en dan nog proberen snelste ronde te halen terwijl Charles dacht laat maar en dat ook verneukenquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef Zwoerd het volgende:
En natuurlijk weer gelachen om Ferrari:
"Ok, plan B"
"Plan D"
Om uiteindelijk de coureur zelf maar te laten beslissen wanneer en voor welke band te pitten
de klap was, dat hij terug moest lopen, geen scooter die hem ophaalde.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Laat Hamilton nog maar een paar jaar rijden. Hoe meer hij zich aanstelt en hoe langer hij irrelevant voor een kampioenschap is, des te leuker is het
Verder zag die klap die hij te verwerken had er behoorlijk hard uit.
Zijn mediatraining wordt vast beïnvloed door z'n teammanager.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Het begint vooral erg ziekelijk te worden hoe hij ongelukken veroorzaakt, en het dan zo probeert te draaien alsof hij het slachtoffer is.
daarom was ik wel blij verrast dat hij de schuld op zich nam maar blijft het vreemd van de wedstrijdleiding dat hij er niet voor gestraft isquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Het begint vooral erg ziekelijk te worden hoe hij ongelukken veroorzaakt, en het dan zo probeert te draaien alsof hij het slachtoffer is.
Het is de GOAT hè die krijgt altijd een speciale behandeling.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom was ik wel blij verrast dat hij de schuld op zich nam maar blijft het vreemd van de wedstrijdleiding dat hij er niet voor gestraft is
geldquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:21 schreef fietsie het volgende:
Maar ik vraag me na het zien van races als dit wel waarom teams mensen als Latifi en Zhou laten rondrijden. ZIjn er dan werkelijk geen betere coureurs te vinden of draait dit allemaal om sponsorgeld?
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:28 schreef fietsie het volgende:
Binotto heeft in een interview gezegd dat ze verwachten de komende races dichterbij te zitten.
Wellicht bevalt het goed, de strategie bij de rijders leggen, en gaan ze daar voortaan gewoon aan het begin van het weekend al mee beginnen.
Overigens, in het zelfde interview:
"Dat kwam dan weer omdat een tear-off-strip van de helm van Max Verstappen in de remkoeling van Leclerc was gekomen"
Zouden ze dat werkelijk kunnen zien, van wie een tear-off was nadat die in de hete rem behuizing heeft gezeten?
Lopen in de natuur is goed voor jequote:Op zondag 28 augustus 2022 18:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de klap was, dat hij terug moest lopen, geen scooter die hem ophaalde.
Nou, diskwalificatie dan maarquote:
1 2 3 | Max Verstappen: 99,9945% Sergio Perez: 0,0038% Charles Leclerc: 0,0017% |
Saai, tijd voor een fikse regelvarandering om dit soort dominantie te doorbreken, dunkt me.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:33 schreef Tijn het volgende:
Scriptje bijgewerkt dat de resterende punten willekeurig over de top 6 verdeelt. De kans dat iemand anders dan Max nog kampioen wordt is drastisch gekrompen
[ code verwijderd ]
Zoals het stijver maken van de wagens, minder slijtage van de vloer toestaan en een hogere minimale rijhoogte?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Saai, tijd voor een fikse regelvarandering om dit soort dominantie te doorbreken, dunkt me.
Continu verkeer? Waar heb je het over? Hij ging aan iedereen moeiteloos voorbijquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar hoe dan? Max had continu verkeer en moest iedereen inhalen, terwijl Pérez alleen maar achter Sainz hoefde te hangen (of 'm in te halen). De pace van Max was ook nog eens veel hoger. En toch kon Verstappen langer met z'n softs doen dan Sergio met z'n mediums.
Dus Perez stond op een suboptimale strategie. Voor hem was logischer geweest: geel-geel-rood.quote:
Ja, maar hij zat continu achter iemand.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Continu verkeer? Waar heb je het over? Hij ging aan iedereen moeiteloos voorbij
daarom was het ook een long shot van Mercedes om dat te proberen, in principe gaan de teams die het meest van dat groundeffect begrijpen er het minst op achteruit of zelfs op vooruitquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Saai, tijd voor een fikse regelvarandering om dit soort dominantie te doorbreken, dunkt me.
Oké dus volgens jou is Alonso niet verslagen door Hamilton? Dit begint pijnlijk te wordenquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je leeft in een alternatieve werkelijkheid want dat is nooit gebeurd.
Gênant.
Wat hem niet veel tijd kosttequote:Op zondag 28 augustus 2022 18:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar hij zat continu achter iemand.
Hoeveel incidenten zijn bekend waar alleen de veroorzaker (significante) schade oploopt, direct uitvalt, en een straf voor de volgende race krijgt?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom was ik wel blij verrast dat hij de schuld op zich nam maar blijft het vreemd van de wedstrijdleiding dat hij er niet voor gestraft is
Nee, maar je verwacht wel dat je daardoor meer slijtage hebt. En toch kon-ie langer door op softs dan Pérez op mediums.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat hem niet veel tijd kostte
Dat is niet wat je zei. Je zei makkelijk verslagen en dat is totale bullshit. Ze eindigde gelijk in punten.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké dus volgens jou is Alonso niet verslagen door Hamilton? Dit begint pijnlijk te worden
Wordt hij groter dan Jezus denk je?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij voelt het gewoon perfect aan. Het is bijna onnatuurlijk, hoe goed hij aanvoelt of iets klopt of niet, en hoe hij moet managen. Echt ongelofelijk.
geen idee maar hij werd nu niet eens als veroorzaker genoemd en dat klopt nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoeveel incidenten zijn bekend waar alleen de veroorzaker (significante) schade oploopt, direct uitvalt, en een straf voor de volgende race krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |