Misschien zie ik het niet goed maar die is niet beter dan Pasveer, wel jonger, die Griek is wel beter en jonger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:21 schreef Black-Death het volgende:
Flekken heeft wel weer als voordeel dat 'ie Nederlands spreekt, qua communicatie misschien wat makkelijker.
Dan lekker die Griek erbij halenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien zie ik het niet goed maar die is niet beter dan Pasveer, wel jonger, die Griek is wel beter en jonger.
Zou me verbazen als dat luktquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dan lekker die Griek erbij halen
Die spreekt echt met een onverstaanbaar accent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:21 schreef Black-Death het volgende:
Flekken heeft wel weer als voordeel dat 'ie Nederlands spreekt, qua communicatie misschien wat makkelijker.
Alleen Schuurs kan hem verstaan en die is net weg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:21 schreef Black-Death het volgende:
Wat ik bedoel: als Ocampos vertrekt, heeft Sevilla ruimte voor 2/3 aanvallers. Zullen dit dus graag laten slagen, denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
@:maxi-mus @:dale__cooper @:hhh38
Even gekeken: Sevilla 'moet' wat verkopen gezien de beperkte bestedingslimiet die ze door LaLiga hebben. Ocampos is dan een mogelijke kandidaat. Mocht Ajax interesse hebben en snel handelen, zou dit best kunnen slagen. Maar dat hangt ook weer samen met de wil van Ocampos natuurlijk.
Zou wel een move zijn van Ajax hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: als Ocampos vertrekt, heeft Sevilla ruimte voor 2/3 aanvallers. Zullen dit dus graag laten slagen, denk ik.
[ twitter ]
Hopelijk niet al te duur want hij is al op leeftijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: als Ocampos vertrekt, heeft Sevilla ruimte voor 2/3 aanvallers. Zullen dit dus graag laten slagen, denk ik.
[ twitter ]
In Spanje wordt 24+3 genoemd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hopelijk niet al te duur want hij is al op leeftijd.
Ik lees her en der mensen die vinden dat clubs extra veel moeten vragen aan Ajax omdat ze weten dat Ajax veel geld heeft gekregen... maar ik vind dat echt grote onzin. Als ik een brood of een auto koop dan veranderd de prijs toch ook niet op basis van hoeveel geld ik heb? Hopelijk laat Ajax zich niet meeslepen als clubs dit soort dingen proberen...
we hebben het hier niet over brood met een vaste prijsquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik lees her en der mensen die vinden dat clubs extra veel moeten vragen aan Ajax omdat ze weten dat Ajax veel geld heeft gekregen... maar ik vind dat echt grote onzin. Als ik een brood of een auto koop dan veranderd de prijs toch ook niet op basis van hoeveel geld ik heb? Hopelijk laat Ajax zich niet meeslepen als clubs dit soort dingen proberen...
Ja zo werkt het dus niet hequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als Ocampos komt is het wel broekje uit hoor godverdommequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vooral zin in de discussie en ophef die hij op gaat roepen in den lande.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Ocampos komt is het wel broekje uit hoor godverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schuimbekkende havenslavengenotquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooral zin in de discussie en ophef die hij op gaat roepen in den lande.
Ocampos is toch ook wel een totaal andere speler dan Antony. Zie in hem niet de man die diepgang brengt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooral zin in de discussie en ophef die hij op gaat roepen in den lande.
Ik heb Overmars nog geen moment gemist nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
H2 pakken wel door
H2 > Netto
28 jaar is al 'op leeftijd'?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
We moeten het nog zien hequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
H2 pakken wel door
H2 > Netto
Ja, heel anders. Veel opportunistischer en niet de man van de kenmerkende Antony/Ziyech-achtige assist. Maar diepgang heeft wel, hoor. Was nota bene onderdeel van de enige goed werkende combinatie bij Sevilla in de eerste drie wedstrijden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ocampos is toch ook wel een totaal andere speler dan Antony. Zie in hem niet de man die diepgang brengt.
Ben benieuwd zie het nog steeds niet gebeuren zeker zo kort voor het sluiten van de markt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, heel anders. Veel opportunistischer en niet de man van de kenmerkende Antony/Ziyech-achtige assist. Maar diepgang heeft wel, hoor. Was nota bene onderdeel van de enige goed werkende combinatie bij Sevilla in de eerste drie wedstrijden.
Top leeftijd voor een voetballer natuurlijk. Maar als die 2 jaar blijft of langer kun je hem niet meer voor de hoofdprijs verkopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
28 jaar is al 'op leeftijd'?
Ik weet niet wat ik lees...
Hij heeft het trainingscomplex verlaten. En het is een belangrijke transfer voor Sevilla om wat te kunnen op de markt. Januzaj komt vanmiddag al aan als extra buitenspeler.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben benieuwd zie het nog steeds niet gebeuren zeker zo kort voor het sluiten van de markt.
Qua doorverkoop straks. Dezelfde reden waarom we voor Ziyech wel 25 miljoen willen betalen maar geen 40 miljoen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
28 jaar is al 'op leeftijd'?
Ik weet niet wat ik lees...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft het trainingscomplex verlaten. En het is een belangrijke transfer voor Sevilla om wat te kunnen op de markt. Januzaj komt vanmiddag al aan als extra buitenspeler.
[ twitter ]
Zo zou het wel moeten werken. Waarom zou het anders moeten zijn in het voetbal. Ik kan weinig voorbeelden verzinnen buiten het voetbal waarbij de prijs van iets afhankelijk is van wat de koper te besteden heeft.quote:
Huizenmarkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten werken. Waarom zou het anders moeten zijn in het voetbal. Ik kan weinig voorbeelden verzinnen buiten het voetbal waarbij de prijs van iets afhankelijk is van wat de koper te besteden heeft.
Meer dan een week geleden kwam al precies hetzelfde voorbij...quote:
Niet helemaal, want als verkoper krijg je biedingen binnen, maar weet je niet wat de kopers te besteden hebben (in totaliteit).quote:
Gas, olie, zoveel commodities, het gaat om vraag en aanbod dus je vergelijking is lief naïef, Ajax mag vragen wat het wil voor Antony maar als een andere club denkt te profiteren van Ajax dan moeten ze gewoon de standaardprijs hanteren, welcome to the real world, zelfs brood is duurder geworden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten werken. Waarom zou het anders moeten zijn in het voetbal. Ik kan weinig voorbeelden verzinnen buiten het voetbal waarbij de prijs van iets afhankelijk is van wat de koper te besteden heeft.
quote:
Jullie begrijpen het niet anders zouden jullie dit niet zeggen. Gelukkig begrijpt Black-Death het wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gas, olie, zoveel commodities, het gaat om vraag en aanbod dus je vergelijking is lief naïef, Ajax mag vragen wat het wil voor Antony maar als een andere club denkt te profiteren van Ajax dan moeten ze gewoon de standaardprijs hanteren, welcome to the real world, zelfs brood is duurder geworden.
Ja jij bent echt een visionair.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen het niet anders zouden jullie dit niet zeggen. Gelukkig begrijpt Black-Death het wel.
Hahahaha dat is Antony nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Antony al anders geworden he?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Antony al anders geworden he?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen het niet anders zouden jullie dit niet zeggen. Gelukkig begrijpt Black-Death het wel.
Tobias Sanaquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk terug aan Frank de Boer tijden
“We gaan het doen met deze groep”
Komt omdat Ajax de speler niet kwijt wil, en de bakker het brood wel. Als er iemand komt voor jouw auto, die je niet wilt verkopen maar die de andere partij héél graag wil hebben, vraag jij dan hetzelfde aan een bijstandsmoeder als aan een miljonair?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Cryptoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kan die nog rennen dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
Als PSV Gakpo gaat 'inruilen' voor slapzak Stengs wordt het echt met twee vingers in de neus.
Nee, om eerlijk te zijn is dat niet makkelijk. Bocholtzer dialect is bijna Keuls Duits en hij speelt al zo lang in Zuid Duitsland dat hij volgens mij eerder vloeiend Badens of Schwitzerduuts spreekt. Daar heb je weinig aan met de huidige internationale verdediging die er staat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:21 schreef Black-Death het volgende:
Fair point..quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee, om eerlijk te zijn is dat niet makkelijk. Bocholtzer dialect is bijna Keuls Duits en hij speelt al zo lang in Zuid Duitsland dat hij volgens mij eerder vloeiend Badens of Schwitzerduuts spreekt. Daar heb je weinig aan met de huidige internationale verdediging die er staat.
Ajax vroeg 100 miljoen voor Antony omdat ze hem niet kwijt wilden, niet omdat ze wisten dat Man Utd dit bedrag in kas had en dat ze Antony wel voor een lager bedrag aan een ander zouden verkopen. Dit ging overigens niet om Antony maar juist om de spelers die Ajax hierna wil kopen. Bijv. een Ziyech waar Chelsea wel degelijk vanaf wil maar hoog in de boom gaan zitten omdat het Ajax is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax de speler niet kwijt wil, en de bakker het brood wel. Als er iemand komt voor jouw auto, die je niet wilt verkopen maar die de andere partij héél graag wil hebben, vraag jij dan hetzelfde aan een bijstandsmoeder als aan een miljonair?
Vergelijk dit eens met een jaar of 10 geleden, dat de paar bijzondere spelers die we hadden werden weggekocht en er alleen brandhout bij werd gehaaldquote:
Binance/Kraken/Bitonic etc. rekenen geen andere prijzen per klant op basis van hoeveel ze te besteden hebben. Die doen gewoon vraag/aanbod.quote:
Waarom weet jij dit zo zeker, dat dat de reden is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bijv. een Ziyech waar Chelsea wel degelijk vanaf wil maar hoog in de boom gaan zitten omdat het Ajax is.
Omdat ze in onderhandeling met AC Milan om 25-30 miljoen vroegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom weet jij dit zo zeker, dat dat de reden is?
Zat je erbij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Omdat ze in onderhandeling met AC Milan om 25-30 miljoen vroegen.
Duarte als vervanger van Eriksen, wat was dat pijnlijk zeg. En toen er wel geld beschikbaar was werd de hoofdprijs betaald voor pure ellende als Gudelj en Van der Hoorn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vergelijk dit eens met een jaar of 10 geleden, dat de paar bijzondere spelers die we hadden werden weggekocht en er alleen brandhout bij werd gehaald
Uiteraard niet. Ik hoop alleen maar dat Ajax er niet in meegaat als clubs dit proberen.quote:
ScrummieScrummie heeft een FOK!basic accountquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom weet jij dit zo zeker, dat dat de reden is?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
ScrummieScrummie heeft een FOK!basic account
Feyenoord kampioen 2022/2023
Laten we dat hier maar niet gaan bespreken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat jullie kampioen worden?
Het is toch een forum en ook nog VBL, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we dat hier maar niet gaan bespreken.
Je vergeet een belangrijk detail: dit is het Ajax topic, niet echt de plek om de titelkansen van Feyenoord te bespreken en al helemaal niet als mijn ondertitel de aanleiding is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is toch een forum en ook nog VBL, dus waarom niet?
Jij komt hier toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je vergeet een belangrijk detail: dit is het Ajax topic, niet echt de plek om de titelkansen van Feyenoord te bespreken en al helemaal niet als mijn ondertitel de aanleiding is.
Sorry edelachtbarequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar als het goed is niet om over Feyenoord te beginnen. Zo.
Flink bedrag wederom.. komst van Ziyech lijkt me hiermee definitief van de baan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
Transfer zou rond zijn. "20 miljoen blijft er over voor Sevilla om de markt mee op te gaan" dus het totale bedrag ligt misschien nog wel hoger(?). 20 miljoen it is.
is gewoon onzin, hij heeft nog een contract voor 3 jaar en mede probleem is dat Ziyech zelf huur ook niet zag zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bijv. een Ziyech waar Chelsea wel degelijk vanaf wil maar hoog in de boom gaan zitten omdat het Ajax is.
ik ook hoor, uiteindelijk heeft Ten Hag zo'n 60 miljoen extra opgeleverd voor die 2 spelersquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor dit bedrag kan ik er prima mee leven
Hoeft voor mij niet. Licha heeft het toch een stuk netter gedaan dan deze kwal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk wel een 'normaal' afscheid. Toch een smaakmaker de afgelopen twee jaar.
In zijn laatste wedstrijd tegen FC Groningen heeft ie een mooi laatste showtje gegeven.
Dat tekent de echte toppers. ZLATANEDquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk wel een 'normaal' afscheid. Toch een smaakmaker de afgelopen twee jaar.
In zijn laatste wedstrijd tegen FC Groningen heeft ie een mooi laatste showtje gegeven.
Ajax bevestigt ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:11 schreef Heeinz het volgende:
Eén van de beste duo's van de afgelopen jaren?Dit was Overmars toch ook wel gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Zeker, wat een genot om naar te kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Overmars heeft misschien twee persoonlijkheden maar dat maakt hem geen duoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit was Overmars toch ook wel gelukt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Overmars heeft misschien twee persoonlijkheden maar dat maakt hem geen duo
Kwalijk nemen niet maar erg netjes heeft hij zich gewoon niet gedragenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, wat een genot om naar te kijken.
Als je een voetballer, zeker zo'n Braziliaanse broodvoetballer uit de sloppenwijken, ook maar iets kwalijk neemt snap je er sowieso niets van.
Je vond hem voor de transfer'soap' wel het toonbeeld van netheid en professionaliteit?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwalijk nemen niet maar erg netjes heeft hij zich gewoon niet gedragen
Toen was het tegen Feyenoord dus boeiequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vond hem voor de transfer'soap' wel het toonbeeld van netheid en professionaliteit?
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vond hem voor de transfer'soap' wel het toonbeeld van netheid en professionaliteit?
Was dat maar waar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen was het tegen Feyenoord dus boeie
heerlijk dat rotterdamse zuur al is het uit nijmegenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach kom op, die jongen is waarschijnlijk gewoon te dom om te poepen. Daar heb je dan gelukkig als dusdanig goede voetballer weinig last van maar van zo'n type verwacht je toch niet echt dat die zich heel netjes opstelt als het gaat om zoveel geld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
heerlijk dat rotterdamse zuur al is het uit nijmegen
Met 11 Siem de Jongs win je geen wedstrijden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
stel je niet zo aan man, hij is wegquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach kom op, die jongen is waarschijnlijk gewoon te dom om te poepen. Daar heb je dan gelukkig als dusdanig goede voetballer weinig last van maar van zo'n type verwacht je toch niet echt dat die zich heel netjes opstelt als het gaat om zoveel geld.
Ja maar hij kuste het clublogo!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach kom op, die jongen is waarschijnlijk gewoon te dom om te poepen. Daar heb je dan gelukkig als dusdanig goede voetballer weinig last van maar van zo'n type verwacht je toch niet echt dat die zich heel netjes opstelt als het gaat om zoveel geld.
Ja die zijn tegenwoordig vaak erop gelijmd he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar hij kuste het clublogo!!
Het zit nog een beetje dwarsquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
stel je niet zo aan man, hij is weg
Ging ook een Transavia vlucht vanochtend, altijd maar dat privé vliegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij schijnt naar Amsterdam te vliegen vandaag.
Misschien geeft hij zijn piemel een naamquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Overmars heeft misschien twee persoonlijkheden maar dat maakt hem geen duo
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:11 schreef Heeinz het volgende:
Eén van de beste duo's van de afgelopen jaren?Laten we even rustig afwachten hoe alle aankopen zich gaan uitwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een goede zomer om ze na dit seizoen op te kunnen beoordelen en te kijken of we met hun twee doorgaan na dit seizoen.
Misschien dat Ajax dat toentertijd ook wel met hem besproken heeft? Je moet zo'n jongen overtuigen om bij Ajax te komen spelen, dan lijkt me een zinnetje 'over twee jaar kun je een grote stap maken' best snel gezegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat Antony een rat was op het veld had ik geen moeite mee. Alleen die uitspraak onlangs "Ajax was vanaf het begin een project van twee seizoenen" vond ik wel een klap in het gezicht. Je kunt Ajax als springplank gebruiken maar geef me op z'n minst de illusie dat je het niet zo zakelijk en plat ziet.
Das waar. Goed punt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Misschien dat Ajax dat toentertijd ook wel met hem besproken heeft? Je moet zo'n jongen overtuigen om bij Ajax te komen spelen, dan lijkt me een zinnetje 'over twee jaar kun je een grote stap maken' best snel gezegd.
Dat lijkt me dan juist wel weer een vrij intelligente benadering van de zaken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat Antony een rat was op het veld had ik geen moeite mee. Alleen die uitspraak onlangs "Ajax was vanaf het begin een project van twee seizoenen" vond ik wel een klap in het gezicht. Je kunt Ajax als springplank gebruiken maar geef me op z'n minst de illusie dat je het niet zo zakelijk en plat ziet.
Geen enkele speler is het ook waard geweest, maar we danken Ten Hag voor deze enorme boost van de financiënquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:17 schreef Wertha het volgende:
"Ook in de algehele Premier League-historie waren er maar drie spelers duurder dan Antony. Behalve Pogba zijn dat Manchester City-recordaankoop Jack Grealish (117 miloen euro) en de bij Chelsea geflopte Romelu Lukaku (113 miljoen), die inmiddels op huurbasis is teruggekeerd bij Internazionale."
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rippen-uitzonderlijk
Bizar voor een Eredivisie speler.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Waarom zou je dit in godsnaam willen?
Echt een briljante move weer van onze Huntelaargodquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Ocampos gaat een sensatie worden in de Eredivisie.
Al die sterk wisselende meningenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Antony is het anders niet geluktquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:53 schreef DeeBee het volgende:
Elke halve gare kan er 20 inschieten in de Kleredivisie, dus kom maar op met die Ocampos.
Zelfs ik als Feyenoordfan kijk uit naar Circus Ocampos.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Die gaat naar Overmars.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
Als PSV Gakpo gaat 'inruilen' voor slapzak Stengs wordt het echt met twee vingers in de neus.
Omdat Berghuis en Tadic echt SUPER KUT op rechtsbuiten zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Waarom zou je dit in godsnaam willen?
Dan moeten ze Ihattaren maar klaarstomenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat Berghuis en Tadic echt SUPER KUT op rechtsbuiten zijn.
Tadic kan denk ik niet daar, die mist eigenlijk de snelheid om die bal nog naar z'n goeie been te kappen maar Berghuis kan best wel, is gewoon een kwestie van afstemmenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje zijn eigen leven gaan leiden / momentopname. Bij Feyenoord stond Berghuis meestal rechtsbuiten en daar was hij geweldig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mo is klaar die gaat naar Juvequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dan moeten ze Ihattaren maar klaarstomen
En anders deporteren die handel
Om vervolgens in de onderwereld te verdwijnen. Gaat fout aflopen met die gast.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mo is klaar die gaat naar Juve
Ik zie een mix van Kishna en Arnautovic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:25 schreef Bugno3 het volgende:
Qua manier van bewegen lijkt Ocampos een beetje op een Spaanse El Ghazi. Is niet heel fijnbesnaard ofzo.
ik wilde hakimquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Basisspeler bij Sevilla he die kan echt wel iets.
2 doelpunten en 1 assist in 2022quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Basisspeler bij Sevilla he die kan echt wel iets.
Je vergeet het WK.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heb het idee dat Hakim in januari of volgende zomer ook nog wel een optie is. Hij wil graag naar Ajax en wil sowieso niet bij Chelsea blijven. Het enige risico is een andere kaper op de kust maar als hij bijna niet speelt daar zal hij zich ook niet zo snel bij een ander in de kijker spelen.
Ik zou even goed Googlen als ik jou was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2 doelpunten en 1 assist in 2022
we halen wel de beste speler weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |