Oh nee gadver.. dat vind ik zo niet lekker.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:30 schreef Bottoms_up het volgende:
Als het maar met echte mayo is! Fritessaus![]()
Met zo’n uitneembaar mandje? Die had mijn moeder vroeger.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:48 schreef Aure het volgende:
Ik frituur trouwens in een gietijzeren panDat stinkt dus dan doen we het niet te vaak
Zo'n airfryer zou echt een keukenlijkje worden. Ik heb al teveel keukenlijkjes
Nee gewoon een gietijzeren pan die ik vul met olie en dan met zo'n schepding met gaten schep ik de patat en snacks eruit. Maar mandje klinkt ook wel chill eigenlijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met zo’n uitneembaar mandje? Die had mijn moeder vroeger.
Voilaquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee gewoon een gietijzeren pan die ik vul met olie en dan met zo'n schepding met gaten schep ik de patat en snacks eruit. Maar mandje klinkt ook wel chill eigenlijk
quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:22 schreef SQ het volgende:
Wij hebben naast de frietchinees een pizza-italiaan zelfs![]()
En een döner pool
En een chinese Chinees maar die is vrij vies.
Jullie wonen in hetzelfde dorpquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:31 schreef lily het volgende:
Wij wonen in een piepklein dorpje maar wel met een frietchinees EN een pizza-italiaan
Oh en de chinees-chinees hadden we ook maar was vies en is nu weg.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
Jullie wonen in hetzelfde dorp
Mijn enige keukenlijk is de anova sous vide. Die heb ik weggegeven.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:48 schreef Aure het volgende:
Ik frituur trouwens in een gietijzeren panDat stinkt dus dan doen we het niet te vaak
Zo'n airfryer zou echt een keukenlijkje worden. Ik heb al teveel keukenlijkjes
Ik hoop dat dat niet betekent dat wij nu moeten weten waar dat isquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:38 schreef SQ het volgende:
[..]ja alleen is mijn dorp niet piepklein
Ik woon heel vlakbij amaranta
Ik weet het volgens mijquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet betekent dat wij nu moeten weten waar dat is![]()
Ik woon heel vlakbij Clubsoda
Nee hoor, liever nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet betekent dat wij nu moeten weten waar dat is![]()
Ik woon heel vlakbij Clubsoda
Geen die ik heb ontdekt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:46 schreef Clubsoda het volgende:
Hebben wij eigenlijk een frietschinees? De chineeschinees is inmiddels in ieder geval een hippe sushitent.
Ik weet alleen dat het soort van in de buurt van de Hellemond is. Van mij uit gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |