Britten hebben troost nodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:20 schreef Perox het volgende:
Ik haat het als ze bij F1TV zo framen dat het alleen de motor is waarom Max zo snel is. Wat een gedroplul.
In een normale bar moet ik elke 20 minuten zeiken tijdens het bier tanken. Hoe doen ze dat hier?quote:
Je hebt een airco nodig? Arko kan het prima aan hoor. Toch handig met deze stroomprijzenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb tijd gemaakt
Ik heb zelfs even de airco aangezet om de benauwdheid eruit te blazen voor de kwalificatie begint.
Pamper.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In een normale bar moet ik elke 20 minuten zeiken tijdens het bier tanken. Hoe doen ze dat hier?![]()
Gewoon overschakelen naar NL commentaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:20 schreef Perox het volgende:
Ik haat het als ze bij F1TV zo framen dat het alleen de motor is waarom Max zo snel is. Wat een gedroplul.
Gewoon laten gaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In een normale bar moet ik elke 20 minuten zeiken tijdens het bier tanken. Hoe doen ze dat hier?![]()
Ze moeten eens stoppen met zichzelf aanstellen en belachelijk maken.quote:
Wat zeg je Jackquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Golden showerquote:
Postoelquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Moet je de trein halen of zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef Sked het volgende:
Ik heb geen tijd voor deze shit, kan het een beetje op tijd klaar zijn
Dat is net zoiets als de Japanners vragen te stoppen met buigen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze moeten eens stoppen met zichzelf aanstellen en belachelijk maken.
Toch gek als je er over nadenktquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:22 schreef DKUp het volgende:
People of color met Mercedes kleding aan.
Is er een een aantal keer kampioen mee gewordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:22 schreef DKUp het volgende:
Ik heb nog een contract van vorig jaar novemberquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt een airco nodig? Arko kan het prima aan hoor. Toch handig met deze stroomprijzen
Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:23 schreef R-woud93 het volgende:
Aan het niveau in dit topic te zien moeten we maar snel gaan beginnen
Met die historie van Mercedes zekerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch gek als je er over nadenkt
Tribunes vol!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Betalen velen een hoop geld voor
Anderhalve minuut nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:23 schreef R-woud93 het volgende:
Kan nog wel lager.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:23 schreef R-woud93 het volgende:
Het is hoger dan normaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:23 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een Roman Shower heb ik meer mee.
Daar twijfel ik ook niet aanquote:
In wat voor pauperwoning woon je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog een contract van vorig jaar november
En het is hier zelfs met alles open wat open kan niet koel te krijgen.
Ah ik wil het nog lager maken hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:23 schreef R-woud93 het volgende:
Russell is heel populair.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:22 schreef DKUp het volgende:
ALLES.quote:
Een behoorlijk pauperige woningquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In wat voor pauperwoning woon je?
Ik heb Olav al in sync, jammer joh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:25 schreef raptorix het volgende:
Watcht maar tot we de klaagzang krijgen van @:nattekat dat die weer niet in Sync raakt met de radio van die bolle, niveau kan altijd lager.
Het is gek dat hij de teamkleding negeertquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
De belgen hebben nu over de kledingkeuze van lewis
Voor hij op het circuit komt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is gek dat hij de teamkleding negeert
Holleeder ook voor Nederlandquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Los Zetas ziet vandaag graag een Pole Position voor het kartel.
ja, je representeert het teamquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor hij op het circuit komt?
Stier bij de horens vattenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:28 schreef DKUp het volgende:
Mick moet zich bewijzen voor Alpha Tauri
Dat was het vorig jaar al. Hij weet het zelf nog niet.quote:
Pakt alleen maar podiums de laatste wedstrijdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat was het vorig jaar al. Hij weet het zelf nog niet.
Omdat ze daar zin in haddenquote:
Ja, en niet eens de winst, prutser.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Pakt alleen maar podiums de laatste wedstrijden
Veel plezier prinses.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb Olav al in sync, jammer joh.
Ik hoorde het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoorde ik nou boegeroep voor HAM?
Typisch België.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik weet het ook niet zeker hoor. M'n zoontje maakt ook veel lawaai bij het spelenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je schreeuwtquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
STOP DE PERSEN, 4 DUIZENDSTE SNELLER DAN MICK.
Enthousiastquote:
Wist niet dat Kubica meedeed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ze tijdens de Porsche Supercup de rails langs de baan hebben gesloopt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist niet dat Kubica meedeed.
[ afbeelding ]
Niet grappig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist niet dat Kubica meedeed.
[ afbeelding ]
Klassieke Mercedes-tacticsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ah ja, Russell rijdt in de weg en geeft Tsunoda de schuld
Dat is pas in Q3.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Wil gewoon pole op zijn thuiscircuit.
Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:35 schreef Mano_ het volgende:
Zo lelijk he, die geschilderde wenkbrouwen
Al besprokenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:35 schreef Mano_ het volgende:
Zo lelijk he, die geschilderde wenkbrouwen
Goffel, eeuwig zondequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:36 schreef Evenstar het volgende:
Lewis is traag ....komt door de banden.
Max is snel...komt daar de motor.
F1TV is niveautje Sky aan het worden zeg.
Zou het?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes heeft nog wel wat in de tas hoor.
Dat komt door Sam Collins. Als die er niet is, dan heb je neutraler commentaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:36 schreef Evenstar het volgende:
Lewis is traag ....komt door de banden.
Max is snel...komt daar de motor.
F1TV is niveautje Sky aan het worden zeg.
Zandquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is pas in Q3.
En hij start sowieso niet van pole.
Waar zitten we nog naar te kijken.quote:Max Verstappen, Charles Leclerc, Lando Norris, Esteban Ocon, Mick Schumacher and Valtteri Bottas were required to start the race from the back of the grid for exceeding their quota of power unit elements. Verstappen, Leclerc, Bottas and Schumacher also received a five-place grid penalty for an unscheduled gearbox change. The penalty made no effect as they were already required to start from the back.
Maak niks uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:37 schreef LTVDK het volgende:
Wappert lekker met zijn vleugeltjes die Merc
Banker laps neerzettenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:37 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Waar zitten we nog naar te kijken.
quote:
quote:
FIA approves this messagequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:37 schreef LTVDK het volgende:
Wappert lekker met zijn vleugeltjes die Merc
Ah, dat is het misschien, want het is niet altijd zo inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat komt door Sam Collins. Als die er niet is, dan heb je neutraler commentaar
Dan zit-ie nog niet eens boven Sainzquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:38 schreef NaturalScience het volgende:
Leclerc geeft aan 2 a 3 tienten te kunnen verbeteren. Terwijl hij een seconde achter Max staat.
Always met vleugels, voor dat zekere gevoel.quote:
De spirit is ff wegquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:38 schreef Sked het volgende:
Charrel hep er niet zoveel vertrouwen meer in
Ff maar hoor. Paar maandjes.quote:
Loopt met zijn ziel onder de armen, en ik kan dat goed begrijpen.quote:
Ze spelen nog steeds valsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:39 schreef DKUp het volgende:
“Ferrari en Red Bull spelen vals.”
*Kijkt naar Mercedes en moet lachen….*
Mja, met zulke strategen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Loopt met zijn ziel onder de armen, en ik kan dat goed begrijpen.
Ja daarom, kan mij voorstellen dat het invloed heeft op je motivatie.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:42 schreef R-woud93 het volgende:
Heeft iemand hier al gemeld dat er druppels zijn?
Het bier begint te werken in dat kraan cafequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:42 schreef R-woud93 het volgende:
vertel!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:42 schreef R-woud93 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat albon het goed doetquote:
Hard rijden kan Stroll wel, maar racen kan ie echt totaal niet. Net Bottasquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Out qualified worden door Stroll.
Aardige gast, kreeg echt achterlijk veel kritiek aan het begin van het seizoen en snoert nu mondjes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat hebben sommige mensen hier met Mick?
Wat is er mis met Mick?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, Albon is heel veel afgevallenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:46 schreef Evenstar het volgende:
Williams is ook al vals aan het spelen.
Stonesfans denk ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Edit: verkeerd gelezen!quote:
Of hij aardig is is totaal irrelevant. Hij heeft nog veel te weinig laten zien in een F1 wagen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aardige gast, kreeg echt achterlijk veel kritiek aan het begin van het seizoen en snoert nu mondjes.
Doet ie nu ookquote:
Vind je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aardige gast, kreeg echt achterlijk veel kritiek aan het begin van het seizoen en snoert nu mondjes.
Dan mag ik het toch nog steeds een aardige gast vinden die ik het gunquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of hij aardig is is totaal irrelevant. Hij heeft nog veel te weinig laten zien in een F1 wagen.
Heel veel meer dan Magnussen verslaan kan ie niet doen, en dat is precies waar het nu naartoe gaat.quote:
VIAPLAYED.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:49 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom snappen commentatoren nooit hoe duizensten werken.....
58.000ste is KLEINER dan 3.000ste van een seconde.
Er worden geen tienduizendsten van een sconde gemeten... maar tienden, hondersten, en duizendstend van een sconde.....
How hard can it be.
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:49 schreef PzKpfw het volgende:
Het enige stukje fatsoenlijk asfalt in België?
Dat laatste slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan mag ik het toch nog steeds een aardige gast vinden die ik het gun
En alleen in de ogen van mensen met een blinddoek op laat ie niets zien.
Bij Canvas vragen ze zich nog steeds af waar al dat gelul over purpoising en stuiteren nou goed voor was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:49 schreef PzKpfw het volgende:
Het enige stukje fatsoenlijk asfalt in België?
58 duizendsten, niet 58 duizendstequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:49 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom snappen commentatoren nooit hoe duizensten werken.....
58.000ste is KLEINER dan 3.000ste van een seconde.
Er worden geen tienduizendsten van een sconde gemeten... maar tienden, hondersten, en duizendstend van een sconde.....
How hard can it be.
Mooi tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:51 schreef DKUp het volgende:
Hamilton heeft straks geen nieuwe banden meer over in dit tempo
Sinds Monaco doet ie het echt meer dan prima. Tot Monaco was het idd beneden peil, maar dat is nu niet meer belangrijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste slaat natuurlijk helemaal nergens op.
En zoals gezegd: hopelijk voor hem gaat hij hier ook nog doen wat hij in de opstapklassen deed.
Russell is een tamelijk vervelend mannetje geworden va het moment dat hij dit seizoen bij Mercedes ging rijden inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:50 schreef DKUp het volgende:
Ik zie liever Mick in een topteam dan George. Ben die gozer wel zat.
dAnGeRoUs ComMeNt , Toto hellupquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:50 schreef DKUp het volgende:
Heeft ie toch iets dat hard gaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:51 schreef DKUp het volgende:
Hamilton heeft straks geen nieuwe banden meer over in dit tempo
Zonde. Ik mocht hem wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell is een tamelijk vervelend mannetje geworden va het moment dat hij dit seizoen bij Mercedes ging rijden inderdaad.
Moet straks natuurlijk weer een keer naar buitenquote:
er is niets eigens meer aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:50 schreef DKUp het volgende:
Inderdaad zonde, ik mocht hem ook wel.quote:
Was altijd al zo'n typisch prep school korpsbal figuurquote:
Klopt het niet dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verstappen is sneller dan Hamilton
Canvas
Albon in een Williams is sneller dan Hamiltonquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Canvas
Nee, zijn eerste 1 a 2 seizoenen was ie nog wel een toffe peer. Het is pas echt mis gegaan toen ie aangekondigd werd als opvolger van Bottas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:53 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Was altijd al zo'n typisch prep school korpsbal figuur
Ze zeiden Hamilton is snel onderwegquote:
Water is natter dan zandquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Canvas
Dat zei ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zijn eerste 1 a 2 seizoenen was ie nog wel een toffe peer. Het is pas echt mis gegaan toen ie aangekondigd werd als opvolger van Bottas.
Zelf vinden ze van wel.quote:
Op Twitter snappen ze dat nog steeds niet, dus ze moeten het herhalen……quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Canvas
volgens het sprookjesboek van Totoquote:
Het was toch ook gewoon goed, werk je bij Mercedes ofzo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Echt goed van Verstappen!!!!!”
Uh gast, hij heeft verreweg de hoogste topsnelheid… sector 1 bestaat effectief uit 1 bocht
Totover.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
volgens het sprookjesboek van Toto
Mega ultrasnelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |