Heel veel meer dan Magnussen verslaan kan ie niet doen, en dat is precies waar het nu naartoe gaat.quote:
VIAPLAYED.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:49 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom snappen commentatoren nooit hoe duizensten werken.....
58.000ste is KLEINER dan 3.000ste van een seconde.
Er worden geen tienduizendsten van een sconde gemeten... maar tienden, hondersten, en duizendstend van een sconde.....
How hard can it be.
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:49 schreef PzKpfw het volgende:
Het enige stukje fatsoenlijk asfalt in België?
Dat laatste slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan mag ik het toch nog steeds een aardige gast vinden die ik het gun
En alleen in de ogen van mensen met een blinddoek op laat ie niets zien.
Bij Canvas vragen ze zich nog steeds af waar al dat gelul over purpoising en stuiteren nou goed voor was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:49 schreef PzKpfw het volgende:
Het enige stukje fatsoenlijk asfalt in België?
58 duizendsten, niet 58 duizendstequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:49 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom snappen commentatoren nooit hoe duizensten werken.....
58.000ste is KLEINER dan 3.000ste van een seconde.
Er worden geen tienduizendsten van een sconde gemeten... maar tienden, hondersten, en duizendstend van een sconde.....
How hard can it be.
Mooi tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:51 schreef DKUp het volgende:
Hamilton heeft straks geen nieuwe banden meer over in dit tempo
Sinds Monaco doet ie het echt meer dan prima. Tot Monaco was het idd beneden peil, maar dat is nu niet meer belangrijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste slaat natuurlijk helemaal nergens op.
En zoals gezegd: hopelijk voor hem gaat hij hier ook nog doen wat hij in de opstapklassen deed.
Russell is een tamelijk vervelend mannetje geworden va het moment dat hij dit seizoen bij Mercedes ging rijden inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:50 schreef DKUp het volgende:
Ik zie liever Mick in een topteam dan George. Ben die gozer wel zat.
dAnGeRoUs ComMeNt , Toto hellupquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:50 schreef DKUp het volgende:
Heeft ie toch iets dat hard gaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:51 schreef DKUp het volgende:
Hamilton heeft straks geen nieuwe banden meer over in dit tempo
Zonde. Ik mocht hem wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell is een tamelijk vervelend mannetje geworden va het moment dat hij dit seizoen bij Mercedes ging rijden inderdaad.
Moet straks natuurlijk weer een keer naar buitenquote:
er is niets eigens meer aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:50 schreef DKUp het volgende:
Inderdaad zonde, ik mocht hem ook wel.quote:
Was altijd al zo'n typisch prep school korpsbal figuurquote:
Klopt het niet dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verstappen is sneller dan Hamilton
Canvas
Albon in een Williams is sneller dan Hamiltonquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verstappen is sneller dan Hamilton
Canvas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |