In de F1 heb je natuurlijk bolides (RedBull voornamelijk) met overspeed, dan kun je op het rechte stuk met DRS echt wel wat forceren. Nee, niet zo makkelijk als in Spa, maar het kan wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:48 schreef Zorro het volgende:
Het is wel duidelijk dat de kwali in de F1 straks bepalend gaat zijn.
Als er zelfs in de F3 nauwelijks wordt ingehaald...
In het Scheivlak kan het ook, blijkbaarquote:Op zaterdag 3 september 2022 10:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bijna alleen na start finish, waar je in F1 veel meer snelheid en minder tijd hebt, daar ga je er in de F1 ook niet voorbij komen. Waar dan wel?
Ik hoop dat ik met de neus op de feiten gedrukt word vanwege mijn ongelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
In de F1 heb je natuurlijk bolides (RedBull voornamelijk) met overspeed, dan kun je op het rechte stuk met DRS echt wel wat forceren. Nee, niet zo makkelijk als in Spa, maar het kan wel.
Eerder dit seizoen en vorig weekend ook.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er doet een vrouw mee. Ben benieuwd.
Die heet niet meer zoquote:
Scoorde in de IndyCar beter dan haar teamgenootquote:
Olli Caldwellquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee hè… een crash!
Cameraman deed er ff over.
De nummer 14 nota bene.
Inmiddels heeft die een nieuwe neus.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Olli Caldwell
Zoals hierboven al een paar keer werd gezegd.
Begin jij nu ook alquote:
Nummers ipv namenquote:
Ah, ging over het nummer dus.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.fiaformula2.com/Teams-and-Drivers
Nissany rijdt nog, er kan nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb het even geprobeerd maar F2 kan mij niet boeien
Tot morgen
quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb het even geprobeerd maar F2 kan mij niet boeien
Tot morgen
DRS trein op een circuit als Zandvoort is geen DRS trein, dat is gewoon een trein.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze lijken in een DRS trein te rijden. Helaas.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nissany rijdt nog, er kan nog van alles gebeuren
DRS mogen ze wel weghalen op dit circuit vind ik stiekem.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
DRS trein op een circuit als Zandvoort is geen DRS trein, dat is gewoon een trein.
Zalfje er op bij de pitstopquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Forse stuuruitslag op het scheivlak op deze onboard camera.
Ik weet niet of dat heel veel uit maakt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
DRS mogen ze wel weghalen op dit circuit vind ik stiekem.
Hans Ernstbochtquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die buitenkant van de Audi S is wel een mooie tribunezitplaats.
20 of zo?quote:
Het is ook vroeg voor een zondagquote:
Dat zal het zijnquote:Op zondag 4 september 2022 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is ook vroeg voor een zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |