Kun je doen, maar het op die foto gaan is niet het probleem. Het verstoren van ieders bezigheden omdat iedereen maar even in het gelid moet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:58 schreef Plompzakker het volgende:
Wat zeiden ze toen je "nee dat wil ik niet" zei?
Bezigheden op een feestje?quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kun je doen, maar het op die foto gaan is niet het probleem. Het verstoren van ieders bezigheden omdat iedereen maar even in het gelid moet.
Geen vrijgezel meer maar in de tijd dat het wel zo was, kon dat inderdaad ook je flirt verpesten.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Bezigheden op een feestje?
Je zat achter de vrouwtjes aan?
Dan doet die persoon dat liever door een paar foto's met mensen waar die meebezig is te maken in plaats van de aandacht van iedereen op te eisen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Terechte klacht, maar wel een vraag: mag het wel als het gewoon voor jezelf is ter herinnering en je helemaal niet van plan bent het op social media te zetten?
Niet bij haar gaan staan in het gelid, om haar vervolgens in haar reet te grijpen op het moment dat de foto gemaakt wordtquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen vrijgezel meer maar in de tijd dat het wel zo was, kon dat inderdaad ook je flirt verpesten.
Verder wil je op een feest lekker ouwehoeren, eten en drinken, dansen of wat er nog meer te doen is.
Dan ben je negatiefquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:58 schreef Plompzakker het volgende:
Wat zeiden ze toen je "nee dat wil ik niet" zei?
Dit ja. Daarnaast ben ik nou niet bepaald knap, dus als ik geen inspraak heb over de belichting, hoek van waaruit de foto wordt gemaakt etc. laat ik het liever gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:54 schreef Eightyone het volgende:
Überhaupt: overal foto's van schieten en dat klakkeloos op social media gooien, zonder zich af te vragen of mensen wel met hun kop online willen.
Dit iddquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:17 schreef Marsenal het volgende:
Mensen die met een telefoon de natuurlijk opgebouwde dynamiek op een feestje willen verstoren mogen van mij direct er uit geflikkerd worden. Foto's maken doe je maar op vakantie.
Berenpak leef beste leefquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:30 schreef Aiciu het volgende:
Moest ik laatst ook voor zo'n bruiloft
Iedereen in pak terwijl ze arbeider zijn of kantoorslaaf
Ik gewoon als mezelf
Wat vonden ze van je pikachu onesie?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:30 schreef Aiciu het volgende:
Moest ik laatst ook voor zo'n bruiloft
Iedereen in pak terwijl ze arbeider zijn of kantoorslaaf
Ik gewoon als mezelf
Dan ga je toch gewoon niet op de foto, en ga je lekker verder met hetgeen je bezig was.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:57 schreef Hexagon het volgende:
Je bent bij een borrel, feestje, uitstapje of weet ik veel wat. Heb je altijd weer van die mensen die een groepsfoto willen maken. Doorgaans op een moment dat je lekker ergens mee bezig was ineens allemaal in het gelid staan om met zijn allen te laten zien dat het echt heel leuk is. Zodat de sneue Facebook/Instagram F5'er thuis daar tegen beter weten van kan meegenieten. Het is voor de buitenwereld helemaal niet interessant wie er bij een bepaald feestje waren.
Een beetje lastig als alle personen ineens in het gelid gaan staan voor een groepsfoto.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon niet op de foto, en ga je lekker verder met hetgeen je bezig was.
Ik doe altijd een hand voor mijn gezicht.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een beetje lastig als alle personen ineens in het gelid gaan staan voor een groepsfoto.
Doe dan maar liever een panda onesiequote:Op zondag 28 augustus 2022 18:56 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat vonden ze van je pikachu onesie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |