Ging ook een Transavia vlucht vanochtend, altijd maar dat privé vliegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij schijnt naar Amsterdam te vliegen vandaag.
Misschien geeft hij zijn piemel een naamquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Overmars heeft misschien twee persoonlijkheden maar dat maakt hem geen duo
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:11 schreef Heeinz het volgende:
Eén van de beste duo's van de afgelopen jaren?Laten we even rustig afwachten hoe alle aankopen zich gaan uitwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een goede zomer om ze na dit seizoen op te kunnen beoordelen en te kijken of we met hun twee doorgaan na dit seizoen.
Misschien dat Ajax dat toentertijd ook wel met hem besproken heeft? Je moet zo'n jongen overtuigen om bij Ajax te komen spelen, dan lijkt me een zinnetje 'over twee jaar kun je een grote stap maken' best snel gezegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat Antony een rat was op het veld had ik geen moeite mee. Alleen die uitspraak onlangs "Ajax was vanaf het begin een project van twee seizoenen" vond ik wel een klap in het gezicht. Je kunt Ajax als springplank gebruiken maar geef me op z'n minst de illusie dat je het niet zo zakelijk en plat ziet.
Das waar. Goed punt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Misschien dat Ajax dat toentertijd ook wel met hem besproken heeft? Je moet zo'n jongen overtuigen om bij Ajax te komen spelen, dan lijkt me een zinnetje 'over twee jaar kun je een grote stap maken' best snel gezegd.
Dat lijkt me dan juist wel weer een vrij intelligente benadering van de zaken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat Antony een rat was op het veld had ik geen moeite mee. Alleen die uitspraak onlangs "Ajax was vanaf het begin een project van twee seizoenen" vond ik wel een klap in het gezicht. Je kunt Ajax als springplank gebruiken maar geef me op z'n minst de illusie dat je het niet zo zakelijk en plat ziet.
Geen enkele speler is het ook waard geweest, maar we danken Ten Hag voor deze enorme boost van de financiënquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:17 schreef Wertha het volgende:
"Ook in de algehele Premier League-historie waren er maar drie spelers duurder dan Antony. Behalve Pogba zijn dat Manchester City-recordaankoop Jack Grealish (117 miloen euro) en de bij Chelsea geflopte Romelu Lukaku (113 miljoen), die inmiddels op huurbasis is teruggekeerd bij Internazionale."
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rippen-uitzonderlijk
Bizar voor een Eredivisie speler.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Waarom zou je dit in godsnaam willen?
Echt een briljante move weer van onze Huntelaargodquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Ocampos gaat een sensatie worden in de Eredivisie.
Al die sterk wisselende meningenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Antony is het anders niet geluktquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:53 schreef DeeBee het volgende:
Elke halve gare kan er 20 inschieten in de Kleredivisie, dus kom maar op met die Ocampos.
Zelfs ik als Feyenoordfan kijk uit naar Circus Ocampos.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:44 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |