Die gaat naar Overmars.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
Als PSV Gakpo gaat 'inruilen' voor slapzak Stengs wordt het echt met twee vingers in de neus.
Omdat Berghuis en Tadic echt SUPER KUT op rechtsbuiten zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Waarom zou je dit in godsnaam willen?
Dan moeten ze Ihattaren maar klaarstomenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat Berghuis en Tadic echt SUPER KUT op rechtsbuiten zijn.
Tadic kan denk ik niet daar, die mist eigenlijk de snelheid om die bal nog naar z'n goeie been te kappen maar Berghuis kan best wel, is gewoon een kwestie van afstemmenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje zijn eigen leven gaan leiden / momentopname. Bij Feyenoord stond Berghuis meestal rechtsbuiten en daar was hij geweldig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mo is klaar die gaat naar Juvequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dan moeten ze Ihattaren maar klaarstomen
En anders deporteren die handel
Om vervolgens in de onderwereld te verdwijnen. Gaat fout aflopen met die gast.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mo is klaar die gaat naar Juve
Ik zie een mix van Kishna en Arnautovic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:25 schreef Bugno3 het volgende:
Qua manier van bewegen lijkt Ocampos een beetje op een Spaanse El Ghazi. Is niet heel fijnbesnaard ofzo.
ik wilde hakimquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Basisspeler bij Sevilla he die kan echt wel iets.
2 doelpunten en 1 assist in 2022quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Basisspeler bij Sevilla he die kan echt wel iets.
Je vergeet het WK.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heb het idee dat Hakim in januari of volgende zomer ook nog wel een optie is. Hij wil graag naar Ajax en wil sowieso niet bij Chelsea blijven. Het enige risico is een andere kaper op de kust maar als hij bijna niet speelt daar zal hij zich ook niet zo snel bij een ander in de kijker spelen.
Ik zou even goed Googlen als ik jou was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2 doelpunten en 1 assist in 2022
we halen wel de beste speler weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |