Nou mijn moeder denkt dat ze de koningin is. Ze trekt al haar handen van evt. voorbereidingen af. Dus de kinderen mogen het regelen. DUHHH !!!! Soms ben ik wel eens jaloers. Moeder en dochter is niet altijd kaas hier.quote:
Ze wordt 90, natuurlijk is ze de koningin! Haar kinderen moeten haar in de watten leggen en een prachtige dag voor haar regelen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mijn moeder denkt dat ze de koningin is. Ze trekt al haar handen van evt. voorbereidingen af. Dus de kinderen mogen het regelen. DUHHH !!!! Soms ben ik wel eens jaloers. Moeder en dochter is niet altijd kaas hier.
GATVERDAMMEquote:
Ja de groeten.. HAHAHAquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wordt 90, natuurlijk is ze de koningin! Haar kinderen moeten haar in de watten leggen en een prachtige dag voor haar regelen.
Drinkt weg als limonade.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:57 schreef chufi het volgende:
en deze nog nooit geprobeerd
[ afbeelding ]
Nekkenbrekersquote:
Toiletpotslopers.quote:
Dat was bier. Ik heb er ineens trek inquote:
Smakelijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ] Rode kool is niet zichtbaar. Restje boef bourguignon
Is het al winter ?quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het al winter ?
Ik eet ook zuurkool enzo het hele jaar doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik eet zelfs in de winter geen zuurkoolquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet ook zuurkool enzo het hele jaar door
Ohquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet zelfs in de winter geen zuurkool
Potverquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
Nog nooit gemaakt.quote:
Bahnhof zooquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger nog wel eens om scheurbuik en zoo te voorkomen
Een psychiater met een specialiteit op ptss?quote:
Je kent hem?quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een psychiater met een specialiteit op ptss?
Nee, zag ergens een promo.quote:
Binnenkort in Nieuw Beijerland vermoed ik danquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, zag ergens een promo.
Hij schijnt wel bekend te zijn in zijn vakgebied
Daar zullen ze al hard bezig zijn jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnenkort in Nieuw Beijerland vermoed ik dan
Oh ja dat had ik gelezen ... ex-vriendinquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
He, ik ben er morgen even niet. Melden jullie me af?
Ik ga mijn vriendin doodslaan met een hamer.
Niet vreemd dat ze ex is als je met een hamer op haar slaatquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik gelezen ... ex-vriendin
Beetje bizar verhaal ... Lees nu ook dat een Pogba (geen idee meer hoeveel er zijn) met een verhaal wil komen over zn broer Paul , nog wat mensen en ook Mbappe ...quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet vreemd dat ze ex is als je met een hamer op haar slaat
Ja eb we zijn er nog steedsquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
40+ / 40+ gaat niet de archieven in!
Daar zijn we mooi aan ontsnaptquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
40+ / 40+ gaat niet de archieven in!
Hmmm daar heb je een puntquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is dus wel gebeurt , want nu heten we the reboot
Ik zag het...maar we moeten ze niet weer op een idee brengenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
zo is dat ... maar die link van Domni was naar 11 jaar terug
Ja zeg dat tegen Domniquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag het...maar we moeten ze niet weer op een idee brengen
Goed ideequote:Op zondag 28 augustus 2022 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
@:Domnivoor We moeten ze niet op een idee brengen
Laat die zoek functie eens met rust zou ik zeggenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed idee [ afbeelding ]
Ik laat het ze gelijk even weten.
Erg grappigquote:
Die eerste landing moet echt wel pijnlijk zijn volgens mijquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:44 schreef pullup het volgende:
Beter met het geluid op mute
Kleine waarschuwing
[ twitter ]
Hij heeft wat natuurlijke kussentjesquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die eerste landing moet echt wel pijnlijk zijn volgens mij
Dat is waarquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft wat natuurlijke kussentjes
Had je ze nog staan van 25 jaar geleden ?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:49 schreef pullup het volgende:
Wel allebei niet te hachelen Mon Cheri en citroenjenever![]()
Maar is toch juist voor mensen van jouw leeftijd?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:49 schreef pullup het volgende:
Wel allebei niet te hachelen Mon Cheri en citroenjenever![]()
Ik wil die citroen jenever nog wel eens een keer proberenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar is toch juist voor mensen van jouw leeftijd?
Limoncello anders?quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil die citroen jenever nog wel eens een keer proberen
Ooit 1 keer gehad, weet alleen niet meer of het koud was.quote:
denk dat de dames dat wel weten !!!!!?quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit 1 keer gehad, weet alleen niet meer of het koud was.
Welke dames?quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
denk dat de dames dat wel weten !!!!!?
Daaromquote:Op zondag 28 augustus 2022 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
hier ...? ok ja ze zijn al slapen weer ...
Google:quote:
spoken oehoehoeeeeeequote:Op maandag 29 augustus 2022 01:07 schreef chufi het volgende:
wtf .... op het moment dat ik vorige post enterde hoor ik op de stream jaja of yaya
Welkom terug Choco...quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
Hallo 40 plussertjes.Een fijne dag allemaal vandaag alvast.
Shit, dat is er echt in gekropen de laatste jaren en hoor ik steeds vaker terug, dat ik geen Belg ben.quote:
Verder alles wel goed ook met al de kids en zoquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Shit, dat is er echt in gekropen de laatste jaren en hoor ik steeds vaker terug, dat ik geen Belg ben.![]()
Ik ben aan het vervlaamsen en Belg is aan het verrotterdamsen, best geinig een Belg plat horen schelden.
Mijn kids prima zijn kids ook wel, af en toe nog drama met ze maar wordt inmiddels beter opgelost.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Verder alles wel goed ook met al de kids en zo
Ja die gaat dr gangetje wel ... als ze niet vliegt, vliegt ze wel ergens naar toe... altijd handig goedkoop reizenquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn kids prima zijn kids ook wel, af en toe nog drama met ze maar wordt inmiddels beter opgelost.
Hoest met jouw dochter?
Dat is zeker handig, is ze nog wel bij jou geweest dit jaar of jij bij haar?quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die gaat dr gangetje wel ... als ze niet vliegt, vliegt ze wel ergens naar toe... altijd handig goedkoop reizen
Nee nog niet , stond wel in de planning maar Schipholgate ....quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is zeker handig, is ze nog wel bij jou geweest dit jaar of jij bij haar?
Ahw dat vind ik jammer voor je en ja dat schipholgedoe, man3quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niet , stond wel in de planning maar Schipholgate ....
We wachten af en anders ga ik daar wel wonen of zoquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw dat vind ik jammer voor je en ja dat schipholgedoe, man3
Dat zou kunnen inderdaad, dat je daar heen gaat. Moet ze alleen niet heel de tijd op reis zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
We wachten af en anders ga ik daar wel wonen of zo
Ach das misschien wel lekker lijkt me..quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad, dat je daar heen gaat. Moet ze alleen niet heel de tijd op reis zijn.
Dat ze veel reist of dat je dichtbij woont dan? Ga je dadelijk daar wonen, heeft ze maar 2 keer in het jaar tijd of zo.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach das misschien wel lekker lijkt me..
In july had ze 2 weken vakantie of zo , maar door de hitte daar en de situatie hier no goquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ze veel reist of dat je dichtbij woont dan? Ga je dadelijk daar wonen, heeft ze maar 2 keer in het jaar tijd of zo.Maar is wel makkelijker om dan af en toe korte bezoekjes te regelen.
Ahw, das mooi kut.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
In july had ze 2 weken vakantie of zo , maar door de hitte daar en de situatie hier no go
Komt goed anders ga ik daar een maandje heen of zo ... zie ik haar misschien 8 dagen ...
Beter najaar tegenwoordig...quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, das mooi kut.![]()
Maar dat laatste is wel een oplossing en kun je de rest van de tijd lekker vakantie vieren maar moet het niet te warm zijn daar.
Ja, in de zomer kun je beter niet meer gaan, zeker niet voor het weer, hier inmiddels veel warmer en daar inmiddels veels te heet. mot er niet aan denken iig.quote:
Nee en een matig werkende airco met de huidige energie prijzen ...quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, in de zomer kun je beter niet meer gaan, zeker niet voor het weer, hier inmiddels veel warmer en daar inmiddels veels te heet. mot er niet aan denken iig.
Ja dat schiet allemaal niet op tegenwoordig.quote:Op maandag 29 augustus 2022 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Mee en een matig werkende airco met de huidige energie prijzen ...
Slaap ze Chocoquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat schiet allemaal niet op tegenwoordig.
Maar ik ga slapen, pleur om. Tot snel.
Morguh FFquote:
Hey Dot.quote:
OOk al weer vroeg wakker, of ben je nog niet naar b ed geweest?quote:
Ik heb hearlijk geslapen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk al weer vroeg wakker, of ben je nog niet naar b ed geweest?
Lekker, ik voor mijn doen ook, tot 5.30 heerlijkquote:
Dat is voor jouw doen bijna uitslapen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik voor mijn doen ook, tot 5.30 heerlijk
Ja echt he, en ik voel mij hondsmoequote:Op maandag 29 augustus 2022 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is voor jouw doen bijna uitslapen.
Dot gaat los in de COS.quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is te vroeg.![]()
Eerst maar eens koffie.
Goedemorgen. Dotteke, je krijgt er een taak bij las ik? Een extra forum om te modden?
Dame Chanel.quote:
Het zal wel een tikje drukker worden dan in CRE.quote:
Lekker veel TR's wegwerkenquote:Op maandag 29 augustus 2022 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal wel een tikje drukker worden dan in CRE.
Morguh GGquote:Op maandag 29 augustus 2022 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is te vroeg.![]()
Eerst maar eens koffie.
Goedemorgen. Dotteke, je krijgt er een taak bij las ik? Een extra forum om te modden?
quote:
Hey Chanelquote:
Ja Cre is echt rustig leuke mensen zonder gedoe heerlijk is datquote:Op maandag 29 augustus 2022 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal wel een tikje drukker worden dan in CRE.
Morguh Pullupquote:
quote:
Vreselijk jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt soms wel of ik hier op twitter zit
Van mij mag je hoor. Iedereen is vrij om te postenquote:
Natuurlijk wel, Dotteke kan niet elke sc nar haar hand zetten.quote:
Pullup wordt niet zo snel boos, lijkt mequote:Op maandag 29 augustus 2022 09:05 schreef puzziepie het volgende:
Iedereen straks boos. ik blijf beter weg hier.
Haha nee hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pullup wordt niet zo snel boos, lijkt me
Weet ikquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pullup wordt niet zo snel boos, lijkt me
Ik ben ook benieuwdquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:09 schreef pullup het volgende:
Gaan ze nu weer echt maanmissies starten overigens Puzz?
quote:
Ik zit een beetje te wachten op plataan schorsquote:
quote:
Ooohhhh Ahaaa lekker hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga donderdag richting Italië, eerst twee dagen naar een berg in de Alpen en daarna nog een weekje naar het Iseo meer.
Camouflageboomquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit een beetje te wachten op plataan schors![]()
Ik vind het altijd zo mooi als het massaal loslaat en ik weer kan rapen
Je kijk ook!!quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:23 schreef pullup het volgende:
Dit is wel een echt mooi raketje
[ afbeelding ]
Heel even hehe, ik las dat er iets echt ging gebeurenquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel even hehe, ik las dat er iets echt ging gebeuren
Iets met raketjes komt regelmatig voorbij in mijn youtube lijst omdat ik best regelmatig naar die stilstaande raketten heb gekeken
quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:32 schreef puzziepie het volgende:
Als het goed is gaat ie vandaag naar de maan, ... als het goed is
Dat wil ik toch echt wel zienquote:
Waar slaat dit nu weer op. Ik zeg nergens dat het niet mag.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Dotteke kan niet elke sc nar haar hand zetten.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Iedereen is vrij om te posten
Nicequote:Op maandag 29 augustus 2022 09:35 schreef pullup het volgende:
Ooit kan je meevliegen
Alvast voor de voorbereiding
https://www.nasa.gov/feat(...)our-trip-to-the-moon
Morguh Marcbquote:
Hoe vaak gaat er eigenlijk een raket naar de maan, best wel veel of niet?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:32 schreef puzziepie het volgende:
Als het goed is gaat ie vandaag naar de maan, ... als het goed is
Als hij er nu echt landt dan zou dat wel bijzonder zijn, als het goed is in 2024 of 25 met bemanningquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat er eigenlijk een raket naar de maan, best wel veel of niet?
Volgens mij juist niet nadat de Apollo missies gestopt zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat er eigenlijk een raket naar de maan, best wel veel of niet?
Geintje johquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op. Ik zeg nergens dat het niet mag.
[..]
Ik ben er niet zo in thuis, maar lees regelematig dat jij dat best intensief volgt. Zou je zelf meegaan als dat mogelijk was?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als hij er nu echt landt dan zou dat wel bijzonder zijn, als het goed is in 2024 of 25 met bemanning
O oeps dacht dat alles wat de lucht in werd geschoten naar de maan gingquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet nadat de Apollo missies gestopt zijn.
Ze schieten wel veel omhoog maar niet specifiek naar de maanDus dit is weer een hervatting
Ik heb een kleinkind , die gaat voorquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo in thuis, maar lees regelematig dat jij dat best intensief volgt. Zou je zelf meegaan als dat mogelijk was?
Ja kleinkinderen gaan voor allesquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een kleinkind , die gaat voor
Ze is nu twee jaar en twee maandenquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kleinkinderen gaan voor alles
Hoe oud is de kleine nu?
O dat is een leuke leeftijd, lekker kletsen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is nu twee jaar en twee maanden
Dan gaat het volgens mij nog sneller..quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een leuke leeftijd, lekker kletsen.
Het gaat zo snel he, voor je het weet gaan ze alweer naar school.
Ja dan vliegt de tijd helemaalquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan gaat het volgens mij nog sneller..
Klopt wel mooi om te zien, en als ze naar middelbare gaan..quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan vliegt de tijd helemaal
Ze veranderen ook echt als ze naar school gaan.
Deze hier 2 jaar en 1 week, het gaat hard hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is nu twee jaar en twee maanden
Ja echt wel!! Daar had ik het gister nog met schoondochter overquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een leuke leeftijd, lekker kletsen.
Het gaat zo snel he, voor je het weet gaan ze alweer naar school.
Verschil moet er zijnquote:
Ja, dan veranderen ze helemaal. Ben benieuwd Max is nu ook zo ver. Kijken wat er van komtquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt wel mooi om te zien, en als ze naar middelbare gaan..
Dan krijgt Oma ook weer een ander leven, dan is het halen en brengen van school. De verhalen van school aanhoren, vriendjes en vriendinnetjes die mee komen om te spelen. Ook weer een leuke tijdquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja echt wel!! Daar had ik het gister nog met schoondochter over![]()
Ik heb nog twee jaar om lekker van haar te genieten voordat ze naar de kleuterschool gaat en ze een ander leven krijgt.
Maakse Pullup tot laterquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:50 schreef pullup het volgende:
Ik moet helaas even fietsenmaken. Kijk later wel weer even naar die raket
Zal wel eerst even wennen zijn.. Maar dat komst vast wel goedquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan veranderen ze helemaal. Ben benieuwd Max is nu ook zo ver. Kijken wat er van komt
We hebben sowieso de afspraak dat ik haar 2 keer in de week van school haalquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijgt Oma ook weer een ander leven, dan is het halen en brengen van school. De verhalen van school aanhoren, vriendjes en vriendinnetjes die mee komen om te spelen. Ook weer een leuke tijd
O wat leuk, wat voor kant op wil je gaan in de kunst?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We hebben sowieso de afspraak dat ik haar 2 keer in de week van school haal![]()
En ik wil zelf ook nog een kunst opleiding gaan doen voor de leuk
We gaan het zien, Max is wel makkelijk te beinvloeden dus hou mijn hart vastquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal wel eerst even wennen zijn.. Maar dat komst vast wel goed
Daar heb ik wel een idee over, maar eerst maar toegelaten wordenquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk, wat voor kant op wil je gaan in de kunst?
Succes in ieder geval, hopelijk wordt je te zijner tijd toegelatenquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een idee over, maar eerst maar toegelaten worden![]()
En dat zou dan ook pas over twee jaar zijn .Het oppassen gaat nu ff voor
Sommigequote:Op maandag 29 augustus 2022 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wow![]()
sp3c in NWS / Vrachtwagen rijdt van dijk Nieuw-Beijerland, 6 doden #2
Ik heb geen moeite met het slotje
Jezus, wat een debiel zeg..quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wow![]()
Dat komt goed, ik weet dat ik toegelaten ga wordenquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Succes in ieder geval, hopelijk wordt je te zijner tijd toegelaten
Ik las gisteren elders ook een misplaatst " grapje." Schijnt maar te kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wow![]()
Het staat hier vol met misplaatste 'grapjes'. NWS is echt toe aan een heel forse rotschop.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las gisteren elders ook een misplaatst " grapje." Schijnt maar te kunnen.
Goed dat hier wel werd ingegrepen.
Onvoorstelbaar.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het staat hier vol met misplaatste 'grapjes'. NWS is echt toe aan een heel forse rotschop.
Ik lees daar eigenlijk nooitquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het staat hier vol met misplaatste 'grapjes'. NWS is echt toe aan een heel forse rotschop.
Ze moeten daar gewoon wat strenge modderen ( is dat het juiste woord ) ?quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moddererenquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze moeten daar gewoon wat strenge modderen ( is dat het juiste woord ) ?
Leuk verzonnenquote:
Aanmodderenquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze moeten daar gewoon wat strenge modderen ( is dat het juiste woord ) ?
quote:
quote:
Ja das best veelquote:
Denemarken hoort bij Noord Europaquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:37 schreef pullup het volgende:
Mijn Deens is niet meer wat het geweest is
En dat was toch al niet veel
Had je een lekke band?quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:40 schreef pullup het volgende:
Nou dat fietsenmaken ging verrassend goed en snel
quote:
Nou dat duurt 5 minuten meestal om te repareren.quote:
En dan nog 3 uurtjes genomen om je naar je computer te slepenquote:
En waar hoort Friesland bij?quote:
Daar kan ik wel mee levenquote:
Valt weer mee zo te horen want alles ten Noorden van ons telt niet meequote:
Portugal vermoedelijk ook niet.quote:
Eensquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Portugal vermoedelijk ook niet.
Hey zit Piet daar niet?quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:24 schreef maily het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)sing-hij-gaat-vallen
![]()
Wacht maar tot drankin het leestquote:
Drankinquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot drankin het leest
En voordat ze gaan miepen moeten ze zich eerst goed inlezen in de vikingen
Een heel house?quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:06 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu dus naar The house of Drunken
Warum nicht?quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:56 schreef mario390 het volgende:
oktober november werd ik vor
bijna nix tijd hebben
quote:
Is dat niet gewoon bij haar thuis?quote:
Nu niet meer want dat was in haar livestories op Instaquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:07 schreef mario390 het volgende:
zij was erder in lissabon kann je op instagram zien
Oh wat ga je dan doen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:56 schreef mario390 het volgende:
oktober november werd ik vor
bijna nix tijd hebben
quote:
Vrijdag nieuwe poging.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:51 schreef pullup het volgende:
Man3 @:puzziepieHet lijkt de NS wel
[ twitter ]
Uh huhquote:
Ooit moet het lukkenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |