Waarom moet dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:02 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze wel van normale getallen uit gaan.
77ct betaald niemand.
En dan gaan ze uit van 260Wh per kilometer.
Gesorteerd op verbruik zie ik die pas op pagina 22 van 24.
En dat zijn bestelbussen en de audi e-tron S.
https://ev-database.nl/#s(...)fficiency~number~asc|range-slider-range:prev~next=10~1000|range-slider-towweight:prev~next=0~2500|range-slider-acceleration:prev~next=2~23|range-slider-fastcharge:prev~next=0~1500|range-slider-lease:prev~next=200~4000|range-slider-topspeed:prev~next=110~450|paging:currentPage=20|paging:number=9
De Telegraaf die van de extreemste scenario's uitgaat om een spectaculaire kop te kunnen plaatsen. Je verwacht het nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:02 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze wel van normale getallen uit gaan.
77ct betaald niemand.
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Die onderkant van de maatschappij heeft 1300 euro gekregen, het zal moeilijker zijn voor mensen die daar net buiten vielen.
Maar zoals ik in een ander topic ook al zei: Die energietoeslag kwam net voor de zomervakantie, dus bij een groot deel zal dat geld wel niet meer bestaan, maar dat is dan hun eigen probleem.
Hetgeen ze vanuit zijn gegaan is gewoon mogelijk hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:12 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Niks moet, maar dan kan je beter sprookjesboeken gaan schrijven.
Ik denk dat je een tikkeltje naïef bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:12 schreef nomina het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Het zal juist bij een klein deel verdwenen zijn en dat zijn dan mensen die sowieso vaker (geld) problemen hebben.
Het merendeel van de mensen kan gewoon normaal met geld omgaan.
Ja ja, als ik benzineverkoper 4 euro per liter geef zegt ie ook geen nee. En dan is benzine weer duurder.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hetgeen ze vanuit zijn gegaan is gewoon mogelijk hoor
Zo ... waar?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:16 schreef crystal_meth het volgende:
Vanaf 1 oktober betaal ik voor aardgas 0.11¤ per kWh, wat zou overeenkomen met 1.27¤ per m³. Lijkt me nog mee te vallen.
Kerel van die tweet komt er nu pas achter?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:50 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Lijkt wel een short squeeze![]()
Goed idee 20 jaar geleden om de energiemarkt te liberaliserenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:50 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Lijkt wel een short squeeze![]()
Markt doet wat de markt doet. Veel vraag, weining aanbod. De zowel de vraag als het aanbod politiek gedreven kun je de markt nauwelijks verwijten. Oftewel, dit konden we zien aankomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Goed idee 20 jaar geleden om de energiemarkt te liberaliseren![]()
De markt regelt het wel. Lekker overgeleverd aan speculanten en ander gajes wat van hoge prijzen profiteert.
Terug naar nationalisering. Energie is niet om mee te gokken
Één crisis in 20 jaar en meteen 'nationaliseren!!!' roepenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Goed idee 20 jaar geleden om de energiemarkt te liberaliseren![]()
De markt regelt het wel. Lekker overgeleverd aan speculanten en ander gajes wat van hoge prijzen profiteert.
Terug naar nationalisering. Energie is niet om mee te gokken
Ik vind het maar een gek systeem. Als verkoper bepaal je toch zelf de prijs...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:44 schreef Speekselklier het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)s-voor-elektriciteit
Blijkbaar kan je met subsidie op gas de stroomprijs omlaag krijgen. Klinkt goed.
zeker voor de gaslozen.
Als je te veel vraagt en je verkoopt het niet kan je de stroom ook niet opslaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een gek systeem. Als verkoper bepaal je toch zelf de prijs...
Precies, zo werkt het, dan schakel je productie uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:36 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Als je te veel vraagt en je verkoopt het niet kan je de stroom ook niet opslaan.
En dan verdien je niksquote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Precies, zo werkt het, dan schakel je productie uit.
Klopt, zo werkt het als ondernemer.quote:
En dan zitten er mensen zonder stroom.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Precies, zo werkt het, dan schakel je productie uit.
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En dan zitten er mensen zonder stroom.
Nee hoor, je kan als koper toch gewoon shoppen tussen fabrikanten en degene eruit pikken die je wilt?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is dat of de gasproductie moet opgeschroefd worden. Raad eens wat dat met de prijs doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |