Dat is dan ook een ontzettende zemel die zelf zegt slim te zijn (Dat denkt hij dus) maar in werkelijkheid oerdom over komt en bijvoorbeeld steeds maar weer naar dezelfde winkel gaat om steeds maar weer beschimmelde of over de datum producten te kopenquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Da's een koopje, laatst kwam iemand hier mekkeren over kaas van bekant een euro per plakje..
Daar werken we naar toe als maatschappij vrees ik.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Gewoon zo nu en dan een beetje stelen
is het bedorven voor je het op hebtquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:40 schreef Tijn het volgende:
Gewoon een blok van een kilo kopen. Kost 8 euro ofzo, haal je tien miljoenmiljard plakjes uit.
Nee joh. Stop het gewoon in een afgesloten bak en het blijft weken goed.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
is het bedorven voor je het op hebt
Ontwijk die rommel gewoon en koop in bij de online groothandel die ook aan particulieren verkoopt. Heb je meer voor minder.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:07 schreef Werkperd het volgende:
Loopt de spuigaten uit met die onacceptabele prijzen.
Ik heb nog weleens een stuk kaas uit de koelkast gehaald, waar een paar van die blauwgroene plekken op zaten.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
Haal je toch de smeerkaas onder je eikelrand vandaan. Heeft daar vast al goed liggen rijpen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:07 schreef Werkperd het volgende:
Voor het eerst in 10 jaar tijd kaas in het schap laten liggen. ¤5,20 voor 14 zielige plakjes! Daar doe ik dus niet meer aan mee.
Loopt de spuigaten uit met die onacceptabele prijzen.
15 euro alweerquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:09 schreef cherrycoke het volgende:
maar wel een baal shag halen zeker voor 15 euro
Kijk maar uit, straks verwijderen mods ook jouw reactiesquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Haal je toch de smeerkaas onder je eikelrand vandaan. Heeft daar vast al goed liggen rijpen.
Ligt er een beetje aan wie je waar pijpt/liket/liked. (is het nou 'Liket' of 'Liked'?, want de like-alerts van de FP wijken af van die van het forum, maar dat zal wel by design zijn)quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:41 schreef Slavski het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks verwijderen mods ook jouw reactiesOf is het zo selectief op dit forum dat alleen bepaalde mensen zulke opmerkingen mogen plaatsen? Wat een nazimods weer
Niet met die troep van de AH dat voor kaas moet doorgaan. Daar zitten zoveel conserveermiddelen in dat het wel een jaar goed blijft.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
Nah, was een quote op een van mijn reacties, die ik niet meer terug kon vinden in het desbetreffende topic, beetje jammer weer.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:12 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wie je waar pijpt/liket/liked. (is het nou 'Liket' of 'Liked'?, want de like-alerts van de FP wijken af van die van het forum, maar dat zal wel by design zijn)
Oh, ik ben opgehouden met onthouden wat ik schrijf, want dat kan op elk moment gewijzigd worden zonder in kennis gesteld te worden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:24 schreef Slavski het volgende:
[..]
Nah, was een quote op een van mijn reacties, die ik niet meer terug kon vinden in het desbetreffende topic, beetje jammer weer.
Vooral nu met de zelfscanner zal dat vaker gaan gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Gewoon zo nu en dan een beetje stelen
Men snapt nog steeds de power van men niet. Stel AH verkoopt per dag gemiddeld 20 pakjes kaas. Nou als 5 mensen het al laten liggen betekent dat die 5 zich opstapelt aan de voorraad van de volgende dag. Als dit elke dag gebeurt dat snap jij ook wel dat de manager ff op zijn hoofd gaat krabben. Hoe meer voorraad blijft liggen, hoe sneller de prijs zal dalen!!quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:18 schreef gers het volgende:
Broer gewoon meenemen, Albert Heijn gaat echt niet failliet als jij voor jezelf zorgt.
Dat zeiden ze ook toen de groente afdeling niet meer bemand werd maar je zelf moest gaan wegen. Toch mag ik na veertig jaar nog steeds zelf afwegen en inpakken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:00 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Vooral nu met de zelfscanner zal dat vaker gaan gebeuren.
Wil niet zeggen dat het niet gebeurt (vooral nu met de inflatie en stijgende prijzen), maar dat hebben ze ingecalculeerd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:16 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen de groente afdeling niet meer bemand werd maar je zelf moest gaan wegen. Toch mag ik na veertig jaar nog steeds zelf afwegen en inpakken.
En wat is dan het verschil met de zelfscanner? Zouden ze dat niet incalculeren?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:21 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het niet gebeurt (vooral nu met de inflatie en stijgende prijzen), maar dat hebben ze ingecalculeerd.
Jawel, maar ik zeg dan ook gewoon dat het vaker zal gebeuren, vooral met de zelfscanner heb je een goede kans om ermee weg te komen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:29 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil met de zelfscanner? Zouden ze dat niet incalculeren?
Smeerlap.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Haal je toch de smeerkaas onder je eikelrand vandaan. Heeft daar vast al goed liggen rijpen.
de brie die ze hier verkopen bestaat niet eens in Frankrijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:04 schreef BertV het volgende:
Ik koop daarom steeds vaker brie.
Die schimmelpunten van die aanstellers uit het zuiden.
als je dat per kg gaat rekenen is het niet veel goedkoper
Ik heb een hekel aan zo'n dik blok kaas. Kost te veel tijd, moeite en ontstaat er rotzooi. Na een aantal keer snijden begint het blok scheef te lopen. Dan ben je weer constant bezig op de mm te corrigeren en dan moet de randen weer eraf. Vervolgens begint ook nog eens het mes bot te raken!quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Waarom plakjes kaas kopen? Die zijn heel snel niet lekker meer.
Je kan beter een blok kopen. Er zijn ook kleinere stukken te koop.
Zelf koop ik vaak wel een groot blok. Maar die snij ik door de helft, zodat het stuk dat ik nog niet gebruik goed ingepakt kan blijven liggen. Dan blijft het echt lang goed.
!!!!quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:47 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon naar Hoogvliet gaan is lekker goedkoop.
Dus omdat je plakjes dan niet perfect recht zijn en je de korst er vanaf moet halen wil je geen blok kaas?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:52 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zo'n dik blok kaas. Kost te veel tijd, moeite en ontstaat er rotzooi. Na een aantal keer snijden begint het blok scheef te lopen. Dan ben je weer constant bezig op de mm te corrigeren en dan moet de randen weer eraf. Vervolgens begint ook nog eens het mes bot te raken!
Moet gewoon gelijk een lap kaas op het brood kunnen gooien. Bam, klaar. Maar goed, nu ik geen kaas meer koop het ik dat probleem niet.
Ja alsof een stuk veel scheelt van een pakket met 14 plakken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:37 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dus omdat je plakjes dan niet perfect recht zijn en je de korst er vanaf moet halen wil je geen blok kaas?![]()
Je kan je naam beter veranderen van werkperd naar prinses op de erwt.
Wat is een pond kaas nou weer? Alsof 7 euro niks is.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
Koop zelf een pond kaas op de markt voor nog geen 7 euro. Moet je er wel zelf plakjes van maken, maar zijn er sowieso meer dan 14.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |