Ja die user die al die kuttopics opent en niet meer terugkomt.quote:
Gaat niet om wat ik van een user vind, maar het lezen van zo'n topic voegt echt niks toe, vandaar. Maargoed, wilde het alleen even kwijt en was benieuwd waarom er in R&P wel voor wordt gewaarschuwd, meer niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
We kunnen geen topics sluiten omdat sommige users serieuzer zijn en je anderen weer niet zo hoog op het serieus lijstje hebt staan.
WGR / [Beurs] Post hier je laatste aankoop/verkoop #5 Just Keep Buying denk ik?quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is tegenwoordig het topic voor vragen over beleggen? Sinds de kosten van DeGiro gestegen zijn zoek ik een nieuwe broker.
Zoiets: Werkgever wil mijn mij af via aangeboden vaststellingsovereenkomst ?quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:09 schreef sigme het volgende:
Kan deze topictitel even wat beter gemaakt worden?
WGR / Werkgever wil mijn mij af via aangeboden vaststellingsovereenkomst
Zover ik weet niet specifiek daarover. Ik ben er in elk geval recent geen tegengekomen. Het staat je vrij er een te openen. Wel een nuttig onderwerpquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:12 schreef miss_sly het volgende:
Is er toevallig een topic over banken, internetbankieren, en welke het beste zijn voor senioren?
Ga ik doen, dank!quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zover ik weet niet specifiek daarover. Ik ben er in elk geval recent geen tegengekomen. Het staat je vrij er een te openen. Wel een nuttig onderwerp
Bijna goedquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zoiets: Werkgever wil mijn mij af via aangeboden vaststellingsovereenkomst ?
Fack. Wilde ik ook zeggen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:05 schreef iamredleader het volgende:
Omdat het ook wel eens een compliment mag wezen:
[..]
Dank je wel, CoolGuy. Je doet goed werk
Dank je.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:05 schreef iamredleader het volgende:
Omdat het ook wel eens een compliment mag wezen:
[..]
Dank je wel, CoolGuy. Je doet goed werk
Mag ik daar deze aan toevoegen?quote:
Ja, dat mag ikquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
- Ja, daar hoor je zelf bij dus laat dit soort stemmingmakerij maar gewoon achterwege -
Streng doch RECHTvaardigquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:17 schreef CoolGuy het volgende:
En ik maar denken dat er hier alleen maar mensen zijn die mij niet mogen
Ja die typetjes van wie je de topics sluit jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:17 schreef CoolGuy het volgende:
En ik maar denken dat er hier alleen maar mensen zijn die mij niet mogen
Ja maar goed, kleinigheidjes hou je toch.quote:Op donderdag 25 mei 2023 00:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja die typetjes van wie je de topics sluit ja
Dan heb ik niks gezegd, maar ik kan zo 1, 2, 3, geen goede reden vinden. Het klinkt meer alsof je op iemand neerkijkt, of stelt dat deze met zijn vraag niks hier te zoeken heeft, of misschien zelfs de insinuatie dat de ts het verzonnen heeft. Ik vind alle drie kwalijk, maar goed dat zijn mijn interpretaties.quote:
Beetje kansloos om niet eerst de feiten te hebben en dus incorrect aan te nemen dat ik iets van je weg gehaald heb.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:29 schreef Solotovski het volgende:
Beetje kansloos om mijn reactie te verwijderen @:coolguy
Het is heel lastig voor je te begrijpen zeker maar niet iedereen is zo alwetend en heeft de wijsheid in pacht zoals jij dat hebt.
Misschien moet je eens wat doen aan dat verschrikkelijk pedante toontje van je.
Misschien doe je er verstandig aan om die bijdehante opmerking van jezelf ook te verwijderen aangezien dat nog meer off topic was.
Hij heeft het topic toch niet gesloten?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:51 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Ik wil er enkel aan toevoegen, dat WGR er is voor mensen om advies te vragen of te praten over thematiek. De policy bepaalt wat wel en niet mag.
Door een reactie te plaatsen als: of het echt is, ga je eigenlijk een soort van gatekeepen. Je kent de situatie van de ander niet en ik geloof dat Danny juist ook zegt: Als we geen bewijs hebben, of de situatie van de ander niet kennen, dan dienen we gewoon normaal te doen mits de post binnen de policy valt.
Het topic viel binnen de policy en we hebben geen bewijs over het feit of het echt is, of iets dat verzonnen is. Daarom moeten we acteren op basis van dat deze persoon de waarheid spreekt en zijn probleem serieus nemen. Wanneer wij dat niet doen, dan zijn we poortwachtertje aan het spelen en gaan we een soort klassensysteem creëren waarbij de problemen van de een serieus worden genomen en de andere niet.
Ik post hier dan ook niet om Solotovski bij te staan van: 'o wat leuk we gaan allemaal tegen Coolguy ageren,' ik reageer meer vanuit het feit dat ik vind dat iedereen zich vrij moet voelen om hier zijn vraag of verzoek te plaatsen mits het past binnen de policy.
Als er redenen zijn waarom jij postte:
[..]
Dan heb ik niks gezegd, maar ik kan zo 1, 2, 3, geen goede reden vinden. Het klinkt meer alsof je op iemand neerkijkt, of stelt dat deze met zijn vraag niks hier te zoeken heeft, of misschien zelfs de insinuatie dat de ts het verzonnen heeft. Ik vind alle drie kwalijk, maar goed dat zijn mijn interpretaties.
En ik geef je dat mee als feedback, als jij het anders bedoelde, kan je dat altijd uitleggen, maar zoals het er nu staat is het niet netjes. Op mensen neerkijken is nooit netjes, en of het binnen de policy past, dat laat ik aan jou.
Ik zal er op letten 😜quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar dan ken ik er nog wel een paar (users).
Gaat er meer om, dat het niet veel lijkt toe te voegen in de discussie en eerder als negatief kan worden geïnterpreteerd dan als verbazing. Natuurlijk mag je je verbazing ventileren, maar ik zou me toch minder welkom voelen als user als iemand met een voorbeeldfunctie op die manier zijn verbazing uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij heeft het topic toch niet gesloten?
Ik vind dat een moderator ook gewoon als user zijn mening (verbazing) mag/moet kunnen ventileren, net zoals eenieder dat hier mag. Zo is het ook altijd geweest overigens.
Dat @:Coolguy wat directer is in zijn mening, kun je je aan storen (maar dat hoeft niet). Maar dan ken ik er nog wel een paar (users).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |