Max vecht nooit met die andere rijdersquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
ZOOOOOOOO OCON EN VETTEL WAT EEN GEVECHT
Hoe durft iequote:Op zondag 28 augustus 2022 16:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Max vecht nooit met die andere rijders
Hij rijdt ze voorbij alsof ze stilstaan iddquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt, juist hij had dit nog moeten weten.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:14 schreef R-woud93 het volgende:
Vettel dom, had gewoon moeten wachten
Ja wat wachten, Ocon zat vlak achter hem.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:14 schreef R-woud93 het volgende:
Vettel dom, had gewoon moeten wachten
Probleem bij Ferrari is dat ze van alles kunnen bedenken maar 1) niemand hebben die dan hardop zegt "wij doen X, klaar" en 2) soms gewoon echt niet weten of ze X, Y of Z moeten doen. Zit geen brein.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ze doen ook echt maar wat zonder na te denken bij Ferrari hè. Wat een ellende.
Ocowned!quote:
Hoeft ook niet als je zo’n auto hebt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die had hem in bocht 1 toch niet gepaktquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja wat wachten, Ocon zat vlak achter hem.
Ik zie een mooie race. Er is meer dan alleen P1.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eerste 12 ronden waren spannend en leuk, nu is het wel gewoon uitrijden hè
en daarom heeft RB de beste strategen en geven ze die alle ruimte om hun ding te doenquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Probleem bij Ferrari is dat ze van alles kunnen bedenken maar 1) niemand hebben die dan hardop zegt "wij doen X, klaar" en 2) soms gewoon echt niet weten of ze X, Y of Z moeten doen. Zit geen brein.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max is snelste op de baan terwijl hij ah cruisen is..
Tijd voor extra ballastquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als je zo’n auto hebt.
Ocon haalt hij denk ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:14 schreef fietsie het volgende:
Komt Max nog in gevaar door te dicht bij Latifi te belanden?
Eensquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie een mooie race. Er is meer dan alleen P1.
Ja, dat is ook wel zo. Zal m'n oranje bril even afzettenquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat regen had leuk geweest maar verder.....quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is Max het niet mee eens die wil allen P1quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die redenering kan ik niet volgen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:15 schreef fietsie het volgende:
Het blijft een mechanische sport, dus echt cruisen is ook wel weer overdreven..
Ze kunnen hem ook in die demo-auto laten starten waarin ze gasten meenemen op rondjes over het circuit?quote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die hele banden"strategie" deze race is één groot lachertje.
RB moet nog leren om Perez als een echte tweede rijder neer te zetten, vertel hem dat hij een knecht is en geen titel kandidaat.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en daarom heeft RB de beste strategen en geven ze die alle ruimte om hun ding te doen
Die heeft een paar miljoen van ome Zack gekregen om op te rotten en proberen zichzelf in te kopen bij een ander teamquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:16 schreef raptorix het volgende:
RIC ook treurig zeg, die kan beter stoppen.
Tweezitter met Perez als bijrijderquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze kunnen hem ook in die demo-auto laten starten waarin ze gasten meenemen op rondjes over het circuit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |