Is een nieuwe trend ofzo. Ingezet door Mercedes..quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De tering wat gaan ze ver in Max zwart te maken
Een paar uur na de race verschijnen er wel torrents van het hele race weekend, maar die moet je dan zelf gaan zoeken, ik gebruik dat niet meerquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:31 schreef wdn het volgende:
Is er een plek waar ik de eerste 20 rondjes kan kijken?Helemaal
Ik las een zakje dropquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies, gewoon in een zakje droppen in de cockpit. Moet kunnen anno 2022
Die in mijn pa's kas niet hoor, die zijn mierzoet dit jaarquote:
Yes op een scootertje overigensquote:
"oke we take hard tire, or medium tire, question"quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef Zwoerd het volgende:
En natuurlijk weer gelachen om Ferrari:
"Ok, plan B"
"Plan D"
Om uiteindelijk de coureur zelf maar te laten beslissen wanneer en voor welke band te pitten
Whutquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)ncHFwtj213bF8-U5PP6E
De engineers van Ferrari wisten het probleem te verhelpen, maar aan het einde van de wedstrijd bleek dat deze tear-off van Verstappen ook de werking van de snelheidssensoren had beïnvloed. Hierdoor kon Ferrari de snelheid van Leclerc in de pitstraat niet goed meten en volgde er een vijf seconden tijdstraf. Dit zegt teambaas Binotto.
Alles is de schuld van Maxquote:
Buitenlanders hebben geen smaakquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:46 schreef StephanL het volgende:
[..]Lekker voor onderweg. Alhoewel de meeste buitenlanders die dingen niet te vreten vinden
Dit gelooft toch niemand. Binottoto op zijn best.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)ncHFwtj213bF8-U5PP6E
De engineers van Ferrari wisten het probleem te verhelpen, maar aan het einde van de wedstrijd bleek dat deze tear-off van Verstappen ook de werking van de snelheidssensoren had beïnvloed. Hierdoor kon Ferrari de snelheid van Leclerc in de pitstraat niet goed meten en volgde er een vijf seconden tijdstraf. Dit zegt teambaas Binotto.
Mika vast wel. Finnen zijn dol op drop.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:46 schreef StephanL het volgende:
[..]Lekker voor onderweg. Alhoewel de meeste buitenlanders die dingen niet te vreten vinden
quote:
Al is het waar, je haalt toch niet je coureur onnodig naar binnen als je niet kan garanderen dat hij zich houdt aan de snelheidslimiet? Da's dan ook gewoon weer een gevalletje clown_ferrari.jpegquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit gelooft toch niemand. Binottoto op zijn best.
Die hele call was ridicuul. Je staat 90 punten achter in het WDC, bent ook voor het WCC inmiddels kansloos en dan ga je voor 1 puntje het risico nemen van verliezen van trackposition + alles wat er met een pitstop mis kan gaan. Gaat echt helemaal nergens over, zonder dat ik een lijst bijhoud zeker één van de 10 domste calls die ik in meer dan 25 jaar F1 heb gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Al is het waar, je haalt toch niet je coureur onnodig naar binnen als je niet kan garanderen dat hij zich houdt aan de snelheidslimiet? Da's dan ook gewoon weer een gevalletje clown_ferrari.jpeg
En als het wel waar is dan is het vooral een fout van Ferarri dat ze hem binnenhalen zonder enige noodzaak.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit gelooft toch niemand. Binottoto op zijn best.
Het is een beetje een obsessie voor je, of niet?quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die hele call was ridicuul. Je staat 90 punten achter in het WDC, bent ook voor het WCC inmiddels kansloos en dan ga je voor 1 puntje het risico nemen van verliezen van trackposition + alles wat er met een pitstop mis kan gaan. Gaat echt helemaal nergens over, zonder dat ik een lijst bijhoud zeker één van de 10 domste calls die ik in meer dan 25 jaar F1 heb gezien.
quote:
Evenaarde zelfsquote:Verstappen evenaarde in Spa een prestatie van Bruce McLaren. De Nieuw-Zeelandse coureur won in 1959 en 1960 twee races op rij nadat hij vanaf de tiende plaats of lager was gestart. Verstappen herhaalde dat dit seizoen met zijn overwinningen in Hongarije en België.
Starten vanaf p14 mee telt welquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwah, Max brak het eigenlijk
Ik volg de F1 al heel lang en beschouw Ferrari als een groot team in de sport-historie. Niet alleen in de F1, maar in de hele race scene. Het is werkelijk absurd dat ze vorig jaar hebben laten schieten om alles op dit seizoen te zetten en dat ze eigenlijk na 6 races al weer kansloos zijn voor de prijzen. Terwijl ze budgettair en qua faciliteiten gewoon één van de absolute topteams zijn. Deels door technische problemen die misschien niet altijd te voorzien zijn, maar ook voor een groot deel door blunder op blunder.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is een beetje een obsessie voor je, of niet?
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |