Ik mag hopen dat dat laatste een grapje is, want het haalt de rest (het begin) van je betoog volledig onderuit.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Maar heel goed dat we nu weten dat het heel prettig leven is in een land wanneer je vergeleken met de lokale bevolking rijk bent. Dat had ik echt niet verwacht
Behoorlijk lachwekkend ook dat iemand die anderen uitdaagt een IQ-test te doen klaarblijkelijk niet inziet hoe een sociale infrastructuur instrumenteel is om überhaupt enige vorm van rijkdom te kunnen vergaren. En wanneer dat dan gelukt is, vooral heel hard afgeven op diezelfde sociale infrastructuur. Ja, big-brain hersengymnastiek.
Nee grapje natuurlijk: rijk word je door hard te werken. Dat verklaart ook meteen waarom die Spanjaarden die allemaal te laat komen niet even rijk zijn.
Oh, dus mijn 1e vermoeden dat je dit allemaal zit te tikken vanuit je zolderkamer in Zoetermeer klopte gewoonquote:Op vrijdag 26 april 2024 23:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Woon ook gewoon nog in Nederland hoor
Sommigen werken keihard in twee landen om hun ideaal te kunnen verwezenlijken, hebben het niet kado gekregen, en zullen daarom drie extra stappen moeten zetten om toch hun doel te bereiken, maar ik zal je eerlijk zijn, eigenlijk wil ik op jou niet meer reageren, mensen zoals jij zijn er uberhaupt deels de oorzaak van dat ik (en velen met mij) zich ergens anders wilden vestigen. Voor mij was de (niet westerse) massa immigratie in Nederland een hele belangrijke reden, iets wat jij je hele leven hebt gesteund door op partijen te stemmen die dat hebben, en nog steeds, blijven faciliteren, (even eenvoudig aan je reacties te zien) en zelf vertrek je omdat “het toch wel erg druk wordt”. Dat is echt zo hypocriet, en dan óók nog een complete post vol oordelen over iemand te plaatsen die vertrok uit Nederland juist vanwege de redenen die jij steunde, en aan je posts te zien nog steeds steunt, en dat bericht plaats je dan lekker vanuit Spanje omdat “de Randstad toch wel erg druk werd”. Daar sla ik echt volledig van op tilt. Er zijn honderdduizenden autochtone Nederlanders, 20ers, 30ers, en ik ken er zelf genoeg, die geen woning kunnen vinden zowel in de sociale, particuliere huur en koopwoningen, en hun toekomst in Nederland vooral daarom niet meer zien zitten vanwege het open grenzen beleid wat mensen zoals jij (en gezien de reacties hier zitten er nog genoeg anderen ook) steunde, en daarom ben ik klaar met jou, en jij met ook mij dus dat is helemaal prima, dus laten we elkaar voortaan lekker negeren.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh, dus mijn 1e vermoeden dat je dit allemaal zit te tikken vanuit je zolderkamer in Zoetermeer klopte gewoon
[ afbeelding ]
Enorm afgeven op Nederland maar wel ervan profiteren omdat je niet zonder kunt bijzonder wel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Sommigen werken keihard in twee landen om hun ideaal te kunnen verwezenlijken, hebben het niet kado gekregen, en zullen daarom drie extra stappen moeten zetten om toch hun doel te bereiken, maar ik zal je eerlijk zijn, eigenlijk wil ik op jou niet meer reageren, mensen zoals jij zijn er uberhaupt deels de oorzaak van dat ik (en velen met mij) zich ergens anders wilden vestigen. Voor mij was de (niet westerse) massa immigratie in Nederland een hele belangrijke reden, iets wat jij je hele leven hebt gesteund door op partijen te stemmen die dat hebben, en nog steeds, blijven faciliteren, (even eenvoudig aan je reacties te zien) en zelf vertrek je omdat “het toch wel erg druk wordt”. Dat is echt zo hypocriet, en dan óók nog een complete post vol oordelen over iemand te plaatsen die vertrok uit Nederland juist vanwege de redenen die jij steunde, en aan je posts te zien nog steeds steunt, en dat bericht plaats je dan lekker vanuit Spanje omdat “de Randstad toch wel erg druk werd”. Daar sla ik echt volledig van op tilt. Er zijn honderdduizenden autochtone Nederlanders, 20ers, 30ers, en ik ken er zelf genoeg, die geen woning kunnen vinden zowel in de sociale, particuliere huur en koopwoningen, en hun toekomst in Nederland vooral daarom niet meer zien zitten vanwege het open grenzen beleid wat mensen zoals jij (en gezien de reacties hier zitten er nog genoeg anderen ook) steunde, en daarom ben ik klaar met jou, en jij met ook mij dus dat is helemaal prima, dus laten we elkaar voortaan lekker negeren.
Wat doe je hier nog? Het is hier toch zo verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Woon ook gewoon nog in Nederland hoor,
Mooi ook dat je links overal de schuld van geeft, maar het feit is dat rechts (waar jij waarschijnlijk dan op hebt gestemd) daar een stuk meer verantwoordelijkheid voor heeft gehad in de afgelopen 20+ jaar is dan wel weer bijzonder.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Sommigen werken keihard in twee landen om hun ideaal te kunnen verwezenlijken, hebben het niet kado gekregen, en zullen daarom drie extra stappen moeten zetten om toch hun doel te bereiken, maar ik zal je eerlijk zijn, eigenlijk wil ik op jou niet meer reageren, mensen zoals jij zijn er uberhaupt deels de oorzaak van dat ik (en velen met mij) zich ergens anders wilden vestigen. Voor mij was de (niet westerse) massa immigratie in Nederland een hele belangrijke reden, iets wat jij je hele leven hebt gesteund door op partijen te stemmen die dat hebben, en nog steeds, blijven faciliteren, (even eenvoudig aan je reacties te zien) en zelf vertrek je omdat “het toch wel erg druk wordt”. Dat is echt zo hypocriet, en dan óók nog een complete post vol oordelen over iemand te plaatsen die vertrok uit Nederland juist vanwege de redenen die jij steunde, en aan je posts te zien nog steeds steunt, en dat bericht plaats je dan lekker vanuit Spanje omdat “de Randstad toch wel erg druk werd”. Daar sla ik echt volledig van op tilt. Er zijn honderdduizenden autochtone Nederlanders, 20ers, 30ers, en ik ken er zelf genoeg, die geen woning kunnen vinden zowel in de sociale, particuliere huur en koopwoningen, en hun toekomst in Nederland vooral daarom niet meer zien zitten vanwege het open grenzen beleid wat mensen zoals jij (en gezien de reacties hier zitten er nog genoeg anderen ook) steunde, en daarom ben ik klaar met jou, en jij met ook mij dus dat is helemaal prima, dus laten we elkaar voortaan lekker negeren.
Ik lees net in het andere topic dat hij maar 2,5 maand per jaar woont in Spanjequote:Op zaterdag 27 april 2024 08:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog? Het is hier toch zo verschrikkelijk.
En dan woont hij ook nog in een enclave met allemaal andere Nederlanders. Lekker een paar weken paar jaar op het terras van je vakantiehuis met je bruingebrande landgenoten klagen over gelukszoekers die alle woonruimte opeisen. Hoeveel boter op je hoofd kun je hebben? Als Spanje het immigratiebeleid zou hebben dat zij in Nederland willen, zouden ze het land nooit in zijn gekomen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:19 schreef TornadoDK het volgende:
Ik lees net in het andere topic dat hij maar 2,5 maand per jaar woont in Spanjedat is toch gewoon een lange vakantie dan heb je echt geen idee wat het is om daar te wonen en werken. Maar wel andere de les lezen en doen of je alle wijsheid in pacht hebt...
Klinkt wel lekker eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
En dan woont hij ook nog in een enclave met allemaal andere Nederlanders. Lekker een paar weken paar jaar op het terras van je vakantiehuis met je bruingebrande landgenoten klagen over gelukszoekers die alle woonruimte opeisen. Hoeveel boter op je hoofd kun je hebben? Als Spanje het immigratiebeleid zou hebben dat zij in Nederland willen, zouden ze het land nooit in zijn gekomen.
Dit is gewoon de Hollandse versie van de Britse pensionado's die voor Brexit hebben gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |