quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:04 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
Guttegut..
Druiven zijn zuur
Cry me a riverquote:
F1TV.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:31 schreef wdn het volgende:
Is er een plek waar ik de eerste 20 rondjes kan kijken?Helemaal
Het is een laagje chroom..quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:09 schreef gbm het volgende:
[..]
Ben ik niet gewend van Charles... Heeft het nu echt opgegeven gok ik
Zit hem flink tegen, maar mentaal kan die ook echt weinig hebben. Net zo'n zacht pakje boter als Lewis wat dat betreft. Boohoo, alles en iedereen werkt mij tegen.quote:
Agreedquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zit hem flink tegen, maar mentaal kan die ook echt weinig hebben. Net zo'n zacht pakje boter als Lewis wat dat betreft. Boohoo, alles en iedereen werkt mij tegen.
De helft van de tijd maakt hij zelf gewoon fouten. Raakte nog de muur dit weekend, heeft races weggegooid door eigen domme fouten etc. Ja tuurlijk zijn ze bij Ferrari ook een stelletje clowns, maar beetje naar jezelf kijken zou geen kwaad kunnen als je Leclerc heet.
Sainz had ook een kut start dit seizoen, maar heb ik lang niet zoveel horen zeuren. Die zocht het vooral bij zichzelf.
Super Max, kan met die snelheden gewoon een tear-off dusdanig goed mikken dat die precies bij Leclerc in de remmen komtquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
Ow mijn hemel
Nu heeft Max niet alleen voor de vroege pitstop gezorgd van leclerc maar ook voor de penalty![]()
![]()
Was wel een machtig stukje plastic folie dan als die alle systemen zo in de war kan gooienquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)ncHFwtj213bF8-U5PP6E
De engineers van Ferrari wisten het probleem te verhelpen, maar aan het einde van de wedstrijd bleek dat deze tear-off van Verstappen ook de werking van de snelheidssensoren had beïnvloed. Hierdoor kon Ferrari de snelheid van Leclerc in de pitstraat niet goed meten en volgde er een vijf seconden tijdstraf. Dit zegt teambaas Binotto.
Dat krijg je als je al vanaf je kleuterjaren in karts rijdt en al vanaf je 7de in races.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij voelt het gewoon perfect aan. Het is bijna onnatuurlijk, hoe goed hij aanvoelt of iets klopt of niet, en hoe hij moet managen. Echt ongelofelijk.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:08 schreef Sjemmert het volgende:
Las op reddit dat Verstappen een tear off weggooide vlak voor Leclerc problemen kreeg. Verstappen heeft gewoon Mario Kart tactieken op Leclerc gebruikt.
Dan kan hij beter mikken dan Leclerc in SAquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Super Max, kan met die snelheden gewoon een tear-off dusdanig goed mikken dat die precies bij Leclerc in de remmen komtWat een god.
Bv omdat het een goede 'window' is (dat ie dan niet midden in het verkeer van achterblijvers terecht komt)quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Pérez naar binnen roepen als z'n banden nog prima waren?
Precies, gewoon in een zakje droppen in de cockpit. Moet kunnen anno 2022quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:35 schreef PS. het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat ze die stukjes plastic uit de auto gooien. Kun je toch makkelijk in je cockpit droppen?
Het is natuurlijk wel 2022 waar alles van plastic slecht is. Een papieren tear-off lijkt me dan ook weer niet zo'n succes.
De tering wat gaan ze ver in Max zwart te makenquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)ncHFwtj213bF8-U5PP6E
De engineers van Ferrari wisten het probleem te verhelpen, maar aan het einde van de wedstrijd bleek dat deze tear-off van Verstappen ook de werking van de snelheidssensoren had beïnvloed. Hierdoor kon Ferrari de snelheid van Leclerc in de pitstraat niet goed meten en volgde er een vijf seconden tijdstraf. Dit zegt teambaas Binotto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |