SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Eens hoor, al zat ik te schreeuwen naar de TV toen Max er voorbij ging. Ik denk dat ze het drie deuren verder gehoord hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was keihard aan het juichen, dat heb ik zelfs na de inhaalactie niet gedaan. Al waren het bij die laatste vooral de zenuwen![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Voor mij ging het vooral zo:quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens hoor, al zat ik te schreeuwen naar de TV toen Max er voorbij ging. Ik denk dat ze het drie deuren verder gehoord hebben![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is de andere kant iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij ging het vooral zo:
[ afbeelding ]
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Je bent niet de enige. Daarnaast zat ik met trillende handen en kreeg ik het raceverslag daardoor bijna niet uit mijn vingers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens hoor, al zat ik te schreeuwen naar de TV toen Max er voorbij ging. Ik denk dat ze het drie deuren verder gehoord hebben![]()
Daarnaast duurde het ongeveer een uur voordat ik wist dat Tsunoda in die race vierde was geworden
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Ovet welke race hebben we het nu? Abu Dhabi 2021?
Ik was heel rustig ondanks dat het er beroerd uitzag. En het kwam goed
Niet geschreeuwd. Wel champagne gepopt
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik kan dan heel emotioneel zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ovet welke race hebben we het nu? Abu Dhabi 2021?
Ik was heel rustig ondanks dat het er beroerd uitzag. En het kwam goed
Niet geschreeuwd. Wel champagne gepopt![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Nog nooit eerder gehad, maar dit was zo bizar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Trillende handen was wel een dingetje ja
Het was een scenario dat zelfs Alfred Hitchcock niet had kunnen schrijven.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Ik zat de hele race vol frustatie omdat Hamilton hem eenvoudig ging winnen wat een enorme anti-climax was. Bij de safety car, toen er gezegd werd dat de auto's tussen Max en Lewis uit konden wist ik gewoon 100% dat Max wereldkampioen was. Ik heb daarna ook niet gejuicht, alleen trillend de laatste ronde gekeken en na de race meteen de hond uit gelaten om de adrenaline er wat uit te lopen.Цой жив![]()
Ik heb het goedkoopste kabel TV pakket van Ziggo. Kan ik daarop de GP van Spa - Francorchamps kijken?![]()
vandaag wel want het is op Canvas te zienquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:16 schreef Alpha0 het volgende:
Ik heb het goedkoopste kabel TV pakket van Ziggo. Kan ik daarop de GP van Spa - Francorchamps kijken?![]()
Volgens unibet heeft max de meeste kans op een overwinning. Das best een prestatie als je vanaf p15 startTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Maar paste wel naadloos in vorig seizoen, een plottwist op de allerlaatste bladzijde.quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gehad, maar dit was zo bizar.
Het was een scenario dat zelfs Alfred Hitchcock niet had kunnen schrijven.![]()
Wat een race gisteren van Verstappen.
Verwacht (en hoop) wel dat het in Zandvoort weer een stukje spannender wordt..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik ook, maar wel met winst voor Maxquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:33 schreef Black-Death het volgende:
Wat een race gisteren van Verstappen.
Verwacht (en hoop) wel dat het in Zandvoort weer een stukje spannender wordt..
"Omae wa mou shindeiru."
Ik hoop niet dat de overmacht van Verstappen gisteren een voorbode is voor de rest van het seizoen. Uiteraard hoop ik dat hij WK wordt, maar een beetje tegenstand zou wel fijn zijn. Anders wordt het net zo'n saai seizoen als tijdens de Mercedesjaren...Please sir. When moon? When Mustang?![]()
We gaan het zien. Er kan nog genoeg gebeurenquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop niet dat de overmacht van Verstappen gisteren een voorbode is voor de rest van het seizoen. Uiteraard hoop ik dat hij WK wordt, maar een beetje tegenstand zou wel fijn zijn. Anders wordt het net zo'n saai seizoen als tijdens de Mercedesjaren...
"Omae wa mou shindeiru."
Ferrari gaat nog wel wat winnen en zodra Verstappen WK is zal Perez er nog wel eentje toegeschoven krijgen. Grootste vraag is of Mercedes nog een race gaat winnen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop niet dat de overmacht van Verstappen gisteren een voorbode is voor de rest van het seizoen. Uiteraard hoop ik dat hij WK wordt, maar een beetje tegenstand zou wel fijn zijn. Anders wordt het net zo'n saai seizoen als tijdens de Mercedesjaren...![]()
Mexico mag ie wel winnen denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ferrari gaat nog wel wat winnen en zodra Verstappen WK is zal Perez er nog wel eentje toegeschoven krijgen. Grootste vraag is of Mercedes nog een race gaat winnen.
Ik las gisteren een comment van iemand en bedacht me toen dat dit wel eens een reden kan zijn waarom de RB zo snel is.
Die halen de meeste downforce uit de vloer en kunnen dus met minder vleugel is dus ook minder drag rijden dan de rest.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Uiteraard, daarom is de Red Bull zo snel op de rechte stukken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mexico mag ie wel winnen denk ik.
Ik las gisteren een comment van iemand en bedacht me toen dat dit wel eens een reden kan zijn waarom de RB zo snel is.
Die halen de meeste downforce uit de vloer en kunnen dus met minder vleugel is dus ook minder drag rijden dan de rest.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Na gisteren/afgelopen weekend denk ik dat we daar een "nee" op kunnen antwoorden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ferrari gaat nog wel wat winnen en zodra Verstappen WK is zal Perez er nog wel eentje toegeschoven krijgen. Grootste vraag is of Mercedes nog een race gaat winnen.Don't let my username fool you...![]()
Ik hoop ergens dat Red Bull Perez in Mexico laat winnen, als de stand al zo goed als zeker is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ferrari gaat nog wel wat winnen en zodra Verstappen WK is zal Perez er nog wel eentje toegeschoven krijgen. Grootste vraag is of Mercedes nog een race gaat winnen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Het scheelt dat Max in interviews niet beweert dat het zo'n zware race was en dat de rest erg dichtbij zat oid. Dat maakt een saai seizoen iig minder ergerlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop niet dat de overmacht van Verstappen gisteren een voorbode is voor de rest van het seizoen. Uiteraard hoop ik dat hij WK wordt, maar een beetje tegenstand zou wel fijn zijn. Anders wordt het net zo'n saai seizoen als tijdens de Mercedesjaren...![]()
Het lijkt er op dat Ferrari en Mercedes de auto hoger hebben moeten afstellen vanwege eau rouge. Onderaan op het diepste punt kwakken de auto's op het asfalt. Ferrari en Mercedes hebben vanwege die kuil vlak voordat de weg stijl naar boven loopt de auto hoger op de wielen moeten zetten en dat kostte performancequote:Op maandag 29 augustus 2022 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop niet dat de overmacht van Verstappen gisteren een voorbode is voor de rest van het seizoen. Uiteraard hoop ik dat hij WK wordt, maar een beetje tegenstand zou wel fijn zijn. Anders wordt het net zo'n saai seizoen als tijdens de Mercedesjaren...
Unieke situatie. Waar teams moeten kiezen voor snelheid in sector 1 en 3 of vooral sector 2, was Max het snelste in sector 1, sector 2 én sector 3
Gisteren is niet per se tekenend voor de rest van het jaar![]()
Dat zei Max ook al, Zandvoort zal compleet anders zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat Ferrari en Mercedes de auto hoger hebben moeten afstellen vanwege eau rouge. Onderaan op het diepste punt kwakken de auto's op het asfalt. Ferrari en Mercedes hebben vanwege die kuil vlak voordat de weg stijl naar boven loopt de auto hoger op de wielen moeten zetten en dat kostte performance
Unieke situatie. Waar teams moeten kiezen voor snelheid in sector 1 en 3 of vooral sector 2, was Max het snelste in sector 1, sector 2 én sector 3
Gisteren is niet per se tekenend voor de rest van het jaar"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Slimme vent die Maxquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zei Max ook al, Zandvoort zal compleet anders zijn.![]()
Ik heb het niet van Max en Max heeft het ook niet van mij, misschien hebben Max en ik dezelfde bron....![]()
enige is dat volgens mij Red Bull ook hun auto daarom hoger had afgesteld alleen is die er veel minder gevoelig voorquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Slimme vent die Max![]()
Ik heb het niet van Max en Max heeft het ook niet van mij, misschien hebben Max en ik dezelfde bron....![]()
Het nieuws is een beetje ondergesneeuwd door de race van gisteren maar vandaag zou ook de CRB-vergadering over het contract (of eigenlijk: de contracten) van Piastri moeten plaatsvinden. Geen idee of daar ook meteen een beslissing over gemaakt zal worden.![]()
Er zou vandaag inderdaad een vergadering over zijn, maar of er uitsluitsel komt is inderdaad nog maar de vraag. Verwacht het eigenlijk niet. Flink aantal partijen zijn erbij betrokken, en dan daarna nog conclusies trekken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:43 schreef beantherio het volgende:
Het nieuws is een beetje ondergesneeuwd door de race van gisteren maar vandaag zou ook de CRB-vergadering over het contract (of eigenlijk: de contracten) van Piastri moeten plaatsvinden. Geen idee of daar ook meteen een beslissing over gemaakt zal worden.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Het schijnt dat het gedoe met Piastri ingewikkelder in elkaar zit dan het lijkt. Red Bull probeert zich er ook in te mengen. Blijkbaar heeft Helmut Marko wat gesprekjes gehad de afgelopen weken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er zou vandaag inderdaad een vergadering over zijn, maar of er uitsluitsel komt is inderdaad nog maar de vraag. Verwacht het eigenlijk niet. Flink aantal partijen zijn erbij betrokken, en dan daarna nog conclusies trekken.
Stel dat het contract van Alpine rechtgeldig is dan zetten ze Piastri natuurlijk nooit in die auto volgend jaar, want dat zal geen geweldige werkrelatie worden. Ze zouden Piastri vervolgens wel kunnen verkopen aan RedBull/Alpha Tauri en hem ruilen met Gasly. Op deze manier zit McLaren zonder tweede rijder en worden ze flink genaaid.
Andere oplossing zou zijn dat er een onderling dealtje wordt gesloten en dat Piastri toch naar McLaren mag. Vervolgens mag Gasly naar Alpine vertrekken, als Alpha Tauri Colton Herta van McLaren krijgt.
Helmut is in ieder geval goed aan het lobbyen want met het verlies van Vips en het slechte presteren van Tsunoda is het aantrekken van Piastri of Herta een perfecte oplossing voor het juniorenteam van Red Bull.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dit soort constructies moet niemand willen. Het is nu eigenlijk al een complete puinhoop.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het schijnt dat het gedoe met Piastri ingewikkelder in elkaar zit dan het lijkt. Red Bull probeert zich er ook in te mengen. Blijkbaar heeft Helmut Marko wat gesprekjes gehad de afgelopen weken.
Stel dat het contract van Alpine rechtgeldig is dan zetten ze Piastri natuurlijk nooit in die auto volgend jaar, want dat zal geen geweldige werkrelatie worden. Ze zouden Piastri vervolgens wel kunnen verkopen aan RedBull/Alpha Tauri en hem ruilen met Gasly. Op deze manier zit McLaren zonder tweede rijder en worden ze flink genaaid.
Andere oplossing zou zijn dat er een onderling dealtje wordt gesloten en dat Piastri toch naar McLaren mag. Vervolgens mag Gasly naar Alpine vertrekken, als Alpha Tauri Colton Herta van McLaren krijgt.
Helmut is in ieder geval goed aan het lobbyen want met het verlies van Vips en het slechte presteren van Tsunoda is het aantrekken van Piastri of Herta een perfecte oplossing voor het juniorenteam van Red Bull.![]()
Zo langzamerhand begint Piastri toch ook wel een "besmette" coureur te worden waarvan je je af moet vragen hoeverre je hem mag vertrouwen. Laat RBR zich er maar beter niet in gaan mengen.![]()
Of zelf verder. Anders hebben ze voor niets dat hele RB Powertrains opgericht.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:35 schreef beantherio het volgende:
Misschien toch maar weer wel Honda dan?No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Kunnen ze dan toch beter met Honda verder, omdat de techniek al een heel eind van hen is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of zelf verder. Anders hebben ze voor niets dat hele RB Powertrains opgericht."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat het precieze doel daarvan is. Wel bouwen maar niet ontwikkelen of andersom?quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of zelf verder. Anders hebben ze voor niets dat hele RB Powertrains opgericht.![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Waarom tochquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoop ergens dat Red Bull Perez in Mexico laat winnen, als de stand al zo goed als zeker is.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Dat moet het wel zijn ja.quote:
Hier Sjekko, we laten je winnen hoor, fantastische knul.
Max moet een minuut of wat inhouden en jij moet ook nog eens p2 zien te bemachtigen danwel vast houden, maar vooruit.
A pity-win, daar wordt je F1 coureur voor. Ik zou me kapot schamen als ik een win moest 'krijgen'.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Sowieso, denken dat Verstappen zijn teamgenoot expres zal laten winnen...quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn ja.
Hier Sjekko, we laten je winnen hoor, fantastische knul.
Max moet een minuut of wat inhouden en jij moet ook nog eens p2 zien te bemachtigen danwel vast houden, maar vooruit.
A pity-win, daar wordt je F1 coureur voor. Ik zou me kapot schamen als ik een win moest 'krijgen'.![]()
Interessant, het kan voor Red Bull zeker de moeite waard zijn om zich hierin te mengen. Want laten we eerlijk zijn; Gasly en Tsunoda gaan niet de toekomst van het moederteam vormen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het schijnt dat het gedoe met Piastri ingewikkelder in elkaar zit dan het lijkt. Red Bull probeert zich er ook in te mengen. Blijkbaar heeft Helmut Marko wat gesprekjes gehad de afgelopen weken.
Helmut is in ieder geval goed aan het lobbyen want met het verlies van Vips en het slechte presteren van Tsunoda is het aantrekken van Piastri of Herta een perfecte oplossing voor het juniorenteam van Red Bull.
Vips is inderdaad verleden tijd, maar al was hij er niet uitgezet, dan nog was een F1 toekomst allerminst gegarandeerd. En Lawson moet toch ook eerst nog wat meer laten zien.Meh.. een goed rookie seizoen rijden en iedereen is dit vergeten (imo).quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit soort constructies moet niemand willen. Het is nu eigenlijk al een complete puinhoop.![]()
Zo langzamerhand begint Piastri toch ook wel een "besmette" coureur te worden waarvan je je af moet vragen hoeverre je hem mag vertrouwen. Laat RBR zich er maar beter niet in gaan mengen.Volgens mij vooral het bouwen, ik betwijfel of Red Bull Powertrains de kennis heeft, of even in huis kan halen om een compleet nieuwe krachtbron voor 2026 te ontwerpen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat het precieze doel daarvan is. Wel bouwen maar niet ontwikkelen of andersom?
Als je nagaat dat Honda de input nodig heeft gehad van oa. hun vliegtuig divisie om uiteindelijk op het juiste pad te komen... dan heb je het toch wel over hele specialistische kennis tegenwoordig.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kleffe_Dop op 29-08-2022 19:41:26 ]![]()
Ja, in topsport zijn geen cadeautjes.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Sowieso, denken dat Verstappen zijn teamgenoot expres zal laten winnen...
Daarnaast zie ik weinig reden om je eerste concurrent die ook nog eens beschikking heeft over hetzelfde materiaal èn team, extra punten te geven.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
"Omae wa mou shindeiru."
Alleen is Herta niet van McLaren maar van Andretti. Dus een ruil is sowieso niet mogelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helmut is in ieder geval goed aan het lobbyen want met het verlies van Vips en het slechte presteren van Tsunoda is het aantrekken van Piastri of Herta een perfecte oplossing voor het juniorenteam van Red Bull.
Herta schijnt wel een optie te hebben om naar een F1 team te mogen als dat kan, maar dan nog zal hij of genoeg superlicentiepunten moeten krijgen, en dat lijkt er dit seizoen niet in te zitten, of een uitzondering van de FIA te krijgen. Oo basis waarvan dat zou kunnen is echter onduidelijk.
Marko schijnt ook zijn oog op Schumacher te hebben laten vallen volgens de geruchten.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Die TBA na Monza uit de OP is komen te vervallen?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
dat is ook geen RB kwaliteit.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen is Herta niet van McLaren maar van Andretti. Dus een ruil is sowieso niet mogelijk.
Herta schijnt wel een optie te hebben om naar een F1 team te mogen als dat kan, maar dan nog zal hij of genoeg superlicentiepunten moeten krijgen, en dat lijkt er dit seizoen niet in te zitten, of een uitzondering van de FIA te krijgen. Oo basis waarvan dat zou kunnen is echter onduidelijk.
Marko schijnt ook zijn oog op Schumacher te hebben laten vallen volgens de geruchten.![]()
Er is geen vervanger voor Rusland, dus ja.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:45 schreef PzKpfw het volgende:
Die TBA na Monza uit de OP is komen te vervallen?No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Forum Opties Forumhop: Hop naar: