SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
sorry, had niet door dat ik de laatste was. bedankt Tarado. goede TTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hoorde van iemand die het kan weten dat Antony 4 ton aan boetes heeft gekregen afgelopen weken voor het niet op z'n werk verschijnen, dat het bedrag oploopt tot 109 incl. en dat Sao Paulo afgekocht wordt met 12 ineens, afwachten wat er van klopt.![]()
dit had de TT moeten zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:31 schreef Tarado het volgende:
Hoorde van iemand die het kan weten dat Antony 4 ton aan boetes heeft gekregen afgelopen weken voor het niet op z'n werk verschijnen, dat het bedrag oploopt tot 109 incl. en dat Sao Paulo afgekocht wordt met 12 ineens, afwachten wat er van klopt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Die 400k zou kunnen, ik las ergens 50k per dag niet trainen ofzo..quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:31 schreef Tarado het volgende:
Hoorde van iemand die het kan weten dat Antony 4 ton aan boetes heeft gekregen afgelopen weken voor het niet op z'n werk verschijnen, dat het bedrag oploopt tot 109 incl. en dat Sao Paulo afgekocht wordt met 12 ineens, afwachten wat er van klopt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
wel jammer dat het bij dit soort figuren (ook bijvoorbeeld Onana en Sanchez) altijd op zo'n manier moet gaan voordat ze weg gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Aan de ene kant wel maar ik begrijp ook nog wel dat als je binnen 2 jaar meer dan 5 keer zoveel waard bent dan toen je binnen kwam er wat druk op komt van wanneer dan wel, netjes van Ajax dat ze er nog meer hebben uitgesleept.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:34 schreef mokkiemok het volgende:
wel jammer dat het bij dit soort figuren (ook bijvoorbeeld Onana en Sanchez) altijd op zo'n manier moet gaan voordat ze weg gaan.![]()
enkel wanneer Ajax het zou hebben tegengewerkt vind ik het een optie. anders kan je toch gewoon op een goede manier afzwaaien bij je huidige werkgever.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar ik begrijp ook nog wel dat als je binnen 2 jaar meer dan 5 keer zoveel waard bent dan toen je binnen kwam er wat druk op komt van wanneer dan wel, netjes van Ajax dat ze er nog meer hebben uitgesleept.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Leuk boetepotje voor het personeelsuitje.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:31 schreef Tarado het volgende:
Hoorde van iemand die het kan weten dat Antony 4 ton aan boetes heeft gekregen afgelopen weken voor het niet op z'n werk verschijnen, dat het bedrag oploopt tot 109 incl. en dat Sao Paulo afgekocht wordt met 12 ineens, afwachten wat er van klopt.![]()
Het punt is natuurlijk dat op het moment dat een speler weg wil dit de onderhandelingspositie van Ajax verzwakt, dus door de hakken in het zand te zetten pakt Ajax toch 20 miljoen meer, dat lijkt mij wel een ruzietje met een vertrekkende speler waard, hoort allemaal bij het spel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
enkel wanneer Ajax het zou hebben tegengewerkt vind ik het een optie. anders kan je toch gewoon op een goede manier afzwaaien bij je huidige werkgever.![]()
Kan dat überhaupt, een bedrag aan boetes welke het maandsalaris overschrijdt?quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:31 schreef Tarado het volgende:
Hoorde van iemand die het kan weten dat Antony 4 ton aan boetes heeft gekregen afgelopen weken voor het niet op z'n werk verschijnen, dat het bedrag oploopt tot 109 incl. en dat Sao Paulo afgekocht wordt met 12 ineens, afwachten wat er van klopt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik heb echt geen idee, ik weet ook niet wat hij per maand verdientquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt, een bedrag aan boetes welke het maandsalaris overschrijdt?![]()
Aan die boetes zal vast ook wel weer een maximum zitten..quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt, een bedrag aan boetes welke het maandsalaris overschrijdt?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ja, ik neem maar even aan dat een werkgever niet in een paar weekjes even 4 ton aan boete kan uitdelen aan één werknemer. Dacht altijd dat dat max 10 of 20% van het maandsalaris mag zijn ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Aan die boetes zal vast ook wel weer een maximum zitten..VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik weet het echt niet maar misschien staat er wat over in het contractquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik neem maar even aan dat een werkgever niet in een paar weekjes even 4 ton aan boete kan uitdelen aan één werknemer. Dacht altijd dat dat max 10 of 20% van het maandsalaris mag zijn ofzo.![]()
Als er iets in het contract staat dat hij zelf heeft ondertekend mag dit toch gewoon? Hij is er ten slotte mee akkoord gegaanquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik neem maar even aan dat een werkgever niet in een paar weekjes even 4 ton aan boete kan uitdelen aan één werknemer. Dacht altijd dat dat max 10 of 20% van het maandsalaris mag zijn ofzo.![]()
In Nederland geldende wetten zijn altijd over-rulend ten opzichte van een individuele afspraak.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als er iets in het contract staat dat hij zelf heeft ondertekend mag dit toch gewoon? Hij is er ten slotte mee akkoord gegaan
Dus Ajax kan in contracten qua boetes zetten wat ze willen; als de wetgeving dit niet toestaat, is het niet toegestaan. Ongeacht handtekeningen van beiden partijen.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Wat een simpele redenatiequote:Op maandag 29 augustus 2022 12:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als er iets in het contract staat dat hij zelf heeft ondertekend mag dit toch gewoon? Hij is er ten slotte mee akkoord gegaan
No bitch to me![]()
Op de banken sta ik voor een categorie-Ziyech.quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Los van de haalbaarheid: sta jij op de banken als hij wel komt? Ik ken 'm niet goed.
Goede speler, maar heeft wel wat frustrerende kantjes.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Eindelijk de deal rond met Antony, goede speler tikkeltje te arrogant maar nu gelukkig rust in de tent.
Misschien kunnen we met die 100 miljoen de kuip kopen en er vervolgens woningen bouwen![]()
![]()
Zo'n contract is best wel uitgebreid natuurlijk, zal ook met z'n management zijn dus het is wat meer dan slechts een arbeidscontract, maar verder ook niet zo belangrijk die 4 ton + of - .quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
In Nederland geldende wetten zijn altijd over-rulend ten opzichte van een individuele afspraak.
Dus Ajax kan in contracten qua boetes zetten wat ze willen; als de wetgeving dit niet toestaat, is het niet toegestaan. Ongeacht handtekeningen van beiden partijen.![]()
Tja, in beginsel is dat gewoon zo. Partijen hebben de vrijheid om dit soort dingen af te spreken, behalve als er in de wet staat dat dat anders is of niet mag. Voor zover ik weet, is zo'n bepaling er niet.quote:![]()
Ziyech.Komt.Niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op de banken sta ik voor een categorie-Ziyech.
Goede speler, maar heeft wel wat frustrerende kantjes.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jammer dat je zes jaar oude zonden weer oprakeltquote:.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Sorry maat, hoop voor jou dat ik hem nu ook jinx.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat je zes jaar oude zonden weer oprakelt.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als Chelsea zoveel blijft vragen, geloof ik er niet in. Maar stellig zijn in de transfermarkt doe ik niet meer haha.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry maat, hoop voor jou dat ik hem nu ook jinx.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het lijkt me wenselijker om dit soort supporters gewoon in een kooi te stoppen en er af en toe wat bananen in te gooien, want waar de echte bavianen zitten lijkt me wel duidelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Een tros bananen had ik stiekem toch grappiger gevonden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Met de huidige camera's lijkt het me ook niet heel lastig om dat soort volk er tussenuit te pikken eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijkt me wenselijker om dit soort supporters gewoon in een kooi te stoppen en er af en toe wat bananen in te gooien, want waar de echte bavianen zitten lijkt me wel duidelijk.
Maar die onverdraagzaamheid en vrij kansloos gedrag in zijn algemeenheid lijkt wel een tikkeltje erger te worden, ja.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wel aandoenlijk hoe FC Utrecht zich jaarlijks, eenzijdig, als een stel apen (hi ha ho) in een kooi opfokt voor deze wedstrijd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de huidige camera's lijkt het me ook niet heel lastig om dat soort volk er tussenuit te pikken eigenlijk.
Maar die onverdraagzaamheid en vrij kansloos gedrag in zijn algemeenheid lijkt wel een tikkeltje erger te worden, ja.
Beetje hetzelfde met Twente richting Feyenoord heb ik het idee.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Best triest inderdaad. Maar Twente en Feyenoord? Wat hebben die nou weer tegen elkaar?quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk hoe FC Utrecht zich jaarlijks, eenzijdig, als een stel apen (hi ha ho) in een kooi opfokt voor deze wedstrijd.
Beetje hetzelfde met Twente richting Feyenoord heb ik het idee.![]()
Eenzijdige rivaliteit bedoelde ik. Dat hangt samen met een moord uit de jaren 90 verder.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Best triest inderdaad. Maar Twente en Feyenoord? Wat hebben die nou weer tegen elkaar?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Een wedstrijdje wie het laagste IQ heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Best triest inderdaad. Maar Twente en Feyenoord? Wat hebben die nou weer tegen elkaar?![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:27 schreef Rode_Wijn het volgende:
El Ghazi![]()
![]()
Boilesen ook maar meteen terugbrengen? Kunnen nog wel wat in de defensie gebruiken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
En wat te doen met de 50 miljoen wat over blijft?quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
Eindelijk de deal rond met Antony, goede speler tikkeltje te arrogant maar nu gelukkig rust in de tent.
Misschien kunnen we met die 100 miljoen de kuip kopen en er vervolgens woningen bouwenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Om de boel ultiem te trollen zouden we natuurlijk ook zelf Gakpo uit Eindhoven weg kunnen kopenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Haha, kopen we Gakpo!quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En wat te doen met de 50 miljoen wat over blijft?![]()
Sinds Kuyt met zijn stopwatch zijn ze ook al helemaal opgefokt over Feyenoord overigens.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eenzijdige rivaliteit bedoelde ik. Dat hangt samen met een moord uit de jaren 90 verder.
Gewoon ontzettend tokkievolk daar en het blijft ietsje minder belicht.Makkelijk eerste![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
In Nederland geldende wetten zijn altijd over-rulend ten opzichte van een individuele afspraak.
Dus Ajax kan in contracten qua boetes zetten wat ze willen; als de wetgeving dit niet toestaat, is het niet toegestaan. Ongeacht handtekeningen van beiden partijen.quote:Blijkbaar is het dus toch zo simpelquote:De werkgever mag een boete opleggen met een maximumbedrag die gelijk is aan een halve dag loon per week. Hier mag de werkgever alleen van afwijken wanneer hij dit met de werknemer is overeengekomen en de werknemer meer dan het minimumloon verdient.![]()
![]()
gauw doen alsjeblieft, en want wat voegt hij toe in eindhovenquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Om de boel ultiem te trollen zouden we natuurlijk ook zelf Gakpo uit Eindhoven weg kunnen kopenover het paard getild mannetje dat hij is
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
PSV vraagt veel te veel. Willen 50 miljoen terwijl hij niet meer dan 30 waard is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Om de boel ultiem te trollen zouden we natuurlijk ook zelf Gakpo uit Eindhoven weg kunnen kopen![]()
vragen staat vrij, zeker in deze laatste week, ik vraag me alleen af of zij een redelijk bod ook kunnen weigeren nu ze geen CL hebben gehaaldquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
PSV vraagt veel te veel. Willen 50 miljoen terwijl hij niet meer dan 30 waard is.![]()
Als je ziet hoe Gakpo acteert in grote wedstrijden, vraag ik me af of clubs die wedstrijden bekijkenquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
vragen staat vrij, zeker in deze laatste week, ik vraag me alleen af of zij een redelijk bod ook kunnen weigeren nu ze geen CL hebben gehaald
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Weet je wel wat die uitdrukking betekent? Ik heb Gakpo namelijk nog nooit op enige vorm van verwaandheid of arrogantie kunnen betrappen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gauw doen alsjeblieft, en want wat voegt hij toe in eindhovenover het paard getild mannetje dat hij is
![]()
Waarom zou dat niet kunnen? Psv is financieel gewoon gezond hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
vragen staat vrij, zeker in deze laatste week, ik vraag me alleen af of zij een redelijk bod ook kunnen weigeren nu ze geen CL hebben gehaald![]()
Inderdaad.. lijkt me echt geen arrogante jongen die Gakpo.. en kan ook nog eens enorm goed voetballen maar op 1 of andere manier komt het er lang niet altijd uit. Maargoed, daarvoor is een ander topquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Weet je wel wat die uitdrukking betekent? Ik heb Gakpo namelijk nog nooit op enige vorm van verwaandheid of arrogantie kunnen betrappen.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
PSV begroot niet op CL inkomsten, dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
vragen staat vrij, zeker in deze laatste week, ik vraag me alleen af of zij een redelijk bod ook kunnen weigeren nu ze geen CL hebben gehaald![]()
Maar echt vet op de botten is er ook niet. Gelukkig zijn de Brainport-bedrijven en de gemeente Eindhoven er altijd nog wanneer er problemen ontstaan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV begroot niet op CL inkomsten, dus dat zal wel meevallenOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ja ik had ook liever dat een oud trainer van psv de club spekte met bizarre bedragen voor middelmaat, maar dat is de realiteit helaas nietquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar echt vet op de botten is er ook niet. Gelukkig zijn de Brainport-bedrijven en de gemeente Eindhoven er altijd nog wanneer er problemen ontstaan.![]()
ik vind het best een leuke discussie maar misschien beter in het PSV topic, ja ik weet dat ik er zelf ook aan meedeed met een reactie![]()
Chelsea zou de vraagprijs van Ziyech hebben verlaagd naar 25-30 mio.
Maar hij vraagt nog 10 mio per jaar salaris.. nooit aan beginnen..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Je kan ook veel doen met een mooie tekenbonus. Het is niet alsof Bergwijn, Tadic en Blind hier voor niks spelen he.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:05 schreef Black-Death het volgende:
Maar hij vraagt nog 10 mio per jaar salaris.. nooit aan beginnen..![]()
Nee dat snap ik, maar met 3-4 mio per jaar is het toch wel klaar?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan ook veel doen met een mooie tekenbonus. Het is niet alsof Bergwijn, Tadic en Blind hier voor niks spelen he.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ajax zal wel tevreden zijn.
Maar ben schijtziek van al die spelers met een contract die gewoon weigeren te spelen als ze hun zin niet krijgen, maar de club op het contract wijzen als de club ze kwijt wil tegen hun zin.
Taak voor FIFA om deze spelers te bedreigen met een langdurige schorsing (ik weet het, dat helpt de club ook niet, maar toch)![]()
We mogen allemaal een bloemetje sturen naar de Belg Bosmanquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:29 schreef spapaars het volgende:
Maar ben schijtziek van al die spelers met een contract die gewoon weigeren te spelen als ze hun zin niet krijgen, maar de club op het contract wijzen als de club ze kwijt wil tegen hun zin.
Taak voor FIFA om deze spelers te bedreigen met een langdurige schorsing (ik weet het, dat helpt de club ook niet, maar toch)RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat dit mag wil nog niet zeggen dat je zomaar alles in een contract mag zeggen en het dan ook maar rechtsgeldig is zoals je steltquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijkbaar is het dus toch zo simpelNo bitch to me![]()
op zich helemaal niet zo onredelijk voor een speler met nog 3 jaar op z'n contract, vind het alleen voor Ajax wel veel en dat salaris lijkt me ook niet haalbaar als de rest van de topspelers net op de helft zittenquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:05 schreef Black-Death het volgende:
Maar hij vraagt nog 10 mio per jaar salaris.. nooit aan beginnen..![]()
Wat een geld allemaal. Niet normaal.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Kunnen we ook nog mooi Kudus verkopen en dan Ziyech aantrekken dan komen we er helemaal goed uit.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich helemaal niet zo onredelijk voor een speler met nog 3 jaar op z'n contract, vind het alleen voor Ajax wel veel en dat salaris lijkt me ook niet haalbaar als de rest van de topspelers net op de helft zitten![]()
Wat een geld voor zo'n overschatte dramaqueen, goed uitgeonderhald![]()
Zou Ronaldo stiekem geen oren hebben naar Ajax? Dat zou een stunt zijn.blablablabla![]()
Tja, de slavernij is nou eenmaal afgeschaft. Mijn werkgever bezit mij ook niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We mogen allemaal een bloemetje sturen naar de Belg BosmanVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja Ronaldo heeft altijd gedroomd om te werken onder Schreuder en de Eredivisie lijkt hem een top competitie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:43 schreef Elan het volgende:
Zou Ronaldo stiekem geen oren hebben naar Ajax? Dat zou een stunt zijn.![]()
“I like playing against Volendam, they are a very good team”quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja Ronaldo heeft altijd gedroomd om te werken onder Schreuder en de Eredivisie lijkt hem een top competitie.![]()
Hij is 37 kan hem het verrotten. Las nu dat hij naar Napoli wil dan is Ajax toch een mooiere club in elk opzicht.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja Ronaldo heeft altijd gedroomd om te werken onder Schreuder en de Eredivisie lijkt hem een top competitie.blablablabla![]()
Ik denk dat Ajax daar vooral geen oren naar heeft vanwege het financiële aspect.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:43 schreef Elan het volgende:
Zou Ronaldo stiekem geen oren hebben naar Ajax? Dat zou een stunt zijn.Oh.![]()
En dan ook nog elke week de Ronaldo van de bv Ronaldo. Helemaal geen zin in joh.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax daar vooral geen oren naar heeft vanwege het financiële aspect.![]()
Was alweer vergeten wat ze voor Maguire hebben betaald. En dat geintje met 2x Pogba transfervrij weg laten gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:15 schreef spapaars het volgende:
Nog iets over werkvergunning, of die op tijd binnen zal zijn
In dat opzicht zijn deze miljoenen voor Martinez en Antony nog niet zo raar.![]()
Daarom, wat moet je ermee.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En dan ook nog elke week de Ronaldo van de bv Ronaldo. Helemaal geen zin in joh.Oh.![]()
In essentie heb je moreel gelijk hoor….quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:29 schreef spapaars het volgende:
Taak voor FIFA om deze spelers te bedreigen met een langdurige schorsing (ik weet het, dat helpt de club ook niet, maar toch)
Maar denk je effe in dat een Triple A bedrijf jouw salaris wil vervijfvoudigen naar 150k en ze willen daarvoor jouw werkgever - krankzinnig disproportioneel - afkopen voor 2 ton.
Ga d’r maar eens staan.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Heeft weinig te maken met goed onderhandelen. Wel met een gestoorde tukker die Plan B veiligstelt. Slim geschaakt wel van ‘m - als hij die baggerclub niet rechtgetrokken krijgt, keert ‘ie al rentenierend terug naar een club die het budgettair verplicht is de komende 40-45 jaar op rij kampioen te worden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:43 schreef Elan het volgende:
Zou Ronaldo stiekem geen oren hebben naar Ajax? Dat zou een stunt zijn.
De Glazers zijn blijkbaar wel heel wanhopig dat ze zich hier voor laten lenen.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Het gaat mij meer om zijn werkweigering.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In essentie heb je moreel gelijk hoor….
Maar denk je effe in dat een Triple A bedrijf jouw salaris wil vervijfvoudigen naar 150k en ze willen daarvoor jouw werkgever - krankzinnig disproportioneel - afkopen voor 2 ton.
Ga d’r maar eens staan.
Het resultaat zou hetzelfde zijn geweest met die 100 miljoen als hij wel had gespeeld voor de club die hem ervoor betaalt.![]()
Voor Martinez wel natuurlijk, die gast is nooit 55 miljoen euro waard.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:25 schreef papert het volgende:
[..]
Was alweer vergeten wat ze voor Maguire hebben betaald. En dat geintje met 2x Pogba transfervrij weg laten gaan.
In dat opzicht zijn deze miljoenen voor Martinez en Antony nog niet zo raar.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Stop met deze bizar domme act johquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor Martinez wel natuurlijk, die gast is nooit 55 miljoen euro waard.![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor Martinez wel natuurlijk, die gast is nooit 55 miljoen euro waard.
Alleen echte toppers zoals Baumgartl zijn dat waard.Oh.![]()
Alvarez gaat volgend jaar voor meerquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
BAUMGARTL DIE WAS IK VERGETENquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alleen echte toppers zoals Baumgartl zijn dat waard.![]()
Ja die heeft echt een beroerde start gemaakt daarquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
Zolang het volgend jaar is vind ik het prima. Voor nu, de bezemkast in en het slot erop de komende dagen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alvarez gaat volgend jaar voor meer![]()
Ja vooral tegen Brentford.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ja die heeft echt een beroerde start gemaakt daar![]()
@maxi-mus @Dale__Cooper @hhh38
Even gekeken: Sevilla 'moet' wat verkopen gezien de beperkte bestedingslimiet die ze door LaLiga hebben. Ocampos is dan een mogelijke kandidaat. Mocht Ajax interesse hebben en snel handelen, zou dit best kunnen slagen. Maar dat hangt ook weer samen met de wil van Ocampos natuurlijk.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Open deur genotquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
@:maxi-mus @:dale__cooper @:hhh38
Even gekeken: Sevilla 'moet' wat verkopen gezien de beperkte bestedingslimiet die ze door LaLiga hebben. Ocampos is dan een mogelijke kandidaat. Mocht Ajax interesse hebben en snel handelen, zou dit best kunnen slagen. Maar dat hangt ook weer samen met de wil van Ocampos natuurlijk.![]()
Is die Ocampos wat dan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
@:maxi-mus @:dale__cooper @:hhh38
Even gekeken: Sevilla 'moet' wat verkopen gezien de beperkte bestedingslimiet die ze door LaLiga hebben. Ocampos is dan een mogelijke kandidaat. Mocht Ajax interesse hebben en snel handelen, zou dit best kunnen slagen. Maar dat hangt ook weer samen met de wil van Ocampos natuurlijk.![]()
Ocampos is een regelmatige basisspeler; kan links, kan rechts. Op beide flanken scoort hij wel goals en geeft assists. Gif, diepgang, techniek en gevoel voor waar een bal kan vallen. Niet écht een Antony-voorzet. Wel veel meer op zichzelf dan dat hij het team nodig heeft. Dat heb je wel nodig als aanvaller in het zeer rigide Lopetegui-systeem. Dat is een modernere versie van Frank de Boer-voetbal (godzijdank is dat effect bijna uitgewerkt en nadert een ontslag). Qua vormwisseling doet het een beetje aan Suárez denken. Soms kan hij een tijdje echt frustrerend zijn. Qua antics en opstootjesbelustheid leveren we zeker niet in t.o.v. Antony.quote:
Heel anders dan Antony, heel anders dan wat Ajax al in het team heeft. Lijkt me een vermakelijke transfer.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Voor hoeveel had PSV hem eigenlijk gekocht? Vijf miljoen ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alleen echte toppers zoals Baumgartl zijn dat waard.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Alleen als Ten Hag er nog niet uitgedlikkerd is natuurlijk…quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alvarez gaat volgend jaar voor meerBestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Ajax dat aast op een controlerende middenvelder. Is this the real life?
Als H2 dit laat slagen, kunnen ze niet meer stuk bij me.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Zoals in twee topics genoemd, ik hoop dat Grillitsch bij de onderhandelingen een zaakwaarnemer mee heeft, en niet zijn vader die dollartekens in zijn ogen heeft vwb tekengeld. In Italië (zijn hoofddoel) en Turkije (plan B) is het daardoor mislukt. Deed het goed bij Hoffenheim, maar wil je het gedonder van de familie er bij hebben?"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
![]()
Dit suggereert dat ze er met de twee al uit zijn.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Als een club met 220 miljoen op zak probeert je in de gaten houdt om te proberen je transfers te stelen, dan weet je dat je op de goede weg zitquote:
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Doe jezelf nou niet te veel eer aan wil je. Elke beetje respectievelijk club zal deze gast op een schaduwlijstje hebben staan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als een club met 220 miljoen op zak probeert je in de gaten houdt om te proberen je transfers te stelen, dan weet je dat je op de goede weg zit![]()
Inderdaad. Slot kijkt ook tv blijkbaar.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe jezelf nou niet te veel eer aan wil je. Elke beetje respectievelijk club zal deze gast op een schaduwlijstje hebben staan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: