten op basis van jouw gebrek aan kennis van mij als persoon zijn daarbij totaal niet relevant net als wie de user in kwestie is. Een user die het topic binnenwandelt kent de users wellicht óók niet en dus moet iedereen zich gewoon aan de policy meten.
Prima als jij vindt dat dat anders zou moeten hoor, maar dat zal uiteindelijk geen verschil maken.
pi_207921048
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:25 schreef Danny het volgende:

[..]
In dat geval: het is niet wenselijk om bij het reageren in een topic een user's postgeschiedenis te betrekken.
[..]
Door mijzelf wel. Als ik tegenkom dat topics worden vervuild met offtopic posts, ontmaskerpogingen, ts-bashen etc dan grijp ik inderdaad in. Dat is ook van de mods gevraagd overigens.
[..]
Het topic hoeft niet te draaien om de wedervraag. En met 'toon' bedoel ik te zeggen dat het lijkt alsof je niet werkelijk probeert de vraag te beantwoorden, maar alsof je probeert de user in een hoek te lullen ofzo. Als dat werkelijk niet zo bedoeld is dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd en heb ik de tig reacties die ik al verwijderd had gerelateerd aan jouw reactie. In dat geval mijn excuses voor de beschuldiging.
Het gaat er mij oms dat iemand zonder kennis van zaken reacties verwijderd die diegene niet relevant lijkt. Bashen weghalen is prima, mag vaker gebeuren, maar WGR lijkt me bij uitstek een forum waarbij de moderators kennis van zaken hebben en niet op basis van allerlei aannames reacties gaan verwijderen. Je kan namelijk ook zelf vragen waarom iemand die vraag stelt ipv te concluderen dat het niet nodig is dit te vragen.

Excuses is niet nodig want ik moest eigenlijk niet meer in WGR, maar ik lees nog altijd graag mee en dit soort zaken doen altijd een beetje pijn.
  Admin donderdag 9 februari 2023 @ 13:01:23 #117
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207921127
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:55 schreef bijdehand het volgende:

Het gaat er mij oms dat iemand zonder kennis van zaken reacties verwijderd die diegene niet relevant lijkt.
De vraag stond er al. Verder boeit het de verzekering niet waar het geld vandaan komt. Gaat ze zelfs geen reet aan. Hooguit als de ouders daadwerkelijk de betaling en boeking hebben gedaan.
Dan kan de vraag nog tien keer gesteld worden, maar dat is dan niet erg constructief. Als je ziet dat de vraag al gesteld is, notabene 2 posts boven je, hoef je 'm niet nogmaals te stellen. Je kunt ook een antwoord geven voor beide situaties
- als je zelf de boeking + betaling hebt gedaan dan...
- heeft je vader de boeking + betaling gedaan dan...

quote:
Bashen weghalen is prima, mag vaker gebeuren, maar WGR lijkt me bij uitstek een forum waarbij de moderators kennis van zaken hebben en niet op basis van allerlei aannames reacties gaan verwijderen. Je kan namelijk ook zelf vragen waarom iemand die vraag stelt ipv te concluderen dat het niet nodig is dit te vragen.
Als je even leest wat ik tik zeg ik dat de vraag al gesteld was (en die is gewoon blijven staan).
pi_207921195
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:01 schreef Danny het volgende:

[..]
De vraag stond er al. Verder boeit het de verzekering niet waar het geld vandaan komt. Gaat ze zelfs geen reet aan. Hooguit als de ouders daadwerkelijk de betaling en boeking hebben gedaan.
Dan kan de vraag nog tien keer gesteld worden, maar dat is dan niet erg constructief. Als je ziet dat de vraag al gesteld is, notabene 2 posts boven je, hoef je 'm niet nogmaals te stellen. Je kunt ook een antwoord geven voor beide situaties
- als je zelf de boeking + betaling hebt gedaan dan...
- heeft je vader de boeking + betaling gedaan dan...
[..]
Als je even leest wat ik tik zeg ik dat de vraag al gesteld was (en die is gewoon blijven staan).
Dan worden het lange topics als alle antwoorden bij voorbaat gegeven worden _O- Maar ik snap het wel hoor, maar je kan ook inhoudelijk vragen waarom iemand iets vraagt.

En je geeft zelf ook aan dat het wel relevant kan zijn waar het geld vandaan komt.

Ik ben vooral benieuwd of dit bij andere topics ook zo streng gehandhaafd gaat worden, want ik zie daarin een groot verschil. O+

Fijne dag nog Danny :)
  Admin donderdag 9 februari 2023 @ 13:13:31 #119
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207921256
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Dan worden het lange topics als alle antwoorden bij voorbaat gegeven worden _O- Maar ik snap het wel hoor, maar je kan ook inhoudelijk vragen waarom iemand iets vraagt.
Maar ja, dan ga ik ZELF weer offtopic. Het is wel iets dat ik een volgende keer meeneem overigens. Niet dat ik nou actief modereer in forums, maar soms kom ik iets tegen of word ik ergens op gewezen en neem ik een kijkje.

quote:
Ik ben vooral benieuwd of dit bij andere topics ook zo streng gehandhaafd gaat worden, want ik zie daarin een groot verschil. O+
Ikzelf als ik iets tegen kom wel in ieder geval. Deze regels zijn verder als het goed is bij alle mods bekend.

quote:
Fijne dag nog Danny :)
Jij ook :)
pi_207923385
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:52 schreef Danny het volgende:

[..]

op basis van jouw gebrek aan kennis van mij als persoon
Dat was zijn argument toch helemaal niet, kennis van jou ‘als persoon’?!
Of heb ik het nou niet begrepen?

Verder … déjà vu
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Admin donderdag 9 februari 2023 @ 16:45:20 #121
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207924005
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:56 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat was zijn argument toch helemaal niet, kennis van jou ‘als persoon’?!
Of heb ik het nou niet begrepen?

Verder … déjà vu
Gaat erom dat er over mijn kennis van zaken wordt geoordeeld zonder mij te kennen. Hetzelfde als mij wordt verweten, dat ik oordeel zonder 'ken je users'. Er worden over mij net zo goed aannames gedaan, terwijl niemand hier me persoonlijk kent of uberhaupt goed genoeg kent een oordeel te vellen.

Verder inderdaad déjà vu ^O^
pi_207924566
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:45 schreef Danny het volgende:

[..]
Gaat erom dat er over mijn kennis van zaken wordt geoordeeld zonder mij te kennen. Hetzelfde als mij wordt verweten, dat ik oordeel zonder 'ken je users'. Er worden over mij net zo goed aannames gedaan, terwijl niemand hier me persoonlijk kent of uberhaupt goed genoeg kent een oordeel te vellen.
Het verbaast me dat jou dat verbaast.

Heeft WGR eindelijk weer eens een kundig team mods (die de users **) wél kennen), kom jij als een soort 'duveltje uit een doosje' een topic Kärcheren.

**) met 'users kennen' bedoel ik uiteraard niet dat zij weten dat een bijdehand IRL Harrie van Putten heet, klinisch laborant van beroep is en in Dordrecht-Zuid woont, maar wel dat de Fok!-entiteit bijdehand bewezen heeft inhoudelijk constructieve en terzake kundige bijdragen te leveren.

quote:
Verder inderdaad déjà vu ^O^
... met dat verschil dat je er toen nogal wat anders instond:
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 11:56 schreef Danny het volgende:

[..]
Klopt. Users zijn anoniem. Derhalve weten we niet wie wel of geen kennis van zaken heeft. Evengoed kan iemand heel goed googlen. Ik weet dat inderdaad niet. Ik weet je naam niet, ik weet niet hoe oud je bent, weet niet of je man of vrouw bent, weet niet welke opleiding je gedaan hebt of welk werk je doet. Ik weet dat je nickname 'Doedezemaar' is en ik zou je mailadres kunnen zien, maar daarmee houdt het wel een beetje op. Derhalve ga ik uit van het positiefste en dat is dat mensen die hier posten andere proberen te helpen. De een doet dat wat beter dan de ander, zoals dat overal gebeurt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 9 februari 2023 @ 17:38:14 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207924654
Eens dat de huidige WGR-mods hun klus prima kunnen klaren.
  Admin vrijdag 10 februari 2023 @ 07:28:41 #124
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207931366
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:30 schreef r_one het volgende:

[..]
Het verbaast me dat jou dat verbaast.

Heeft WGR eindelijk weer eens een kundig team mods (die de users **) wél kennen), kom jij als een soort 'duveltje uit een doosje' een topic Kärcheren.

**) met 'users kennen' bedoel ik uiteraard niet dat zij weten dat een bijdehand IRL Harrie van Putten heet, klinisch laborant van beroep is en in Dordrecht-Zuid woont, maar wel dat de Fok!-entiteit bijdehand bewezen heeft inhoudelijk constructieve en terzake kundige bijdragen te leveren.
[..]
... met dat verschil dat je er toen nogal wat anders instond:
[..]

Users kennen heeft niks met de policy te maken. Er werd gebashed en offtopic geluld en daarop heb ik 20 ofzo posts verwijderd. Daar is wellicht een post in meegenomen waarbij dat twijfelachtig kan zijn. Maar de rest dan? User bashen en treitergedrag pak ik aan als ik het tegen kom. Zelfs als jij dat niet leuk vindt.
  Admin vrijdag 10 februari 2023 @ 07:29:34 #125
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207931367
quote:
15s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:38 schreef Lienekien het volgende:
Eens dat de huidige WGR-mods hun klus prima kunnen klaren.
Ik heb dan ook nooit iets anders beweerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')