Waarom speelt Volendam niet gewoon in hun thuisshirt?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef De_Kraam het volgende:
Volendam en Twente allebei in uitshirts, erg vreemd.
Blijkbaar is dit een speciaal kermisshirt omdat er kermis is in Volendam.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom speelt Volendam niet gewoon in hun thuisshirt?
Gelukkig kan hij voetballen, scheelt weer 45 jaar wajong.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef Caland het volgende:
Brobbey is zo simpel dat het weer mooi wordt
Kermisquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit een speciaal kermisshirt omdat er kermis is in Volendam.
Wel geinig om effe te kijken, maar langer dan een uurtje laat mijn hersencellen afstompen jaquote:
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente nog steeds 0-0 zie ik (ben F1 aan het kiekn)
Streampje faalde continu, tja.quote:
natuurlijk, en nu zeker omdat ze nog 6 donderdagavonden sowieso te gaan hebben europeesquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ speelt echt altijd die kwart voor vijf-wedstrijden op zondag heb ik het idee.
Ik geloof dat ze die 6 punten gewoon mogen houdenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
Excelsior ineens van 5 voor 1 tegen naar 6 voor 7 tegen
het was zo'n goede start, ineens de grond ingeboord
quote:18. Fortuna Sittard 0pt
nou en, wat geven jullie daarom?quote:
dat verdien ikquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:52 schreef Caland het volgende:
Kan iemand die waus wijzen waar ONZ is?
Verrassend zeg. Tiran Yilmaz.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ach, dit gaat helemaal mis. Dat verwacht je toch ook niet.
Turkse invasie genot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
michael jackson popcorn gifjequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Turken gonna Turk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Als Antony die had gemaakt was ie 20 miljoen meer waard geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:43 schreef Scrummie het volgende:
Het hakje van Linssen niet eens bij de top 10 mooiste goals. Ik neem dit niet serieus.
Zou Gakpo meedoen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond inhaalwedstrijdengenot
Rik zegt ook dat hij bij de selectie zit.quote:
Leuk, een tweetje van Rik over Gakpo.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rik zegt ook dat hij bij de selectie zit.
en als RIK het zegt geloof ik het
je weet wel, dat meisje met die staartjes en lipfillersquote:
PSV heeft straks alleen de promovendi gehad plus de promovendus van vorig jaar. Benieuwd wat ze tegen Twente kunnen.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je weet wel, dat meisje met die staartjes en lipfillers
Als je vraagt wie niet dan ben je sneller klaarquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:43 schreef RipCity het volgende:
Zit naast de spelersvrouwen van volendam. Zal ik vragen wie t heeft gedaan met Simon?
Hij lijkt wel trainer van PSV hè.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:02 schreef GGMM het volgende:
Van Nistelrooy is het niet eens met de beslissing van de scheidsrechter die in het nadeel van PSV uitpakt.
Kan je wel gewoon eerlijk blijven tochquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij lijkt wel trainer van PSV hè.
Dit was met het blote oog voor niemand te zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je wel gewoon eerlijk blijven toch
Dan is het vreemd dat hij zo overtuigd is van zijn gelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit was met het blote oog voor niemand te zien.
Zo werkt dat met trainers.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is het vreemd dat hij zo overtuigd is van zijn gelijk.
Die blijft.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Wat denk jij? Gaat Gakpo nog weg of blijft hij?
Het had al 44-0 kunnen staan als ze door waren gegaan zoals ze zijn begonnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
PSV mag best even de 2-0 maken. Dan kunnen we wat anders gaan doen.
Dat kan je nu ook. Of denk je dat het spannend gaat worden?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
Het blijft wel PSV hè. In de laatste 10 minuten billen knijpen met 1-0.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan je nu ook. Of denk je dat het spannend gaat worden?
Denk je dat hij gaat?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Cody met zijn laatste psv goal
Nou nouquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Cody met zijn laatste psv goal
Nee hij is een verstandige jongen en blijft nog een jaartje.quote:
Iets anders dan een niet-spannende wedstrijd kijken?quote:
Gelet op de huidige situatie ligt het dus vooral aan PSV of hij gaat of niet, Gakpo heeft zijn besluit genomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee hij is een verstandige jongen en blijft nog een jaartje.
Veel plezier.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iets anders dan een niet-spannende wedstrijd kijken?
Wel respect dat hij gewoon speelt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gelet op de huidige situatie ligt het dus vooral aan PSV of hij gaat of niet, Gakpo heeft zijn besluit genomen.
Kind van de club, dat is wat anders dan die broodvoetballers in Amsterdam.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel respect dat hij gewoon speelt.
Blijkbaar is dat niet zo normaal
Kijk volleybal en koekeloer af en toe wat PSV doet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:14 schreef Coco het volgende:
Gelukkig is user @:3rr0r er niet om dat debiele PALO of LATO te zeggen.
Volleybal is geen sport.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijk volleybal en koekeloer af en toe wat PSV doet.
Vond hem in CL ook goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die Simons is echt compleet voor zijn leeftijd. Snel, overzicht, doeltreffend.
Het is natuurlijk vooral tegen de kelder van de Eredivisie tot nu toe, maar hij steekt er wel met kop en schouders bovenuit met zijn 19 jaar.
Dat zou inderdaad verstandig van hem zijn. Bovendien laat hij PSV dan ook niet met een GROOT PROBLEEM achter.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee hij is een verstandige jongen en blijft nog een jaartje.
@Dj_Day-V @El-Stinho en ik genieten van die jongen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is natuurlijk vooral tegen de kelder van de Eredivisie tot nu toe, maar hij steekt er wel met kop en schouders bovenuit met zijn 19 jaar.
Lerby, Vanenburg, Menzo, Jonk, Vanenburg, Arnesen, Koeman. PSV was maar wat blij met de Ajacieden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kind van de club, dat is wat anders dan die broodvoetballers in Amsterdam.
Goed menneke idd. Het enige treurige is de constatering dat hij idd met kop en schouders boven de rest uitsteekt op het momentquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mee naar het WK. Koeman is ook al gecharmeerd van hem.quote:
Ach, hebben we er tenminste één waar je voor naar het stadion gaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goed menneke idd. Het enige treurige is de constatering dat hij idd met kop en schouders boven de rest uitsteekt op het moment
Eens maatquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mee naar het WK. Koeman is ook al gecharmeerd van hem.
Je vergeet Patrick Kluivert, Michael Reiziger en Andy van der Meijde. Wat waren we dáár blij mee man!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lerby, Vanenburg, Menzo, Jonk, Vanenburg, Arnesen, Koeman. PSV was maar wat blij met de Ajacieden.
Hij is idd de eerste speler in lange tijd waarvoor ik naar voren schuif op mijn stoel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, hebben we er tenminste één waar je voor naar het stadion gaat.
I stand corrected.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:25 schreef GGMM het volgende:
3-0
De laatste goal van Gakpo voor PSV dit
Ze probeerden het eerder al en nog trap je er inquote:
Hij dacht dat hij werd aangetikt maar schopte eigenlijk in het gras.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:27 schreef GGMM het volgende:
Die verdediger
En dan lopen klagen haha
Wat een debiel
De Oekraïnequote:
Btts goudmijnquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Alweer de 0 niet gehouden
Erg mooi
Heeft ie toch z'n zin, want hij zit nu niet op de bank. Hahaatjes!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misidjan, die is ook mokerdom he. Boos worden dat je bank zit en nu helemaal niet bij de selectie.
Al dat coke snuiven zal ook vast niet goed zijn voor je voetballend vermogen. Dubbel pech dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kennelijk ga je van inteelt slechter voetballen.
Beter zingen gaan ze er ook al niet van.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al dat coke snuiven zal ook vast niet goed zijn voor je voetballend vermogen. Dubbel pech dus.
Meh, is PSV niet goed genoeg voor, het is vooral het geblunder van de Volendammers wat steeds voor de doelpunten zorgt.quote:
Als Volendam maar slecht genoeg is kan het dus ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meh, is PSV niet goed genoeg voor, het is vooral het geblunder van de Volendammers wat steeds voor de doelpunten zorgt.
Als ze er nog een schepje bovenop doen weet je het nooit natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Volendam maar slecht genoeg is kan het dus ook?
Als je als eredivisie club met dubbele cijfers verliest mag je jezelf wel opheffen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Volendam maar slecht genoeg is kan het dus ook?
Hij moet gewisseld worden volgens die meneer op de tribune.quote:
Eens met die meneer.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij moet gewisseld worden volgens die meneer op de tribune.
Dit is niet leukquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misidjan, die is ook mokerdom he. Boos worden dat je bank zit en nu helemaal niet bij de selectie.
Mwoh, laat maar staan, zou eerder voor kiezen SImons wat rust te geven nu.quote:
Deed het prima tegen Ajax inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gakpo kan het alleen maar tegen de kleintjes!!!
Beker finalequote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gakpo kan het alleen maar tegen de kleintjes!!!
Denk je dat ie gewoon blijft? Aangezien hij speelt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:07 schreef Coco het volgende:
Ik word moe van dat Gakpo transfer gebeuren.
Bij sommige clubs weigeren spelers die weg kunnen geen werk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk je dat ie gewoon blijft? Aangezien hij speelt.
Van de Kerkhofs en Skiete Willie werden gedwarsboomd om weg te kunnen bij PSV.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij sommige clubs weigeren spelers die weg kunnen geen werk.
Deed het goed ja.quote:
Zoals je het schrijft.quote:
Daar staan ze in de winterstop al voor op de stoep als het zo doorgaat. Gewoon een heel groot stempel "niet te koop" op zetten tot en met volgend seizoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die Simons gaat geen 4 jaar bij PSV spelen.
120 miljoen en 20% doorverkooppercentage mogen ze hem komen halen na volgend seizoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Simons, is dat wat voor PSG?
Ze zitten vast al op 'm te azen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Simons, is dat wat voor PSG?
Ja, maak er maar grappen over.quote:
PSV modsquote:
Hup AZ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utrecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben nog in dubio wat ik leuker vind; een crisis bij Fortuna of een crisis bij Utrecht.
Utrecht.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben nog in dubio wat ik leuker vind; een crisis bij Fortuna of een crisis bij Utrecht.
Bij Utrecht is een crisis vooral vermakelijk, maar je wil ze er uiteindelijk wel bijhebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil vooral @Paul zien janken na de degradatie.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik minacht clubs die zo snel hun trainer eruit flikkeren.
Dan verschuift het probleem zich naar de wedstrijden tegen Jong Ajax.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil vooral @:Paul zien janken na de degradatie.
Erg mooi, vanavond verliezen van Yilmaz and Co.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil vooral @:Paul zien janken na de degradatie.
Alleen Ten Hag heeft Utrecht in de afgelopen tien jaar relevant gemaakt. Verder hebben we letterlijk niets aan die club gehad.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik minacht clubs die zo snel hun trainer eruit flikkeren.
Dit lijkt me wel een tegenstander waar Dost er een paar inlegt anders.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Erg mooi, vanavond verliezen van Yilmaz and Co.
Gesproken als een echte Utrecht-tokkiequote:Op vrijdag 2 september 2022 19:56 schreef Paul het volgende:
Dit moet wel een rare wedstrijd worden met veel schoppen/gele kaarten![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gesproken als een echte Utrecht-tokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |